Bräute 2014 |
|
1 .. 99 .. 195 196 197 198 199 .. 598 .. 997
|
|
|
|
31.05.13 15:11
Taeboyana
|
Re: Bräute 2014
Morelia: Es chunnt sicher o ganz drufa, was mir de fürnes Menu wähle. Aber meh as 70 Lüt wei mir sicher nid. Mini Eutere zahle e grosse Betrag a üses Hochzit, am GG sis Mami si Azug. GG mues de mau mit sim Papi no rede, evtl. git är e Bitrag az ässe (si Papi isch mit e Grund, dass ds Ässe nid irgendöpis darf si - süsch weisch nid, ober de überhoupt chunnt ) I finde ds Ässe o wichtig, aber i ma nid wäg gwüsse Lüt zGfüu ha, mir müesse no es türers/bessers Menu näh...
Ds Parkhotel isch es 4* und scho edel, aber es git äuä Türers. Me zaut ke Ruummieti (drfür muesme mind. es 4-Gang-Menu wähle, aber äbe das würde mir äuä sowieso) und sie hei e äxtra Panoramasaal abtrennt vom Hotel wo perfekt isch fürnes Hochzit. Vo de Menupriise här heisi aues. Und sie hei o so schöni Hussene (wo aber o tür si zum Miete) und grossi Cherzeständer...
Nei, i bi vo Rubige, mir hei aber 2 Jahr z Thun gwohnt und fändes eifach am See mit Bärgsicht super
Hey so schön, ds Original isch ja o vo Diad'oro wie üsi! Mir hei zwar Wissgold und Roségold gno, hei aber no e 20% Guetschin chönne ilöse. Freue mi scho mega druf.
|
|
|
|
|
|
|
|
31.05.13 22:34
samu
|
Re: Bräute 2014
@Taeboyana: Boa mega cools Angebot für den/die FotografIN
Ja isch würklech mega cool sone Abe Mir hei gred über eifach alles... vo Locations, Catering, Zeremonie, Terminplan, Budget, Chleider, Schmuck bis zu de Deko, Give-aways, Belüchtig, Blueme, Sitzordnig etc. eifach alles
Leider geit bi üs das Wuchenendi gar nüd meh i däre hinsicht wil i ds ganze Wuchenändi mues düreschaffe (bis zu 18h pro Tag ). Aber zum glück gits das bi mier nume 2-3 mol pro Johr, geiht auso no so.
|
|
|
|
|
1 .. 99 .. 195 196 197 198 199 .. 598 .. 997
|