| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 116 .. 230 231 232 233 234 .. 616 .. 997
25.06.13 17:57
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@cathie: so öppis i dem Stil:

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 147 kB

25.06.13 23:24
munggi87 

Habe im profilbilf die hochzeitstorte meines bruders:) mus am pc verkleinern hatte noch 5 andere ... Habe sie selbstgemacht eingekleidet rosen tauben herzelemente rings um war super530.390.84

26.06.13 09:03
Lula 

@Taeboyana: Aso beidi Dialekte i eim Kärtli?

@Fringilla: Das mit am Büechli isch aber ou sehr härzig!

@lil: tönt doch guet mit dr Idee vo Züridütsch u Englisch.
I ha ou Poketfolds gmacht, wäge?

@munggi: Wow, chique! I gloub denne hani dNärve nit, sowas no säuber zmache.

26.06.13 09:08
munggi87 

Lula chame aues super vorbereite has ou so gmacht ca 1 monet vorane:)
Het eifach viu zit brucht abers s letsch isch turte uf ca 120 fr cho:) aso aui 5

26.06.13 10:02
FringillaVigo 

@Iladige: Ig wett oh Pocketfold mache, wenni de mau drzuechume. Bzw weiss nid, ob igs wied Lula wage, se vo Grund uf sälber zmache, do bini äue zwenig geduldig und vor allem oh zwenig exakt Aber d "roh-charte" chame ja oh chaufe und de isches immer no so halb sälber gmacht... Mir wärde ebe wahrschinlich kei Homepage ha, ig wett eigentlich lieber oh "nur" e Wunschlischte und evtl nachm Hochzit es Fotoalbum, und de isches uh praktisch alli Infos id Pocketsfolds chönne ztue. Wäge dr Sproch, mir wärde Hochdütsch schriebe. Finge zwar Bärndütsch machts chli persönlicher, aber bi so vil Text isch üs Hochdütsch glich lieber.

26.06.13 10:58
Lula 

@Fringilla: Es isch e mega Arbeit, aber es isch ou schön, wenn de närne ändli fertig bisch.
I hättis ou lieber perfekt u sehr gnau, aber es isch fascht unmöglich, wenn se so säuber machsch. Wobi GG het gmeint si segi zwar nit perfekt, aber glich wunderschön! U me darf ja schliesslech ou gseh, dass si säubergmacht si.

Wenn göh de bi öich dKärtli use?

Wieso isch dr de Hochdütsch lieber?

26.06.13 11:12
FringillaVigo 

@Lula: üsi Chärtli müesse öpe im Januar parat si, wett se chli meh als es halbs Johr vorus chönne verschicke und Afangs Johr hei d Lüt ihri Ferie hoffentlich nonig grad buechet. Ha dänkt ig verbringe de die lange Herbscht-Öbe mit baschtle, de wirdi wohl fertig (uf GGs zwoi linki Häng chani äue nid so zöue)
GG het eh nid gärn langi Texte uf Bärndütsch und mir ischs lieber, wil mir hei oh Gäscht wo nume Hochdütsch choi und bi dene zwoi Sproche fingis ebe de chli überflüssig, wenn me e "Übersetzig" macht.

26.06.13 13:10
Lula 

@Fringilla: Ah ok, ja de hesch ja no gad chli Zyt. Müesse nit di meiste ihre Ferie November/Dezember igäh? Isch mir im Büro ämu aube so gange.
Düet ihr no StD Kartene verschicke?

Ach so, ja de isch klar, i findes bau schöner, isch iwie persönlicher, aber jedem das seine, wird sicher ou nit aune vo üsne Gäscht passe...

26.06.13 13:57
FringillaVigo 

Eigentlich heimr kei StD Charte wöue mache, aber jo angerersits wenn me zT im Dezämber scho muess dFerie igä, wärs vilich glich nid s dümmschte. Ja mau luege u nomau mit GG drüber rede. De wär vilich Dezämber-StD und März-Iladige no optimal. Aber ebe, gobti de halt nomau vil ztüe...

26.06.13 14:10
Lula 

U wenn dr statt StD Kartene es Grillfeschtli oder es Apero miechet mit de Gäst wo dr sicher weit drbi ha, u ihn zDatum zum reserviere afe gäht?

Oder dIladige bereits im November uselah? Im Dezember hätti jtzt chli Angst dass es im Adventsstress verlohre gieng

1 .. 116 .. 230 231 232 233 234 .. 616 .. 997
Hochziit   Zuletzt   squishy   irgendwie   bearbeitet   Pfingstrose   richtig   gspannt   malinchen   Problem   würklech   Janedoe   bstellt   würklich   Location   Littlefoot   Iladige   schaffe   Taeboyana   Hochzyt