| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 111 .. 219 220 221 222 223 .. 610 .. 997
19.06.13 00:01
cathie 

Re: Bräute 2014

Hei heart härzlech wiukomme!
Jaa i hoffe o gaanz fescht das dr nächscht mai chli schöner u wermer wird si aus das jahr!

Hie isch ja viu gangä... Ha spätdienst gha u bi drum itz ersch drzue cho aues nachezläsä!

Aso punkto blueme wetti eigetlech aues mit wiseblueme machä... Da mir ja im wallis hürate, fingi das passt no guet! U finges o mega schön u natürlech, sött o guet passä da ig wahrschinlech o nid sones wahnsinnig pompöses chleid wirde ha.. D haar wetti igendwie chli izöpflet.. Und de isch de aues ehner so chli natürlech..

Schminke tuet mi wahrschinlech ä visagistin.. Äs isch ä kollegin vore guete fründin vo mir u si het vous vrtroue i si u ig drum o... Mache aber sicher mau ä probetermin ab..

Wäge wunschlischte hani mr o scho viu gedanke gmacht.. Äs wunschbüechli weimr ehner nid.. Ha eigetlech sone homepage wöue abr mir mache äbä d hochzitsreis wahrschinlech in skandinavie u wärde mitm camper vo mine eutere ga.. Drum heimr o nid so fixi pünkt wo mr üs chöi la schänkä.. Itz weissi äbä o nonid so gnau wimr das de wei machä..

Wäg dä iladigscharte hani mr nonid so gedanke gmacht.. Mir tüe äuä ehner nid ungerschribe...

Malinchen: fingi vou süss hesch du für d mädels o es strüssli bschteut, und ranunkle si sowiso super! Bi dir geits ja würklech nümm lang!!! So kuul!

So itz wünschi aune ä gueti nacht!

19.06.13 08:17
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@aui: Guete Morge! I bi irgendwie mega müed, es isch eifach zheiss zum guet schlafe...

@Heart: Härzlech wiukomme! Das tönt ja schön mitem Atrag bi dir. Bi üs wüsses mittlerwile die meischte. Er Familie hei mirs as 1. gseit u när de TZ, guete Fründe etc. Inzwüsche wüsses o die meiste Arbeitskollege, ämu die womer wichtig si. Das isch aber so nadisna cho, i has nid grad überau a die grossi Glocke wöue hänke...

@me: Üsi Ringe si schints fertig!! Itz müesse mir de mau luege, wenn asmer se chöi ga aprobiere *riesigfreu*. Bi ja so gpannt! Aber i gloub mir lö se de när grad bim Juwelier im Safe, dert si sie sicherer u graviert wärde müesse sie ja o no.

Usserdäm si mir am Offerte ihole für ds Apéro. Isch no ziemli früeh drfür, aber mir müesse gli mau entscheide, ob mers ir Pfrundschüür näb dr Chile wei mache mit me Caterer u de die no drzue müesste miete oder im Restaurant wo grad näb dr Chile isch. Restaurant wär zwar äuä tüürer, aber d müesste mer die Pfrundschüür nid miete und meh müesst äbe de o no usewüsche etc. (ke Ahnig wär de das söu mache?)

Bim Parkhotel Oberhofe weimer o no e Offerte afrage, hoffe mir chöme de die Wuche no drzue.

Am 1. Ougust hei mir üsi 4 TZ iglade zum Burehof-Brunch i däm Dorf wo d Chile isch. De gömer när no zäme d Chile ga aluege und mache de e 1. Sitzig womer so chli generell wei feschtlege, wasmer üs öpe vorsteue und was gar nid geit.

Am Sunntig wär üses Engagement shooting - sofern schöns Wätter isch. U de chas scho gli losgah mit the STD-Magnetli

19.06.13 08:27
Sue87 

Re: Bräute 2014

Iladigskärtli unterschreiben
Mi Brüetsch wo Grafiker isch wird üs d Kärtli de mache und die wärde mer nid unterschribe.
I ha aber d Idee dasi allne gladnige Gescht wiene art box wett schicke mit no meh infos und sache dinne und de würdemer det äuä öpis unterschribe;O) bi bastlete chärtli findi aber unterschrift u schön...
-->Weiss öper wome so Böxli für Einladungen cha bstelle??

Sträusschen am Zivilen
Malinchen, vilicht e dummi Frag aber bi no nie amne zivile gsi...de hesch nid nume du und d Trouzügin es Strüssli sondern sozäge dini Bridesmaid ou? Findes u härzig dass du dir no Müeh gisch, d Strüssli ihrem Outfit azpasse

@Heart, herzlich Willkomme! Hesch Luscht, di no uf üsere Gwundernaseliste iztrage?
http://www.heiraten.ch/forum/board/perso...2_237_4.html#37

19.06.13 08:32
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Taeboyada, ou schön mede Ringe!! gäu es fägt mega wenme nöime e Schritt witer chunnt....i freue mi emu über jedes Ding wome neu definitiv weiss;O)
ou dasch e super idee megem 1. August - Brunch.....wo si die eigentlich aube usgschribe die 1. August brunche??

19.06.13 08:50
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Sue: http://www.brunch.ch/brunch-suche/ I liebe Brunch!! U so chöimer grad dr Start vo üsere Planig mit de TZ lanciere. I freue mi sehr!

Ja, i ha o u Fröid a auem, wo fix isch. So wird aus geng chli konkreter und me freut sech geng wie meh

Wäge böxli weissi nid genau, aber weddix.de het doch no viu so Sache? Oder kennsch hochzeitsgaudi.ch? dert gits o no guets Züg. Ha aber no nie konkret nach Böxli gsuecht. Findi aber e härzigi Idee!

19.06.13 09:27
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Heart: Willkomme oh vo mir!

@cathie: Mou, do chasch doch sicher oh öpis drus mache, wed gärn e Wunschlischte hättsch. ZB choitr nech Kilometer oder Benzinliter lo schänke oder dr Fähre-Transfer oder es "Notfallpackage" mit Ersatzreife und so (ig meine, we dr das scho heit, bruchts jo niemer zwüsse) oder es Znacht oder wenn euch glich no öpis a Usrüschtig fählt, choitr das druf due ooooder... jo kei Ahnig, aber wenn dr d Reis am zämestelle sit, chunnt nech sicher vil i Simm, wo sich als Wunschlischte-Itrag würd abiete. würd mi emu vor Online-Wusnchlischte nonig grad verabschiede

@Taaeboyana: Cool mit de Ringe! Gibts vilich es Foto? Wägm Usewüsche: vilich macht das jo dr Caterer (evtl gäg ne chline Ufpris) oder wed zB e Verein am Apero hesch, chönntsch ja dert oh mau schüch froge?

Iladigschärtli ungerschriebe
Ig würd eigentlich scho sälber ungerschriebe, usser es si so Foto-Chärtli. vorallem isch ja das Papier oh nid grad geignet zum drufschriebe (so glänzig aube, oder?). Aber ig dänke eigenlich nid, as ds einte oder ds angere besser isch, isch doch bedes okay.

Zuletzt bearbeitet am 19.06.13 09:32

19.06.13 10:34
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä


@malinchen: Mir hei wos zerschte mau warm isch worde, gäng wieder gha, aber mittlerwile sis massiv weniger.
Das isch de denn wes üs doch zheiss isch. so 25-27 länge aube.
Mir hei ou kei direkti Ared, hei aber ebe dänkt, dass es doch no schön wäri, zmingst zUnterschribe?!

@Heart: Hoi u härzlech Willkomme hie!
Bi üs wüsses eigentli ziemli viu, aso dObegäscht aui, Aperogäscht nit, wüsse aber ou nit, wie wit dr Buschfunk scho isch...

@cathie: Chasch dr ja e Ateil a Benzinköste wünsche, gueti Rucksäck, Wanderschueh, e spezielle Usflug, wo dr sicher weit mache, zNacht ässe, oder e Brunch

@Taeboyana: Du seisch es, isch ja scho letscht Nacht heiss gsi, aber die het mi no heisser dünkt...
Oh so schön! Wieso heit de Dir dRinge scho??
Chönnti de nit zCatering das närne gad mache, wüu si müesse ja eh no abboue? Wüu süsch isch ja chli doof? Mit dr Kirche gits ou kei Müglechkeit?
Wieso heit de Dir 4 TZ?
So nes Träffe hei mir am Dienstag Obig, u mir hei no absolut kei Ahnig...
De hoffe mir mau uf nes bessers Wucheändi aus si mäude...
Wo heit Dir aui gäng die Hochzytsshops här...

@Sue: Daninici, isch gloub e 12er Brut, het denn gloubs ou so Böxli gha für dIladige...

@Fringilla: Nee, isch ja säuber bastlet, u drum, aber ebe, mir hei ou kei Ared...

19.06.13 10:51
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Lula: Mir hei d Ringe scho, wüu ig ar MariNatal im Februar (woni no nid mau vrlobt bi gsi ) e Guetschin vo Dia'doro ha gwunne für 20%. Dä isch aber nur bis Ändi Mai gültig gsi. Mir hei gseit mir luege eifach mau, ob mir dert öpis würde finde wo üs gfaut und hei uf Ahieb Ringe chönne zämesteue, wo üs beidne gfaue hei. Drum

Dr Caterer wär o mini Idee, dass dä vielech gschwing dürewüscht (mues nur "besenrein" si, aber glich). Süsch möchti das niemerem zuemuete. Mis Mami het gad gester vrzeut, dass e gueti Kollegin vo ihre no nachträglech doch isch iglade worde zumne Hochzit mit dr Begründig (heisi würklech offe so gseit!), sie bruchi drum no öper zum abwäsche. Isch doch die puri Frächheit ?? U die Brut kenni de no relativ guet... Drum, so louft das bi üs uf ke Fau.

Mit de 4 TZ isch das bi üs eso: Würklech Trouzüge wo ungerschriebe het me ja eigentlech nur 2. Das si mini "beschti Fründin" woni kenne sit ig 4i bi gsi und ig ou bi ihre bi TZ gsi, und ihre Ma. Die hei aber scho 2 Ching und da hani gfunge, wärs eifach e mega Stress für sie (i weiss ja us eigner Erfahrig, wieviu ases z'tüe git, o wes es mega schöns Amt isch!). Drum heimer no es 2. sehr guet befründets Päärli drzuegno, woni äbe o u gärn im Team drbi ha wöue. Sozsäge sies eigentlech 2 TZ, aui 4 si aber Tätschmeister, aber i due da aube nid gross ungerscheide mit de Title, wüu sie für mi aui e glich bedütende Job hei I gloub die 4 ergänze sech super und freue sech o, bi sehr happy mit dere Zämesetzig.

19.06.13 11:02
Heart 

Re: Bräute 2014

Danke, danke. fendes ganz cool, dasi etz ou chli darf mi sänf dezue gäh
Ja die frag metem Wunschbuch esch bi üs ouno offe, aber wahrschindli machemer de ou eini im internet. mier wei uf au fäu ergendwenn no eisch uf australie. da mier aber nächst jahr ja hürate und mi schatz no e witerbeldig macht und ech ersch imene neue job aagfange ha, chöimer das leider ned grad beides metenand verbende. aber mier hei üs ou öberleit z.b. e aateil anere chuchimaschene, usflüg, guetschiin för s Reisebüro womer de velecht üsi reis bueche, Migros guetschiine etc. z mache. ech dänke üs chäm de scho öppis i senn... be ou zemli kreativ aber es esch de gloubs för d gest scho zemli ufwändig, wennmer s emmer muess luege, wos buech etz döre chonnt ned? internet hat ja afe fast jede...
s get no so föu z mache aber s esch soooo schön, ond ja -> Taeboyana s esch schön, wennmer weder öppis cha abhäägle ond de d vorstöuige emmer preziiser wärde. hmm

19.06.13 11:07
Lula 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Ah ok. Ja guet, das rendiert denn scho.
Nee, usert Caterer oder ebe, öbert vor Kirche, aso dSigristin oder so, würdi jtzt ou niemert frage, fändi aso sehr fräch.

Bi de gspannt, wies bi üsne TZ isch.



@all: Froue, gugget mau, ha das hüet Morge gläse, u doch sehr müesse schmunzle...
http://www.lieschen-heiratet.de/lieschen...aschonganzbald/

 1 .. 111 .. 219 220 221 222 223 .. 610 .. 997
Iladige   bearbeitet   squishy   richtig   schaffe   würklich   Hochzyt   Littlefoot   bstellt   würklech   Janedoe   Zuletzt   irgendwie   Taeboyana   gspannt   malinchen   Pfingstrose   Hochziit   Problem   Location