| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 99 .. 195 196 197 198 199 .. 598 .. 997
31.05.13 14:40
morelia 

Re: Bräute 2014

@budget ässä: bi üs choschtets 80.- pro person ohni getränk. bi dä getränk hei si üs ir location gseit isch so dr durchschnitt ca. 40.- pro person. das heisst ca. 120.- pro person, bi üs mau 85 git chöi meh so aus 10'000.-. isch scho tüür. aber das isch gloubes normau. üs wird no dr wyy zaut, de chunnts nis nid ganz so tüür... und mir zahlä ke ruummieti ud reinigung übernähmä si o. was aber no drzuechunnt isch d stueuhussämieti, aber di wei mir haut unbedingt. gseht doch gad sofort viu besser us.

@taeboyana: ds parkhotel oberhofä isch mega schön, perfekt für nes hz, eifach troumhaft. aber isch das nid eher tüür? bisch de du vo thun? *gwunder*

mir si arä trouringusstellig gsi u hei üser ringä gfundä (vo über 400 Ringä!!!)

äs isch dä rächts us wiis- u rotgold. mir hei üs gad vrliebt aber mir chöi u wei üs dä nid leischtä (für beidi zämä ca. 5800.-). mir hei di ideali lösig gfundä: dr goudschmid vom juvelier chasä genau glich nachämachä. gseht idäntisch us. anstatt wiisgold nämemer palladium (oder wi das o immer heisst). äso zahlämer ca. 2800.- für beidi zämä. hammer oder???

Datei-Anhänge
images.jpg images.jpg (39x)

Mime-Type: image/jpeg, 6 kB

31.05.13 14:58
Lula 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Das mit dr Lampe chönnti mir aso ou no passiere
Ou schön, Sigriswil... Mir hei derte lang mit am Solbad glieböuglet, aber wäri de haut glich ztüür gsi, u vorauem wäris no witer gsi, wie üsi Location jtzte

@Weekend: Morn tüe mir ums Huus no chli witer mache u süsch no so chrüsch. U am spätere Nami isch de GG no weg, u de nimi de öbe mau no dr Weddingplander u üse Ordner zur Hand, u träge no chli nache. Am Sunntig muess GG no paar Kärtli nacheschnide, DJ wei mir uswähle, u ggf süsch mau no paar Hochzytssache agugge...

@morelia: oh so super!! Si schön, öichi Ringe

31.05.13 15:11
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Morelia: Es chunnt sicher o ganz drufa, was mir de fürnes Menu wähle. Aber meh as 70 Lüt wei mir sicher nid. Mini Eutere zahle e grosse Betrag a üses Hochzit, am GG sis Mami si Azug. GG mues de mau mit sim Papi no rede, evtl. git är e Bitrag az ässe (si Papi isch mit e Grund, dass ds Ässe nid irgendöpis darf si - süsch weisch nid, ober de überhoupt chunnt ) I finde ds Ässe o wichtig, aber i ma nid wäg gwüsse Lüt zGfüu ha, mir müesse no es türers/bessers Menu näh...

Ds Parkhotel isch es 4* und scho edel, aber es git äuä Türers. Me zaut ke Ruummieti (drfür muesme mind. es 4-Gang-Menu wähle, aber äbe das würde mir äuä sowieso) und sie hei e äxtra Panoramasaal abtrennt vom Hotel wo perfekt isch fürnes Hochzit. Vo de Menupriise här heisi aues. Und sie hei o so schöni Hussene (wo aber o tür si zum Miete) und grossi Cherzeständer...

Nei, i bi vo Rubige, mir hei aber 2 Jahr z Thun gwohnt und fändes eifach am See mit Bärgsicht super

Hey so schön, ds Original isch ja o vo Diad'oro wie üsi! Mir hei zwar Wissgold und Roségold gno, hei aber no e 20% Guetschin chönne ilöse. Freue mi scho mega druf.

31.05.13 15:18
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: ds Parkhotel hei mir ou agluegt gha. Mir häts meeeeega gfalle, aber üs hei när die zahlriichä Vorschriftä gstört. Was natürlech ou seeeeehr schön (aber leider ou oberi Prisklass) isch, isch ds Schloss Schadau ds Thun. U de hei mir no ds Bellevue und ds Schönbüehl ds Hilterfinge, d Seerosä (bini persönlech aber sehr enttüscht gsi) und ds Restaurant Seeblick ds Fulesee uf dr Liste gha.

@Morelia: ou cool... Gseh schön us!!! Sit dir a derä Usstellig ds Thun gsi? Ha das vori grad im Radio ghört u dänkt villecht chönnti GG det härä schleppä.

31.05.13 15:33
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Was de für ne Usstellig zThun? Muess i mine für ne Sunntigsusflug begeistere?

31.05.13 15:33
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Malinchen: Was meinsch gnau für Vorschrifte? I wüsst itz nur wäg dr Nachbarschaft, heisi de süsch no aus Mögleche? Ds Schadau isch definitiv z tür und dert hani o ghört, dass me für aus und jedes no zuesätzlech mües zahle. Ds Bellevue Hilterfingen isch leider chürzlech zuegange... Schönbüehl hani im Internet gseh, wie isch das?

31.05.13 15:35
morelia 

Re: Bräute 2014

@malinchen: ja ds thun bi rentsch. isch super gsi, mega fründlech beratä wordä. mir hei scho dr vrlobigsring vo dert. usgsteut si nid so viu. aber mir si härä ghocket u si het ring um ring um ring brungä

@taeboyana: so am thunersee isch haut scho mega schön

31.05.13 16:09
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Üs isch d Musig sehr wichtig am HZ, und bi ihnä dörftme nur "dezenti" Musik spielä (also nid so Party mässig, eifach nur so im Hintergrund), me darf nid als Gruppä i Park nach de 11e (blöd für wemä no wetti Wunschcherzä azündä oder so), und generell isch am 2 (wenis richtig im Chopf ha - ömu mega früeh) fertig. Das het üsnä Vorstelligä när nid entsprochä, aber das chunnt halt ganz druf a was dir möchtet!!! Wenn öich das nid tangiert wärs ja super...

Im Schönbüehl si mir mal süsch gsi ga Ässä und i has sehr schön und lecker gfundä. Aber i bi nid sonä Kennerin was ds Ässä ageit... Mir hei när üsi Location gfundä bevor mir det härä si no mal ga luegä wägem HZ. Drum weisi nid so wied Konditionä dert wärä.

@Morelia: ah genau Rentsch... das hani gmeint. Hmm, das tönt würklech cool! Mal luegä obi GG cha überredä.

31.05.13 22:34
samu 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Boa mega cools Angebot für den/die FotografIN

Ja isch würklech mega cool sone Abe
Mir hei gred über eifach alles... vo Locations, Catering, Zeremonie, Terminplan, Budget, Chleider, Schmuck bis zu de Deko, Give-aways, Belüchtig, Blueme, Sitzordnig etc. eifach alles

Leider geit bi üs das Wuchenendi gar nüd meh i däre hinsicht wil i ds ganze Wuchenändi mues düreschaffe (bis zu 18h pro Tag ). Aber zum glück gits das bi mier nume 2-3 mol pro Johr, geiht auso no so.

01.06.13 11:25
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Cha dr nachefüehle, samu: hocke drum oh grad sälber im Büro Schaffe ebe zur Zit einewäg relativ vil und darum chunnt d Hochzits-Planerei extrem zkurz und ig ha gar nie meh so würklichi News zum brichte. Aber isch glich no spannend z läse, wie dir hie alli vora chömet u Sache choit abhake

 1 .. 99 .. 195 196 197 198 199 .. 598 .. 997
malinchen   gspannt   Littlefoot   Problem   würklich   Zuletzt   Janedoe   richtig   Hochzyt   Location   schaffe   squishy   bearbeitet   Pfingstrose   Taeboyana   Hochziit   Iladige   würklech   bstellt   irgendwie