| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 106 .. 210 211 212 213 214 .. 606 .. 997
13.06.13 12:15
cathie 

Re: Bräute 2014

Danke lula, hami o gd itreit!

14.06.13 11:05
morelia 

hey liebi brütlis

nur ganz churz, ha nid aues chönnä läsä. i bi hiä ds interlakä am greenfield und es isch dr hammer!!!
geschter rammstein isch äs läbesereignis gsi, das chamäsäch nid vorsteuä wärs nid mau gseh het.
so perversgeili show.

am sunntig dueni de aues nachäläsä

schöni wuchä no und gniessetds weekend

14.06.13 11:08
malinchen 

Hey Morelia!

Cooool... Rammstein hei hammer Bühneshows, gloubi dir dass das es unvergässlechs Erläbnis isch gsi! Gniesses no ganz fescht!

14.06.13 13:12
nisliker 

hey malinchen! ha jetzt grad gseh das du inere wuche hüratisch bisch scho nervös? was machsch nachem zivile? gönder go esse?

grüessli

14.06.13 13:28
malinchen 

Hey nisliker!

Jaaa, d zyt isch so schnäu verbi gange! I has no nid richtig realisiert, dass dä gross Tag scho vor dr Tür steit. Aber i fröiä mi wahnsinnig druf. Abem Zischtig hani de ou Feriä und de chani d Vorfröid de no chli uskoste... Mir hei numä ganz es chliises Festli plant nachem Zivile mit üsnä Trouzüge (beidi Brüetschä) mit ihrnä Partnerinne, üsnä bestä Kolleginne wo wärde BM si mit ihrnä Partner und üsnä Elterä. De göh mir zersch ines Pärkli ga es Apéro näh und denn i üses lieblings Restaurant ga Ässe. Aschliessend hei d Elterä irgend ä Überraschig für üs organisiert, mir müessä ömu Schlafsache und anderi Chleider mitnäh. Bi ja de gspannt was sie hei usgheckt...

Wie geits bi dir vorah mit de Vorbereitige? Dis Fescht rückt ja ou i grosse Schritte nächer...

14.06.13 13:34
nisliker 

uuu muesch denn undebingt brichte

ja hesch recht. jetzt sinds no 7 mönet. mis brutchleid isch bereits dihei und zivile chleid bi de schiederi. gester hani scho ehering chöne hole organisiert isch au scho fasch alles. im september gangi go probefrisur und make up mache, zu de floristin go probe blueme aluege, minere trauzügin kile und hotel go zeige und so. im november go probeesse und denn isches scho fasch so wiit... wil mir vom züri underland sind und i de lenzerheid hüratet mues ich alles chli organisiere. cha ja nöd eifach schnell det ufe zu de floristin oder zum coiffure. mues alles chli zeme ne. iladige und a/abmeldige hemmer au scho all. will ja eusi gäst i de lenzerheid schlafed hemmer früeh müese hotel und so bueche. bi also scho recht wit weiss nur noni wasi mit mine haar mache söll. ha mega langi und schweri haar.. möcht sie aber ufestecke. mal luege. was hesch du für es chleid fürs zivile?

grüessli nisliker

14.06.13 13:56
malinchen 

Ah cool! De hesch ja würklech scho praktisch alles! Ja, wenn de immer dä Wäg muesch uf di näh, bruchts scho viel meh planig als wenn me mal churz nachem Schaffe cha go verbi luegä.

Ig ha mir es wiisses Summerchleidli vom Mango kouft fürs Zivile:
http://shop.mango.com/CH/p0/mango/artike...s=1371210212988

Drzue legi es rots Gürtli, roti Peeptoes und es Jeansjäggli a für wenns Chalt wär... Frisur und make-up machi sälber, da muesi de mal no öpis usprobierä nächscht Wuchä.

Was hesch de du für es Chleid bim Zivile? Weisch du scho ob du für denn ou es Strüssli nimmsch? I ha äbä keis bstellt bis jetz, weis nid obi glich no eis söll organisierä...

I gloub i würd mis Chleid jedä Abä vorem is Bett ga aluegä wenn i das scho dehei hätt... mega cool!!!

Wäge de Haar: wenn se so läng hesch würdi uf jedä Fall e schöni Hochsteckfrisur mache! Das geit sicher, brucht halt eifach x-1000-Haarchlammerä. I ha ou rächt viel und schwäri Haar, si zwar nid so läng, aber mi dünkt es geit fasch besser als wemä so dünni fiini Haar het, da häbä d Chlammerä när nie. Oder süsch sonä Frisur wo ä Teil ufegsteckt isch, und ä Teil chasch lah über d Schulterä falle?

14.06.13 14:04
nisliker 

habe gesehen dass die 3. Säule mal ein Thema war. Habe ich gerade gestern in der 20min gelesen...

www.20min.ch/schweiz/news/story/20648079

14.06.13 14:08
Taeboyana 

Hallo liebi Brütlis (und Brütigam Samu )!

Hui scho wieder Friti.

@Malinchen: Oh wow, ire Wuche isches bi dir scho so wit fürs Zivile! Uf welem Standesamt düet dir zivil hürate? I bi o scho sehr gspannt uf di Bricht und hoffentlech Fotos!

@me: Mis houzige &-Zeiche woni uf etsy ha bsteut isch geschter cho! i bi super happy, genau so wienis ha wöue u sehr schön gmacht. Mini 1. etsy-Bstellig isch auso e voue Erfoug und sicher nid die letschti gsi
Geschter heimer üsi Gästeliste nomau chli düregsträut und so wies usgseht, wärde mer o am Apéro eher grosszügig ilade (es het ja ir Chile o viu Platz ) und am Abe würklech nur die ängste Vrwandte und beschte Fründe, wo üs wichtig si. Mir sötte de am Abe nid meh as 50 Lüt si so nachem aktuellste Stand. i gloub das isch guet!

@nisliker: euchi Winterhochzit tönt ou super. Das wird sicher u schön. Weni nid sone wahnsinnige Gfrörli wär, hätti mer das itz o no chönne vorsteue
I ha ou sehr viu und schwäri Haar, aber gloub mer, e gueti Coiffeuse cha da drmit e super Frisur mache u we sies guet uftoupiert u so de häbt das bombefescht. Dicki Haar si sogar eher besser zum ufestecke as fini.

14.06.13 14:15
nisliker 

@Taeboyana ja mir freued eus mega uf eusi winterhochzit. das isch de gross traum vo mim gg gsie. aber ich finds au hammer will wens schneit isches romatisch und wenn sunne schiint schön wens ragne wür wer das für mich mega schlimm... darum findi winterhochzit suuuper.

ja hoff schwer das sie e gueti frisur mache cha. susch muesi e anderi sueche wos cha

1 .. 106 .. 210 211 212 213 214 .. 606 .. 997
Janedoe   squishy   Problem   Zuletzt   Hochzyt   irgendwie   malinchen   Hochziit   würklech   schaffe   Pfingstrose   Location   gspannt   Iladige   bstellt   Taeboyana   würklich   Littlefoot   richtig   bearbeitet