| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 96 .. 190 191 192 193 194 .. 596 .. 997
29.05.13 17:39
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Ach ich möchte auch mitträumen... :( Aber wir heiraten ja erst 2015 und darum dauert es noch eine Weile, bis ich dann mein Kleines halten darf. Aber eigentlich wollte ich auch immer sehr früh schon Kinder haben. Leider werde ich auch im nächsten Jahr schon 25 und somit ist dieser Traum nicht mehr so wirklich realisierbar. Naja, dafür hab ich dann Kinder mit meinem Traummann :D (Obwohl, ein anderer kam eh nie in Frage *lol*)...
Wegen der Einladungskarten. Ich bin der Meinung, dass es auf jeden Fall günstiger ist, wenn man die Karten drucken lässt. Es gibt so günstige und dennoch hochwertige Angebote. Und für Bastelmatieral und vor allem Papier gibt man sehr schnell viel Geld aus. Trotzdem ist es was ganz Tolles, wenn man gerne bastelt.
Taeboyana: ich hab meine Kärtchen schon angefangen und wollte ebenfalls unbedingt ein Foto drauf haben. Hier ist mein Prototyp. Er wird so jetzt auch umgesetzt (hab schon 12 Jas ausgeschnitten :D). Allerdings gefällt GG das Bild nicht und wir werden ein anderes nehmen, das wir auch schon ausgesucht haben...
http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...-4_613_134.html

29.05.13 18:13
malinchen 

Re: Bräute 2014

Wow, dir planet alli scho Nachwuchs! Das isch bi GG u mir no überhoupt keis Thema, obwohl mir ou scho gägä die 30gi göh. (GG 27, ig 26) Aber i cha mir es Läbä mit Ching im Moment no überhoupt nid vorstellä. Letscht Summer si mir mit erä Familie idä Feriä gsi, ds erschtä Mau i mim Läbä bini froh gsi, woni wieder deheim bi gsi... Hiuft öper es DINK(Double Income No Kids)-Forum ds eröffnä oder bini die einzigi wos so geit???

29.05.13 18:21
morelia 

Re: Bräute 2014

zum thema chind: in september 2014 muesi mini mirena entfärnä. sägä de gg eifach: wed iz no kener chind wosch muesch säuber luegä! mau luegä winer reagiert... wüu nomau ä mirena chunnt ganz sicher nid inä! bi dä manä hani sowieso ds gfüeu, dass si sech nid würklech parat si, bises de sowit isch. bi üs frouä isch das haut chli anders. mir si iz 8 jahr zämä und i wet scho eeeewigs hüratä. aber i mi gg het vo afang a gseit, vor 30 wöu är nid hüratä u kener chind. wemer hüratä ischer 29

29.05.13 20:41
thomel

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Kinder.... bei mir ist es so nach dem Heiraten (2015) fangen wir an mit üben sprich wir verhüten dann nicht mehr und wenns einschlägt ist das super wenn nicht ist es auch super.
Hauptsache wir zwei haben uns und eine tolle Beziehung und ich war bis jetzt 28 Jahre sehr glücklich ohne Kinder warum sollte ich es also mit 30 nicht mehr sein?!
Ich bin aber sehr gespannt was das Leben noch so bringt vielleicht ja ein süsses Baby

29.05.13 20:52
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Aso wenns nach mir wär gange, hätte mir o scho vor 3 Jahr oder so chönne hürate, aber GG het o chli meh Zit brucht. Woni 20i bi gsi hani immer z Gfüu gha, mit 30i sigi de verhüratet u heig 2 Ching Itz gloubi isches eifach guet so, wies isch und es het aues sini Zit. Mir wei beidi unbedingt Ching und finde, dass mer de nachem Hochzit nümm müesse warte, aber i wott mir de o nid e Stress mache, wes haut de nid gad klappet. Isch ja nie säubstverständlech.

Kleinefeder: Wow dini Chartene si wunderschön!!! aber äbe, so öpis würd ig gloub nid härebringe... Das mues ja e riese Büetz si! Ämu we dir ersch 2015 hüratet und du scho itz ade Chärtli bisch!

Übrigens hani vori em GG die Site mit de save the date -Fotomagnetli zeigt und är isch vou drfür, fingts super!! Juhui. I gloub das mache mer definitiv.

29.05.13 21:28
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Dass ich mit den Karten schon anfange ist reine Selbstsucht und hat nichts damit zu tun, dass ich es sonst nicht schaffen würde... Aber es ist so, dass ich froh bin, wenn ich schon etwas machen kann, weil ich einfach fast nicht warten mag... Also, das kann man ganz gut schaffen oder sowas in dieser Art...

29.05.13 22:12
thomel

nicht registriert

Re: Bräute 2014

@ Kleinefeder ist bei dir die Verlobung schon offiziell oder ist die Tante deines GG noch nicht eingeweiht? Ich habe leider auch das Problem dass ich am liebsten schon die ganze Hochzeit organisieren möchte es aber noch viel zu früh ist. Habe aber visuell schon alles organisiert und aufgeschrieben, wie ich mir was vorstelle, voll Freaky....

29.05.13 22:49
malinchen 

Re: Bräute 2014

@thomel & kleine feder: ig cha öich mega guet verstah! Wo GG mir letscht November dr Atrag het gmacht, u mir beschlossä hei ersch im 14ni ds chirchlechä grosse Fescht z mache, hani dänkt das geit ja no eeeeeeeeewigs! Idr erschtä zyt hani mega viu scho plant und mir usdänkt etc. Aber inzwüschä bini froh hani no zyt und chas gmüetlech agah. Isch ja ou schön wemä d Planigszyt so cha uschoschtä.... Mi würds drum gloub afah närvä wenn i Stress hät bim Plane.

@Taeboyana: hihi, das isch bi mir ou so. Mit 18ni hani dänkt, mit 25gi sigi verhüratet und mach mi langsam ad Chinderproduktion, mit 20gi hani dänkt 30gi längt ou no, und jetz dänki "zum Glück hani no chli zyt..."

29.05.13 22:50
daenu16 

Re: Bräute 2014

Also ich han immer gseit ich hürate nie! Aber ihm isch das immer scho wichtig gsi und er het immer so gschwärmt, dasi mi mit de Ziit han astecke loh. Etz isch eifach de Ziitpunkt rief, will ich mir Zuekunft eifach sooo schön vorstell mit ihm. Und Chind hani immer welle und schaffe jo au jede Tag mit Chind, aber mit 26gi hanis mir au nonig chönne vorstelle Malinchen. Es cha sich viel verändere i 2 Jahr...mues aber nöd.
Ich wünsch mir das mirs ganz easy chönd agoh mitem "üebe"! Nöd de Druck, etz MUESSES GOH, susch gohts nüm....

29.05.13 22:53
malinchen 

Re: Bräute 2014

hihi, mal wieder glichzytig. Ja, i gloub wemä sich z viel Druck macht, geits ersch rächt nid. I ha grad zwöi Bekannti, wo das so isch gsi. Die einti het sogar vom Arzt d Diagnose becho, dass sie keini Ching chönni becho. Sie het när dänkt, wenn sie kei Chind cha ha, düeg sie no es Studium afah und uf Karriere setzä. U no vor ändi vom erschtä Semester isch sie schwanger gsi. Usserdäm mues das ou fürd Beziehig mega belastend si...

 1 .. 96 .. 190 191 192 193 194 .. 596 .. 997
schaffe   Littlefoot   malinchen   Hochziit   Problem   würklech   Hochzyt   Location   Pfingstrose   Zuletzt   irgendwie   squishy   Taeboyana   gspannt   richtig   Iladige   Janedoe   würklich   bearbeitet   bstellt