Bräute 2014 |
|
1 .. 119 .. 235 236 237 238 239 .. 618 .. 997
|
02.07.13 08:07
lela85
|
Re: Bräute 2014
Guete Morgä,
Lula, bis jetzt hemer nanig mit vilne gredet das chunt jetzt alles i de nöchste 3 Wuche, mer wettet vorallem das es eusi eltere wüsset bevor mers gross offiziell machet, und da mirs beidne eltere glichziitig wei sägä und mir nid gad us em gliche egge chömet (Ich chume urspränglich us em TG und er us em LU, wo mir au wohnet) hend mir de termin mit eusne eltere erst am 21giste. Bis den wettet mer alli gfragt ha wo i euses Hochzigsteam söttet :)
Ich han mich lang schwer tue mit de Wahl vo minere Trauzüging. Mir hend es tolls Päärli als Tätschmeister womer wettet frage, und si isch eigentlich mini best kollegin. Ich han leider kei gschwüschterti und han drum e schwöschter vo mim fründ welle Frage, chan mich aber nid so recht entscheide, ich han jetzt denkt, dass ich beidi wett ibezieh... eini fürs zivile und eini fürs festliche (die hani scho gfraget und die het sich mega gfreut). ich weiss aber nid ob das würklich schlau isch mit 2ne... :s
Ich werde die Liste gern usfülle, allerdings simer nanig so wiit das ich würklich vil chönt usfülle, sobal mal alles chli fix isch, werdi das mache :) isch sehr interessant.
Sue, ich hans au so denkt, mit de gladne gest, ich wett öpis Originells mache, also kais chärtli, aber erlichgsait bini nid so kreativ... (typisch buchhalter :))
|
|
|
|
02.07.13 08:33
Taeboyana
|
Guets Mörgeli!
@Lela: Wiukomme! Mir schicke ou nur de gladne Gest es STD, dr Grund isch dass ig finge, wenn ig säuber e STD Charte würd becho (wasi no nie ha ), würd ig drvo usgah, dass ig de as ganze Fescht iglade bi u weni de när nur e Apéroiladig bechäm, fändi d STD vorus irgendwie übertriebe. Aber das gseh vielech angeri Lüt ganz angers. Mir mache statt Chärtli so STD-Fotomagnetli. Itz überlegi mir no chli, wieme de die originell chönnt verpacke, eifach bloss ines Couvert stecke findi ke gueti Lösig
Übrigens hei mir ou je zwöi TZ, es si 2 Päärli (i ha es paar Site witer vore genauer erklärt, wie das isch cho). I bi eigentlech sehr zfriede mit dere Wahl und je lenger je meh überzügt, dasses guet isch eso. Me entlastet die einzelni Person eso o chli und 4 Chöpf hei meh Idee as 2 Und i dänke, dass die beide Päärli üs o chli vo verschiedene Site kenne. Mit de einte teile mer vielech meh eis Hobby, mit de angere es angers, wo die erste vielech gar nid so kenne vo üs. Aber i cha de vielech ines paar Monet, wemer chli witer si ir Planig, meh vrzeue wie üsi Erfahrige si
@Malinchen: Ja das bini o scho ga aluege, aber i verlange de äuä glich mau e konkreti Offerte, ds Törtli obedruf müesst me ja o no ikalkuliere und vor auem Transport etc. I nime a, dass die scho no einiges choschtet, aber sie maches haut o soooo schön !
@kleinefeder: Ig ha dini Gschicht nid ganz vo Afang a mitbecho, was isch de genau ds Problem mit dere Tante? Het sie Vorbehalte oder wieso isches sones Problem, ihre vo eurer Verlobig zvrzeue? Bi da gad nid so druscho, aber i hoffe ganz fescht für di, dass sech aus guet cha kläre und du di när so richtig und ohni Ischränkige chasch freue und id Planig stürze !
|
|
|
|
|
02.07.13 09:10
lela85
|
churzi frag, wie machet ihr das mit dem "at" bi mir meldets de immer en fehler :)
Taeboyana + malinchen, bi mir wers de ebe so das mir 2 Tätschmeister hettend und den 3 Trauzüge, also 5.. irgendwie chli doof, aber ich han beidi schwöschtere vo mim fründ glich gern. und wett se beidi ibezieh... aber irgendwie ischs doof... es isch au so das mir d planig und d organisation wettet mit de tätschmeister mache... und d trauzüge meh zum underschribe und chli luege am hochzig... wie hend de euchi TZ und TM so reagiert uf das si es team sind?
Taeboyana, was hend dir den uf de magnetli druf gschribe, wie mues ich mir das vorstelle?
Forum, wie hend ihr so mit homepage? wenn online schalte und was drin? machet ihrs überhaupt?
Ach bin froh hani das forum gfunde und chamer sochli erfahrige vo dene wo schochli wiitersind lose... im moment chani ja drum suscht nid so gross drüber rede, wells nanig offiziell isch...
|
|
|
02.07.13 09:12
nisliker
|
hallo lela bezüglich homepage chan ich dir gern eusi zeige wend wetsch. mir hend sie im april ufgschalte womer iladige verschickt hend. hürate düemer ja im januar i de lenzerheid und all hend müese hotelbueche bis afangs juni. drum so früeh... schick mer doch e pn wend sie gseh wetsch. isch passwortgschützt.
Zuletzt bearbeitet am 02.07.13 09:14
|
|
|
|
|
02.07.13 09:47
malinchen
|
@lela: ds @ chasch ersch wenn ä gwüssi Azahl Biträg hesch gschribä... I has zersch ou nid bögget. Üsi Lüt hei mega guet druf reagiert, dass sie das zämä mache. Sie hei sich vorhär nid alli kennt, nur d Kolleginne unterenand, und mini besti Kollegin het mi Brüetsch scho kennt. GG's Brüetsch het niemer vo ihne kennt. Aber es funktioniert super und sie hei sich gloub scho mal unter sich troffe zum Sache organisierä und hei sich scho fürs Zivile mega härzigi Überraschige usdenkt gha. Also i chas nur empfähle, ha bis jetz gueti Erfahrige gmacht. Mir hei äbä ou chli ds Problem gha, dass alli entweder single si, no nid lang mit ihrem Partner zämä oder scho fasch absehbar isch, dass sies nümme lang wärde si. U mir hei eifach nid wöuä, dass de öper TZ isch, wo villecht i paar Jahr gar nümme zu üsem Fründeskreis zellt. Klar chame das nie usschliesse, o bide bestä Kollegä nid. Aber dür das ischs halt bi üs ou nid müglech gsi, es Päärli z näh aus TZ. Wär ja gloub scho eher üblich so...?
Mir wüsse no nid ob mir ä Homepage mache. Wir wettä üs Biträäg ad Flitterwuche lah schänke, eventuell mache mirs ou eifach bi Globetrotter, die hei no es cools Agebot.
|
|
|
02.07.13 09:50
lela85
|
nisliker, isch igstellt, sorry :)
Sue, danke für e link gseht ufs erste mega guet us (muss de ner mal chli gnauer luege), mir hend vor eini z mache, wüsset aber nid so gnau ab wenn uf schalte (mit STD oder mit Iladig :))
|
|
|
|
1 .. 119 .. 235 236 237 238 239 .. 618 .. 997
|