Bräute 2014 |
|
1 .. 119 .. 236 237 238 239 240 .. 619 .. 997
|
|
|
|
|
02.07.13 12:29
lilmonkeyme
|
Re: Bräute 2014
@Lela, mir hend es riise OK und zwar 7. 4 inde Schwiiz und 3 in England. Bi ois Garth's so us: Besti Fründin & Maa -> TZ/Chief Bridesmaid & TZ/TM/Usher GG'Kolleg & Verlobti -> TM/Usher & TM/Bridesmaid GG's Beste Fründ -> Best Man GG's Schwöster -> Bridesmaid Gueti Fründin vo mir -> Bridesmaid
Die hend alli ihri ufgabe, und mir hend gluegt das sie underenand chönd kommunizierä. Mini gueti Fründin won't in England aber isch ursprünglich vode Schwiiz und isch Bilingual, und im CH-Team redets grubdsätzlich au Englisch, die einte besser als die anderä, aber mir wend dases kei grossi missverständnis git ide Vorbereitig und am Tag sälber, da mir so chli en CH/UK Traditionä-Mix machet. Underschriibe tüend d'TZ da am GG sin best man fast kei Dütsch cha, und somit au nö dörf underschriibe. Ich glaub es wird recht witzig, und s'OK gfindet oisi Lösig au nöd schlecht. Die sind happy. Mir händ d'STDs nur de Gladne Gäscht verschickt.
@alli wo pocketfolds machet/ gmacht hend, ich weiss ebä nö obi alles söll sälber bastle oder alles so bstellä dasis nu no mun zäme chläbe. Mit allem bstellä chostets ca. Fr. 500.- inkl. Liim/chläbstreife exkl. Druckerpatrone. Fü 80 Chärtli (damit mir no es Paar meh hend falls mir fehler machet).
Wieviel chostets oi, wenni dörf fröge?
|
|
|
|
02.07.13 14:05
FringillaVigo
|
Karten Ich denke, ich werd sie bei cards and pockets bestellen, denn von Grund auf selber machen, trau ich mir, meiner Ausdauer und meinem Können nicht zu. Dort kostet eine "Roh-Karte" plus Couvert um 1 .- rum. Für den Druck setzen wir auf Vitamin B, genauso bei der Gestaltung, dann wären noch die Materialkosten für die Einlage-Karten, was je nach Papier vielleicht auch so 1-2.- wird und bei rund 60 Karten müssten wir auf maximal 180.- kommen. Müssten... Dann kommen wohl noch dekorative Elemente dazu wie Bänder oder so, aber wie teuer das wird, hab ich noch keine Ahnung. Ich hab die leise Hoffnung, dass im Schnitt jede Karte (also auch Dankes-Karten) nicht mehr als 4.- kosten wird. Aber an Leim etc hab ich jetzt noch gar nicht gedacht
|
|
|
|
|
02.07.13 14:57
FringillaVigo
|
@StellaBlack: Ui, de bini jo gspannet uf dini charte Das mit de Papierräschte für Namenschärtli etc isch natürlich oh ne super Idee. Wirde de emu oh uf evetuelli Bändeli-Räschte und so awände.
@Taeboyana: gueti Frog eigentlich. Ig ha irgendwie ging dänkt, bi üs wird die fix igklälbti Charte für alli glich und eifach us de Ilage Chärtli geit de hervor, ob nur Apero oder oh Obe. Uf all Fäll, wenn ufm Blatt, wo für alli glich isch, steit "zur Trauig und aschliessendem Apero", choi das d Obegäscht aber irgendwie komisch uffasse, drum wird dert bi üs äue nur öpis stoh wie "mir hürte denn und dert. Fertig". U de ebe i de Ilageblätter stöh bi de einte Infos zum Apero Ort und bi de angere zuesätzlich Restaurant Infos. Hoffe de isches allne klar, zu was si iglade si... Wett drum nid as es dr Idruck macht, e Gascht wär eigentlich fürs Apero planet gsi, hätt när ir letschte Sekunde es Upgrade becho u de heige mr eifach nume es anders Ilageblatt derzue do. Wüsst jetzt grad oh nid, wie igs würd mache wenn nume d Obegäscht es Ilageblatt bechöme.
Zuletzt bearbeitet am 02.07.13 15:08
|
|
|
|
|
1 .. 119 .. 236 237 238 239 240 .. 619 .. 997
|