| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 115 .. 228 229 230 231 232 .. 615 .. 997
25.06.13 11:11
Lula 

Re: Bräute 2014

@Fringilla: Jep, ebe isch es so ne Sach, u y oder ou enorm äs etc bruchi ebe nie, oder ämu fasch nie, u i schribe privat (fasch) immer Dialekt

Ha drfür gäng öbe e Doppubuechstabe dinne...

Wieso de Trouig mit eim u, u Trouuzüge mit zwöi u?
g'Fiiret schribi gross wüus am Satzafang isch. Gseht aber iwie ou blös us, wenn me derte Gfiiret schribt, oder?
Bi aber froh, bini nit di einzigi wo uf d'y verzichtet.

Isch eh no speziell, mir hei das mit GGs Mami agugget, u si het äxtra Berndütschbüecher greicht...

Merci Dir viu mau!!

Süsch no gad wer online, wos glich, ähnlich oder anders schribt?

25.06.13 11:31
FringillaVigo 

Ups, jo das mit de Trou(u)züge hani gänderet, würd aso bedes mit nur eim u schriebe. Doppel-i fingi geit guet, aber Doppel-u brucheni glaubs nie. Ah, jo wes am Satzafang isch würdi aber glich "Gfiiret" näh, oh wes echli komisch usgseht.

Übrigens: kennsch das scho: http://dialects.from.ch/ isch no witzig, bi mir zeigts a ig chäm usm Nachbarsdorf

25.06.13 11:34
Lula 

Ah ok, guet,

Haha, danke bi gad ga gugge, i chämi us Blumenstein, tönt zwar no schön, aber i kei Plan wo das isch...

25.06.13 11:35
Lula 

zwüsche mim Wohnort u mim Dialekt liege 47,1 km, ämu luut Google...

25.06.13 12:03
Taeboyana 

@Lula: Ja gäu das isch no schwierig mit däm Bärndütsch, weme ja eigentlech darf schriebe, wieme wott. I stimme dr Fringilla zue: i luege meistens o druf, wies o usgseht u vrsueches nid z kompliziert zschriebe. Y bruchi ou nie und 2 uu bi Trouig/Trouzüge fändi o komisch. Ä am Schluss gfaut mer gar nid... Aber i wott nid zviu säge, i bi ja eigentlech gar ke Bärnere

@Heart: Mega schöns Liechtli! So öpis chönnti mir o sehr guet vorsteue, o eifach süsch as Tischdeko. U vor auem isches gar nid so schwierig zmache, gäu?

@aui: Aso ig ha vori gad mis 2 Gspräch gha und sie wei mi yeah freu umetanz.... Chas no gar nid richtig gloube!

25.06.13 12:14
cathie 

Heee kuul taeboyana!! Gratuliere!!

Asooo i bi o glicher meinig.. Y fingi komisch zum schribe.. De lieber zwöi ii.. Und nid z viu ä's..

25.06.13 12:23
daenu16 

@Heart: Gfallet mir guet dini „Namensliechtli“. Schöni Idee!

@Cathie: das tönt au mega fein!
Gell das sind so schöni Zuefäll! Bi üs het sDatum ebe kein bsundere Hintergrund gha und es isch etz doch no schön, dases e Verbindig git zumene glücklich verhürotete Paar.

@Lula: Ich finds cool das ihr uf Berndütsch schribed und dases sogar Berndütschbüecher git! Erstuunlich. Mir schriebed d’Iladige uf Hochdütsch….sind zimli verschiedeni Dialekt aztreffe a üsem Fescht.

@Fringilla: Haha, de Link isch super…mich hetter au nöd gfunde und het dGebiet uf di ganz Ostschwiiz igrenzt

25.06.13 12:25
daenu16 

Gratuliere Taeboyana!!!!!

25.06.13 12:33
munggi87 

lil aso mersöili heimer ou aber üsi so glünggis:) u mi ünername hani vomene murmutier...

lula hmm dänkes eher dad mit mitgienge so zvorderst vom wäge u e atraktion wäre lol

Hmm das mit däm bärndüsch isch vou schwirig bi zar e bärner aber säge düemer viu mit ä aber schrine am schluss mit e ... U de glich irgend wie so regioneabhänhig ha i emu immer s gfüeu..

25.06.13 12:41
cathie 

Ja daenu bi üs ischs äbä o so! Heis vou nid gwüsst u eifach das datum usgwäut wiu den d chiuche frei isch.. Itz fingis o kuul, mini eutere si immerhin scho 30 jahr ghürate, dasch doch ä guetivorussetzig!

@ heart: di windliechtli si super, gseht mega schön us! Und de gits ono gd romantischi stimmig, namensschiudli u gastgschänk i eim!!

1 .. 115 .. 228 229 230 231 232 .. 615 .. 997
würklich   Problem   Hochziit   irgendwie   bearbeitet   gspannt   Janedoe   würklech   Taeboyana   Hochzyt   squishy   Location   Pfingstrose   malinchen   schaffe   Zuletzt   Littlefoot   bstellt   Iladige   richtig