| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 110 .. 218 219 220 221 222 .. 610 .. 997
18.06.13 14:36
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@aui: Merci fürs Düme drücke, dir dörft itz losla Es isch gloub rächt guet gange! I ha ämu uf aui Frage e gueti Antwort gwüsst Itz muesi mi bis Ändi Wuche mäude, obi mirs chönnt vorsteue u de gäbts es 2. Gspräch... het auso würklech sehr interessant tönt das Ganze...

Bi mir im Büro isches heiss... ha jetz dr Ventilator installiert, so geits scho besser. Phu!

@malinchen: I liebe Ranukle!! So blöd dasses die im Ougust nümm git, fändi die wunderschön. Aber Dahlie wäre vielech o no härzig.

18.06.13 14:49
Sue87 

Re: Bräute 2014

@malinchen, wow gseht schön us die ranunkle - ha gad müesse go google wie die usgseh
und für wen alles hesch die bstellt? bi meeeeeeeeega gspannt uf di Bricht und natürlich Bildli;O)

@Lula und @morelia, ou jaaaaaaaaaaaa i würdi chli use weni öich wäri...nöime ines schatteplätzli....ha bis ize das jahr no nid so wespi gseh...??

18.06.13 15:18
morelia 

Re: Bräute 2014

ou ja, ranunkeli si super mega schön. ghörä o zu minä lieblingsbluemä.

ha äs rosägranium vo mim grosi becho. das hauti mir aui insektä färn. mau luegä... stinkä duets imu

@taeboyana:super isches so guet gloffä. i weiss nid rächt obis überläsä ha oder dus nid gschribä hesch... um was für nä job geits de?

18.06.13 15:36
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@morelia: nei das hesch nid überläse, hani no gar nid gschriebe. Koordination/Organisation (Bürojob). Ähnlech wasi jetz o mache, aber no chli abwächligsricher und äuä no chli meh Useforderig - und meh Lohn aber i darf mir nid zgrossi Hoffnige mache, es het schints viu Mitbewärber...

18.06.13 16:28
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Ranukle si super!

@Sue: Ha nit so schiss vor Wespi, ha se aber ou nit würkli gärn. Hocke de hinech mit GG ggf no chli uf dr Terasse, warm gnue isch es ja ou, wenn dSunne nüme häre mah.

@morelia: Lustig, das mit denne Rosegeranium hani ersch gad im ne Garte Heftli gseh, u dänkt, di wäre no herzig...

@Taeboyana: Hautisch üs uf am loufende? Hoffe für Di dass es klappet!

@all: Wie machet ihr das mit de Iladigskärtli, tüend ihr persönlich unterschribe oder eifach gad lah mitdrucke?

18.06.13 17:27
LaMariee 

Re: Bräute 2014

Hallo Zäme, i chume ou umemau drzuä zschribe... zum glück chani immer chli mitläse

Wunschbüechli:
Auso mir wie de äuä ä Homepage mache mit Wunschbüechli. Mir wette üs de ou dHochzytsreis la finanziere so u de chöi dGest när uswähle was si gnau wette zahle.. Hotel, öpis a Flug, äs zNacht oder so...

Mir hei aus Trouzüge aber mau dr Uftrag gha zWunschbüechli zverwalte. Mir hei när ä Brief drzuä ta womr hei gschribe si söues so schnäu wiä müglech zrug schicke.. äs het auso wük super guet klappet. Aber chostet haut ou chli öpis wemes immer wieder muess verschicke... aber ä Homepage isch ja meistens ou nid gratis.


Blumen:
Auso i wetti de gärn Sunneblueme ar Hochzyt

Schminken:
I wirde das äuä vo mire Kollegin la mache wo dVisagistin het glehrt.. si machts mega schön


@Teaboyana: schön isch dis Gspräch guet gange hoffe du überchunsch dStell wed sä wetsch..

@Lula: da mir no nid wüsse wasmr de fürnes Kärtli hei, weissi das no nid.. dänke wemr eis tüä la drucke (mit Foto drucke u allem) de würdi äuä nid ungerschribe. u wemr eis bastle de würdi äuä ungerschribe...

18.06.13 19:44
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: cool dases guet isch gloffä!!! Tönt ömu no spannend dä Job. Und ab und zue wächslä schadet gloubs ou nid. Me cha ja immer wieder nöii Erfahrige sammle, ou wenn dr Job ähnlech isch.

@Sue: I ha 3 Strüssli bstellt, no je e chli nes chliners fürd Froue i üsem OK. Also mini u GG's besti Fründin. I ha se am Samstig usghorcht was sie wärdä alegä (i hoffe mini Besti änderet ihri Meinig nid no 100 Mal...) und has farblech uf ihres Chleid wöuä abstimme. Sie legä beidi es Chleid a wo Wiis/schwarz/grau resp. dunkelblau/wiis isch. Drum hani ihres Strüssli jetz idä glichä Farbe wie mis, eifach chli chliner. Gseht sicher ou no cool us.

@Wespi und Wätter: i ha die Fiicher ou nid gärn. Aber bis jetz hani no nienä eis begägnet. I bi dr ganz Nami ar Sunne gsi, das isch genau mis Wätter. So ab 30C füehli mi langsam wohl.

@Iladigschärtli: Mir hei bidä STD-Chärtli nid persnölech unterschribä, aber mir hei ja ou ke direkti Ared gha ad Gäst. Idä Iladige düe mirs äuä trennä nach Apéro / Fest-Gäst. D Fest-Gäst möchti gärn persönlech aschribä vo Hand und när ou unterschribä. Bidä Apérogest ischs ja so, dass sich ds Chärtli teilwiis gar nid a öpper speziell richtet, z.B. a alli mini Mitarbeiter. Und de wärs äuä gäbiger, wenns es Standardchärtli wär... Aber so genau hani mir da no keini Gedanke gmacht.

Häbet aui ä schönä Abä!

18.06.13 21:49
Heart 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme
Be scho mängisch uf dere site desumeghüeneret, aber die site (wo ech ja ou dezue ghöre) hani ersch etz gseh. so schön, euchi biiträg z läse. da chomeni no föu meh i stemmig.
Mier hürate am 16. Mai zivilisch und am 24. Mai kirchlech. und ech chas chuum erwarte... ech wetts etz scho i aune verzöue, aber mer wott sech ja d spannig chli erhaute...aber äbe. wäm heit diers scho gseit?
bi üs wösses afe d trouzüüge...
Liebe gruess

18.06.13 22:13
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Hoi Heart & härzlich willkomä

Ez simmer glaub z'vierte wo am 24. Mai kirchlich hüratend. So guet.

Bi ois wüssends scho alli, da Mir d'STD chärtli scho uselah händ.

Sit wenn sind ihr verlobt? Und möchtsch gern devo verzellä? Wo wo sind ihr?

18.06.13 22:32
Heart 

Re: Bräute 2014

Ou schön, mier hoffe etz eifach, dass de Mai `14 andersch esch aus de im 13ni. aber werd so oder so üse schönsti tag.
Mier si set fast 7 1/2 Jahr zäme und hei scho lang öber s hürate gredt. aber wöu ech letscht jahr no e usbeldig abgschlosse ha,esch do echli blobe, bes mer amene hochziit gse send (nor ga spalier stah) und de eifach beidi z gfüel gha hei, s wäri etz die rechtig ziit för üs. mi schatz het sech denn öber datum informiert, und de hürataatrag esch denn nach Pfingste, woni vomene weekend met mine froue heicho be, be üs deheime cho. aso zerscht heimer s datum gha und de de aatrag....
ech freue mi so riiesig und wett am liebste,dases scho morn wär, obwou das met de räschtleche sache organisiere chli knapp wördi wärde
wie gsehts bi euch uus? was heit dier scho organisiert und planet?
liebe gruess

 1 .. 110 .. 218 219 220 221 222 .. 610 .. 997
Janedoe   irgendwie   squishy   Hochziit   schaffe   bstellt   Location   würklich   malinchen   Iladige   würklech   Taeboyana   Littlefoot   Problem   gspannt   bearbeitet   richtig   Zuletzt   Hochzyt   Pfingstrose