| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 97 .. 191 192 193 194 195 .. 596 .. 997
30.05.13 08:17
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge zäme!!

morelia, wow dini Deko tönt spannend, hesch nöime es Bildi / Föteli wies öppe söu usgseh?

Lula, aber warum um aues ir Welt heiter sini Schwoscht debi wenn si ja nid fürs Hochzit isch...?

malinchen, ih auso?! Dechi abecho?? wow mega schöni Kärtli....gfalltmer super....!! und megem zivile isches so megder chettereaktion...das gsehtme ja ize bi üs, mir grille ir Waldhütte mit fasch 40 Persone chume übrigens ou i dis Forum betreffend Chind, chamers no gad GAR nid vorstelle wett zersch no chli go reise unds zwöite gniesse.... chamers no gad gar nid vorstelle...

samu, hesch es Bildi vo öine Karte??;O)

Me
mir si am Dienstag a dem Ehevorbereitungskurs in Langnau gsi...isch unspektakulär gsi und öppe e halbstund gange bi aber scho chli nervös gsi vorher wie chunnt das de ersch im Standesamt und ir Kirche? wirde de öppe no e "runaway bride"
Gestern hani im Büro es Znüni spendiert und ner so 2 Karte usdruckt mitemne Föteli vom GG und mir wo druffe steit dasmer ebe 9.8.13 zivil und 9.8.14 kirchlich werde hürate so zur Info...

Ize bini am Liste erstelle wasmer no aues fürs Zivile müesse erledige....!

Notfall-Körbli
Wer macht das aues? Was tüeter da dri? Mir maches drum de scho fürs Zivile ir Waldhütte und weiss no gad nid was dri tue;O)

30.05.13 10:10
Sue87 

wer het nöime es grosses Schieferherz gsuecht??
ha gad eis gseh;O)

http://www.weddix.de/shop/hochzeitsdekor...herz-gross.html

30.05.13 10:20
Taeboyana 

Danke Sue, das bi ig gsi Ha aber letscht Wuche scho eis im Bastuzäntrum IDEA z Bärn gfunde für 6.-u öpis, sogar es ziemli Grosses. Usserdäm no so Houzstäbli mit schwarze Härzli drann wome o cha beschrifte. Jetz muesi nur no es Houz-&-Zeiche finde wo nid auzu tür isch u de bini parat fürs Engagement Shooting.

Hihi Sue, das chunnt scho guet bir Trouig! Wird sicher viu z schön zum wägrenne

I gloub i mues itz de o sones Moodboard starte, finde das super. Ha itz o langsam e Vorstellig, wasi für Farbe wett für Blueme u Deko...

Thomel und kleinefeder: I gloub bi mir isch guet, simer ersch sitem März vrlobt, süsch hätti mi o mega müesse zämenäh nid scho weiss was vorzbereite u azfa hets e spezielle Grund, dass dir ersch im 2015 weit hürate, we dir itz scho vrlobt sit? Aber grundsätzlech isches sicher viu besser, sech chönne Zit zlah, as i 6 Monet aus müesse härezjufle...

30.05.13 10:24
Lula 

Hoi zämä

@malinchen: Wie geits öichere Dieli?

@Sue: Wüus sini Schwoscht isch! I mein, dass si am kirchleche drbi isch, isch für mi klar, aber das si am zivile muess drbi si, verstah ni nit...

Meinsch nit es geit üs aune chli glich, aso mit am nervös si...

Ladisch de Du Diner Bürolüüt nit as Fescht ii?

Und, was müesst dr no mache bis im Ougust?

Es Notfallkörbli gits bi üs öbe nit, aber i ha eh meistens a so Aläss auer gattig im ne Täschli drbi

30.05.13 10:40
thomel

nicht registriert

Taeboyana:
Danke Sue, das bi ig gsi Ha aber letscht Wuche scho eis im Bastuzäntrum IDEA z Bärn gfunde für 6.-u öpis, sogar es ziemli Grosses. Usserdäm no so Houzstäbli mit schwarze Härzli drann wome o cha beschrifte. Jetz muesi nur no es Houz-&-Zeiche finde wo nid auzu tür isch u de bini parat fürs Engagement Shooting.

Hihi Sue, das chunnt scho guet bir Trouig! Wird sicher viu z schön zum wägrenne

I gloub i mues itz de o sones Moodboard starte, finde das super. Ha itz o langsam e Vorstellig, wasi für Farbe wett für Blueme u Deko...

Thomel und kleinefeder: I gloub bi mir isch guet, simer ersch sitem März vrlobt, süsch hätti mi o mega müesse zämenäh nid scho weiss was vorzbereite u azfa hets e spezielle Grund, dass dir ersch im 2015 weit hürate, we dir itz scho vrlobt sit? Aber grundsätzlech isches sicher viu besser, sech chönne Zit zlah, as i 6 Monet aus müesse härezjufle...

Bei mir ist es das liebe Geld, das noch nicht zusammengespart ist. :D Ich möchte gerne 30000 für die Hochzeit und 20000 falls es sofort einschlägt.

30.05.13 11:00
Sue87 

Lula, nei as zivile ladi d Bürolüt nid i aber de as kirchliche Apero. Da ig aber scho abem 9. august Frau Berger wirde heisse und nüme wie früener het mini chefin gmeint es wäri doch no schön weni das würdi "bekannt geh"

folgendes isch no ufder to-do Liste fürs Zivile:
-Weingläser kaufen IKEA
-Bier und Burgerbrote und allgm. Essen kaufen
-Fragen wer Grillieren würde
-Playlist erstellen für ipod am Abend
-Kutsche die genaue Route bekannt geben
-Schuhe und Täschli und Stola für mich
-Frisur und Make up für mich?
-Anfragen wer Fotos macht im Standesamt
-Beamer und Leinwand organisieren
-Dekomaterial bestellen/kaufen
-Wettbewerbsbox basteln
-Toiletten-Körbli / Notfall-Körbli
-Schilder und Kisten für Trenn-Abfall

30.05.13 11:21
morelia 

so siehen unsere notfallkörbli in etwa aus (habe bereits 2 körbli in der ikea gekauft)

Braut und Trauzeugin:

- Kopfschmerztabletten
- Riopangel
- Blasenpflaster
- Taschentücher
- Deo
- Parfüm
- Sonnencrème
- Nagelfeile
- Lip gloss
- Ersatzstrümpfe
- Nähzeug
- Ersatzschuhe
- Sicherheitsnadeln
- Tampons
- Traubenzucker
- Wasser (zum Trinken)
- Make-Up (Puder, Lippenstift, Wimperntusche, Kajal)
- kleines Frotteetuch
- Kaugummi
- Slipeinlagen
- Fleckenstift
- Zahnputzzeug
- Entfusselrolle

Bräutigam und Trauzeuge:

- Kopfschmerztabletten
- Riopangel
- Blasenpflaster
- Taschentücher
- Deo
- Parfüm
- Haargel
- Sonnencrème
- Nähzeug
- Ersatzschuhe
- Sicherheitsnadeln
- Traubenzucker
- Wasser (zum Trinken)
- kleines Frotteetuch
- Kaugummi
- Fleckenstift
- Zahnputzzeug
- Entfusselrolle

bezüglich deko, da habe ich noch kein foto, da ich bis jetzt nur die tablets habe und die ikea-recheaud-gläsli.

@sue: was macht mä so amänä ehevorbereitigskurs? cha mr gad gar nüd da drunger vorstellä...

30.05.13 13:10
kleinefeder 

Taeboyana:

Thomel und kleinefeder: I gloub bi mir isch guet, simer ersch sitem März vrlobt, süsch hätti mi o mega müesse zämenäh nid scho weiss was vorzbereite u azfa hets e spezielle Grund, dass dir ersch im 2015 weit hürate, we dir itz scho vrlobt sit?

Bei mir ist der Fall einfach nur kompliziert... Wir heiraten erst wenn GG seine Erstausbildung fertig hat, was im Sommer 2014 sein wird. Er will dann erst noch etwas Zeit haben, sich im Beruf einzuleben und auf keinen Fall im November oder Dezember heiraten, also wird es Februar 2015.
Wir sind auch nicht offiziell verlobt (wenigstens nicht was die anderen Leute angeht, wir haben zwar schon unser Datum, aber das heisst noch lange nix...)

@ Thomel: nein, seine Tante weiss noch nicht Bescheid (immer noch nicht), obwohl das schon 100 Tage her ist, seit wir unseren Tag abgemacht haben... Ich habs die letzten zwei Wochen immer mal wieder gesagt (vorher hab ich mich damit bewusst zurückgehalten, weil GG noch ne Arbeit schreiben musste und Prüfungen hatte) und jetzt werde ich wieder einen Monat aufs Maul sitzen, und erst danach wieder damit kommen. Aber ich hoffe, dass es nicht nötig ist, wenn doch, wird es einfach immer unangenehmer...

So ein Notfallkörbli finde ich noch gut, dann muss man nicht alles mit herumtragen. Aber wo kommt das dann hin? Die TZ wird das wohl nicht den ganzen Tag hinter Dir hertragen müssen, oder?

30.05.13 13:17
Sue87 

@morelia
am Ehevorbereitigskurs muessme sich mitder ID/Pass uswise nere nomal d Formular usfülle wome eigentlich scho het;O) Neui Frage wo dezue chöme isch obme adoptiert isch oder scho mal ghürate isch gsi und si muess zueluege weme das Formular unterschribt. ner klärt si aues megder Standesamtliche Trouig mit eim ab und ner muessme gad bar oder mit Kärtli zahle;O)

merci vielmal fürd Lischte!!!

@kleinefeder
Iz chumi gad nid drus, auso isch de planet dass di GG dir mau no e Atrag macht...?

30.05.13 13:32
Lula 

@Sue: Ah ok. Uh Wygläser us dr Ikea, mi persönlich Feind zum Abwäsche...
Ja i gseh, Du hesch no einiges vor...

@morelia: WOW, wie gross si de Diner Körbli?

1 .. 97 .. 191 192 193 194 195 .. 596 .. 997
Hochzyt   irgendwie   Pfingstrose   Location   würklech   schaffe   Zuletzt   Hochziit   Littlefoot   würklich   Iladige   gspannt   malinchen   Problem   bstellt   squishy   bearbeitet   richtig   Taeboyana   Janedoe