Bräute 2014 |
|
1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 597 .. 997
|
30.05.13 16:54
malinchen
|
Re: Bräute 2014
@sue: gäu das Gspräch isch total trochä u längwilig eigetlech! Für dasmä glich vorhär chli nervös isch... D Idee wies du dinä Arbeitskollegä hesch mitteilt fingi mega cool... I verteilä morn aunä d Chärtli, i gloub i gange de ono hurti ga Gipfeli holä drzue. Oder zahle ds Znüni im Milano...
ui, da heit dir no chli öpis vor bis im Ouguscht...
Hihi, cool! De si mir immerhin zwöi DINKS.
@Notfallchörbli: I gloub üsi HZ wird ds chaotisch für so öpis... Aber es wär schono ä Idee, das chani de üserä organisationsfreak-TZ übergäh.
@Lula: haha, die Ikea-Wygläser si dr Horror zum Abwäsche. Mir hei ke Abwäschmaschine und jedes Mal mindestens eis Glas weniger nachem Abwäsche.
@morelia: wow, cooli Strüssli! Ds erschtä gfallt mir am beschtä...
@kleinefeder: ooh, verstahni dass du di no nid verlobt füehlsch. Isch ja würklech doof wenns niemerem darfsch verzellä! Dini Familie weis de ou no nüt? Und z lang warte mit dr Tante informierä isch doch ou nid guet, süsch regt sie sich de plötzlech no uf, dass dir so lang nüt heit gseit. Derä wird ja o klar si, dass das ke spontani Entscheidig isch, nid?!
@Taeboyana: Düümä si drückt. Verzell de wies isch gloffä!!!
@me: üserä Dilli geits schlächt. Mir müessä fasch die ganzi Chuchi useriisä, zwöi Wuchä so Tröchni-Grät ufstellä u när alles nöi mache. Hennä doof! Aber ja, i versueches eifach locker z näh, änderä chamä eh nüt dranne und so Sache chas haut gäh. U morn i 3 Wuchä bini verhüratet u när geits ab id Mini-Moons - ds Einzige wo zellt.
|
|
|
|
30.05.13 17:00
Lula
|
@Malinchen: Uuh, i wetti ou Kärtli verteile, bi so froh, wenn Juli isch...
Mir hei scho ne Abwäschmaschine, aber glich... Oder de zerstörise bim i dStube näh, wüu dKurve nit ganz verwütsche... Muess de mau gugge, ir Landi hei si ou, viellech si ja di chli stabiler, oder die us am Coop, wüu Kristallgläser müesses nit si, de Ärgere ig mi nume no meh, wenn mir mau es verheit.
Ach Du scheisse!! U wie machsch de das mit am Koche? Isch ja ne mega Plunder! De hoffe mir, dass morn i 3 Wuche so troumhaft Wätter isch wie am Mäntig...
|
|
|
30.05.13 19:12
daenu16
|
Taeboyana: Düüme sind drückt!
Malinchen: Ouuu das isch aber mega doof. Hoffentlich chasches wieterhin so easy neh. I 3 Wuche hüroted ihr zivil...so toll!! :-) *freu*
me: hachhh...ich freu mich au soooo zum dChärtli verschicke/verteile. Grad nomol de Fotografin alüte wegem Engagement-Shooting!!!
|
|
|
|
|
31.05.13 00:31
samu
|
Juhhuuu, unsere TZ waren heute den ganzen Abend bei uns und wir haben sehr viel Organisatorisches durchgesprochen. Bei uns ist das nicht so einfach da mein TZ ca. 900km weit entfernt wohnt und nur ca. 2mal pro Jahr in der Schweiz ist. Aber mit Whatsup, Dropbox, etc. ist das schon machbar...
malinchen: doofe sache mit der Decke, lass dich davon nicht stressen gelle
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 597 .. 997
|