Bräute 2014 |
|
1 .. 103 .. 203 204 205 206 207 .. 602 .. 997
|
06.06.13 12:52
lilmonkeyme
|
Re: Bräute 2014
@Sue: ich gfinde ds Tuech super. Es isch schlicht gnueg, damit s'Kleid nöd undergaht, aber gseht doch noc eingiermasse warm us.
|
|
|
|
|
06.06.13 13:03
Lula
|
@Taeboyana: Ou so fein! Was hets gäh? Mir hei geschter Obe ou dr Grill agworfe
Mir, oder ämu ig (GG het lang zGfüehl gha, es segi chli knapp wäg em finanzielle, het sech de aber lah astecke, wüu mir so "nume" eis Datum zum merke hätte) hei eigenti das Jahr im September wöue hürote. Letscht Jahr im September isch aber de si Vater gstorbe, u somit isch zHochzyt ganz wiit wäg grückt, u sicher nit gad es Jahr später im gliche Monet. Dr September 14 isch üs beidne zspät gsi, April hei mir nit wöue, u Mai- August isch üs zheiss, u so chöi mir genau um üses 5,5 Jährige hürote... Quasi hei mirs eifach um nes haubs Jahr nach hingere verschobe, aber es isch super so, es faht aus afe blüehe, u wenn mir schwein hei, hei mir e wunderschöne Früheligstag
Aber Dis Timing isch ja genial!! Hesch es no gad ufe erscht Hochzytstag breicht?
Seich e so, das hätti mi ou gnärvt. Naja, wie lang isch de Dini Kollegin scho am plane? Wüu wenn Du zersch öbis gseit hesch, chunnt höchstens bi ihre de dr Spruch, "ah, jtzt chunnt die ou no..."
Eigentli nit. Mir hei zwar serigi wo sechs im Moment nit chöi vorstelle, aber würkli so anti-hürote isch gad nume öber... Aber fröie tuet er sech für üs glich, solang er nit muess
@malinchen: Wieso meinsch wärdet ihr Kritik ernte wüu ihr hürotet? Isch ja eigentli öichi Sach...?! U wie u wo Dir hürotet, isch ja wou öich überlah!!
|
|
|
06.06.13 13:24
Taeboyana
|
@Lula: Lammspiessli Oh das vrstahni natürlech guet, das hätt würklech nid passt im gliche Monet... Sit dir dämfau nid eso Summerliebhaber? Früehlig isch würklech schön, wes äbe e richtige Früelig isch! Mir hürate fasch a üsem 9. Jubiläum Nenei, i ha 2 euteri Brüetsche u has so ersch ufe 6. Hochzitstag gschafft Itz hanis chli zur Tradition gmacht, ihne ufe Hochzitstag e Bluemestruss z'schicke mitme "Danke, dasses mi git!"
I weiss ersch drvo, dass die Kollegin am plane isch, sit ig drvo rede... vorhär het sie äbe nid vo hürate vrzeut. Aber mittlerwile stressts mi nümm, wüui ha gmerkt dass mir ganz angers wärde hürate und sie o nid e mega nächi Kollegin isch. Zwüschine isch o no luschtig, de rede mer im Training (aso natürlech vor u nächär, zwüschine chunnsch ja nid zum schnufe ) drüber, wasmer grad am organisiere si.
Kritik gloubi wirsch nid diräkti becho, Malinchen. Vielech so chli vrsteckt, aber das würdi vrsueche z'ignoriere. I ha eifach paar Bekannti, woni weiss dassi gar nid gross mues vom Hochzit u de Vorbereitige vrzeue, wüu sie's gar nid wei ghöre. Aber viu wo negativ igsteut si, hei äbe scho e misslungeni Ehe hinger sich u o scho sehr früeh ghürate. Nid dass das nid chönnt funktioniere, aber isch haut ganz e angeri Situation.
|
|
|
|
06.06.13 14:25
Taeboyana
|
@Malinchen: Same here Mi GG isch konfessionslos, aso ou usträte und cha eigentlech mit dr Chile nid viu afa. Mir hei zersch wöue e Trouig im Freie mache, aber glich mitme Pfarrer, hei aber de gmerkt dass das meistens meh choschtet as ire Chile. Zudäm chunnt ds Risiko wod i Chouf nimmsch wägem Wätter u dassme immer e Plan B brucht. U we dä Plan B es Zäut oder eifach irgend e Ruum isch, wetti glich lieber ine Chile. Usserdäm würd mi das när no närvöser mache, so vom Wätter abhängig z'si.
Das mit de Vorstellige wo'd Familiene hei, chani ou guet nachefüehle. Äbe wüu GG's ganzi Familie fasch Gastronome si. Bi ihne isch ds Wichtigste amne Fest darum immer ds Ässe. Bi mire Site isch ds Ässe immer e chli öpis Eifachers, Bodeständigers, drfür isch üs d Stimmig u ds Zämesi sehr wichtig. Da steit me mängisch o chli zwüsche de Fronte. Ig isse o sehr gärn u guet, aber i chönnt mir zum Bispiu o es Buffet vorsteue. Mau luege, obi GG vo däm chönnt überzüge. Es git ja o gediegni Buffets u so würd me irgendwie meh Lüt grächt. Aber chamer guet dänke, dass si Vater gar nüt hautet vo dere Idee...
|
|
|
06.06.13 14:32
Lula
|
@Taeboyana: Lieber Du aus ig... Mir hei beidi am liebste Früehlig oder Herbst, wobi so chli Summer isch haut scho schön, ämu wenn me bis zum Haus im Wasser isch, oder gmüetlech chli cha sünnele... Aber ebe, so 25°, meh muess es drum de ebe nit si... Ah ok. Isch aber mega süess, öichi Tradition!!
Isch doch schön, wenn me zämä chli pane u ideene ustusche...
@malinchen: Chasch se ja süsch mau frage, ob de si müesse dStüüre zahle, oder dir. Wüu viellech wetti si öich ja dStüürrächnige übernäh Isch ja ÖICHES Hochzyt, u es söu ja ou öich si! Wieso meinsch de gits Disskusione mit GGs Familie? I nime mau, dass ihrs Hochzyt (grössteteils) säuber zahlet...
|
|
|
|
06.06.13 15:14
samu
|
@Malinchen: Das mit de Stüre isch ned gseit. Oise Finanzberoter het üs grad vorgeschter vorgrächnet das mir nachem Hochziit ca. 30% weniger Stüre müend zahle als itze grad ond das isch seeehr vel weniger!! Das isch wil mini GG selbständig isch ond de chöimer när viu meh abzieh als itzegrad.
Ond sowieso, la dech ned vo so Sprüch lo drussbringe, es got um oi 2 ond basta würd i säge. Die wärde sech scho dra gwöhne ond freud ha ar Hochziit.
|
|
|
|
|
1 .. 103 .. 203 204 205 206 207 .. 602 .. 997
|