| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 100 .. 198 199 200 201 202 .. 600 .. 997
03.06.13 19:30
daenu16 

Re: Bräute 2014

Samu: Wow ihr sind ja scho voll dureplaaant! Super! Ich chan no gar kei Aregige geh, bin vollends überwältiget vo soviel Organisationstalent.

Malinchen: Das mitem HZ-Paar wo vor Stress nix vom Apéro het hani au scho paar mal gseh/ghört und ich gibe denn üsne TZ eifach dä Uftrag vorab en Teller für üs abz'zwacke...denn hemmer sicher au öppis. Mir hend au 2,5h igrechnet (mir gönd ebe noher no uf Schifffahrt). Hesch nöd Angst es chönnti denn de Gäscht z'lang si? Ich verstoh dini Rechnig voll und ganz, dass du mit allne churz wetsch rede, aber für dGäscht isches ja nöd ihri Hochziit und für die wo de ganz Tag sind findi 11 bis id Nacht (sägemer 2 Uhr) scho recht lang.

Kirche: ja es isch scho chli tüür, aber es isch alles debi: Reinigung, ebe de Ruum für de Apéro mit Chuchi, Tisch und Stüehl, Konzertflügel (im Wert vonere Viertel Million). Mir zahled defür nix für ihn wo üs traut (also scho es Gschänk) und au nöd für dPianistin (gueti Fründin vo mir) und au nöd für dSängerin + Verstärcher und so (sind mit Musikerkollege/inne gsegnet)

Fotos vorab: Mir mached au dFöteli vor de Trauig. De GG stoht denn scho parat und dFotografin au, so dass sie ebe genau de erschtig Blick chan ifange. Und mir laufed eh zämä durch de Mittelgang ide Kirche, vo dem her find ich de Gedanke sehr schön. Sisch denn au intimer als vor allne Gäscht.

Ablauf: Trauig 13 Uhr (ca. 1h)
Apéro 14 - 16:30
Schiffahrt 17:15-18:15 Uhr
Empfang Abiglocation direkt am See (wie 2. Apéro mit Bowle und chlini Häppli)
Festsaal 19:00

und i freu mi so, am Obig hämmer bide Fotografin e Fotofunbox buechet, juhuuu!
ah ja, am 25.06. hemmer sEngagementshooting für dIladigskarte

04.06.13 00:14
samu 

Re: Bräute 2014

@lilmonkeyme: wow, Acredo het ächt coole Ringe

@daenu16: das isch ned talent. Eifach nume hie im Forum viu läse und dänne euer eigene Idee u Wünsch mit i betracht zieh... brucht ned vel eigentlech, me mues es nome mol aus erfasse und ischribe..

@ue87: Eigentlech hani e ganz easy Bürojob aber es Hobby vo mer esch, dasi gärn Tontechnik mache. Auso schaffe ig 2-3 mol im Jahr a Openairs uf de Bühne... Aber meh als 2-3 WE pro Johr magi ou nümme, isch mega stressig wenn me das 100% macht. Keis WE mehr frei und so gö ou alli soziale Kontakte futscht. I han das 5 Johr gmacht und des länget für me, jetzt nur no als Hobby..

04.06.13 08:08
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Apéro: Bi mire guete Fründin, woni bi TZ gsi, heimer es Bänkli (sones schöns romantisches schmidisigs u schön gschmückt mit Chüssi u Härzballön etc.) ufgsteut für ds Brutpaar. D Regle isch gsi, dass wenn ds Brutpaar uf däm Bänkli hockt, söu me se churz i Rueh la ässe und nid ga gratuliere. Das het iwandfrei funktioniert und es isch o niemer beleidiget gsi, weme mau 5 min nid het chönne gratuliere. I chönnt mer so öpis bi üs o guet vorsteue. Wasi süsch mau no hie im Forum gläse ha und sicher o mues ikalkuliert wärde, isch das we'd Trouig vorem Mittag isch, d Lüt o entsprächend hungrig si am Apéro und me für sone Duur o meh mues abiete. Aber isch sicher viu besser und entspannter, viu Zit zha, as müesse zstresse!

Mir mache d Föteli vorussichtlech während em Apéro, d.h. nach Gratulatione und Gruppefotos nähme mir üs ca. e haub Stund bis 1 Stund für ds Paarshooting. D Fotografin het üs das so vorgschlage und hets o scho säuber so gmacht, das sig kes Problem gsi. Am Morge heimer so e chli meh Zit und nid e auzu stressige Start.

Hehe daenu, mir hei üses Engagement shooting am 23.06. (sofärn guets Wätter)

04.06.13 08:13
Sue87 

Re: Bräute 2014

laprincipesse, ou cool megem Pianist...jaaa finde aube ou wenn eim öper sympathisch isch das macht extrem viel us!! wo hesch de d Brutjungferekleider gseh?

Kleid aussuchen
i wirde mini TZ und mini 2 Bridesmaids mitneh fürs Kleid uszsueche auso mini 3 engschte Fründinne...
Fändis ebe irgendwie ou no schön wenn si de gad ou für ihri Kleider denn würde luege oder isch das echt ner gad chaos?!;O)

Fötele vor oder nach Trauung
ach das findi ou es schwirigs Thema....findes sicher ou entspannter VOR de Trouig...die Brutpaar woni kenne heis aui so gmacht....aber i fändi haut irgendwie ou mega schön wenn mi GG mi ersch ide Kirche ds erschte mal gseht bim ineloufe....??

Samu, wow dir heit scho e Ziitplan??gseht mega guet us wie du das ou no gad machsch für TZ etc....hesch du de evlt. in Excel...? de würdi de gad EXTREM GERN ou ha.....
hesch de du öper wo dir deheime d Haar und Make up macht?

04.06.13 10:00
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@Taeboyana: Bi mir im Fau gad am überlege ds Apero uf 3 Stund zverlängere. dFrag isch haut eifach wie isch es de für dFestgäscht, isch es de für die nit bau zlang?!
Das mit am Bänkli isch e wunderschöni Idee!!

Si hei im Fau geschter scho im Meteo gseit, es segi ganz was nöiis, u überforderi üs de bau...
Aber isch doch super bi Summer am See zsi! Mi GG geit am Samschtig ga häufe zügle...

@laprincipessa: Eh hoi, wieso bisch de nit so motiviert gsi?
Tönt super mit am Pianist, u priislech äuä unschlagbar!

Wenn das öichi Farbe si, spilts ja eigentli nit so ne Rolle, ob zersch Du oder zersch Dini BJ zKleid hei.
Solang am Hochzyt aui i Ihrem Kleid da si...

@malinchen: Das verstahni, mir hei es Hammer Apero, u vo däm wotti nit nüt ha

@Samu: Wow U i ha gmeint i heigi e Knall wüu i scho am Zytplan bi, aber mine isch bi witem no nit so gnau wie dinne!! Was isch de das für ne Zeromonie am Obe am zähni?
GG het geschter fasch vögu brcho, wo er erfahre het, dass i scho am ne Zytplan bi... Zumau ha ig eingentli e Stund dinne, zwüsche Fotis u Kirche wo mir Zyt hei zum hihöckle u schnäu mau was zässe, süsch kippe mir öbe de beidi us de Latsche. Aber mine isch überzügt, dass mir eh ke Zyt wärde ha...

@Fötele am Hochzytstag: I wetti dFotis ou vorher mache, dä Moment ghört eifach us zwöi. U so hei mir dMüglechkeit bim Schloss im Dorf ga zFötele (soferns klappet)
U de hei mir e wunderschöne Hintergrund, u chöi glich ufenand ume Egge zueloufe

04.06.13 10:26
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Lula: Meh as 3 Std. maximal wett ig persönlech würklech nid. Aber das mues schlussändlech jedi für sich entscheide...ig kenne mi und weiss, dassi nach spetistens 3 Std. äuä kribbelig würdi aber i bi haut o nid die geduudigschti Person und bi mir mues immer öpis ga. Drum wäre meh as 3 Std. apéröle nüt für mi Und für d Feschtgescht, da muesi zuestimme, zieht sechs de scho sehr id Lengi. Aber o as Apérogascht bliebt me ja meistens nid stundelang?

Ja du, i hami am Wuchenänd woni ame Louf bi gsi ja fasch vrbrönnt, hami doch nid uf Sunne igsteut! U hüt Morge ar Bushautesteu so: "ui, hätti äch söue d Sunnebrüue ipacke??"

Chleid für d TZ: Mir hei je 2, aso 2 Manne und 2 Froue (si 2 Päärli) und bi dene isch ds Problem, dass die einti e ganz angere Typ isch as die angeri, was d Farbe betrifft wo sie gärn annehei... I fänd ja ds Beschte, we sie in rot chiemte (i liebe rot und wett am liebschte roti Schueh am HZ). Die einti wär sofort drbi, aber die angeri leit nie rot a...

Laprincipessa: das tönt würklech nachme super Pianist. Bi üs wird ds Thema Musig de o no chli e Sach... mir si nid so d Partyhängschte u i wett uf ke Fau so Ballermann-Party-Mitkreisch-Musig Schön fändi öpis mit Gsang/Saxophon/Klavier oder so chli richtig Loungemusig... aber angerersits wotti o nid dass d Gescht ischlafe und am 12i heigö...

Samu: würklech Wahnsinn di Zitplan... bsunders gfaue mer die gnau iteilte Gläser Prosecco / Wisswy wo druf si

04.06.13 10:31
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Samu, merci für dini Nachricht, chader uf die nid antworte - hesch du d Datei echt no in Excel und nid in .rar...?

@Taeboyana
hmmm und wenn de beidi es verschidnigs rot würd alegge im chleid...? oder wott dini einti TZ GAR kei rot?

04.06.13 10:35
Lula 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Ebe ja, muess de mau mit GG gugge... Ha geschter Obe afe chli agfange zämäschribe für dIladigskartene...

Was heit de Dir für Farbene? Wüu süsch chönnti ja di einti TZ es rots Kleid alege, u ihre Partner e roti Krawatte, u di ander TZ zBsp ir andere Hochzytsfarb mit passender Krawatte bim Partner, oder wäri das kei Option? Chasch ja süsch gugge, dass dr Schnitt vo de Kleider glich isch...

04.06.13 10:36
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Sue: so gnau hani ihne beidne das no nid vorgschlage... die einti het o süsch viu und gärn rot anne, das wär kes Problem. Die angeri findets zwar sehr schön, findet aber eifach es stöng ihre nid. Aber vielech sones dunkurot gieng scho...

04.06.13 10:38
samu 

Re: Bräute 2014

@Sue87: mini Haar macht em TZ sini Schwöschter und Make up bruchi gloubs keis
Han der e PN gschribe wägem Zitplan.

@Lula: ig weis scho dasi e Knall han
Wiu mer nor e Zivili touig hend ond die im chlinschte Rame möchid wänd mer am Obig no e Zeremonie mache wo mer vor oisne gladene Gescht üs gägesitig nomel tüend ts Jawort gä. Wenn aues klappet tüend mer den ou oisi Ringe überem Füür vertigschmide, das wäri so cool

 1 .. 100 .. 198 199 200 201 202 .. 600 .. 997
Taeboyana   bearbeitet   Location   Janedoe   würklech   richtig   schaffe   irgendwie   Iladige   Littlefoot   Zuletzt   malinchen   bstellt   Hochzyt   würklich   Hochziit   squishy   gspannt   Problem   Pfingstrose