| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 103 .. 204 205 206 207 208 .. 603 .. 997
06.06.13 15:46
Chriesi 
Re: Bräute 2014

Hoi Malinchen, also ich han e 3ti Süle siit ich 18ni bin. Erstens mal will mer das Geld fix uf de Siite hät und nöd useneh chan (abgseh vo paar Usnahem - Huusbau, Selbständig, Uswandere etc.), zweitens will ich so öpe en 1000ger a Stüresparre will ich das ja chan abzie i de Stürerklärig und drittens wills den Geld fürs Alter han bzw. zerst zum irgendwenn es Huusbaue wo ja indirekt amortisiere chasch dass heisst über das Süle 3A Konto... Eifach gseit du chasch den d Schuld vom Huus abzahle i dem du uf Süle 3A izahlsch und sparsch doppelt bi de Stüre!

06.06.13 15:48
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@lula: gäl de film isch super? ;)) jo nei hey weisch wie schlimm? :p

@malinchen: hehe also mi GG häd sich köstlich amüsiert, woner de film mit mir gluegt häd!! ;)
ui krass die reaktion vo dere einte goht jo gar ned! han eh müeh demit, wenn anderi immer us ihrne eigene negative erfahrige uf anderi schlüsset! s'git immerno gnueg gueti bispil wo d'ehe funktioniert und a die glaubet mir jo alli sust würdemers jo ned woge ;) und sich drimische goht eh gar ned!! hey das mitem schnäll enttüscht si wänn öbis ned chunt wie plant kenni soooo guet!! drum würdi d'organisation vom wichtigste emel nie us de hand gäh! :p lieber kontrolle bhalte ;)

@sue: ich finde s'1. und s'letschte jäggli super! s 1. gfallt mir meega - wenns s' gliche wiss isch? s'andere s'letschte (tuech) isch au hammer & ev. chli dezenter zum relativ ufwändige chleid?

@taeboyana: haha so cool bisch grad ufe hochzytstag cho? :) echt es super timing du so schön hihi =)) und das mitem bluemestruss isch jo de hammer voll süess ;))

@samu: ou cool do händer aber glück wäg de stüre du! :) i de meiste fäll isches ebe scho umgekehrt und macht sehr vil us... isch eifach en frächheit, dass das mit de stüre i de schwiz so isch! keis wunder, hürotet vil nüme!!

frei trauig:
mir händ öis jo ebe für en fröi trauig entschide, wilmer beidi ned soooo gläubig sind also mir glaubet scho aber halt i öisem eigene glaube - mi GG isch scho lang us de chile usträte und ich gar nie tauft gsi (bin zwar immer id religion us interässe dra) und wenn er aber als katholik hetti welle ide chile hürote hetti mi nie degäge gstellt.. aber es isch vo ihm uscho, dasser gar ned i de chile wet hürote und so.. und för öis stimmt so för beidi en trauig dusse direkt am see :) för öis en chline traum hehe ;) (drum muess ebe s'wätter unbedingt mitspile! :p)
mir hettet jo en theolog gha wo das zwar scho lang nüme praktiziert aber mir persönlich kennet und dütsch & italienisch ret (wär perfekt gsi) wo öis "traut" hetti bez. d'red ghalte hetti.. leider chaner usgrächnet a öisem datum ned :/ jetzt müendmer witerluege.. aber mir tendieret langsam dezue, dasmers würkli vo frönde /gschwöschteti lönd loh mache (TZ & bridemaids / bestman) oder eifach öber usem bekanntechreis womer sust eher ned ilade würdet wo guet chan rede und vor lüt stoh.. was meinet ihr so dezue?? ev. händer jo gueti idee / tipps? :)

anti-hürote:
also bi mir im büro sind au die meiste no jung & händs wohl no vor sich & händ positiv reagiert, min chef häd sich au meeega gfröit :) s'git scho so lüt wo total gäge s'hürote sind, aber scho eher weniger i mim fröndeschreis.. aber das isch mir sowiso zimli egal jede söl doch für sich sälber luege findi ;) mi vater isch z.bsp. au de meinig, dasser das tootaaal übertribe findet, dass mir so vil gäld usgäbet und findet hürote überbewertet (toll oder?! :p) aber weisch was? sis bier.. die meinig häder wohl eh nur wil er nie bezihigsfähig gsi isch leider...

übrigens bi mir im volley hürotet die eint au das johr im sommer und die ander im august negst johr :p aber do mir privat kei kontakt händ und öis nur im training gsehnd stört mi das gar ned.. im gägeteil isch no amüsant und interessant chli z'wüsse was bi ihne so lauft :)

schöne obig wünschi öich allne, gnüsset d'sonne no chli! :)

06.06.13 15:54
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Das wäg de Stüre isch irgendwie bi üs nie e Grund gsi drgäge. I ha mau ghört, dasses houptsächlech denn viu usmacht, we ds Lohngfäu zwüsche de beide Ehepartner sehr gross isch (aso 1 Ehepartner viu meh vrdient as dr anger). Da mir praktisch glich viu (oder weni...) vrdiene, gloubi nid dasses bi üs enorm wird iz Gwicht faue.

@Malinchen: wie meinsch wäg dr 3. Sülä, heit de dir no gar keni? Mir hei beidi scho sit mehrere Jahre eini und wärde die äuä glich la witerloufe. Mir müesse üs ide nächste Monet eh mau no chli konkret drmit usenangsetze, was mer da aus no müesse erledige/ändere etc. Es git gloub vom Beobachter sone guete Ratgäber, kennt dä öper? I meine dä da: https://www.beobachter.ch/buchshop/zusam...ilt-in-der-ehe/

06.06.13 16:25
malinchen 

Re: Bräute 2014

@3. Süle: Mir hei bis jetz äbä keini gha, da ig no im Studium bi und eh praktisch nix verdienä und GG isch ersch gad vor eim Monet fertig wordä. Daher ischs ersch jetz es Thema worde für üs... Aber de löht dir das eifach individuell lah witerloufe?

@principessa: Wenns so nöch stehendi Verwandti chönnte mache wärs natürlech mega persönlech und sicher hennä schön! Aber es chunnt halt äuä ou chli druf a wie emotional dass es när wird. Wenn när alli so grüehrt si dass sie fasch nid chöi redä (also i wär gloub so weni mi Brüetsch würd troue), de würdi villecht eher öper näh wo chli "witer wäg" isch?

so, i ga jetz ou no chli usä ad Sunne! Häbet ä schönä Abä...

06.06.13 17:42
Lula 

Re: Bräute 2014

@principessa: Jep, dr Fium isch super...
Cha er nech de nit öber empfähle?



Froue, müesst mau gugge was i vori bi lieschen-heiratet.de gfunde ha...





Zuletzt bearbeitet am 06.06.13 17:46

Datei-Anhänge
Lie Liebe zelebrieren.jpg Lie Liebe zelebrieren.jpg (5x)

Mime-Type: image/jpeg, 47 kB

06.06.13 20:09
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Sue: Mir gfallt s erschte Jäggli unds Tuech am beschte. s zwoite fingeni zläng für zum Chleid, gseht emu so us, als wär d Tallie vom Chleid höcher als bim Jäggli unds dritte trifft für mi dr Stil vom nid so ganz. Aber mitm erschte und em letschte chönntis mer mega guet vorstelle

06.06.13 20:13
daenu16 

Re: Bräute 2014

Hochziite vor- oder gad noher: uiuiui, bi eu haglets ja grad Hochziite im Fründes- und Bekanntekreis. Das chani mir sehr guet vorstelle, dass da nöd immer eifach isch. Wem verzellt mer wa…und vorallem wemme TZ isch gegesitig, denn sött mer scho nöd grad sHZ im gliche Monet ha…uff…ebe Bride Wars HAHA super amüsante Film!

Novia: ooops, sorry ich han gar nöd bewusst dPN’s abgschalte und hans jetzt uf all Fäll igschalte und freu mich vo dir z’ghöre.

ach ich han grad gar nöd viel Ziiit! Liese zwar mit, aber han nie Ziit zum Antworte.

Schriebe denn spöter no was zude Trauige (kirchlich/frei) bis spöter…(händ Tanzkurs)

06.06.13 20:57
samu 

Re: Bräute 2014

3. Süle: Ich chan der folgendi empfäle: http://www.svag.ch/
Bi ois isch dä Gratis cho!!! mer hend für 3 Termine woner zu ois cho isch und isgesamt 6h bi ois gsi isch kein müde Rappe zallt ond mer sind seeeehr zfride. Alli Formular etc. füllt er us, mir händ praktisch nüt müese mache. Er hets sogar gschafft, das ich mini Chrankekasse han chöne wächsle mit allne zuesätz wo mer vorhär scho 2-3 gseit hei es sig unmöglech mit minere Chrankeakte.
Je noch däm i wellere region wode wohnsch, chani der süsch sis nummero gä. Oise isch Bärn/Freiburg.
Ou mit de Süle 3b het er ois no gueti Tipps gä ond mer chond itze nomol ca. 500.- Stüre Spare dür das.

ps. Oise Berater isch bi ihne uf de Page no ned drufe emfal

Zuletzt bearbeitet am 06.06.13 21:01

07.06.13 08:19
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge zäme! Einisch meh e wunderschön sunnige Tag - und drzue no Friti

@Lula: hihi dä isch guet...

@Malinchen: I ha mini 3. Sülä o vrhäutnismässig spät abgschlosse, da ig bis 24i im Studium bi gsi und nüt (gar nüt!) ha vrdient. Aber besser spät als nie. Aber separat abschliesse würdi se trotzdäm, wüu für üs Froue d Arbeitssituation cha ändere, sprich we mir e Lohnusfau hei ufgrund vore Muetterschaft, mueses e Lösig gä. I cha denn mini vo Sülä 3a (gebundene Vorsorge, chasch nur zahle wed vrdiensch) uf 3b (freie Vorsorge) wächsle, das isch mir denn vome Finanzberater empfohle worde.

Findes übrigens stark, dass dir obwou dr no beidi studieret, s schaffet ufnes Hochzit zspare. I gloub das hätti nid gschafft woni no ir Usbiudig bi gsi

@Samu: Chume evtl. gärn uf di Tipp zrügg, mir si ja o us dr Region Bärn. GG het auerdings gester gfunge, woni ha gseit mir sötte de vielech mau sone Berater ha: "hm meinsch?" er macht sech da aube nid so viu Gedanke Aber i wär froh, ha das aube gärn chli greglet...

07.06.13 08:35
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Ah und i ha geschter mini 1. Bstellig bi etsy gmacht Ha itz sones &-Zeiche us Houz bsteut für üses Engagement shooting, inkl. Lieferig us UK für weniger as CHF 20.-. Bi sehr gspannt. Ha dr Shopbsitzerin zersch no gschriebe gha und se mit Frage bombardiert und die isch sehr hiufsbereit gsi! het mir sogar no vrsproche, dasses bis zum 22. Juni bi mir isch (wüumer ja am 23. ds Engagement shooting hei), obwou's normalerwis viu lenger geit! Hoffentlech het sechs glohnt.

 1 .. 103 .. 204 205 206 207 208 .. 603 .. 997
Janedoe   Iladige   malinchen   richtig   würklich   bstellt   Hochziit   Littlefoot   Zuletzt   bearbeitet   gspannt   squishy   Taeboyana   Location   schaffe   irgendwie   Problem   Hochzyt   würklech   Pfingstrose