| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 511 .. 997
17.12.12 21:43
morelia 

Re: Bräute 2014

i meinä schlussändlech muess jedä säuber wüssä, wenn mä bereit isch zum hüratä.

zum thema anzug mietä und probe hochzitstorte chani leider nid häufä, sowit simer no nid...
hei no nid esmau ä budgetplan erstellt

osch ja toll lilmonkeyme dasder so viu bekannti heit, wo chöi häufä.

17.12.12 22:11
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

aso ich muns säge, mi sind grundsätzlich au nanig so wiit, aber ich han scho fast alles i mim Chopf usplanet, und es chunt immer meh dezue. Ich mun mir glaub es Hochziits organisations büechli mache.

Ich froi mi scho riisig. Ich nimme ah, das isch bi oi au so

wird öpper vo oi "Bridesmaids" ha ade Hochziit? Oder weiss öpper ob mer dörf Trauzüüge ha wo nö Dütsch chönd? Ich weiss das die wo hüratet münd chöne alles verstah aber d'Züüge au?

Ou und ich gfind oi Ring u schön. Ich weiss nanig wenni mine bechume, oder welles das er isch, wird aber es Bildli poste sobald ich mine dörf ha

17.12.12 22:31
Lula 

Re: Bräute 2014

@lilmonkeyme: Wieso de zjung?? Es git durchus jüngeri im Forum.
Mir si gad uf dr Hälfti vo dr Gästeazahl, u mir si scho das gnue. guet mir hei ou es Budget vo 15'000.- bis 20'000.-.
U uf dr Homepage; findisch derte kei Infos?
Aber wenn Dir so viu profesionelli Hälferli heit i öichem Umfeld, meinsch nit, Dir chämet unter zBudget.

Isch für beidi Ringe grächnet. Mi GG findet sch das gnue.
Gugge de evtl im Dütsche, chiem günstiger wie ir CH.

Puh, wäg dr Torte chani Dir nit säge, aber frag doch mau bi Dim "Wunsch"konditer a. Dä cha Dir sicher witerhäufe. Oder frag mau bi de 12er oder 13er Brütlis nache. Viellech chöi si dr derte besser häufe. Cha me das überhoupt. Aso e Azug miete? Het er de kenne? Oder eifach e schlichte, wo ner umi cha trage.

Wäg am Hochzytsplanigsbüechli, es git vo Weddingstyle so ne Hochzytsplaner, ha mir mine jtzt ou gad bstellt. Viellech wäri ja dä no öbis?! http://www.weddingstyle.de/collection/themes/kategorie/index.php?kategorieid=38

I hätti jtzt mau gseit, das ou TZ müesse Dütsch chönne, di müesse ja wüsse was si bezüge. Aber lüt doch rasch uf am Standesamt aa, de hesch gad di aktuellschte Infos vor richte Stell.

@morelia: E Budgetplan hei mir ou no nit erstellt. Heis mau chli überschlöage mit am Rechner vor Site hie. Ha de im Excel mau e Entwurf gmacht us diversne Vorlagene, aber meh hei mir no nit, wetti de nächst Jahr loslege.

18.12.12 08:32
nisliker 

Re: Bräute 2014

Morge Ladys

Mer chönd meine mir sind gnueg früeh drah... Aber für eusi Traumlocation simmer scho zspat :( Soooo schaad... Mues mich wieder ufs neue uf Suechi mache :(

Mit de Ring isch dass au so e Sach... Ich het gern eifach es paar schlichti. Min GG möcht unbedingt bicolor.... Mir gfallt 2 farbig nöd :( Mir werdet nie eine finde wo eus beidne gfallt.....

Mir sind ca 50 Lüd und hend au es Budget vo 25000.-. Aber mit dem müemer ja au rechne will mir i de Berge hüratet...

Mir werdet kei Bridesmaids ha aber 2 Bluememeitli.

18.12.12 18:15
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi Nisliker

Mach mir kei Angscht! I gloub i muess mit GG gugge ob mir i de Ferie mau chöi zResti ga bsueche.

U wenn dr de z-Bsp usse Wiisgold u ine Rotgold nähmit? Oder wäri das kei Lösig für beidi?
Oder Du hesch ir Mitti e Steifueg, u er e "farbige" Streife?

@me: Juhui, hüet isch mi Weddingplaner cho...

18.12.12 18:43
morelia 

Re: Bräute 2014

an nisliker:
auso mir gfauä di bicolorä ringä o eher weniger...

was, scho reserviert??? wenn hüratisch de du das dini location scho bsetzt isch?? macht mir gad angscht...

an lula:
du hast einen weddingplaner?? stelle mir den ziemlich teuer vor. aber muss schon praktisch sein, jemanden mit so viel erfahrung zur unterstützung zu haben. ist die besprechung gut gelaufen? bist du zufrieden??

iz bini doch tatsächlech vom bärndütsch is schriftdütsch grütscht

18.12.12 19:17
Lula 

Re: Bräute 2014

@morelia: Ja ha ne Weddingplaner u er het mi aus i auem guet Fr. 50.- kostet. Isch dr Weddingplaner vo Weddingstyle u isch hüet mit am DHL glieferet worde...
Gugg mau hie; http://www.weddingstyle.de/collection/themes/kategorie/index.php?kategorieid=38

18.12.12 20:12
morelia 

Re: Bräute 2014

18.12.12 22:06
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

lula: de weddingplanner isch super. Ich han mir under dessä es App abeglade wo au no easy isch. Mir hoffet scho das mir unders Budget chömed. Mir wend fürd Flittis ebä mitem Auto in Nordamerika umreise, und ich denke das wird recht tüür, drum weris kuul wemmer under's budget chömed.

Ja ufde homepage hets scho infos aber natürli kei Priisä (was mir chli angst macht, da ich aanimme dases den mega tüür isch). Und ich ha kei Ahnig ob mer cha en Azug miete. Min Fründ bruuchten ez als Jugendarbeiter nö, und er wet sin Master in Psychologie im Herbst afange, det bruucht er au e kein Azug, erst viellecht wenner sin Dokter Titel het und das gaht ja no lang. Drum wetter ebä eine Miete. ich ha gfunde er chönt ja eine chaufä woner sust au ma cha bruuche. Mal luege.

Mir wärdet ebä wahrschinli verschiedeni Lüüt als TZ und bridesmaids/best man ha. Ich hoffe die nämets ois nö übel. Das mitte 2000-2500 isch es super budget für dRing. Mir werdet oisi in England chaufe, det sind Platin Ring (die ganz schlichte) ebä günstiger.

Ich glaube min GG froit sich am meiste ebä ufs Probe esse

19.12.12 08:12
nisliker 

Re: Bräute 2014

@ Lula: das wer für mich voll ok. aber er möcht das mers richtig guet gseht naja... werdemer schono was finde...

@morelina: mir möchtet gern im januar2014 hürate. aber isch scho zspat. ich hoffe es git no es anders datum wo 100% schnee lit! min gg möcht unbedingt im schnee hürate. darum gömmer id berge.

drucked mer de dume!!!

 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 511 .. 997
würklech   squishy   gspannt   würklich   Taeboyana   bearbeitet   bstellt   richtig   Problem   Iladige   malinchen   irgendwie   Littlefoot   Janedoe   Hochzyt   Hochziit   Pfingstrose   Zuletzt   schaffe   Location