Bräute 2014 |
|
1 .. 110 .. 217 218 219 220 221 .. 609 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
|
18.06.13 11:13
Lula
|
Re: Bräute 2014
Hallo ihr Liebe,
na heit dr geschter Obe zwarme Wetter no chli chönne gniesse?
@Sue: Gad im moment hätti mir ou kei Platz, oder mir hätti närne fasch kei freie Rase meh oder müesste üse Tisch uf dr Terasse ufgäh. Aber wär weiss, iwenn de hoffentli scho.
Oh wow, geit ja ou nüme würkli lang. Aber Grille isch doch wunderschön, wird de sicher e super Obe.
zWunschbuech mache mir online, zum einte hani Schiss, dass es nöime blibt lige, oder das es Post verschlampt, u zum andere, finidi Portoköste wo jedes müessti zahle, oder für zauht wärde zviu!
@morelia: Relativ günstig isch Asichtssach. Oder hesch Du ne Adresse wo me billig a so Pallet häre chunnt?
I wirdes eifach bi mire Kosmetikere lah mache. Ihre vertroui u bi ihre hani ou nit Angst, dass si mi verunstaltet Git aber de glich für mi no nes Probeschminke ä so wies jtzt üs hesch gseit, u süsch seich ihre haut eifach, dass Du gad mit Dire TZ geisch, oder das es gad Coiffeuse macht.
@Fringilla: Fürs Hochzyt vo mire Muetter hei ihri TZ denn so nes Rezeptbuech lah mache, bigleit hei si e Liste mit aune Adressene u sDatum wenn das es bim nächste muess si, Porto het aber jedes säuber müesse zahle... Bir grössi vom Buech u mit A-Post zahlsch da fasch 10.-
@Taeboyana: Düme si drückt, dänke a Di. Bi mir isch jtzt gad 10.58
@Malinchen: Hesch aso schwein gha, aber ma drs gönne. GG het sim Chef aso ou vorgschlage obs MO-MI Hitzefrei gäbti... Ou ja, u ne schöne Barkeeper wenn GG am schaffe isch... Gäu, das hani mir ebe ou überleit, isch ja närne ou doof, wenn derte numm Lula steit, ohni GG... Muess das no mau mit ihm agugge. Geisch ga Nägelstriche?
@lil: U wenn de denne ohni I-net es Blatt drileisch u schribsch, dass ihr öich zGeld für dFlittis wünsched? Wüu gad vo de Groseltere chunnt doch eh eifach Gäud (isch ämu bi mine so) Oder hei di ohni I-net ir Nächi öber wo ne chönnti hälfe? Wüu bi üs hei ou Groseltere kei I-net, hei aber ihri Töchtere ir Nächi, daher gseh mir da gar kes Problem
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 110 .. 217 218 219 220 221 .. 609 .. 997
|