| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 121 .. 240 241 242 243 244 .. 621 .. 997
03.07.13 09:50
kangoroo

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Hoi zäme

Verwise no schnell of en andere Thread:

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...10_528_1.html#7

Ech ha no abföllbari Mini Parfüm Flacon abzgä

03.07.13 09:50
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Budget: Ja, i ha ou nid dä vo derä Sitä Brucht. I ha einä usemnä Hochzytsmagazin (da chunnt mir i Sinn es isch ja Juli, mues de gad a Kiosk ga luegä obs nöii het... ) gnoh und när ou no mit paar Sache ergänzt wo üs im Louf vor Planig no so i Sinn cho si.

I dänke es isch sicher wichtig, dasme es Budget macht u sich mal überleit, wie viel dasmä maximal cha/wett usgäh. Aber GG u i si beidi nid so d Finanzgurus, mir heis mal erstellt und sithär nümme gross nachegfüehrt. Üs dients eifach so zur Beurteilig vode Offerte wo mir Ihole u für mal ä Überblick z becho, was da alls uf üs zuechunnt wo choschtet (z.B. Bluemeschmuck, hätti völlig unterschetzt).

@Tanzkurs: GG u i müessä o mal no luegä obs nötig isch, dass mir ä Tanzkurs mache. Mir wei ja dr Tanz us Pulp Fiction mache... Das chani gloub scho nid eifach so usem Ärmu schüttle. Aber chönnt äuä no schwierig si, ä Kurs z finde wo nur gad Twist abietet.

@Taeboyana: hihi, jaaaaa! Ig bi ds Malinchen, und ig bi Smiley-Süchtig.

03.07.13 09:52
kangoroo

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Hoi zäme

Verwise no schnell of en andere Thread:

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...10_528_1.html#7

Ech ha no abföllbari Mini Parfüm Flacon abzgä

03.07.13 13:08
Lula 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Logisch, aber denne isch öbe glich wo häre ihr reiset! U daher, u süsch findisch sicher ou Internet Erfahrige mit Wätter etc

@sue: Was bstellsch denn aus so?
I finde dBlueme oder zDiadem am schönschte!

@Fringilla: Ah ja logisch, sorry wär cha läse wäri klar im Vorteil...
Ha vo Pritt dr Kleberoller, chasch ou nachefülle, hesch kes Gstürm mit am ne Stift, es hebet ou würkli u isch super zum schaffe drmit. Weisch welle?

@dänu: Beruhigend...

@samu: Wie wiit sit dr de afang mit am Text? I ha im fau iwenn spät am Obe was afe zämädichte wo mi GG am zocke isch gsi...
Nee, viu meh gits würkli nit ztüe, muesch haut de eifach dr Gring bir Sach ha, wenns se iklebsch u sortiersch!

@principessa: Ah ok, bi Apero u Obe chasch haut scho nume mit am Ässe chli drufgugge.
I gloub i würdi uf Live verzichte, wüu ebe, es chunnt de mit am Ässe scho sehr tüür!
Mir hei ja am Obe eifach DJ u dFotografin drbi, u für üs isch klar gsi, das si vou dörfe mitässe, we si wei.
dFotografin isst mit, bim DJ bini mir gad nüme sicher, ob er aui Gäng mit isst
Wäg am Tanzkurs hani no kei Ahnig, gugges öbe i de Ferie mau mit mim GG ah, u de äuä so ufe Herbst.

@morelia: Wow, ihr gänd denn Gas mit am Tanzkurs, wo macht ihr ne?

@lela: Ah ok, u wenn de di anderi Schwägere eifach is Planigsteam inne nimmsch, gad wenn si no zMami vo de Bluemekind isch.
Wäg am Budget, mir hei mau so chli Ahaltspunkte gmacht, aber nie sehr detailiert! Bi jtzt eifach am Sammle, wass mir aus usgeh, u gugge, dass es mit üsere Budgetidee ufgeit.
Aber düregrächnet hei mirs mau mit dr Budgetplanig vo hie. Ha mir aber de ufgrund vo div. Vorlagene e eigeti Übersicht erstellt

@malinchen: Weli koufsch de Du aube? Oder eifach querbeet?

03.07.13 13:52
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Lula: Jo ig gloub ig weiss wele, isch so ähnlich wie die Tipp-Ex Roller, wo so wissi Streife mache, oder? Gloube oh, as die praktischer si als Stifte, merci!
@Heftli: Hihi, zneue weddingstyle ligt bi mir emu oh scho ume Glaube, das Gäld wo ig für Heftli usgibe, hätti oh fasch is Budget chönne ufnäh, choschtet drum oh bald e halbs Vermöge

Zuletzt bearbeitet am 03.07.13 13:55

03.07.13 14:06
lela85 

Re: Bräute 2014

lula, ja das ischirgendwie besser, hani mer au denkt... ha zerscht denkt ich heg di lösig mit ufteile, aber im nachhinein findis nid so toll... ich han ja erst eini gfragt... ich denke ich werd di anderi eifach suscht mit ibezieh...

budget, als buchhalteri wäri eigentlich scho de zahle mensch, aber ich han im allgemeine angst öpis z vergesse...

03.07.13 14:06
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

I bi o Heftli-süchtig... Weni es neus gseh, chani mi chum zrüggha. U es geit no meh ases Jahr bi mir!!! Aber gli heimer d 400-er Gränze knackt

03.07.13 14:09
nisliker 

Re: Bräute 2014

@lula ich drei dure.. jedes reisebüro seit öpis anders... eis seit seg keis problem und de ander seit es regnet...

03.07.13 14:26
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Lug mau da: http://www.info-mauritius.com/beste-reisezeit.html Dert gsehsch genau wie ds Klima isch und chasch vielech luege, was für euch am ehschte e Roue spiut. I würd mi eher säuber versueche schlau z'mache, wüu d Reisebüros wei dir vor auem öpis verchoufe (i darf das säge, ha säuber Tourismus studiert ).

03.07.13 14:34
nisliker 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana ok danke viel mal :)

 1 .. 121 .. 240 241 242 243 244 .. 621 .. 997
Pfingstrose   schaffe   Zuletzt   würklech   bearbeitet   gspannt   Problem   Hochziit   Janedoe   Location   bstellt   Hochzyt   Taeboyana   squishy   malinchen   Littlefoot   richtig   Iladige   würklich   irgendwie