Bräute 2014 |
|
1 .. 120 .. 238 239 240 241 242 .. 620 .. 997
|
|
|
|
|
|
02.07.13 17:48
daenu16 

|
Re: Bräute 2014
Do chunnt mr scho fascht nüm mit ihr sind so fliessig…
@Munggi: üsi Fotografin macht am Samstig nödemol Fotoreportage nur für 4h.
@kleinefeder: Viel Glück für das Gespräch zu dritt! Ich hatte bei meinem Schwiegervater auch mal das Gefühl nicht „passend“ zu sein und dies dann offen angesprochen. Die Ehrlichkeit hat unsere Beziehung viel näher zusammengebracht. Wohnst du nicht zusammen mit deinem GG?
@Lela: Herzlich Willkommä und Gratulation zur Verlobig! Mir wänd denn aumol e Homepage mache, aber vorallem weg de Wunschlischte.
@Taeboyana: finde dini „Smileysucht“ gar nöd tragisch und dini Biiträg sehr sympatisch ! Das isch aber e gueti Idee. I han ebe au zerscht denkt ich mach für alli di glichige Chärtli und so e Ilegesiite für di gladene Gäscht, aber so isches jo no viel logischer. E chliners Chärtli (Postkarte) für Aperogäscht und es dickers mit meh Infos für di gladene. Danke vielmol!
@Malinchen: wie lebt sichs so als EHEFRAU?
@Sue: Cooli Homepage. Hans interessant gfunde – vorallem dich mal uf Fotis z’gseh
@Nisliker: Ich wär au neugierig uf dini Homepage….
@Fringilla: Ah kuuul, macheder au en Tanzkurs? Mir händ scho im Feb agfange (scho vor der Verlobig) und es macht üs soooo Spass. Di gmeinsami Aktivität tuet eifach so guet und mir sind beidi begeisteret! Mir werdet glaub ufs Chärtli schriebe…bis denn und denn isch dHomepage ufgschalte (z.B. 1.November)
Pocketfolds: gsehnd scho super MEGA schön us! Ich bewundere eu sehr, dass ihr eu für dIladige so kreativ isetzed!! Ich bi eigentlich au kreativ (vlt würded dLüüt vo mir als Kindergärtnerin au kreativi Iladige erwarte), aber für dKärtli chani so gar nöd künstlerisch begeistere…. @Lula: das mitem Verrechne würd mir garantiert au passiere
@Morelia: Das isch jo super! Weisch ich glaub das bruchts amigs! So Zuefäll! Und denn chasch ebe grad auno vo Erfahrige vo anderne profitiere. Freut mi uh für di!
284 TAGE!!!!
|
|
|
|
|
|
|
02.07.13 18:31
samu

|
Re: Bräute 2014
@Sue: De Stirnschmuck gseht mega schön us!! ond d Burger si ächt härzig, auso mer würde si gfalle aus Gascht.
|
|
|
|
1 .. 120 .. 238 239 240 241 242 .. 620 .. 997
|