Bräute 2014 |
|
1 .. 97 .. 191 192 193 194 195 .. 596 .. 997
|
|
|
|
30.05.13 10:20
Taeboyana
|
Re: Bräute 2014
Danke Sue, das bi ig gsi Ha aber letscht Wuche scho eis im Bastuzäntrum IDEA z Bärn gfunde für 6.-u öpis, sogar es ziemli Grosses. Usserdäm no so Houzstäbli mit schwarze Härzli drann wome o cha beschrifte. Jetz muesi nur no es Houz-&-Zeiche finde wo nid auzu tür isch u de bini parat fürs Engagement Shooting.
Hihi Sue, das chunnt scho guet bir Trouig! Wird sicher viu z schön zum wägrenne
I gloub i mues itz de o sones Moodboard starte, finde das super. Ha itz o langsam e Vorstellig, wasi für Farbe wett für Blueme u Deko...
Thomel und kleinefeder: I gloub bi mir isch guet, simer ersch sitem März vrlobt, süsch hätti mi o mega müesse zämenäh nid scho weiss was vorzbereite u azfa hets e spezielle Grund, dass dir ersch im 2015 weit hürate, we dir itz scho vrlobt sit? Aber grundsätzlech isches sicher viu besser, sech chönne Zit zlah, as i 6 Monet aus müesse härezjufle...
|
|
|
|
30.05.13 10:40
thomelnicht registriert
|
Taeboyana: Danke Sue, das bi ig gsi Ha aber letscht Wuche scho eis im Bastuzäntrum IDEA z Bärn gfunde für 6.-u öpis, sogar es ziemli Grosses. Usserdäm no so Houzstäbli mit schwarze Härzli drann wome o cha beschrifte. Jetz muesi nur no es Houz-&-Zeiche finde wo nid auzu tür isch u de bini parat fürs Engagement Shooting.
Hihi Sue, das chunnt scho guet bir Trouig! Wird sicher viu z schön zum wägrenne
I gloub i mues itz de o sones Moodboard starte, finde das super. Ha itz o langsam e Vorstellig, wasi für Farbe wett für Blueme u Deko...
Thomel und kleinefeder: I gloub bi mir isch guet, simer ersch sitem März vrlobt, süsch hätti mi o mega müesse zämenäh nid scho weiss was vorzbereite u azfa hets e spezielle Grund, dass dir ersch im 2015 weit hürate, we dir itz scho vrlobt sit? Aber grundsätzlech isches sicher viu besser, sech chönne Zit zlah, as i 6 Monet aus müesse härezjufle...
Bei mir ist es das liebe Geld, das noch nicht zusammengespart ist. :D Ich möchte gerne 30000 für die Hochzeit und 20000 falls es sofort einschlägt.
|
|
|
|
|
30.05.13 13:10
kleinefeder
|
Taeboyana:
Thomel und kleinefeder: I gloub bi mir isch guet, simer ersch sitem März vrlobt, süsch hätti mi o mega müesse zämenäh nid scho weiss was vorzbereite u azfa hets e spezielle Grund, dass dir ersch im 2015 weit hürate, we dir itz scho vrlobt sit?
Bei mir ist der Fall einfach nur kompliziert... Wir heiraten erst wenn GG seine Erstausbildung fertig hat, was im Sommer 2014 sein wird. Er will dann erst noch etwas Zeit haben, sich im Beruf einzuleben und auf keinen Fall im November oder Dezember heiraten, also wird es Februar 2015. Wir sind auch nicht offiziell verlobt (wenigstens nicht was die anderen Leute angeht, wir haben zwar schon unser Datum, aber das heisst noch lange nix...)
@ Thomel: nein, seine Tante weiss noch nicht Bescheid (immer noch nicht), obwohl das schon 100 Tage her ist, seit wir unseren Tag abgemacht haben... Ich habs die letzten zwei Wochen immer mal wieder gesagt (vorher hab ich mich damit bewusst zurückgehalten, weil GG noch ne Arbeit schreiben musste und Prüfungen hatte) und jetzt werde ich wieder einen Monat aufs Maul sitzen, und erst danach wieder damit kommen. Aber ich hoffe, dass es nicht nötig ist, wenn doch, wird es einfach immer unangenehmer...
So ein Notfallkörbli finde ich noch gut, dann muss man nicht alles mit herumtragen. Aber wo kommt das dann hin? Die TZ wird das wohl nicht den ganzen Tag hinter Dir hertragen müssen, oder?
|
|
|
|
|
|
1 .. 97 .. 191 192 193 194 195 .. 596 .. 997
|