| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 101 .. 200 201 202 203 204 .. 601 .. 997
05.06.13 09:07
Lula 

Re: Bräute 2014

Guete Morge ihr Liebe

@Taeboyana: Ebe ja, muess de das würkli no agugge. Muess das aber chli gstafflet agah, ha geschter mit GG afe dr Text vo de Iladigskartene agugget, eifach so, dass er das für sich ou chli cha düregah...
Hesch dSunnebrille hüet morge drbi gah? Isch ja Hammer das Wätter
Bisch eigentli scho witer cho, wäg de Kleider?

@samu: Isch aso de gar nit bös gmeint gsi, gäu!
Tönt cool, u so ne Nachtzermonie isch ja mega speziell. Wie isch de das mit de Ringe? Geit de das über normalem Füür?

@Reaktion GG: Es Lächle ja, aber Träne würdi mi sehr überrasche. Drfür ha ig gad im Wasser boue...

05.06.13 09:39
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guets Mörgeli

Lula: Nei, wäg de Chleider bini no nid aktiv am luege, das si ersch so die erschte Idee. Bi de zersch mau gspannt, was IG überhoupt fürnes Chleid finde... Obi schnäu eis finde oder x Läde mues abklappere...Es geit ja no guet 14 Monet Im Momänt bini meh mit Chile und Location uswähle beschäftiget. Weiss nid rächt was mir söue und obs nid aues ztüür chunnt... findes auso no schwierig! I hoffe, dass mer de nachem Weekend chli schlauer si.

D Sunnebrüue hani leider scho wieder vrgässe! Morn de...

05.06.13 10:29
samu 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Entweder gits nume e art Showringschmide oder en Profi chunt mit.
Wenn d Goldschmedin oder de Schmuckschmed chömid dänn gots nome wenn d Ringe us Platin oder Gold sind, ali andere Materialie wärde im Füür dräckig oder chö sogar kaputt go. Das send mer jetzt so langsam am abkläre was mer genau möchid.

@Lula: hehe, hani scho so verstande Lula, keis Problem!

@daenu16: Danke, ech wusle do secher no es Johr ume ond närve eu mit doofe Froge

05.06.13 10:35
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Samu, aaaaaaaaaaaaaaaaaah ize chum ou ig drus........ha ersch ize gschnauet dass du e Maa bisch....sorry mege dem hani gfragt öb dir öper ds Make up macht;O);O);O);O)

05.06.13 14:39
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

@laprincipessa: aso d deko stell ich mier so ähnlich vor wie ufem bild. aber chli dezenter, ich find das uf em bild isch chli überlade. d cherzeständer und d gläsli vilicht eher in silber... und vo de farbe vo de blueme so öpis wie ufem 2. bild :)
ja wenn er die zwei sache scho hend isch ja scho super! das chunnt sicher wider, chli en pause mache duet au guet denn chömed eim wider neui idee :)
bitte, gäll pinterest isch cool


ah lüüt han grad chli "angscht" im momänt... en kolleg vo mim GG hed sich jetz au verlobt. mier sind eigentli die erscht vom kollegechreis wo sich verlobt hend. jetz bini gspannt wenn sie s hochzit planed hend. wenns es vor eus würded mache würds mi chli stresse. wüssed er was ich meine? ich weiss es gitt schlimmers

Zuletzt bearbeitet am 05.06.13 14:40

Datei-Anhänge
98ec8cf70284f6c5d8187ada86351815.jpg 98ec8cf70284f6c5d8187ada86351815.jpg (38x)

Mime-Type: image/pjpeg, 255 kB

518076337bf151af4df83ca94776b7e7.jpg 518076337bf151af4df83ca94776b7e7.jpg (21x)

Mime-Type: image/pjpeg, 70 kB

05.06.13 15:39
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@samu: ups ich han au gar ned tscheggt, dass du en ma bisch hehe so lustig :)

@malinchen: jo gäl wär doch öbis das chleid mol z'bstelle :) mal schauen ;))

@novia: schön & romantisch dini deko! :) jo doch bin au wider zueversichtlicher dass es jetzt dänn gli wider in gang chunt mit de planig :) und bin froh hämer ebe mitem pianist so en super guete kontakt gha & dasser so günstig isch! =) hmm verstoh di absolut wäge de andere hochzyt :/ würd mi also au sehr aschisse wenn si vorher hürote würdet um ehrlich z'si! :/ wenn isch scho wider öiches datum??

erste blick:
ich glaube au mi GG wird über beidi ohre strahle und aber ev. scho au es trändli verdrücke und ich wo sust fröideträne nedso kenne (seeehr sälte) glaube aber scho au dassi bi dem alass werde müesse hüüle hehe ;) am atrag hämer jo au beidi trändli verdrückt ;))

05.06.13 15:57
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Ih wüsst dr was mir jetz gad passiert isch? Bi bide Eutere ga Zmittag ässe (i schaffe ir Nechi) und ha ihne vrzeut vo mim Clinch wäg dene Chöschte für d Chile und dassi haut nid i irgend e Chile wetti ga, nur wüu sie biuiger wär... De het mis Mami gftagt, obi de sehr gärn i dere Chile (Sigriswil) würd hürate und i ha gseit ja, scho und GG o... da hei mir d Eutere abote, dass sie d Chile würde zahle! Sie hei gfunde, mir söue doch schliesslech dert hürate, wo mirs schön fände. Isch das nid u schön vo ihne??!

05.06.13 16:21
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: jöö so härzig das isch würkli mega schön vo ihne ganz es schöns gschänk!

05.06.13 16:24
daenu16 

Re: Bräute 2014

@Samu: das isch super! Und mir sind sicher froh um dini männlichi Sicht!!!

@novia: Würdsch mir nöd per PN din Name uf Pinterest schicke? find dini Deko mega schön und vlt chömmer jo gegesitig chli binenand stöbere...also nur wenn du willsch.
Und...es würd mi glaub auch chli nerve...etz findsch mal use ob sie denn würkli vor eu hüroted

@Taeboyana: Das isch jo super!!!! Mega lieb vo ihne

Zuletzt bearbeitet am 05.06.13 16:24

05.06.13 16:34
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Ja, ha gad e mega Fröid !

@novia: du hüratisch im Mai 2014 oder (dim Name a )? De hätte sie ja weniger as es Jahr, we sie vor euch wette hürate u o chli meh Stress... i verstah dini Bedänke, aber du hesch so schöni Idee, da chöi sie dir sicher nid Konkurränz mache Fröi di a däm wo dir planet. Wo ig mi ha vrlobt, het sech churz drufabe e Kollegin (eher d Kollegin vore Kollegin vo mir, nid so e nächi) o gad vrlobt und itz scho meh planet as ig. Das het mi churz o gad chli gstresst. Und e Kollegin vom Training isch, nachdäm ig vor Vrlobig ha vrzeut, drmit usegrückt, dass sie scho 3 Jahr vrlobt sige und sie jetz afang konkret afö plane und de äbe o gad im Ouguscht 2014, wie mir, hürate. Aber beidi plane ziemlech angers as ig und es hei ja aui ihri eigete Vorstellige, wo o zu ihne passe. Aber wed sehr äng befründet bisch, isches sicher o no mau chli angers.

@Samu: I findes o super, chattet e Ma mit!

 1 .. 101 .. 200 201 202 203 204 .. 601 .. 997
gspannt   malinchen   schaffe   Hochziit   Pfingstrose   squishy   Iladige   bstellt   Janedoe   Location   Taeboyana   würklich   richtig   Hochzyt   bearbeitet   Zuletzt   würklech   Problem   Littlefoot   irgendwie