Bräute 2014 |
|
1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 511 .. 997
|
|
|
20.12.12 08:00
Lula
|
Re: Bräute 2014
@lilmonkeyme: Was hesch de Du für nes App? I ha eifach serigi wo usrechnene wie lang das es no geit. U wenn dr de eifah mau uf nes zNacht vrbigöht? De weisch wies isch, gsehsch wie dPriise si, etc. Aber Azüg brchunnsch ja ou Priiswert, u wenn Dir süsch mau uf nes Hochzyt iglade sit, isch es ja viellech ou guet, wenn er eine het.
@nisliker: GIts de nit asnders Datum im Januar wo gingie? Oder de dr Februar, gad i de Bärge isch ja zum Teil bis im März no Schnee.
@kleinefeder: I hättis ou gäng ou schön gfunde im Winter zivile zha, ir Hoffnig das es de so richtig schön Schnee het, ou bi üs unger. Aber mi GG isch so gar nit zha für so was. Jänu, gniesse mir haut dr Schnee so, wenn er de da wäri
|
|
|
|
|
21.12.12 10:46
Lula
|
Re: Bräute 2014
@lilmonkeyme: Has App nit gfunde, gits das äch nume fürs Öpfeli? I muess es so mache, wüu süsch bringi GG gad no nit drzue, u wes üs beinde passt, isch er de viellech doch bereit, u vorauem chönnti denn ou mau mit Mail oder so mit ne gugge, wäg am Datum.
Das mit dr Liste hani ou scho überleit, mir hei gäng wieder so Sache, wo mir säge, das wünsche mir üs de ufs Hochzyt, u das scho bevor mir gwüsst hei, wenn mir hürote. Muess gloubs näb au mine anderene Listene ou mau mit so eire afah...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 511 .. 997
|