| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 108 .. 213 214 215 216 217 .. 607 .. 997
14.06.13 17:39
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Da gaht ja richtig d'post ab

@weekend: ich mu morn schaffä, und den am Abig gangi mit minre BF as Alicia Keys Konzert. Froi mi mega

@moriela: gnüsses und hoffentlich wird's nöd znass

Meh schriibi diheime, ufem Natel ischs chli en seich

14.06.13 18:41
Lula 

Re: Bräute 2014

@mariee: Ha dr e PN gschickt

@lil: Och das tönt doch super! Wünsche dr ganz viu spass morn


So, i houes no rasch i Garte, schöne Obe no

15.06.13 14:26
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@morelia: so cool! Heit ja oh suuper Festival-Wätter! Gniesses emu

@malinchen: Ui, scho nägscht Wuche isches so wit Tönt schön, was dir planet heit und as de no sone Überraschig uf euch wartet isch oh mega cool! Bi scho wäuz ufe Bricht gspannt! Und *hinthint* uf Fotos
Es Strüssli würd bi dim Chledi emu no härzig usgseh, vilich sogar öpis sälberpflückts? Uh oder weisch wie cool, wed zB Rose i dire Gürtel-Farb hättsch

@nisliker: Dini Planig tönt ja mega stress-frei, wed alles so vo langer Hand organisiert isch. Fingi super! Mh, mit so lange Haar gits sicher e mega schöni Ufesteckfrisur Was hesch de so für Vorstellige? Hesch öpis für dri? Es isch mir so, als hättisch du mau e Schleier kauft, wod aber när widr verchauft hesch. Oder bisch das nid du gsi? Sorry, ha dr Überblick nüm so...
Dis Zivilchleid isch oh so schön, mir gfallt vor allem dr Ungerteil mega guet!

Haare
Ig ha ja oh rächt langi Haar, bis zur Mitti vom Rücke, aber leider si si nid so wahnsinnig dick und wenn ig se ufestecke, "verschwinde" si ging e chli. Mau luege, ob mini Coiffeuse das de "voluminöser" härebechunnt. Aber mim Halt an sich hani eigentlich nie Problem. Due aube chli Schuum dri, Haarspray druf und paar gueti Haarklammere bruche, de hebt das dr ganz Tag.

Etsy
Ig has oh ging no vor dert zbstelle. Het soo schöni Sache Aber vilmaus gluschtets mi ebe de glich, das Zügs woni wett bstelle, grad sälber zmache. smeischte, wo ig mir aluege si drum eh sälber gmachti Sache und ig bi ebe scho chli dr Baschtler, aber wes de ufs Hochzig zue geit, gits de immer wie meh züg, wo me sälber eifach nid eso schön häre bechunnt und de loni dert wahschinlich de oh chli Gäld lo lige

Fotograf
Mir hei keine. GG blibt stur Aber ebe, mir hätte öper im witere Kollegekreis, wo das chönnt übernäh, nur gfrogt heimr nonig... S Album wetti ganz es altmodischs mit ikläbte Fotis und vor allem wettis sälber mache. Machi drum mit de "normale" Fotos oh und es macht mir eh no Spass. Usserdäm hani mau ar Mari Natal i dene professionelle Albe blätteret und das isch halt eifach würklich nid mi Fall gsi. Nume ums "bearbeite" machi mir chli Gedanke. glaube nid, as üse Kolleg das würd mache und GG und ig kenne üs do zwenig us. cha mir ehrlich gseit oh nid so vorstelle, was dert alles müesst gmacht si, ussert zB ufhelle oder verdunkle, wed Liechtverhältnis nid so guet gsi si. Weiss do grad öper besser Bscheid?

Wucheändi
Was isch das scho widr? Läck, bin ig froh, wenn das Projekt hinger mir ligt und ig widr gregleti Arbeitszite ha (und vor allem oh widr mau öpis fürs HZ cha mache)

Zuletzt bearbeitet am 15.06.13 14:32

16.06.13 19:17
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hey mini Liebä,

i hoffe, dir heit aui es mega schöns Weekend gha u heit das super Wätter chönnä gniessä!

Hie dir link zu mim Brichtli über üsä Mini-Polterabä: http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...5_226_2.html#15

@Fringilla: oh, gar kei Fotograf? Isch scho chli schad, nid? Also düe de eifach öii Verwandte chli Föteli mache? Mir wei ja ou keni gstelltä Gruppefotos mache, aber so paar Bildli vo däm Tag findi scho, mueses ha. Aber i kennä das wägä de Fotoalbe, mir gfallts ou mega guet wenns no "richtigi" Föteli si imnä Album. I choufe mir immer so Spiralbüecher woni für jedes Jahr es Album mache und no süsch x-Sache (Iladigschärtli, Briefä etc.) ichläbä.

Wägem Bearbeitä chani dir leider ou keini Tips gäh. Äh Photoshop-kurs steit scho lang mau uf mire Wunschliste... Aber has no nie chönne realisierä bis jetz.

16.06.13 21:49
morelia 

Re: Bräute 2014

hallo liebi mit-brütlis

ds greenfield isch guet gsi. mi höhepunkt isch eidütig rammstein gsi. äs isch wahrschiinlech vorerscht ds letschtä greenfield gsi für üs i nächschter ziit. nächschts jahr simer den idä flittis und im 2015 simer hoffentlech ds 3

@ lilmonkeyme: wi isch ds konzärt gsi?

@ lula: hesch ä grossä gartä? bluemä und/oder gmües?

@malinchen: du hesch ja scho gli ds zivilä. so kuhl. bisch scho närvös? muesch no viu machä? d fotis vo dim mini-polter si super. sit äs megä härzigs päärli.

@nisliker und fringilla: ha öbä glich längi haar wi dir das beschribet. aber miner si mega dick u schwär, drum geit bi mir ä hochsteckfrisur äuä nid. löters vorä coifeuse la machä?


zu üs:
i muess ersch am mittwuch uf d nachtwach u bis denn hani frei. gründlech hushautig machä und wunschbüechli baschtlä steit ufem plan.
mir wei biudli ir reihävoug vo üserä flitti-routä (z.B. geld an flug, geld für benzin, geld für frühstück in L.A. usw) vo tag 1 bis tag 30, verschidä grossi gäudbeträg.

am afang wei mir ds sprüchli:

Man lädt nicht zu einem Hochzeitsfest,
damit man sich beschenken lässt.
Wollt ihr es trotzdem, weil‘s so Sitte,
dann haben wir nur eine Bitte:
unser Hausrat ist komplett,
auch die Wohnung ist ganz nett.
Darum sei‘s erwähnt, aber nur so am Rand;
schenkt uns etwas Geld zum Reisen ins Amiland.

mir eröffnä äs gmeinsams konto und ganz hinder im büechli si iizahligsschiinä. mä cha aber o nid izahlä us ar hz id card/money-box tue.

iz mini frag:
was schribemer am afang aus erklärig? i meinä wiä erklärä dasmer iizahligsschiinä hei u so.
z.B: liebi hochziitsgescht, ?????? bis bald eure morelia und lampro
das drzwüschä fäut u i bi total ifauslos. bi so schlächt im formulierä......

hiiiiilllfeeeeeeeeeeee


ig wünschä aunä ä guetä wuchästrart

16.06.13 22:26
cathie 

Re: Bräute 2014

Und wed de nur ganz eifach so öppis schribsch: Liebi hochzitsgescht, damit öiä bitrag o diräkt uf üses flitterkonto chunnt, si am ändi vom büechli äs par izahligsschinä. Am Fescht steit abr süsch ono ä cardbox bereit..

17.06.13 07:55
nisliker 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Zäme

ha gseh das bilder bearbeite es thema gsie isch. ich bin glernti polygrafin und ein teil vo minere abret isch bilder bearbeite. es sind viel fotografe au so tür will das sehr viel zit in aspruch nimmt!!! en guete fotograf duet nöd nur helligkeit apasse! de investiert ganz viel zit is bearbeite vo de bilder! de pris isch scho grechtgertiget wenn mer gseht wie viel zit er brucht zum bearbeite. selber chammer das chum mache ussert mer isch nöd so aspruchsvoll....

wünsch eu ganz en schöne, sunnige Tag

nisliker

17.06.13 08:14
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge zäme!

Hach, das Wätter isch doch eifach geniau...

@Malinchen: Di Mini-Pouterabe-Bricht tönt super und i findes guet, wenn jede/jedi dr Pouterabe so gstaute, wies zu ihne passt. Ds Wätter isch ja perfekt gsi drfür.

@Morelia: I bi würklech dr Meinig, dass me mit dicke/schwäre Haar perfekt e Hochsteckfrisur cha mache, aber we de eini wettisch, würdis scho vom Coiffeur la mache, wo Erfahrig drmit het. Die chöi se richtig uftoupiere und hei gnue Nädeli, so dass o schwäri Haar e Tag lang häbe (mini si zwar no nid so läng, aber schwär u dick si si o u bis imne Jahr hoffi scho, dass sie no chräftig wachse )

Das tönt cool mit euem Wunschbüechli! Drzwüsche chönntsch zum Bispiu no tue:
"Schön, dass üses Wunschbüechli dr Wäg zu euch gfunde het. Mir freue üs sehr über jede Bitrag, wo üsi Troumreis Stück für Stück meh laht la wahr wärde. Am Ändi vom Büechli findet dir Izahligsschine, wo dir chöit vrwände. Dir dörft eue Bitrag aber sehr gärn o am Hochzitsfescht persönlech übergäh. Es riesigs DANKE im Vorus!"

Oder so öpis i dere Art...

@Me: bi üs isch hochzitstechnisch nid auzu viu gloffe bi däm schöne Wätter. Usser, dassi am Fritig per Zuefau anes paar superhärzigi u ersch no mega bequemi roti Peeptoes bi häregloffe, wo uf 29.90 si abgeschriebe gsi... genau settegi steui mir fürs zivile vor. Tja u de hani die gad kouft Fausi de kes Chleid finde, wo drzue passt, wirdi o süsch no gnue Verwändig ha für die Aber bis denn warte sie brav im Chäuer (aso ca. 1 Jahr ). Ja i weiss, i spinne

17.06.13 09:48
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Merci füre Bricht ud Fotos! Tönt nach emne würklich coole Polterobe, wo dir gha heit. Isch super, wenn mes mau nid ganz "klassisch" nach Gschlächter trennt u eifach mitnang e gueti Zit verbringt.

Haare

Ig dänke aso oh, as me mit fasch allne Haardickine e Ufsteckfrisur cha mache. Wied Taeboyana scho gschriebe het: gnueg Haarnadle u de hebts! Ig los uf all Fäll vo mire Coiffeuse mache, wil ig sälber sichr zu närvös bi u de chunnts nid guet use. Usserdäm sälber ufestecke chani se mir jede Tag. Und es gibt ja oh vil Ufesteckfrisure, wo me eifach nid a sich sälber härebechunnt und die Glägeheit wetti aso scho mau nütze, e professionelli Frisur gmacht zbecho

Fotos bearbeiten/Fotograf

@malinchen: ig ha jo ging no d Hoffnig as de üse Kolleg chäm cho fötele, dä het drum mau bimne Fotograf gschaffet und oh HZe gfötelet, wär also nid eifach so Hobby-mässig. GG wett ebe niemert, wonr nid kennt. Är loht sich scho nid gärn vo Kollege lo fötele, geschweige denn vo Frömde und ar HZ Mäss heimr mit paarne Fotografe gred und är isch nid so warm worde mitne, darum gibts wohl keine. Aber isch oh ok, so ischs Budget füre DJ drfür chli gstige

@nisliker: glaube du hesch mi falsch verstande: es geit mir nid drum, as ig finge bearbeite sig nid zitufwändig und dürf darum oh nüt choschte. Sondern würklich drum as ig kei Ahnig ha, was do alles gmacht wird unds mi halt wunger nimmt. Und ebe, da mir einewäg kei professionelle Fotograf hei, stellt sich die Frog oh gar nid, ob mir ne ztür finge oder nid. Do isch ebe de d Frog eher: was muess gmacht wärde und bechöme mirs sälber ane oder müesse mr für öper luege?

Zuletzt bearbeitet am 17.06.13 09:49

17.06.13 09:57
nisliker 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo ja also unbearbeiteti fotene sind scho nöd zvergliche mit bearbeitete. da wird hald scho no chli öpis gmacht... aber vilicht chan das eue kolleg au? das mache la isch sicher nöd günstig.... wenn denn würi würkli es gsammtpacket ne wo de fotograf bilder bearbeitet. seperat findsch das vermuetlich fasch nöd ussert du kensch öper wos cha.

 1 .. 108 .. 213 214 215 216 217 .. 607 .. 997
richtig   Hochziit   Hochzyt   bearbeitet   Janedoe   Pfingstrose   bstellt   Iladige   Taeboyana   Zuletzt   irgendwie   squishy   Problem   gspannt   malinchen   würklech   schaffe   Location   würklich   Littlefoot