| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 120 .. 238 239 240 241 242 .. 620 .. 997
02.07.13 17:15
Lula 

Re: Bräute 2014

@morelia: Säg mau, wie hesch de Du das gmacht, dass Du so priiswert säuber bastlisch?
dGrundkarte isch im Fau bi üs ou bi aune glich, eifach dBlätter nit...

Wo isch de di Heubühni, tönt ja perfekt!

02.07.13 17:19
nisliker 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana ok danke!

@Lula ja die wend ja in erste linie mir e reis verchaufe.. aber sie seit es seg super in mauritius im januar.

02.07.13 17:25
Sue87 

Re: Bräute 2014

@munggi87, wow dir sit ja scho mega wit!! gseht u schön us!! i würdi entweder d Blueme oder de der Schmetterling..

@morelia, ou das isch ja super heiter ize no di besseri aperolocation

@nisliker, bi selber no nie gsi aber ha uuuu schön scho ghört mege mauritius...wie lang weiter de gah?

me
hilfeeeee ha gad der bstell-wahn und u viel im Internet bstellt fürs Zivile mi GG wird fröid ha

02.07.13 17:36
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@samu: Ig glaub mir si mau e Glace go gha i euchere Aperoloacation Isch würklich schöne derte!

@munggi: ah, de weiss ig glaubs wohär dir die Cherzegläser heitdie heimr deheime drum oh.

@Lula: nei wenn ebe uf dr Haupt charte nur ds Datum und d Zit vo chile steit u nonig ob Apero oder Obe, de bruchi nid 4. aber bi mir nonig sicher, ob das de verständlich isch fürd Gäscht, wenn si "erscht" uf de Ilagechärtli läse zu was si iglade si... Jo, muess nomau usrächne wie vil as es de brucht bzw mir mau überlege, was ig so a Baschtelmaterial wie Lim u Bändeli bruche. Ah, grad no e Frog: was hesch du für ne Lim brucht? Eifach e Stift oder öpis speziells?

@morelia: Ah das isch ja guet gloffe mit dr Aperolocation! U gibts scho Fotos vo dine Chartene? *gwunder*

@Sue: Fotooos =)

02.07.13 17:48
daenu16 

Re: Bräute 2014

Do chunnt mr scho fascht nüm mit ihr sind so fliessig…

@Munggi: üsi Fotografin macht am Samstig nödemol Fotoreportage nur für 4h.

@kleinefeder: Viel Glück für das Gespräch zu dritt! Ich hatte bei meinem Schwiegervater auch mal das Gefühl nicht „passend“ zu sein und dies dann offen angesprochen. Die Ehrlichkeit hat unsere Beziehung viel näher zusammengebracht.
Wohnst du nicht zusammen mit deinem GG?

@Lela: Herzlich Willkommä und Gratulation zur Verlobig!
Mir wänd denn aumol e Homepage mache, aber vorallem weg de Wunschlischte.

@Taeboyana: finde dini „Smileysucht“ gar nöd tragisch und dini Biiträg sehr sympatisch !
Das isch aber e gueti Idee. I han ebe au zerscht denkt ich mach für alli di glichige Chärtli und so e Ilegesiite für di gladene Gäscht, aber so isches jo no viel logischer. E chliners Chärtli (Postkarte) für Aperogäscht und es dickers mit meh Infos für di gladene. Danke vielmol!

@Malinchen: wie lebt sichs so als EHEFRAU?

@Sue: Cooli Homepage. Hans interessant gfunde – vorallem dich mal uf Fotis z’gseh

@Nisliker: Ich wär au neugierig uf dini Homepage….

@Fringilla: Ah kuuul, macheder au en Tanzkurs? Mir händ scho im Feb agfange (scho vor der Verlobig) und es macht üs soooo Spass. Di gmeinsami Aktivität tuet eifach so guet und mir sind beidi begeisteret!
Mir werdet glaub ufs Chärtli schriebe…bis denn und denn isch dHomepage ufgschalte (z.B. 1.November)

Pocketfolds: gsehnd scho super MEGA schön us! Ich bewundere eu sehr, dass ihr eu für dIladige so kreativ isetzed!! Ich bi eigentlich au kreativ (vlt würded dLüüt vo mir als Kindergärtnerin au kreativi Iladige erwarte), aber für dKärtli chani so gar nöd künstlerisch begeistere….
@Lula: das mitem Verrechne würd mir garantiert au passiere

@Morelia: Das isch jo super! Weisch ich glaub das bruchts amigs! So Zuefäll! Und denn chasch ebe grad auno vo Erfahrige vo anderne profitiere. Freut mi uh für di!


284 TAGE!!!!

02.07.13 17:48
Sue87 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo
hihihihihi jaaaaaaaaaaa Fotos;O) ha dänkt für am Zivile wetti entweder e Tiara oder süsch e Schmuck fürd Haar...ize hani gad 2 Stirn-Schmuck bstellt, e tiara und Blüemli.....und hoffe öpis passt de

ner hani no bi world of sweets für jede Gascht e mini-Schleckzüg-Burger bstellt...hei ja scho d Iladigskarte als burger und de Wettbewerb wos wird geh isch als burger und ize bechunnt jede no e chline Burger zum esse;O);O)

Datei-Anhänge
Blume.JPG Blume.JPG (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 40 kB

leuchtenden-strass-braut-kopfstueck_isaspw1329878335471.jpg leuchtenden-strass-braut-kopfstueck_isaspw1329878335471.jpg (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 35 kB

Stirnschmuck.JPG Stirnschmuck.JPG (7x)

Mime-Type: image/jpeg, 23 kB

Unbenannt.JPG Unbenannt.JPG (8x)

Mime-Type: image/jpeg, 22 kB

Trolli-Burger.jpg Trolli-Burger.jpg (6x)

Mime-Type: image/jpeg, 6 kB

02.07.13 17:48
Sue87 

Re: Bräute 2014

und zu guter letzt hani no e USB-Stick mtemne igravierte elefant bstellt als Dank füre Polterabig z organisiere und z schenke füre Trouzüge...

Datei-Anhänge
Dankesgeschenk für Simu.jpg Dankesgeschenk für Simu.jpg (9x)

Mime-Type: image/jpeg, 28 kB

02.07.13 18:07
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@daenu: jep, mache e Afängerkurs, wil GG cha no gar kei Schrit. Ig ha scho mau zwoi Kürs gmacht, aber sicher scho widr vil verlernt. Usserdäm lehre mer oh no Tänz wo ig oh nid cha. Freue mi scho wäuz druf. Im Septämber geits los, hoffe eifach es het de no Plätz, me cha sich ebe erscht im Auguscht amälde....

@Sue: Woah, do chönnti mi glaubs gar nid entscheide Gseht alles mega schön us! ds dritte gfallt mer aber glaubs am beschte, würd sicher cool zu dim Chleid usgseh. Das mit de Burger isch oh super, finges e cooli Art vo "rotem Fade"!

02.07.13 18:29
samu 

Re: Bräute 2014

@Lula: Mer si nonig ganz fertig mit de charte, hei nochli broblem mitem Text Wenns fertig send zeigi de es Bild.
Be üs isch das rächt eifach gsi mit TZ. Wo mer z erschte träffe gmacht hei, händ mer ihne eifach eis nachem andere zeigt ond si hend no ihnes meinig chöne abgä. Aber eigentlech isch alles scho planet gsi

@Morelia: uii Glück im Unglück, isch ja super usgange !

Einladungskarten: Ou, zom Glück erwänet er das hie wäge Dich/Euch... Dä hätti etze wohrschindlech verpasst. Jo de gitz halt 4 verschideni, macht ou ned vel meh arbet.

02.07.13 18:31
samu 

Re: Bräute 2014

@Sue: De Stirnschmuck gseht mega schön us!! ond d Burger si ächt härzig, auso mer würde si gfalle aus Gascht.

 1 .. 120 .. 238 239 240 241 242 .. 620 .. 997
gspannt   richtig   Littlefoot   irgendwie   squishy   schaffe   Problem   Taeboyana   bstellt   Location   malinchen   würklech   würklich   Zuletzt   Hochzyt   Janedoe   Iladige   Hochziit   bearbeitet   Pfingstrose