| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 119 .. 236 237 238 239 240 .. 619 .. 997
02.07.13 10:12
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Lela: Bi zersch o nid druscho wägem @, aber es geit im Fau nid so lang u plötzlech darfsches de o bruche.

I ha mau Magnetli gseh womi mega härzig dünke und o dr Priis findi super. Leider geit dr Link im Momänt nid, wüu sie d Homepage düe warte, aber muesches vielech i paar Tag nomau probiere: www.printerstudio.de. Es git se o hie, eifach einiges türer u mir gfaue die Designs weniger: http://www.vistaprint.ch/gallery/IFYAgQM...gn&xnid=895 Mi GG findet d Idee ou super. De chöi d Lüt dä nöime häretue, wosi ne immer gseh.

I findes gar nid schlimm, wes nid Päärli si as TZ. Bi üs isches relativ klar gsi, wüu mir mit dene o immer zviert öpis ungernähme u die einte si ghürate u die angere o scho lang zäme. Aber i bi ja 2x säuber TZ gsi, ds einte mau bi mim Brüetsch u mitem Brüetsch vor Schwägerin zäme, ds angere Mau eifach mitme Kolleg vo ihne. isch beides super gange.

02.07.13 11:06
FringillaVigo 

Ui, wie fliessig dir widr am schriebe sit!

Afe mau willkomme @lela! Mh, mir hei äue kei StD und oh kei HP, aber wenni die coole Sache vo de angere ging gseh, gluschtets mi aube glich fasch echli Aber ebe, ig glaub bi üs brüchts bedes nid unbedingt.

@kleinefeder: so guet, as es d Tante jetzt weiss! Freue mi für di, as es nüm muesch verstecke und ig drücke dr d Düme, as eues Gspröch zdritt de guet usechunnt!

Bi üs stagnierts immer no, wil mr kei Zit (aber halt oh kei Druck) hei. Aber dr Tanzkurs womr wei mache rückt immer wie nöcher und uf das freue mir nis scho

Zuletzt bearbeitet am 02.07.13 11:08

02.07.13 12:01
StellaBlack 

@lela: mer händ au 4 TZ... ufem Standesamt werdet eusi beide Schwöschtere unterschriibe. I de Chele hämer denn aber jewiils eusi beschte Frönde bzw. Fröndin. Mer händ eus för die Variante entschede, well mer 1. eusi Gschwöschtete händ welle iibezieh ond d'Onterschreft ufem Standesamt jo au rechtlech wechtiger esch. Us dem Grond bedüütets au meh, wenn die Onterschreft vo Siite vo de Familie chond. So wössed mer, dass sie voll ond ganz hender eus stönd.

Ech ha aber för die ganz Vorbereitig ond so wiiter ned onbedengt mini Schwöschter a minere Siite welle, dasch ned bös gmeint oder so... aber mer händ hüüfig ganz anderi asechte ond met Schwöschtere chamer jo au wahnsennig guet striite
ond mini bescht fröndin hani mer halt scho gwönscht emmer a de siite zha, während de Vorbereitige ond de au a dem Tag.

För eus ech da jetzt so die bescht Lösig ond es händ au alli super druf reagiert

02.07.13 12:29
lilmonkeyme 

@Lela, mir hend es riise OK und zwar 7. 4 inde Schwiiz und 3 in England. Bi ois Garth's so us:
Besti Fründin & Maa -> TZ/Chief Bridesmaid & TZ/TM/Usher
GG'Kolleg & Verlobti -> TM/Usher & TM/Bridesmaid
GG's Beste Fründ -> Best Man
GG's Schwöster -> Bridesmaid
Gueti Fründin vo mir -> Bridesmaid

Die hend alli ihri ufgabe, und mir hend gluegt das sie underenand chönd kommunizierä. Mini gueti Fründin won't in England aber isch ursprünglich vode Schwiiz und isch Bilingual, und im CH-Team redets grubdsätzlich au Englisch, die einte besser als die anderä, aber mir wend dases kei grossi missverständnis git ide Vorbereitig und am Tag sälber, da mir so chli en CH/UK Traditionä-Mix machet. Underschriibe tüend d'TZ da am GG sin best man fast kei Dütsch cha, und somit au nö dörf underschriibe. Ich glaub es wird recht witzig, und s'OK gfindet oisi Lösig au nöd schlecht. Die sind happy.
Mir händ d'STDs nur de Gladne Gäscht verschickt.

@alli wo pocketfolds machet/ gmacht hend, ich weiss ebä nö obi alles söll sälber bastle oder alles so bstellä dasis nu no mun zäme chläbe. Mit allem bstellä chostets ca. Fr. 500.- inkl. Liim/chläbstreife exkl. Druckerpatrone. Fü 80 Chärtli (damit mir no es Paar meh hend falls mir fehler machet).

Wieviel chostets oi, wenni dörf fröge?

02.07.13 13:27
malinchen 

@lil: Öies OK tönt würklech cool... So bringet dir sicher ä super Traditione-Mix härä!!!
I ha für üs no nid genau berächnet wie tüür dass d Chärtli wärde si. I ha nur mal ufnes Einzelstück usgrächnet und dr Priis isch fasch identisch gsi weni d Pocketfolds würd bstellä uf dawanda (da würds ja ev. ono anderi Variante gäh, ha no nid so lang googlet) und när sälber no bedrucke/bechläbä etc. wie wenni ds Papier chaufe und's sälber Falte. Dr ziitlech Ufwand hani nid igrächnet... Also i dänkä wenn mir passendi Charte finde zum bstellä mache mirs so. Me chas ja när immer no individuell gstalte. D Ilage wirdi aber sicher sälber gstalte und när irgendwo lah drucke.

02.07.13 14:05
FringillaVigo 

Karten
Ich denke, ich werd sie bei cards and pockets bestellen, denn von Grund auf selber machen, trau ich mir, meiner Ausdauer und meinem Können nicht zu. Dort kostet eine "Roh-Karte" plus Couvert um 1 .- rum. Für den Druck setzen wir auf Vitamin B, genauso bei der Gestaltung, dann wären noch die Materialkosten für die Einlage-Karten, was je nach Papier vielleicht auch so 1-2.- wird und bei rund 60 Karten müssten wir auf maximal 180.- kommen. Müssten... Dann kommen wohl noch dekorative Elemente dazu wie Bänder oder so, aber wie teuer das wird, hab ich noch keine Ahnung. Ich hab die leise Hoffnung, dass im Schnitt jede Karte (also auch Dankes-Karten) nicht mehr als 4.- kosten wird. Aber an Leim etc hab ich jetzt noch gar nicht gedacht

02.07.13 14:27
StellaBlack 

ech ha au zerscht pocketfold-charte agluegt... be de aber weder weg cho defoh, wellis au ned sälber ha welle falte. im bastellde händs mer de aber en anderi klapp-charte zeigt. ha mech jetzt för die variante entschede. esch no schwerig zom erchläre... aber am schloss eschs au quatratisch
för grondcharte zahled mer jetzt ca. 1.- (charte + couvert), de chond aber no spapier dezue för d'gstaltig ond s'illageblatt... ech muess ganz ehrli säge, das es mech am schloss fascht hindeuse tätscht hed woni gseh ha was alles zäme choschtet...
zom glöck hani im bastellade ganz en liebi frau verwötscht, wo mer super tips gha hed, wie mer d'reste cha verwände... us dem grond hani eigentli au scho s'ganze material för d'asteckerli, d'gastgschänk ond d'menücharte.

zom weder zum thema z'cho: ech dänke das eus jedes chärtli ca. 7.- werd choschte (ohni porto).
be au en momänt lang verschrocke, aber ebe... mer hüürotet jo nor einisch. ond ech ha scho emmer ganz individuelli chärtli welle, ohni foti ond ned drockt.

02.07.13 14:28
Taeboyana 

@TZ: Bi üs hei sie eigentlech ou sehr guet reagiert. Sie kenne sech zwar afa nur so vom gseh, aber si aui unkomplizierti und i ha ke Angscht, dass sie nid zäme chönnte organisiere.

I ha no gad e generelli Frag zu de Chärtli: Machet dir grundsätzlech 2 verschiedeni Versione für Apéro- und Abegescht oder für d Abegescht eifach es zuesätzlechs Ilageblatt? I steue mir drum so eini im Querformat vor mit Föteli vo üs u de äbe vielech es Ilageblatt us transparentem Papier mit Zusatzinfos u das mitme schöne Bändeli ar Charte befestige. So hättme es Foto (oder mehreri) vo üs drin, was mir unbedingt wei, aber glich o no chli öpis Säubergmachts dranne. Aber bis jetz hani no nid DIE perfekti Lösig gfunge. Mues mir das bis im Herbscht no chli überlege... Ha drum o gad nid so dr Bezug zu irgendwelche Druckereie.

02.07.13 14:57
FringillaVigo 

@StellaBlack: Ui, de bini jo gspannet uf dini charte Das mit de Papierräschte für Namenschärtli etc isch natürlich oh ne super Idee. Wirde de emu oh uf evetuelli Bändeli-Räschte und so awände.

@Taeboyana: gueti Frog eigentlich. Ig ha irgendwie ging dänkt, bi üs wird die fix igklälbti Charte für alli glich und eifach us de Ilage Chärtli geit de hervor, ob nur Apero oder oh Obe. Uf all Fäll, wenn ufm Blatt, wo für alli glich isch, steit "zur Trauig und aschliessendem Apero", choi das d Obegäscht aber irgendwie komisch uffasse, drum wird dert bi üs äue nur öpis stoh wie "mir hürte denn und dert. Fertig". U de ebe i de Ilageblätter stöh bi de einte Infos zum Apero Ort und bi de angere zuesätzlich Restaurant Infos. Hoffe de isches allne klar, zu was si iglade si... Wett drum nid as es dr Idruck macht, e Gascht wär eigentlich fürs Apero planet gsi, hätt när ir letschte Sekunde es Upgrade becho u de heige mr eifach nume es anders Ilageblatt derzue do. Wüsst jetzt grad oh nid, wie igs würd mache wenn nume d Obegäscht es Ilageblatt bechöme.

Zuletzt bearbeitet am 02.07.13 15:08

02.07.13 15:08
Taeboyana 

Geschter hani vore Arbeitskollegin wo letscht Jahr ghürate het ihri gseh. Sie hei separati gmacht für d Apérogescht und für die gladne. Bi de gladne isches e Fautcharte gsi, bi de Apérogescht nume e 1-sitigi (wiene Poschtcharte) und entsprächend natürlech o e ungerschiedleche Text. Das wär äuä o e gueti Variante - d Frag isch chli, was ufwändiger / türer isch? Isch aber äuä no schwierig z'säge.

1 .. 119 .. 236 237 238 239 240 .. 619 .. 997
Hochzyt   richtig   Location   Hochziit   gspannt   Zuletzt   Problem   bearbeitet   würklich   Iladige   irgendwie   Pfingstrose   bstellt   malinchen   Taeboyana   squishy   schaffe   Janedoe   würklech   Littlefoot