| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 114 .. 225 226 227 228 229 .. 613 .. 997
23.06.13 10:49
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Cool! Und für weles Motiv entscheidet dir nech? Oder chöme alli 3 zum Isatz?

23.06.13 11:05
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

mier gfallt s 2. am beschte, find aber d schrift vom 1. au no cool. evt. en kombi vo dene zwei :)

23.06.13 16:43
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

oh schön!! Gfaue mer sehr guet.

23.06.13 19:52
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hei mini Liebä! Merci viel mal für öii Wünsch... Mir hei ä super Tag gha, i ha äs Brichtli i mim Thread gschribä: http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...5_226_4.html#32

I ha leider kei Zyt meh zum alles nacheläsä. Nur schnäll @novia: öii STD-Chärtli gfalle mir mega guet! I würd uf jedä Fall eis mitemnä Föteli näh. D Schrift bim 1. findi ou mega schön, ä Kombination vo 1 u 2 fändi ou am bestä...

Ig düsä morn morge mit mim früschbachne Ma uf Kopenhagen id mini-moons... Fröiä mi mega druf aber i hoffä i cha de ab und zue e Blick ids Forum wärfe (Suuuuuuchti )! Häbets guet u bis gli... :-*

23.06.13 21:39
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

danke euch :) ich dänke au es wird en kombi vom 1. und 2. mit föteli. mier hend ja nochli ziit...

malinchen: gratuliere!!! mega herzige bricht, soo cool das ers so schön gha hend! ganz schöni mini-moons wünschi eu gnüsseds!!

24.06.13 11:06
munggi87 

Re: Bräute 2014

hallo zusammen bin eine die im 2014 heiraten möche :)

nun in planung sind wir schon....

karten, nameskarten,tischkärtli haben wir schon zusammen gestellt mus nur noch basteln :)

wir werden nur ziviel heiraten und nun folgendes wo ihr mir ev helfen könntet.

wir sind auf der suche nach einem etwas schönerem standesamt(kt ag/ so/lu ) schloss oder was auch immer... ?? einfach nicht gerade 0815 rein raus und tschüss..

danach hatte wir den gedanken als zwischenlösung nach trauung/ apero in luzern eine stadt rund fahrt mit dem zügli zu machen :D und danach erst in ein local was etwas spetzieller ist aslo nicht einfach e ,,beiz"

habt ihr für und ideen? und wie findet ihr das mit dem zügli ( wir beide liebe luzern )

24.06.13 11:21
Heart 

Re: Bräute 2014

Hallo zusammen
Novia: Finde deine STD Karten ganz toll ich bin auch der Meinung, dass ein Foto unbedingt darauf soll. Die Schriften finde ich alle okay.
Du heiratest am gleichen Datum wie wir Heiratet ihr zivilisch oder kirchlich? Wir werden am 16. mai zivilisch heiraten und dann am 24. Kirchlich. Ich werde die Safe the Date Karten an unseren Geburtstagen als Muffins machen. Wir haben 10 Tage auseinander Geburtstag im Juli und wir werden unserer Familie das so mitteilen. Sind halt nicht so lange haltbar. Dieses Wochenende sind wir in ein paar Bastelläden gewesen um uns inspirieren zu lassen für die Tischdeko/ Einladungskarten/ Namensschilder usw. Wir haben uns nun (so ziemlich) für hellgrün, creme und gold oder silber entschieden. Finde die Farbe leicht und frisch, Frühlingshaft und auch wenn mit gold oder silber kombiniert edel. Ich habe dann die idee gehabt, aus Windlichtern die Tischkärtchen zu machen. habe mit Serviettentechnik das Windlicht "verziert" natürlich im hellgrün und dann den Namen darauf geschrieben. Mein GG war begeistert und muss sagen, finde es auch schön und mal was anderes. Zudem was, dass unsere Gäste vielleicht auch ein anderes mal anzünden und an unseren Tag zurückdenken.
Was habt ihr so für Tischdeko ideen? Die Auswahl ist ja riiiieeeesig und schlussendlich muss man sich irgendwann auf was einigen und festlegen....
Zudem ist es schwierig wegen der Tischstellung. Wir sind am überlegen ob wir lange oder runde Tische nehmen werden....

24.06.13 11:26
Heart 

Re: Bräute 2014

Hallo Munggi87
Ich könnte dir das Schloss Weiher in Ettiswil empfehlen ein Kollegenpärchen hat da schon geheiratet und es war traumhaft. Sie habe auch zivilisch geheiratet und hatten den Apero auch dort. Weiss halt nicht, wie das mit der fahrerei wäre. Ja ich denke wenn ihr begeistert sind, dann ist doch das eine schöne idee. Letztens habe ich gesehen, wie eine Gesellschaft mit alten VBL Bussen unterwegs war. Weiss aber nicht, ob das "betriebsintern" war, oder ob man die auch als privatperson mieten kann?

24.06.13 11:29
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@Dänu: Säg mau, wenn hürotisch Du nöimet?

Darf i frage, was Dir bim Apero heit, u zu welem Priis?
Nur Weize? Wüu i ha Zöliakie, u verzichte am Apero haut eifach uf Brot u Sandwich, u nime drfür säuber chli Brot mit.

@Heart: Wäg de Puzzle, isch doch e wunderschöni Idee, hei mir ou gmacht... Gugg mau hie: http://www.heiraten.ch/forum/board/verschiedene-themen/meine-traumhochzeit/lula-s-hochzytsvorbereitige-15_227_2.html
Oder à la: Ohni Di fäuht mir e Teil!
Aber schön findis haut aube glich, wenn aus chli zämä passt, sigs e Farb, oder ebe es Puzzle wo immer wieder uftoucht.
Bi üs wärde dNamesastecker ou es Puzzle si, genau so wie dr Name uf de Gaschtgschenkli...

Hesch es Foti vo de Windliechtli?
Mir hei aus Gastgschänk/Namenskärtli Konfi, u närne tüe mir äuä Blüemli u Kerzli, wie gnau wüsse mir aber nit...

@Taeboyana: Was isch de mit Dire TZ los? Muess de ihre Maa überhoupt so viu häufe, dass es ihn würdi tangiere? U früech dranne sit dr ja würkli! hesch se de gfrag, was oder wo zProblem isch?
Heit dr öiches Shooting chönne ha, oder isch es verschobe?

@nisliker: Oh so schön, i wünschti mir hätti üser Ringe ou scho.

@novia: Finde ds zwöite Kärtli am schönschte. Wüsst dr scho, weli Version dr nähmet?

@malinchen: Härzlechi Gratulation!! Di erschti 14ner Brut isch ghürote

@munggi: Gits scho Fotis vo öichere Planig?
Wäg am Standesamt, i würdi mau ga google, was bi öich ir Region so isch...
Hie isch e Übersicht vom Kt Bern, gits sicher vo Dire Region ou http://www.pom.be.ch/pom/de/index/zivilstand-pass-id/zivilstand/Zivilstandskreise.html

z'Zügli findi süess, chunnt haut uf öichi Gäst u dfinanze sowie dr Zytplan ah.
Kenne mi bi Dir ir Region haut gar nit us, sorry

24.06.13 11:33
Heart 

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Nur ned la stresse. du hüratisch ja ou ersch im Mai 2014 rechtig? ech dänke, si weis secher guet mache und luege dass dr met auem guet döremöget. aber ja, esch chli unfair wöu ja du ou aues gäh hesch abgseh dass ou vöu z tue gha hesch. chonnt scho guet...

 1 .. 114 .. 225 226 227 228 229 .. 613 .. 997
Hochziit   Iladige   Problem   würklech   schaffe   Janedoe   bearbeitet   Location   squishy   würklich   bstellt   irgendwie   Hochzyt   Pfingstrose   richtig   malinchen   Taeboyana   Littlefoot   gspannt   Zuletzt