| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 512 .. 997
21.12.12 16:54
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Würed ihr denn jo au nid... Giengti jo nüme. I mues säge, da wär öppis vo dem wo mi am schlimmschte tünkti, das i min Traum vom Läbe mit mim Schatz nie dörfti erlebe... (bsunders mit ihm e Familie zsy u alles z ha, wani jetzt mengisch fescht entbehre mues...) Aber wer weiss, öb das alles würkli so chunt wie mirs üs jetzt vorstelled. Viellicht chunt alles ganz andersch au ganz ohni Weltundergang...

27.12.12 15:27
morelia 

Re: Bräute 2014

hallo 2014 tread. schön bist du wieder da
scheint, dass forum funktioniert wieder.

hattet ihr schöne weihnachten?? seid ihr in der planung schon weiter gekommen??

wir sind ein ganzes stück voran gekommen.

wir haben uns für eine farbe entschieden, welche blumen wir wollen, uns entschieden, dass wir die einladungen selber basteln, am 4. januar haben wir unsere potenziellen trauzeugen zum essen eingeladen, am 3. januar schauen wir eine location an und am 6. januar gehen wir in einen gottesdienst in unsere wunschkirche.

mir macht das ganze planen riesigen spass, euch nicht auch??

28.12.12 11:26
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi Morelia u hoi 2014 Thread...

Momou, mir heis guet gha. GG isch froh isch si scho umi düre, u i fröie mi scho umi uf die nächschti...

Planet hei mir nit würk witer, sis Mami weiss es, dr Räscht muess sech, wie ig mi ou, no chli gedulde. Ah u sim TZ gägeüber het er Adütige gmacht, aber i gloub er het dr Wink nit verstande. Mir wette aber so gli wie müglich mau sResti wo mir im Oug hei ga agugge, nit das es de scho reserviert isch.
Aber süsch, wetti de eifach im nöiie Jahr definitiv afa, u i gloub de isch es ou für GG grifbarer.
Ämu gugget er dHeftli ou a, u im Februar isch ja de no dMariNatal.

Farbe si bi üs scho so chli klar, Blueme hani scho Ideene, TZ isch sini gäh, u ig ha ne Idee für mini, Kirche isch dür dAzahl lüüt ou gäh, u dAperowunschlocation hei mir eigentli ou. Mir sette eifach mau afa reserviere, resp gugge, wie viu si für was wei, wüu dAperolocation wäri ebe es Schloss. Mau guggen. Säuber bastle isch für mi scho fasch es muss; mache au Jahr dWhynachtskärtli säuber...

Was heit de Dir für Farbene u Bluemene? Heit Dir scho ne Idee wie dr se weit Bastle?
Dir heit de ziemli es Programm. Bis wenn heit dr de Ferie? Oder föht dr ou wie di meischte am 07.01 umi a?


I liebes! Es isch wunderschön. Bi de froh wenn nächst Jahr isch, us ou für mi GG griffbar isch.


Wünsche euch aune es schöns Tägli

28.12.12 12:55
morelia 

Re: Bräute 2014

an lula: geisch o ad mess ds bärn?? bisch de us dr nöchi?? weles schloss?? spiez, thun??? *gwunder*

hei bis am 7.1 feriä.
mir hei üs für violett entschidä. orange isch o zur uswau gstandä, het nis aber ds herbstlech dünkt für im mai, u äs oranges chleid wär mirä rothaarigä TZ sicher o nid so gstandä...

violetti ranunkeli *love it* si miner lieblingsbluemä u mini lieblingsfarb.

d iladigä müessä natürlech o violett si
d schwöschter vom TZ schaffet irä papeterie u baschtlet fürs läbä gärn. mir gö de bi irä ga ichoufä unis ga la beratä. ha disbezüglech nid so viu erfahrig, bi meh dr wiehnachtsdekobasteltyp...

28.12.12 13:40
Lula 

Re: Bräute 2014

@morelia: Jep mir gö uf Bern a dMess. Chasch im fau bi Rhomberg online ga Ticket bstelle. Ja si us dr Umgebig. zSchloss isch bi üs deheime. Schrib dr e PN.

Ranukle si schön, aber lieber in Wiis oder Blau.

Ja mit rote Haar isch rot u orange gäng so ne Sach. Hesch scho e Idee i weli Richtig oder eifach afe Violett? Aber i verstah dSchwo vom TZ sehr guet, bastele isch super.
Was bastlisch de Du a Whynachte?

28.12.12 17:25
morelia 

Re: Bräute 2014

ha no ke richtig, aber eher äs dunkus violett.

hesch du scho ä favorit aus bluemä??

ou viu.... gschteck, chränz für ufä tisch, chränz für ad türä, ga mir aubä uf pinterest und im depot ga ideeä holä.

für d hochzits tischdeko bini o scho am ideeä sammlä.
ha tänkt d tischtüecher i creme und di violettä ranunkeli id mitti irä vasä, so wiud u nid i form vomänä gsteck (si wahrschinlech rundi tischä). när wotti grossi zahlä us zitigspapierchruglä baschtlä u bemalä aus tischnummero. und pro tisch ä biuderrahmä mit 2 chinderföteli, eis vo mim gg u eis vo mir im jewiligä auter vor tischnummero. und drumumä i chlinä glesli cherzli.

was meineter drzue???

28.12.12 18:04
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Jö... Das mit em Alter u de Föteli vo de Tischnummere find i denn e supppppper Idee. Würd ich Dir grad abluege. Aber leider gits vo mim Schatz fascht kei Chinderfotene und drum goht das nid. So schad. Aber vielleicht chani so öppis ähnlichs mache. Mir sind jo zeme i d Primarschuel und do gits scho s eint oder andere Föteli, womer beide druf sind. Das chönti denn so mache. Isch u e tolli Idee. Danke viel mol.
Susch sind mir jo wie gseit no gar nonig am Plane. Aber ich ha scho so mini Ideene und Vorstellige im Chopf. Weg dä Farb dörf i denn sicher die Usschlaggebend Stimm si. Bi mir aber nonig einig. Au weg dä Blume. Ich fände eifach roti Rose sehr schön. Aber GG findet das z "normal". Dänn fände auch wiiisi Rose schön (bi en Rosefän), aber das isch denn scho wider was "langwilig". Im Moment bini no am mit de Stargazer-lilie liebäugle, da sind die, wo innedrin so ganz es schöns dunkels "Himmbeerrot" händ und gäg use häller werded. Die findi uuuu schön und ha au mol es Bild gseh und wel i glich gern no rose drin wett bini jetzt ebe noch am studiere, ob die denn sölled wis sie, oder lieber so liecht rosa oder gar achli lachsfarbig. Bi mir also gar nonig einig. Aber naja, für das hani jo no gaaaanz viel Zit.
Mini Feststäg sind übrigens sehr schön gsi und wider Erwarte doch recht voll GG
Bi ganz glücklich. Naja jetzt chunt denn wider d Realität und es wird wider es bitzli meh Enthaltsamkeit verlangt :D
Mit ihm gred wegem Hochzit hani jetzt nonig, has zwor immer im Hinderchopf gha und hüt hetis au gern gmacht (sind zäme z St. Galle gsi go schoppe und er hät mi denn no hei brocht), aber denn het er grad wider möse go, wil sini Tante gli heicho isch und die nüt vo üsem gemeinsame Usflug gwüsst het...
Mit ire hanis übrigens guet gha, woni am 26. bi ine (Überraschung!!) iglade gsi bi. Hoffe es blibt no es Wili so. Obwohls mi sehr belaschtet, dass GG und ich üs so oft heimlich müend treffe, wel er anschinend nöd de Muet hät dezue z stoh, dass ers richtig find, zu gwüsse Zite, dass mir üs meh als eimol i dä Wuche gsend...
Aber jo, das isch e anderi Gschicht...
Sorry, ich beende jetzt mein Wort zum Freitagabend und grüsse euch alle ganz lieb...

Da wär no mis Bild...

Datei-Anhänge
Brautstrauss-Lilien-Rosen.jpg Brautstrauss-Lilien-Rosen.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 42 kB

28.12.12 23:44
morelia 

Re: Bräute 2014

ä mega schönä struss. muessi mir das mit dä ranunkeli äch nomau überlegä??

chumä gad usem chino. der hobbit isch dr absolut hammer gsi. chani nur witerempfählä.

hiä no äs foti vo mim favorite struss:

Datei-Anhänge
strauss.png strauss.png (24x)

Mime-Type: image/png, 97 kB

29.12.12 09:49
Venus81 

Re: Bräute 2014

@morelia: Mich kurz reinschleich: Ich wollte ursprünglich auch mal Ranunkeln - wir haben Anfang Juni geheiratet - Ranunkeln sind aber eher Winter/Frühlingsblumen. Man kriegt sie schon das ganze Jahr - aber es wird dann halt kostspieliger. Wir sind dann auf Pfingstrosen umgestiegen und Hortensien... Find die Ranunkeln aber immer noch mega schön. Bin gespannt wies schlussendlich bei euch aussieht.

29.12.12 11:28
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

So, dann melde ich mich auch mal aus den Feiertagen zurück!

@Blumen: Meine Lieblingsblumen sind ja Rosen, aber ich möchte die irgendwie nicht am HZ haben, höchstes ein paar wenige. Einerseits sind sie für mich persönlich zu "alltäglich", weil ich die schon oft zu Hause hab und andererseits ists mir einfach zu naheliegend. Nicht, dass ich was ganz aussergewöhnliches möchte! So als "Hauptblume" stelle ich mir einfach eher Hortensien, Orchideen oder Gerbera vor. Also nicht alle drei zusammen Und was mir auch extrem gut gefällt, sind Sukkulenten muss mal googlen, ob man vielleicht das ein oder andere davon doch gut kombinieren kann, bzw wies mit der Verfügbarkeit/Saison im August ausschaut. Weiss das vielelicht grad jemand?

@me: ich glaub, wir nähern uns nun langsam einer Art "Konzept", wenns spruchreif ist, poste ich paar Bilder, die dazu passen. Dieses Wochenende wollen wir mal versuchen, die Region einzugrenzen, wo wir heiraten. Wir sind Berner, wollen aber katholisch heiraten, also schauen wir uns auch in FR und SO um... und ob wir dann in dem Fall bei "unserem" Restaurant bleiben oder nicht.

Dann ist bei uns diese Tage eine Frage aufgekommen: Meine Eltern haben uns mitgeteilt, dass sie uns einen grösseren Betrag ans Hochzeit geben werden, was uns natürlich extrem freut. GGs Eltern haben vor einiger Zeit auch schon angedeutet, dass sie sich beteiligen werden, aber da waren wir noch weit vom Planen entfernt. Jetzt würden wir aber langsam mal ein Budget aufstellen wollen... Ich weiss, man sollte nicht mit Geld rechnen, das man nicht hat. Aber meine Eltern haben einen ganz konkreten Betrag genannt und gesagt, dass sies uns überweisen, sobald wir wollen, da ists doch nicht mehr verwerflich, oder? Nun fragen wir uns, ob wir bei GGs Eltern nachfragen sollen. Wenn sie nicht schon sowas angekündigt hätten, würd ich das natürlich niemals tun, aber so? Kommt mir eben immer noch "frech" vor und wie gesagt, mit Geld zu planen, das man nicht hat, ist mir einfach auch zu wider (sie waren eben auch relativ konkret, aber das kann sich ja auch geändert haben, weil wir damals noch nicht verlobt waren) Also vielleicht einfach warten, ob sies von sich aus nochmal ansprechen?

 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 512 .. 997
gspannt   malinchen   Zuletzt   bearbeitet   schaffe   richtig   Location   würklech   Janedoe   irgendwie   Pfingstrose   squishy   Problem   Iladige   Littlefoot   bstellt   Hochzyt   Taeboyana   würklich   Hochziit