| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 112 .. 221 222 223 224 225 .. 611 .. 997
20.06.13 08:53
nisliker 

Re: Bräute 2014

@Teaboyana ja luegsch mal... druck der uf jede fall de dume!!!

20.06.13 09:15
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@Tae, aso ich glaube, das wenn es guets Arbeitsverhältnis häsch, chasch glaub scho fröge. Ich ha bi ois im store eifach mini Managerin gfrögt und am anderä nüt gseit. Bi ois sind's aber au recht easy druf.

@ring tuuschä, mir machet das definitiv am kirchliche.

@gschenk TZ, aso mir machet das scho, mir händ aber nanig über s'budget gredt. Ha mir mal überleit es Pandora-Bändeli mit eim Ahänger z'schenkä, aso nu füd Mädels.

20.06.13 09:30
StellaBlack 
Re: Bräute 2014

hallo zusammen

nach langer, lange Zeit melde ich mich hier auch wieder einmal... mitgelesen habe ich die ganze Zeit...

kleine Frage an jene die bereits dieses Jahr zivil heiraten: wieso habt ihr euch dazu entschieden ein ganzes Jahr mit der kirchlichen Hochzeit zu warten? Oder anders gefragt, wieso dieses Jahr zivil und nächstes Jahr kirchlich? Würde mich einfach kurz interessieren

bei mir läuft zur Zeit nicht viel... kommendes Wochenende werde ich mit meiner TZ in den Bastelladen um das Material für die Einladungskarten zu kaufen... da ich sämtliche Karten selber basteln möchte, muss ich langsam aber sicher beginnen

als nächstes muss ich mich dann sicher langsam auf die Suche nach dem Pfarrer machen. Die Kirche haben wir ja bereits...

20.06.13 09:35
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@lil: Ah ok, de isch natürli klar.
Bi Dim Flitti Thread chumi im fau uf Site 220 vo däm Thread hie?!

Teaboyana: Gsehn das wie dNisliker, würdi nit Din jetzige AG agäh, wüu Du weisch nie wies usechunnt... Hoffe für Di natürli dass es klappt!!

@Sue: Vori isch er scho ziemli dunku gsi u es het ou afa lufte, aber jtzt schinnt scho umi dSunne...

Wäge dr Daninici; gugg mau, das hie isch ihre Thread gsi http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...g-15_194_1.html
u dSchmetterling84 isch ja TZ gsi, viellech wüssti si no was (uf dr erschte Site hei si was vore Box, has aber nit gläse)
Oder viellech findisch im 12er Thread no Infos...
http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...12-4_485_1.html
Aber ja, so wies usgseht het si sech glöscht.

Autsch, das isch ja meini ziemli krass, di zFrage ob de chasch cho serviere!!

Wäge de TZ Gschänkli; gits öbis wo si gärn mache? Europapark, Wellness, oder irgendöbis wo sie sech scho lang wünsche?!
Muess ehrlech si, mir hei derte ou no gar kei Ahnig, wärde aber sicher ou drvo abhängig mache, wie ie sech isetzte, oder ebe ou nit.

@Ringetuusch: Weiss nit ob mir dRinge tuusche, wäri iwie scho no schön, aber mau gugge, hei ja no chli Zyt

20.06.13 09:38
Lula 

Re: Bräute 2014

@Stella: Was bastlisch de für Kartene? Hesch scho ne Idee, oder wosch Di no lah inspiriere?

20.06.13 09:41
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Aso ig bi do chli angerer Meinig. Ig finge es isch es schlächts Zeiche, wenn me dr aktuell Arbeitgäber nid agibt. Das macht dr Idruck, als hätt me öpis zverbärge (Und de wird vilich zvil i die planti Kündigung ineinterpretiert). Usserdäm bini oh eifach für Ehrlichkeit em jetzige Arbeitgäber gägenüber. Es isch ja nid so, als würd me ersetzt wärde, sobald me sich nur noime angers bewirbt, erscht wenn me kündet, wir nach Ersatz gsuecht, aber je nach däm muess sich dr Arbeitgäber ja au uf sowas chönne istelle. Klar je nach däm, wenn me dr Job nid bechunnt, chas när komisch si, wenn me blibt, aber wahrschilich suechsch jo de eh witr @Taeboyana, oder? Aber guet, ig bi jetzt halt oh nid sooo bewanderet ir Arbeitswält, ha no nie Job gwächslet, wirde das uf nächscht Joh serschte mau i Agriffnäh, aber mi Chef wott emu i sorige Fäll immer as me ihm d Inserat schickt, vo däm här stellt sich mir die Frog gar nid gross.

Ring tuusche:
Ir Chile, zwoi mau fändi komisch und wenn me ir Chile nid würd, wärs ja oh schräg.

Geschenk TZ
das mim Pandora fingi cool!
Oder zumene Znacht ilade? Isch halt "dr Klassiker" und vilich chli ifallslos. De vilich e Usflug mit ne mache... Oder zB dr coiffeur für am Hochzig übernäh... oooder halt indiviudelli Gäschänk, wie zum Geburi, wo würdklich uf die Persone zuegschnitte si.

20.06.13 09:44
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@lula, tehe merci viel mal. Ha scho bi mim thread chli müeh gha

Aso probier's noma:

Flitti thread: http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...-usa-5_167.html

@sue, da ischs ez au mega dunkel worde. Ha au mega heuschnupfä. Ha sogar müsse dihei bliibä, da mini auge zuegschwullä gsi sind, und asthma afäll ha gha.

20.06.13 10:02
StellaBlack 
Re: Bräute 2014

jep, ech ha scho en idee för d'chartene... werd so en art falt-charte... esch no schwerig zom erchläre. es goht jetzt vorallem no om s'papier woni möcht.
ha mol ei charte bastlet, aber d'farbe händ mer det noni so rächt passt. mer händ ebe vom motto her rosa/grüen ond da esch ned so eifach.

20.06.13 10:16
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@all: Merci für aui euri Tipps, obwou das ja überhoupt nüt mitem HZ ztüe het... sorry auso dassi euch mit settigem beläschtige. Es isch eso, dass ig eigentlech es sehr guets Arbeitsverhäutnis ha und dr Chef e würklech guete isch. Wäg ihm as Person oder o süsch wäg dr Firma an sich würd ig nie wäg wöue. Es isch eifach dass mi d Arbeit nümm useforderet und ig hie ke Perspektive meh ha und ke Entwickligsmöglechkeite. Mi Chef isch o eine wo Wärt druf leit, dassme ufrichtig isch ihm gägenüber u drum hani irgendwie zGfüu, wärs fair. I ha e relativ wichtigi Funktion u drum o nid zGfüu, dassi eifach so mir nichts, dir nichts würd ersetzt wärde. Er würd mir sicher o ke schlächti Referänz gä und für die neui Steu wärs e sehr relevanti. Und genau wie d Fringilla seit, i würd eh witerluege... Aber ja, es gwüsses Risiko isch äuä scho da.

20.06.13 10:20
Lula 

Re: Bräute 2014

@Fringilla: Aso zInserat wo Du druf bewirbsch?

@lil: Jetzt isch super, ga gad mau ga läse.

@Stella: bi gspannt...

 1 .. 112 .. 221 222 223 224 225 .. 611 .. 997
Hochziit   Taeboyana   irgendwie   Janedoe   Hochzyt   würklich   würklech   squishy   Problem   bstellt   Location   gspannt   malinchen   bearbeitet   Pfingstrose   richtig   schaffe   Iladige   Littlefoot   Zuletzt