| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 102 .. 201 202 203 204 205 .. 601 .. 997
05.06.13 18:08
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

principessa: danke
ja das isch würkli super mitem pianist jetz hender ja scho en punkt meh erlediget.
euses datum isch am 24.5.

daenu: han der welle en PN schicke aber isch nöd gange, hesch glaub die funktion gsperrt i dim Profil?

taeboyana: ja genau am 24.5. ;)
ja du hesch rächt. eigentlich sötts mir ja au egal si was sie wenn planed. und ich dänke au das ihri hochzit ganz anderscht wird als eusi. ich dänke au ned das es vor eus wird sie, min GG hed verzellt das sie no keis datum abgmacht hend eifach das es im 2014 wird si. mal abwarte...
demfall kännsch du die situation ja au. es nervt eim scho chli gäll, aber ebe es gitt schlimmers und schlussändlich bini zfride mit dem woni ha und freu mi uf EUSES hochzit

Zuletzt bearbeitet am 05.06.13 18:10

05.06.13 18:22
malinchen 

Re: Bräute 2014

@NoviaMayo: i cha dir total nachefüehlä wägä dr anderä HZ. I ha so es ähnlechs erläbnis gha... Wo mir dä Früehlig mal bir TZ vo mim GG u ihrem Fründ deheim si gsi, hei mir natürlech u.a. ou übers hürate gredet. Sie si scho sit letscht Summer verlobt, hei aber gseit sie wöuä im 2015 hürate, wenn sie beidi d Usbildig abschliessä. Ihrä Fründ macht gärn us auem ä Konkurrenzkampf, muesmä drzue ou no sägä. När seit doch dä plötzlech so: He, mir chönntä ja am 19. Juni 2014 hürate, a üsem Geburi (sie hei beidi am glichä Tag) und mir hei ja am 21. Juni 14 und SIE ISCH ÜSI TZ. Mir isch richtig dr Lade abä wo dä das het gseit... V.a. wöu mi GG bi ihnä wahrschinlech de ou TZ wird si, das wär dr psychostress schlechthin wordä. Zum glück hei sie die Idee inzwüschä wieder verworfä.

Grundsätzlech fingi, dass ja eh jedi HZ uf ihri Art schön isch und i erschter Linie am Brutpaar mues gfalle. Aber i due zum Teil mini coolschtä Ideeä o chli gheim halte vor denä Frouä wo im Kollegäkreis no vor üs hürate... Drum isch das Forum ou so cool, öich chani das aus verzeuä und wenns öper ou wett mache ischs mir würklech egal. Aber wenn gad ä Kollegin wo 50% vo üsnä Gest ou iladet würd ds glichä machä wie mir de ou wöi... hätti gloub müeh.

@Taeboyana: oooh, hennä härzig vo dinä Euterä!!! I bi hüt gad ds Fulesee uf dr Schuelreis gsi u ha gseh, dass die Chillä ou sehr schön gläbä isch. Dr Boustil gfallt mir persönlich nid so, aber ha grad dänkt das müesi dir de verzellä. Aber de het sich das ja jetz äuä erübrigt...

05.06.13 20:44
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

malinchen das wär ja mega krass gsi wenns das durezoge hetted mitem 19. juni!
zum glück hend sie sichs nomal anderscht überleit. das hetti mich au mega gstresst a dinere stell.
vorallem wenn ier gägesitig no TZ sind..!
ebe eigentlich sötts eim egal sie und mer sött eifach chönne d vorbereitige und s hochzit gnüsse. aber so sache müend ned würklich si...

no en frag a alli wo STD-kärtli mached: schicked ier die a alli gäst oder nur dene wo au am abig zum fest iglade sind?

06.06.13 08:10
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Phu Malinchen, aso das hätti de o drnäbe gfunde. Me mues ja nid enang ga d Show stähle! U äbe as TZ het me ja gnue ztüe einewäg...

@novia_mayo: mir wei so STD-Fotomagnetli mache und schicke die gloub nur a die gladne Gescht wo am Abe drbi si. Süsch müesse mer meh as dopplet soviu mache und für anes Apéro zga muesmes ja nid unbedingt scho es Jahr vorus wüsse... mir wei drfür de o d Iladige (aso aui, o für d "nur"-Apérogescht) früeh gnue (ca. 8 Monet vorhär) useschicke.

06.06.13 08:18
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge zäme

anderi Hochzite
uuuh ja das kenni...isch no schwierig bi üs simer ou di erschte vom Kollegekreis aber di einti Fründin, mini einti Brutjungfere, redet ize ou plötzlich vo nöchscht Jahr hürate und tuet immer so gheimnisvoll Frage stelle wenn dasme echt de d Chile spötischtens sötti reserviere etc...und e anderi Fründin vo mir chönnti de ou si dass die de no "spontan" im 2014 hürate....wott u nid fies si und mir isch ou klar dass jedi Hochzit mega speziel und schön wird werde aber mir macht das ou chli Müeh...fändis irgendwie u schad wenn ize öper gad e Wuche vorher oder so würdi hürate vo de würklich enge Lüt...aber da chame nüt mache?!

malinchen, das mitem nid alles verzelle kenni.....aber isch ou no schwirig ebe mini Brutjungfere wo ou wott hürate die verzellt ner immer vo IHRNE IDEENE und de hani ds gfühl das heisst so wie, schnapp mer die ja nid weg, und das isch no schwierig de söu sis gar nid säge?!;O)

Taeboyana, ou das isch würklech super!!! mega härzig...!!

eh ja i gah Morn fürne Wuche uf Korfu mit TZ und de 2 Bridesmaids und fröie mi MEGA!!!

06.06.13 08:19
samu 

Re: Bräute 2014

Boa Malinchen das wäri jo der Gipfl gsi!! Zom Glück mochids das ned!!

@Taeboyana: Das isch würklech es super Gschänk vo de Eltere, henne cool!!

06.06.13 08:26
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Hüt geit ds Amäudeformular für d Chile uf d Poscht Juhu, öpis womer när chöi abhääggle!

@Sue. das verstahni, isch scho chli müehsam vo ihre! Vor auem we sie so gheimnisvou tuet. Wenn de söu sie doch Klartext rede u offe säge, wenn dass sie wei hürate.

Oh, Korfu isch wunderschön!! de gniesses ämu i voue Züg.

06.06.13 08:35
malinchen 

Re: Bräute 2014

@novia_mayo: mir hei d STD-Charte jetz fasch a alli gschickt. Aber üsi Charte hei ja ou dr zweck gha, d lüt z informierä, dass mir scho das Jahr zivil hürate. I ha nur de Studiekollegä (die vergässes ou mit STD-Charte wieder ) und denä vom Volleyclub (det wotti nur "mis" Team ilade, und momentan isch no unklär wär de zämä spielt) keini gäh und so Wackelkandidate wo mir no nid wüssä ob mir se de überhoupt wei ilade. Aber i findes nid unbedingt nötig de Apérogescht e STD-Charte z schicke! Entweder chöi sie de cho oder haut nid. Wenn sie dir meeeeeega wichtig wäre, wäres ja Abegescht...

@Sue: ou ja, das würd mi gloub ou chli stressä. V.a. fingis halt eh schwierig ä Idee als "mini" ds deklarierä, ds meischtä hani ja ou irgenwo im Netz gfungä oder so. Und drum sägis lieber gar nid, i hät mi när eh nid drfür z sägä: "nei das darfsch du mir jetz nid nachemache, das isch mini idee gsi!" Ds "blödä" isch halt, dass d Wahrschinlechkeit glich no da isch, dass so lüt de vor üs hürate, es git ja vieli wo ersch so es halbs Jahr vorher aföh plane.

oh Korfu, mega schön... *seuchz* i wett ou grad gah!!!

06.06.13 08:51
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme, ig bi oh mau widr "schribfähig"

Jö, das mit de Hochzite im Kollegekreis/Ideeklau etc fingi oh no schwierig. einersits wett me jo grad mit dene Lüt d Freud und somit d Idee teile, aber anderersits isches jo de oh schad, wenn die eint ar andere alles nachemacht oder me merkt, as die erschti scho alli coole Idee verbrucht. Ig meine, das cha ja oh meh oder weniger unbewusst passiere. Uf dr angere Site isch jo eigetnlich würklich jede angerscht und somit wärde ja oh alli Hochzite individuell u schön. Aber ig verstohs scho au: Wo ig are guete Kollegin üses Datum gseit ha, fingt si so "Jo, öpe denn würde mir oh hürote". Das het mi grad chli irritiert. Aber eigentlich isches jo blöd: mir si im gliche Alter, ire ähnliche Läbenssituation, hei ähnlichi Vorstellige vor Zuekunft, logisch heimr öpe glichzitig e Hüratswunsch und niemer cha erwarte dr ganz Summer für sich elei zha Im erschte Momänt hani das aber scho nid so gseh, jetzt fändigs eigetnlich no cool, wenn mr de glichzitig im HZfieber chönnte si!

Ig ha mi oh scho gfrogt, wie üses erschte Zämeträffe chönnt si. Da GG eh nid es grossartigs Fotoshooting wott, isches zitlich nid nötig, as mrs vor dr Chile hei, darum gseh mir üs dert de s erschte mau. Das fingei eh no schön. Aber är isch jetzt nid so dr Typ wo sini Gfüehl gross zeigt, vor allem nid, wenn angeri Lüt derbi si. Drum wirds wohl eher uf mire Site emotional und uf sire so chli "ah cool as do bisch, de choimr jo afange"

06.06.13 09:13
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@novia_mayo: jo ebe wänn ihr im mai hürotet düend si sicher ned no vor öich wersch gseh ;)) vorallem wenn si jo no nüt plant händ sowiso! ich han dir echt meega guet nofühle! wär für mich au nedso toll, wenn no en anderi ängi fröndin au im gliche johr würd hürote.. finde das söt doch dänn mis hochzyt si und genau so bi de anderne.. das isch jo bi öis au de grund gsi, dass mir ned das johr ghürotet händ! (inzwüsche bini jo froh wilmer so meh zyt zum plane händ & vorallem au wägem gäld!) wil de brüeder vo mim GG wo im juni 2012 ghürotet het wil sini frau hochschwanger gsi isch (ned plant gsi das ganze...) immer devo gret häd, dass si das johr no gross wänd hütote, taufi & chirchlichs fescht zäme etc.. dänn händ si fangs im januar entschide, dass si glich nüt machet super.. aber inzwüsche bini jo froh ;)) aber hetti emel niiee im gliche johr wie si welle hürote vorallem au wilmer ebe nedso uf de gliche wellelängi sind mini schwögerin in spe und ich...

@malinchen: ui nei das wär jo würkli mega krass gsi! gottseidank händs das wohl sälber igseh, wie doof das wär! und das mit de idee chani seehr guet novollzieh hehe ;) ich han zum glück ebe grad niemer im nöchere umchreis wo au im 2014 oder vor öis hürotet (bis jetzt...) drum chani relativ offe über alles rede aber verstoh di guet! ;)

@sue: ui jo das isch au rächt speziell hmm würkli schwirig.. die sölet doch jetzt dir de vorrang loh findi :p aber nei isch klar chasch würkli nüt mache wännsi dänn au no wänd hürote... ;) aber es jöhrli spöter wär jo au no gnueg früeh ned wohr hehe ;) mir gseht jo wie schnäll d'zyt vergoht!!
woooow korfu so schön hey gnüsses ganz fest mit dine ladies! =))

hehe fraue (&samu ;)) zo dem thema chunt mir en film i sinn woner uuunbedingt müend luege wänner ne nonig kennet :) passt jetzt eifach perfekt zo dem thema!! =) BRIDE WARS mit de Anne Hathaway & de Kate Hudson <-- han de grad vor churzem gseh und er isch eifach sooo witzig :)))

 1 .. 102 .. 201 202 203 204 205 .. 601 .. 997
Taeboyana   malinchen   richtig   Hochzyt   irgendwie   Hochziit   Zuletzt   Iladige   bstellt   Pfingstrose   schaffe   würklich   gspannt   würklech   Problem   squishy   Location   bearbeitet   Littlefoot   Janedoe