| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 115 .. 227 228 229 230 231 .. 614 .. 997
24.06.13 13:50
Lula 

Re: Bräute 2014

gseht vorauem mega schön us!! Da gsehsch das öbert mit ganz viu Liebi u Härzbluet drhinger steit

24.06.13 14:04
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@daenu: Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh! Gseht so fein us!! U das mache 2 Lüt eifach säuber?! ZUm dribisse und gseht ersch no wunderschön us!

24.06.13 14:19
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

@lula: danke villmal! wäg de sunne, ich lueg wasi chan mache.... ;)

@daenu: mmmh gseht super fein us....!

24.06.13 14:27
daenu16 

Re: Bräute 2014

ja genau, 2 Persone wo mit Liib und Seel catered. d'Ernährigsberotig hät sie mir empfohle

24.06.13 18:11
munggi87 

Re: Bräute 2014

heart danke werde nachschauen wegen dem schloss.. Hmm die fahrerei wirt dan schon irgend wie klappen:) mit dem bus wäre auch nicht schlecht...

lula das material der kärtchen ist vorhanden werde nach den ferien bastel und hochladen :)
Wir sind ca 30 pers. Der zug ist ein pauschalpreis 350 fr für knapp 1h und ca 50hätten platz...
Es komt dan auf die zeit des standesamt draufan was zeitlich möglich ist... Was die gäste denken? Ist ja unser tag und allen recht machen ist nicht möglich

24.06.13 22:18
Heart 

Re: Bräute 2014


ech ha s fötteli ned chönne uelade ufem Thread, het z vöu megabite gha ??¨!!! etz hanis haut ufem profilbildli. ech weiss ou ned, be haut eifach ned de compi profi...esch haut ned s beste liecht und so...

24.06.13 22:44
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@daenu, es gseht echt zum aabissä und. Ja, mitte ziit hani glaub d'hemmige chli verlohre. Ich wür ez au nid grad als ersts säge, dasi sone doofi chranket gha ha/ha. Aber ha de Umgang besser glernt.

@munggi, herzlich willkommä, au oisi meersöili händ so gheisse

So irgendswenn muni mir ziit näh zum richtig antworte.

25.06.13 10:37
cathie 

Re: Bräute 2014

@daenu: wooow öies apero gseht ja hammer us!!
Bi üs gits de eifach so wallisertäuerartigs apero, mit trochefleisch, hobuchäs, roggebrot usw..
So kuul mitr tante wo z gliche datum het gha wi dir! Mir hei o usegfunge nachdäm mir z datum fix gha hei, das mini eutere a däm tag zivil hei ghürate u mini grosseutere dazumau chirchlech!!

@ taeboyana: dir heit aso würklech gnueg u gnueg zit... Mit hei no kei termin mit üsne tz u tafelmajorin gha, u mir hürate im mai.. I würds o mau asprächä u das kläre.. Süsch blibt sones blöds gfüeu zrügg...

@ malinchen: gniesset öie mini-moon! Di bricht hani natürlech gläsä u fröit mi heitrs so guet gha!!

25.06.13 10:43
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@munggi: Tönt doch guet, u wes zytlech ufgheit isch doch das e tolli Idee. Göht Dir de mit ga Zügli fahre, oder fötelet Dir i dere Zyt?

@Heart: Gseh schön us Dis Liechtl

@all: Aso ämu dBärner Brüt, hei da so Dialekt Schwierigkeite... Isch es Trouuig oder Trouig? Schribet ihr, "mir lade ii" oder "mir lade y"? Chilche oder Chiuche? Trouzüüge? Trouuzüüge? Trouuzüge?
"Mir wage z'letschte grosse Abentüür üsere Zyt oder üserer Zyt? Namittag oder Namitag?
g'Fiiret oder Gfyret? Fröiie oder Fröie? am z'Zmorgetisch oder Zmorgetisch hocke? Mir leite das as Hotel oder a z'Hotel?

Sorry, aber ha gad am Drucker siner Vorschläg retour brcho... u bi teilne Sache tüe mir auso scho nume dOuge vom Läse...

25.06.13 11:02
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Lula: Das isch ging sone Sach... Ig schriebe mau wie igs würd mache, aber ig gloube do göd Meinige mega usenang, usserdäm bini eh oh starch solothurn-prägt

- Trouig
- mir lade i
- Chiuche
- Trouzüge
- Mir wage s letschte grosse Abentüür vo üsere Zyt
- Namitag
- gfiiret (oder werum schriebsch das gross?)
- freue
- Zmorgetisch
- Mir leite das as Hotel...

Im Zwiefelsfall, würdi druf luege, was schriftbild-mässig besser usgseht, zB fingis komisch wenn eis Wort nume us zwoine gliche Buechstabe besteit (wie bi "mir lade ii"), odr vil Bärner bruche ja oh dr ä rächt exzessiv: mir machä, ig bi gangä, schriebä... etc das würdi bire Iladig jetzt eigentlich endr nid so schriebe, wils eifach komisch usgseht, so vil pünktli ufzmau aber ebe: Gschmackssach...

Zuletzt bearbeitet am 25.06.13 11:05

 1 .. 115 .. 227 228 229 230 231 .. 614 .. 997
irgendwie   Hochzyt   Iladige   squishy   gspannt   Hochziit   richtig   würklech   bstellt   malinchen   Pfingstrose   bearbeitet   Problem   würklich   Littlefoot   Janedoe   Taeboyana   schaffe   Location   Zuletzt