| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 111 .. 220 221 222 223 224 .. 611 .. 997
19.06.13 11:10
Heart 

Re: Bräute 2014

Teaboyana sone Guetschiin nähmi auso ouno
mier hei am apero agri catering angagiert, die göi häre, dekoriere näi d location ab, mache aues drum herum und de gäisise bäserein weder ab. mier hei ou ganz bewusst wöue dases es catering macht, wöu mier ou eisch amene hochziiit iiglade gse si, eigentlech wie glade,hei aber gschaffet. het mi so komisch dönkt und das lehrt eim de eifach wie mers säuber (ned) wetti.
Puh und die gschecht met de "Abwäschere" esch ou deftig....
ja d wahl vo de Trouzüüge esch ou ned so liecht gse. ech ha 5 froue, woni set ca. 10 jahr zäme be. mier verstöi üs aui super, nome hani mi ned chönne entscheide und ha gfunde ech wott niemer bevor oder benachteilige, und ha e gueti kollegin woni scho öppe 15 jahr kenne gwäut und die ander sie de eifach näbebruutli, so wini si kenne chönnts no sii dass sie aui gliich aagleit chöme so wi z amerika. wär ja cool

19.06.13 13:14
nisliker 

Re: Bräute 2014

Hallo Taeboyana

hast du ein foto von deinen ringen

19.06.13 13:18
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@alle: Foto kommt, sobald wir die Ringe selber anprobiert haben Da es eine Spezialanfertigung ist, gibt es keins online... Mal schauen, wann wir sie anprobieren gehen - hoffentlich bald!

19.06.13 18:21
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Hallo mitenand :)

danke viel Mal für all die Vorschläg wegem Online Wunschbüechli, ich denke mir machets definitiv online, da s'halt echt eifacher isch im allgemeinä, und min Grossvater wohnt ja au grad ide nöchi, den gang ich's im persönlich go erkläre. Da hät er wahrschinli am meiste froid. Er hät s'Reisä scho immer gliebt, und wet ois den wahrschinli no gueti Tipps gäh

@Kärtli underschriibä, mir münds nöd underschriibe, da's ganz traditionell Englisch gmacht wird und Oise text so wird usgseh:

Mr and Mrs John Green


request the pleasure of the company of


James Dean


at the marriage of their daughter


Jane


to


Mr David Brown


at


Ref. Kirche Bassersdorf


on


24th May 2014 at one o'clock.


für die wo am Abig chömed staht no meh und anderi zusätzlichi infos, im pocket fold bide Apero Gäst gits glaub es "eifachs" pocket fold.

@Lula, de link isch ja de hammer, ha recht müsse schmunzle wonis gläse han.

ich ha ez au no en flitti thread ufgmacht, ha nö wellä de Morelia ihrä 'wägneh' da isch de link:
http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...-4_613_221.html

19.06.13 21:08
cathie 

Re: Bräute 2014

ja dir heit rächt, wahrschinlech nämä mr de glich o sone homepage.. chöit dir scho eini ämpfählä? bi denä woni bis itz gseh ha, isch immer so mit vorschteuä vom brutpar, familie, tz usw.. ds wetti äbä eigetlich nid.. äs kennä üs ja aui!

muess mau mi brüetsch frage, dä isch gstudierte informatiker, vilich bringt dä öppis eigets härä für üs..

taeboyana: so kuul spezialagfertigti Ringe! was sis de fürigi?

wi machets dir eigetlich mit dä ringe, tuet mä die scho bim zivilä tuschä odr machet dir das aui ersch ir chiuche? gd speziell bi denä wo di zwöi terminä witer usenang hei..?

19.06.13 21:52
cathie 

Re: Bräute 2014

merci taeboyana für dä tipp vo weddix, di hei ja haaammmer sache!!

20.06.13 08:08
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge auersits!

@Cathie: Mir hei diad'oro Ringe in Wissgoud kreismatt poliert und emne Streife in roségold. Bi mim hets no 3 Diamäntli drin Isch no schwierig z'beschriebe, i bi säuber gspannt, wie ds Ändresultat isch!

Wägem Ringe tusche: Mir mache das ersch ir Chile, bim Standesamt würdi gloub nur, weni nid chirchlech o no würd hürate. Mir wärde aber ds zivile u ds chirchleche vorussichtlech o öpe 3 Monet usenang ha, aso zivil im Juni, chirchlech im Ouguscht 2014.

Super we'd dr Link chasch bruche. I ha drum rächt viu Froue im Fründeskreis wo scho ghürate si und bechume de immer gueti Tipps. Viu hani aber o eifach bim google gfunge Säuber bsteut hani ersch bi etsy, aber das chunnt de öpe no

@Vorstelligsgspräch: I bi e Rundi witer Darf fürnes 2. Gspräch ga, sie mäude sech de näxt Wuche fürne neue Termin, we aui Gspräch vor 1. Rundi düre si. Itz hani eifach fougendes Problem: I chume äuä nid drumume, mim itzige Chef drvo z'vrzeue dassi mi beworbe ha, wüu är ab Mitti näxt Wuche uf Gschäftsreis isch und ig usserdäm süsch chum Referänze ha (vor vordere Firma isch ke einzigi Person meh dert, wo mit mir zämegschaffet het). Sie verlange aber bim 2. Gspräch 2 Referänze... tja das wird nid eifach. Bi de scho froh we das Ganze düre isch (hoffentlech mit guetem Usgang ) und ig mi wieder chli cha entspanne, das brucht eim auso no...

@Lula: Das isch ja e witzige Blog!

20.06.13 08:34
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge liebi Mitbrütlis

Isch bi öich ou sone dunkle himmu?? chunnt äuä recht cho gwittere aber wäri mer gad glich ha nämlich sit 3 Täg uuuu mega Heurüme so wie schwer erkältet....de würdis emu widermal Polle abeschwemme

@Lula, merci füre Tipp megder Daninici, leider findi si nüme - evtl. het si sich glöscht...?
@Taeboyana, merci fürd Links a das hani no nid dänkt, het leider kei so boxe aber ha defür süsch gad schöni Sache gseh iiiih das findi ou mega frech megem abwäsche......i bi mau bimne früenere guete Kolleg nid as Hochzit iglade worde wüll sini zuekünftigi sehr iversüchtig isch gsi. Ha nid mau es Kärtli becho!! ner ei wuche vorem Hochzit lütet mir der TZ vo ihm a obi echt am Hochzit am Apero chönti go serviere - ha ner emu abgseit und findes no hüt frech

ou so cool, gratuliere!!! ou ja du das kenni so Sache si nie eifach.....aber das wird sicher es guets Endi neh, säge mir bi so Job-Sache aube es chunnt würkli so wies muess. Wenn me e Stell nöime nid bechunnt de söus nid so si...

Ringe tauschen
auso mir werde ersch bim Kirchliche auso nöchscht Jahr d Ringe tauschen.
Das Jahr bim Standesamtliche nid. Wenmer nid kirchlich no würde hürate würdemer sicher bim Standesamtliche!

Geschenke Trauzeugen
wie machet dir das eigentlich? ig ha ja nöchscht Wuche Polterabig und mi fründ ou. üsi Trouzüge wei aues selber zahle und üs so schenke....mir hei ihne eigentlich gsei si söue vo allne "teilnehmer" de öpis verlange aber das weisi nid und vo üs weisi ou nüt dasmer öpis mitbringe oder somir hei ize dänkt ihne öpis z schenke als dank defür wüll si e mega ufwand mache und üs das zahle. het öper e gueti Idee? es wäri eis Gschenk füre Trouzüge und ner je es Gschenkli fürd Trouzügin und di 2 Bridesmaids wüll die zäme mi Polterabig organisiere...

20.06.13 08:35
nisliker 

Re: Bräute 2014

Guete Morge!

@Taeboyana sorry aber ich wür das uf kein fall mache... chance das du de job nöd überchunsch isch da... und wenn du ihm öpis seisch macht er sich vilicht bereits uf dsuechi nach öperem neus! wenn du denn ken job findsch wird i dich nüme investiert! du chasch als referenz au din dad age oder so. mues nöd unbedingt vom job si wend niemert anders hesch. es verstaht jede das du nöd din aktuelle arbetgeber agisch! wür das würkli nöd mache....

20.06.13 08:45
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Ja i bi äbe scho sehr hin- und härgrisse wasi söu u äbe was de när isch, weni dr Job nid bechume und ihm öpis ha gseit. Isch e mega blödi Situation... aber i ha eigentlech nid Angscht, dass sie mi gad wette loswärde. Angerersits: es wird o itz scho nümm i mi investiert... I kläre uf au Fäu no angeri Möglechkeite für Referänze ab, aber dassme Familieaghörigi chönnt näh, find ig itz nid, e bruefleche Bezug sötts ja scho ha, mi Vater weiss ja nid unbedingt, wie ig schaffe und im Gschäftsautag bi?

 1 .. 111 .. 220 221 222 223 224 .. 611 .. 997
Zuletzt   Pfingstrose   bstellt   Location   würklech   Taeboyana   Littlefoot   Janedoe   Iladige   Problem   gspannt   Hochzyt   würklich   malinchen   bearbeitet   squishy   richtig   schaffe   irgendwie   Hochziit