| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 511 .. 997
19.12.12 19:14
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

*daumendrückbiserfastabfällt*
Machen wir doch glatt...
Ja so im Schnee fände ich auch sehr schön.
Aber GG ist ein "Gfrörli" und will auf keinen Fall heiraten, wenn es kalt ist und vielleicht regnet... Für ihn ist glaub auch Oktober schon grenzwertig... Aber ich fände so eine richtige Winterhochzeit auch sehr schön. Aber ich kann mich natürlich auch mit anderem Wetter zufrieden geben, daran liegt es sicher nicht und wenn das nun sein ausdrücklicher Wunsch ist...

20.12.12 08:00
Lula 

Re: Bräute 2014

@lilmonkeyme: Was hesch de Du für nes App? I ha eifach serigi wo usrechnene wie lang das es no geit.
U wenn dr de eifah mau uf nes zNacht vrbigöht? De weisch wies isch, gsehsch wie dPriise si, etc. Aber Azüg brchunnsch ja ou Priiswert, u wenn Dir süsch mau uf nes Hochzyt iglade sit, isch es ja viellech ou guet, wenn er eine het.

@nisliker: GIts de nit asnders Datum im Januar wo gingie? Oder de dr Februar, gad i de Bärge isch ja zum Teil bis im März no Schnee.

@kleinefeder: I hättis ou gäng ou schön gfunde im Winter zivile zha, ir Hoffnig das es de so richtig schön Schnee het, ou bi üs unger. Aber mi GG isch so gar nit zha für so was. Jänu, gniesse mir haut dr Schnee so, wenn er de da wäri

20.12.12 08:20
nisliker 

Re: Bräute 2014

@ kleinefeder: Danke viel mal ;)

@ Lula: Das han ich jetzt agfröget. Aber mir würed "nur" 2 Nächt blibe und i de Hochsaison chönteds Zimmer ebe auch Wuchewis vermiete. Es het ebe nur 10 Zimmer. Und mer müend all 10 Zimmer ne damit mer im obere Stock de Apéro chönd mache. Die 10 Zimmer sind nöd sProblem aber i de Hochsaison chasch die nöd nur 2 Täg ne. Chume am Samstig bscheid über....

HOFF!!!!

21.12.12 00:07
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Lula s'App heisst Hochzeitsplaner vode Julia Eysoldt und me cha Gäst drin vermerke und s'Budget chli uusrechne und en Zähler hets au

Das mitem Ässe gah isch echt e super Idee, den chömer's au grad fröge, obs scho reserviert sind.

kleinefeder: Ich musste wirklich Lachen als ich deinen Bericht von der Österreichischen-Englischen Hochzeit las, da ich denke das unsere Hochzeit ziemlich ähnlich wird. Ich hoffe einfach das die Engländer nicht auf Gejodel hoffen (und auch das mein Vater nicht damit anfängt)

nisliker: ich drucke dier d'duumä au :)

Hey, ich han de Tipp becho, dasmer wegä Hochziitsgschänk am bestä früe afangt e Liste zäme bastle mit Sache womer no cool fändt. Und ha demit agfange, und mun säge mir fallt e rechti Liste ii, obwohl mir scho wieviel für de Huushalt hend. Aber ehrlich gseit, sind's so chli Luxusgägeständ, oder sache wo mir im Moment vode Ikea händ.

Anschiinend segis en guete Tipp damit mer sache nö wieder vergisst. Ich ha denkt ich gäbs oi wiiter

21.12.12 10:46
Lula 

Re: Bräute 2014

@lilmonkeyme: Has App nit gfunde, gits das äch nume fürs Öpfeli?
I muess es so mache, wüu süsch bringi GG gad no nit drzue, u wes üs beinde passt, isch er de viellech doch bereit, u vorauem chönnti denn ou mau mit Mail oder so mit ne gugge, wäg am Datum.

Das mit dr Liste hani ou scho überleit, mir hei gäng wieder so Sache, wo mir säge, das wünsche mir üs de ufs Hochzyt, u das scho bevor mir gwüsst hei, wenn mir hürote.
Muess gloubs näb au mine anderene Listene ou mau mit so eire afah...

21.12.12 13:56
Lula 

Re: Bräute 2014

Mädels, heit Dirs gseh, hinech am 20.15 Uhr chunnt uf RTL "Traumhochzeit"... Ha mim GG vori afe gseit, dass mir hinech öbe de müesse gugge.

21.12.12 14:37
nisliker 

Re: Bräute 2014

@ Lula: wo chund das? muesi ufneh

21.12.12 15:18
Lula 

Re: Bräute 2014

Uf RTL. Vo 20.14 bis gloubs 22.45

Mi arm GG...

21.12.12 15:56
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Jetzt hofft er sicher, dass d Welt vorher under goht, de mues ers nid gugge...:-)

21.12.12 16:30
Lula 

Re: Bräute 2014

Nee, das sicher nit. Er hofft öbe ender das i es Isehe ha, us ufnimme oder er nit muess mitgugge, odr das i ischlafe...
Aber steu dr vor, wenn tatsächlech so wäri, Usr Familiene wüsste nit mau das mir wärde hürote...

 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 511 .. 997
Janedoe   Littlefoot   schaffe   Location   würklich   Zuletzt   irgendwie   malinchen   Taeboyana   Pfingstrose   Iladige   richtig   bstellt   Hochzyt   bearbeitet   würklech   squishy   Problem   Hochziit   gspannt