| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 116 .. 229 230 231 232 233 .. 615 .. 997
25.06.13 12:41
Lula 

Re: Bräute 2014

@Taeboyna: Scho ja, zumau i ebe nit nit nume Berndütschi Wörter dinne ha. I schribe ou nie Bärn, sondern immer Bern.

Hey, gratuliere!!! Fröit mi sehr für Di! Wenn chasch afah?

@cathie: ä's hei mir nit würkli dinne. Nume gad bi März , gäbe u härzlech

@dänu: Isch haut dGeneration vor üs, aber isch im fau no interesannt, muess mr de äuä ou mau eis leiste.
Bi üs wirds ou verschiedeni Dialekte ha, u mini Stiefmuetter wird äuä Müeh ha mit am Läse, aber da si üs aui verstöh...

25.06.13 13:10
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Lula: Merci! Äuä ( DAS Bärndütsche Wort!) ersch uf 1. November, wüus chli knapp wird bis am Friti z'chünde, zumau mi Chef ab morn öpe 10 Tag im Usland isch. Sie hei gfunge, dä eint Monet spiu für sie o nid sone Roue u es sig wichtiger, dassi hie o guet cha abschliesse. I gloub hüt Abe muesi eine ga näh, jupiiii...!

Dr Text uf üsne Iladigschartene wird äuä hochdütsch, da mir bi üs ir Vrwandtschaft Basler, Thurgauer u aus mögleche hei plus no mini ehemaligi Gastfamilie vo Oustralie, womer no paar uf Änglisch müesse mache.

25.06.13 13:29
Lula 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: äuä chum?! Gits de das süsch niene?
Oder isch es vorauem für nit Berner es typisches Berner Wort?

Isch doch ou guet so, isch sicher besser, a Dim jtzige Ort guet chönne abzschliesse u de ou guet am nöiie Ort chönne afah.
Aber so was vo, uf so was muesch sicher eine näh! Oder ou zwöi...

Mir hei ou Basler, Glarner, Seeländer, etc drbi, wärs nit versteit cha üs ja de alüte...

Zuletzt bearbeitet am 25.06.13 13:32

25.06.13 14:13
cathie 

Re: Bräute 2014

Mir wärde d iladige äuä o hochdütsch mache.. Da mir üs süsch sowiso mid chöi einigä öb walliserdütsch odr bärndütsch.. U walliserdütsch wotti nid riskiere, süsch vrschteit d heufti eh nüt!

25.06.13 15:21
Lula 

Re: Bräute 2014

@cathie: U wieso de nit glich Berndütsch? Oder für dWalliser so u für dBerner so?!


Findes aber interesannt, dass di meischte uf Hochdütsch schribe. Muess gloub mau ga gugge, u de Kärtli woni aube uf dSite tue, wie die so si gschribe gsi

25.06.13 15:52
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Ds letschte wo mir hei becho isch uf Bärndütsch und Züridütsch gsi, jewils dr gich Text uf beidi Dialäkte...

25.06.13 16:00
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Das fingi no witzig, wenn me quasi die zwoi verschidne Dialäkte vom Paar ibezieht oder betont. Ha oh mau e Iladig becho, wo e Bärnere e Zürcher ghürote het u dert hei si es chlis Wörterbüechli drzu gmacht mit Wörter wo me am Obe vilich öfters i dene zwoi "Sproche" wird ghöre. Hani no härzig gfunge, si vor allem halt oh so Sache gsi "ig ha di gärn", "Ching" und süschtigi Hochzits/Familie relevanti Begriffe.

25.06.13 16:30
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

So guet :)

Ich ha mir au scho überleit ob mirs wänd uf Züritütsch schriibä, min GG fänds na witzig. Fürd Engländer isch natürli scho uf Englisch, aber beides näbetenand weri no cool. De wird Pocketfold extra dick

Wer macht scho wieder alles Pocketfold?

@Bärndütsch, aso ich verstahn oies gschriebnä sehr guet. Aber vilich hani mi halt scho so sehr dra gwöhnt. Und bi "Äuä" chunt mir immer de Massimo Rocchi in sin.

25.06.13 16:52
cathie 

Re: Bräute 2014

Ds isch no ä gueti idee mit beidnä dialekte..muessi mau mit GG beschprächä!!merci füre tip!
@ lilmonkey: was genau isch es pocketfold??

25.06.13 17:00
Chriesi 
Re: Bräute 2014

Falls öpert noch chli Inspriatione für Iladige brucht: www.weddingpaperdivas.com - ich bin süchtig nach dere Siite!

 1 .. 116 .. 229 230 231 232 233 .. 615 .. 997
Pfingstrose   würklech   schaffe   Hochzyt   irgendwie   gspannt   squishy   Taeboyana   Zuletzt   Location   bstellt   Iladige   würklich   Hochziit   bearbeitet   richtig   malinchen   Janedoe   Problem   Littlefoot