| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 113 .. 224 225 226 227 228 .. 613 .. 997
21.06.13 06:17
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@malinchen, alles gueti hüt, viel spass und gnüsses

21.06.13 07:43
Sue87 

Re: Bräute 2014

@lilmonkeyme, ja das verstahni! findes eh immer e schmale grad zwüsche abneh und ner fasch e Wahn vo abneh..ha das ou bi Fründinne i mim Umkreis gseh...i dänke ou dass gsundi ernährung und Bewegung es super gsund Mittel sind

@deanu16, hesch du de Zöllikaie? (isch das ds gliche?) ou ja cool engagement-shooting...!! ize geits vorwärts?!;O)

@heart, das mitde Puzzleteili findi e schöni Idee.....!! auso dass dir nere je es Teili würdet häbe vom Puzzle?

Forum
jaaaaaaaaaaa das geit mir genau glich cathie.....i bringe immer wider Ideene und säge ja weisch eini vom Hochzitsforum het das gschribe oder die mache das und das wäri doch super?!;O);O)
Taeboyana, das mitem Brunch isch zum Bispil sone Idee womer ize ou gad wei dürezieh am 1. August;O) de chöimer nämlich no di letchte Details mitde TZ bespreche fürs Zivile am 9. August;O)

@Malinchen, bella, i wünsche dir e SUPER TOLLE FäGIGE ROMANTISCHE LIEBEVOLLE Tag hüt.....!!!!!!!!!
Gniesses mega fescht und i bi scho soooo gspannt uf di Bricht!!!

21.06.13 08:16
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Gniesses gniesses gniesses hüt!!! Dir wärdet es super Tägli ha. Am liebschte würdi gscnwing id Stadt husche und Müsli spiele ar Loupestrass I hoffe ganz fescht, dasses genau so oder no besser wird, wie dir euch das wünschet. Freumi scho, nächst Wuche de dis Brichtli zläse!

@lilmonkeyme: Ja das isch u wichtig dass me da es gsunds Zwüschemass findet, i kennes o chli. Aber es isch viu wichtiger, gsund und glücklech z'si, as perfekt uszgseh. Die richtigi Balance zwüsche Bewegig und gsunder Ernährig isch sicher dr bescht Wäg, aber äbe chli Gnuss und Läbesfröid mues unbedingt o e Platz ha.

@aui: I findes o super, so Idee gägesitig zteile! ne Sue isch ja Hammer, dass dir das itz o machet, hani gad Fröid I ha zwar e chline Dämpfer gha am Mittwuch beträffend däm 1. TZ-Träffe. Mini TZ isch am Abe zu mir cho u mir hei e supergmüetleche Abe uf dr Lounge gha. Am Schluss wosi geit, fragt sie no, was mir de genau vorheige a däm 1. Ougust, ob de das überhoupt scho es konkrets Meeting wärd. Ihre Ma heig drum sehr viu ztüe und wär de scho froh, wemer denn scho konkreti Sache bespräche, damit sie de ou gli mau chöi afa. Sie heis sicher nid bös gmeint u i ma sie ja u guet (süsch wäre sie ja nid üsi TZ), aber i meine mir si würklech super ir Planig und früeh gnue dranne. Usserdäm bini bi ihne TZ gsi, woni no studiert ha, denn hani ja o nid wenig um d Ohre gha... Oder troue sie üs nid zue, dass mirs im Griff hei?

Die Idee mitem pre-wedding day findi o oberhärzig!! Mir si genau 1 Jahr vor üsem chirchleche amne Hochzitsapéro iglade

@me: Och, am Sunnti hätte mir üses Engagement shooting planet und es wott nid schön Müesses de äuä ufne Wuche später vrschiebe...

21.06.13 12:57
nisliker 

Re: Bräute 2014

hoii zeme

ich ha ehering chöne hole bi mega happy!!

Datei-Anhänge
Bildschirmfoto 2013-04-11 um 16.25.34.png Bildschirmfoto 2013-04-11 um 16.25.34.png (53x)

Mime-Type: image/png, 65 kB

ring.JPG ring.JPG (48x)

Mime-Type: image/jpeg, 206 kB

21.06.13 13:39
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@nisliker: oh wow, schön!! Sicher es super Gfüu!! Mir hei beschlosse, dass mer üsi de äuä afangs Juli gö ga aprobiere (u de natürlech es Föteli mache). Aber mir lö se de äuä bim Juwelier im Safe Dert si sie am sicherste und mir wei se de ja eh no graviere nächst Jahr.

21.06.13 14:26
cathie 

Re: Bräute 2014

Wow nisliker! Scho d ringe chönne ga holä! So schöön, und so viu Steinli!

Mir gö für üsi ersch so im februar ga luege... Die bim juwelier het gseit ds sötti guet länge für mitti mai hürate... Odr heitr z gfüeu das isch z spät?

21.06.13 14:57
nisliker 

Re: Bräute 2014

@cathie denn bini scho ghüreate

21.06.13 15:00
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@cathie: Chunnt drufa, wie spezielli Vorstellige dir heit u ob dir scho genau wüsst, wo dir weit luege. Bi üs hätts guet glängt, mir si Mitti Mai ga luege u sie si jetz scho fertig. Aber mir si o nur i 1 einzige Lade u hei üs nach einisch ga aluege scho chönne entscheide, was mir wei. Aber Afangs Februar isch ja de no d MariNatal, dert gits ja zum Teil no gueti Agebot u Vergünstigunge.

23.06.13 09:08
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

hallo ladies ich hoffe es gaht eu allne guet?
ich han leider kei ziit gha alles zläse drum machi eifach es ego post
mier hend d prototype vo eusne std-charte übercho.
bim erschte isch no z vill text das würed mer ändere. und das uf em föteli sind ned mier, aber da chämt denn es s/w föteli vo eus hi :)

Datei-Anhänge
Foto.JPG Foto.JPG (67x)

Mime-Type: image/jpeg, 112 kB

Foto2.JPG Foto2.JPG (54x)

Mime-Type: image/jpeg, 107 kB

Foto3.JPG Foto3.JPG (44x)

Mime-Type: image/jpeg, 114 kB

23.06.13 09:44
daenu16 

Re: Bräute 2014

SEHR TOLL !

 1 .. 113 .. 224 225 226 227 228 .. 613 .. 997
bearbeitet   squishy   Taeboyana   malinchen   schaffe   Janedoe   würklich   irgendwie   Location   gspannt   Littlefoot   richtig   Iladige   Hochzyt   bstellt   Hochziit   Zuletzt   Problem   Pfingstrose   würklech