| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 103 .. 203 204 205 206 207 .. 602 .. 997
06.06.13 12:52
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@Sue: ich gfinde ds Tuech super. Es isch schlicht gnueg, damit s'Kleid nöd undergaht, aber gseht doch noc eingiermasse warm us.

06.06.13 13:01
Taeboyana 

@Malinchen: da hesch rächt. De einte ischme nid religiös gnue, weme nid id Chile geit u de angere isch me glich scho fasch zfromm... Het di GG die glichi Istellig wie du?

@Sue: I würd o möglechst es chlises Jäggli und unbedingt es churzes oder zmindscht sehr taillierts näh. Mi dünkt e Strickjagge geit zu däm Chleid überhoupt nid (sowou vom Schnitt as o vom Materiau). Da vrdecksch süsch ds haube Chleid... Oder eifach es churzes Bolero ohni grossi Raffige u so (ds Chleid het ja säuber scho rächt viu Deko)? Bisch de im Merys itz scho mau ga luege/frage?

06.06.13 13:03
Lula 

@Taeboyana: Ou so fein! Was hets gäh? Mir hei geschter Obe ou dr Grill agworfe

Mir, oder ämu ig (GG het lang zGfüehl gha, es segi chli knapp wäg em finanzielle, het sech de aber lah astecke, wüu mir so "nume" eis Datum zum merke hätte) hei eigenti das Jahr im September wöue hürote. Letscht Jahr im September isch aber de si Vater gstorbe, u somit isch zHochzyt ganz wiit wäg grückt, u sicher nit gad es Jahr später im gliche Monet. Dr September 14 isch üs beidne zspät gsi, April hei mir nit wöue, u Mai- August isch üs zheiss, u so chöi mir genau um üses 5,5 Jährige hürote... Quasi hei mirs eifach um nes haubs Jahr nach hingere verschobe, aber es isch super so, es faht aus afe blüehe, u wenn mir schwein hei, hei mir e wunderschöne Früheligstag

Aber Dis Timing isch ja genial!! Hesch es no gad ufe erscht Hochzytstag breicht?

Seich e so, das hätti mi ou gnärvt. Naja, wie lang isch de Dini Kollegin scho am plane? Wüu wenn Du zersch öbis gseit hesch, chunnt höchstens bi ihre de dr Spruch, "ah, jtzt chunnt die ou no..."

Eigentli nit. Mir hei zwar serigi wo sechs im Moment nit chöi vorstelle, aber würkli so anti-hürote isch gad nume öber... Aber fröie tuet er sech für üs glich, solang er nit muess

@malinchen: Wieso meinsch wärdet ihr Kritik ernte wüu ihr hürotet? Isch ja eigentli öichi Sach...?!
U wie u wo Dir hürotet, isch ja wou öich überlah!!

06.06.13 13:24
Taeboyana 

@Lula: Lammspiessli Oh das vrstahni natürlech guet, das hätt würklech nid passt im gliche Monet... Sit dir dämfau nid eso Summerliebhaber? Früehlig isch würklech schön, wes äbe e richtige Früelig isch! Mir hürate fasch a üsem 9. Jubiläum Nenei, i ha 2 euteri Brüetsche u has so ersch ufe 6. Hochzitstag gschafft Itz hanis chli zur Tradition gmacht, ihne ufe Hochzitstag e Bluemestruss z'schicke mitme "Danke, dasses mi git!"

I weiss ersch drvo, dass die Kollegin am plane isch, sit ig drvo rede... vorhär het sie äbe nid vo hürate vrzeut. Aber mittlerwile stressts mi nümm, wüui ha gmerkt dass mir ganz angers wärde hürate und sie o nid e mega nächi Kollegin isch. Zwüschine isch o no luschtig, de rede mer im Training (aso natürlech vor u nächär, zwüschine chunnsch ja nid zum schnufe ) drüber, wasmer grad am organisiere si.

Kritik gloubi wirsch nid diräkti becho, Malinchen. Vielech so chli vrsteckt, aber das würdi vrsueche z'ignoriere. I ha eifach paar Bekannti, woni weiss dassi gar nid gross mues vom Hochzit u de Vorbereitige vrzeue, wüu sie's gar nid wei ghöre. Aber viu wo negativ igsteut si, hei äbe scho e misslungeni Ehe hinger sich u o scho sehr früeh ghürate. Nid dass das nid chönnt funktioniere, aber isch haut ganz e angeri Situation.

06.06.13 14:15
malinchen 

@Taeboyana: Mi GG het ä ganz anderi Istellig als ig. Er isch us dr Chille usträte und vertritt so d Asicht dass d Natur ds Höchschte isch und wemä tot isch, isch eifach finito fertig aus. I hät mir ä freii Trouig ou sehr guet chönnä vorstellä, wo z.B. vorä guetä Kollegin vo mir gfüehrt wär wordä oder so. Aber er het vo sich us gseit er möchti gärn id Chille wöu er weis, dases mir wichtig isch. Wie isch das bi öich?

@Lula: I ha eifach z Gfüehl dass erschtens viu äbä überrascht si das mir überhoupt hürate u när mit denä doofä Argument chömä: Ja aber dir zahlet meh Stürä, dir weit ja gar keni Ching - auso für was hürate etc. Zwöitens wird üses HZ halt würklech überhoupt nid traditionell, und drum wärdä äuä de d Pro-HZ-Lüt ou wieder chli irritiert si. GG's Familie befürwortet ds HZ voll und ganz, aber sie hei eifach ganz angeri Vorstelligä aus mir und da wirds äuä de scho no Diskussione gäh.

06.06.13 14:25
Taeboyana 

@Malinchen: Same here Mi GG isch konfessionslos, aso ou usträte und cha eigentlech mit dr Chile nid viu afa. Mir hei zersch wöue e Trouig im Freie mache, aber glich mitme Pfarrer, hei aber de gmerkt dass das meistens meh choschtet as ire Chile. Zudäm chunnt ds Risiko wod i Chouf nimmsch wägem Wätter u dassme immer e Plan B brucht. U we dä Plan B es Zäut oder eifach irgend e Ruum isch, wetti glich lieber ine Chile. Usserdäm würd mi das när no närvöser mache, so vom Wätter abhängig z'si.

Das mit de Vorstellige wo'd Familiene hei, chani ou guet nachefüehle. Äbe wüu GG's ganzi Familie fasch Gastronome si. Bi ihne isch ds Wichtigste amne Fest darum immer ds Ässe. Bi mire Site isch ds Ässe immer e chli öpis Eifachers, Bodeständigers, drfür isch üs d Stimmig u ds Zämesi sehr wichtig. Da steit me mängisch o chli zwüsche de Fronte. Ig isse o sehr gärn u guet, aber i chönnt mir zum Bispiu o es Buffet vorsteue. Mau luege, obi GG vo däm chönnt überzüge. Es git ja o gediegni Buffets u so würd me irgendwie meh Lüt grächt. Aber chamer guet dänke, dass si Vater gar nüt hautet vo dere Idee...

06.06.13 14:32
Lula 

@Taeboyana: Lieber Du aus ig...
Mir hei beidi am liebste Früehlig oder Herbst, wobi so chli Summer isch haut scho schön, ämu wenn me bis zum Haus im Wasser isch, oder gmüetlech chli cha sünnele... Aber ebe, so 25°, meh muess es drum de ebe nit si...
Ah ok. Isch aber mega süess, öichi Tradition!!

Isch doch schön, wenn me zämä chli pane u ideene ustusche...

@malinchen: Chasch se ja süsch mau frage, ob de si müesse dStüüre zahle, oder dir. Wüu viellech wetti si öich ja dStüürrächnige übernäh
Isch ja ÖICHES Hochzyt, u es söu ja ou öich si!
Wieso meinsch de gits Disskusione mit GGs Familie? I nime mau, dass ihrs Hochzyt (grössteteils) säuber zahlet...

06.06.13 14:36
malinchen 

@Taeboyana: Hihi cool... Ja, i bi inzwüsche ou froh, dass mir üs nid fürne freii Trouig hei entschiedä us genau denä Gründ wo du gnennt hesch. Es cha super usecho wemäs guet preicht mitem Wätter und dr Person wo d Zeremonie leitet, aber es cha ou sehr viu id Hose gah. (Natürlech chamä ou ä komische Pfarrer verwütschä, aber immerhin hocket meh drzue im Trochne. )

Ja, das isch sicher no schwierig wenn da so höich Erwartige si!!! Bi mir ischs so, dass GG's Familie am liebschtä hät, wenn sie mit de TZ aues chönntä organisierä ohni das mir öpis wüssä was wird gah. Das isch bi ihnä irgendwie so Tradition. Wo GG's Schwoscht het ghürate, hei sie eifach gwüsst wenn dass sie müessä bir Chille si u meh nid. Aber GG weder ig hei gärn Überraschige und ig bi so schnäll enttüscht wenn öpis nid genau so isch wie igs mir vorgstellt ha. Drum funktioniert das bi üs eifach anders... A die Tatsach müessä sie sich gloub no chli gwöhnä.

06.06.13 15:14
samu 

@Malinchen: Das mit de Stüre isch ned gseit. Oise Finanzberoter het üs grad vorgeschter vorgrächnet das mir nachem Hochziit ca. 30% weniger Stüre müend zahle als itze grad ond das isch seeehr vel weniger!! Das isch wil mini GG selbständig isch ond de chöimer när viu meh abzieh als itzegrad.

Ond sowieso, la dech ned vo so Sprüch lo drussbringe, es got um oi 2 ond basta würd i säge.
Die wärde sech scho dra gwöhne ond freud ha ar Hochziit.

06.06.13 15:42
malinchen 

@Samu: Ah cool, i ha äbä ou scho dänkt mir söttä de mal no zu somnä Finanzberater. I gloub die chöi eim aube scho no so paar hilfriichi Tricks verrate wie ma da und dert öpis cha ispare... GG isch scho mal bi eim gsi wo d Stürverwaltig d Abzüg für sini Usbildig nid het wellä akzeptierä. Das het ömu när ou ribigslos klappet. Mues de gad mal mit GG luegä für nä Termin bi däm.

Heit dir öich scho Gedanke gmacht so wägä 3. Sülä oder so? I kennä mi da äbä überhoupt nid us...

1 .. 103 .. 203 204 205 206 207 .. 602 .. 997
Problem   Zuletzt   richtig   irgendwie   schaffe   würklech   bstellt   Littlefoot   Pfingstrose   Janedoe   Iladige   Taeboyana   Location   gspannt   bearbeitet   Hochzyt   Hochziit   malinchen   squishy   würklich