Bräute 2014 |
|
1 .. 122 .. 241 242 243 244 245 .. 621 .. 997
|
|
|
03.07.13 18:44
FringillaVigo
|
Re: Bräute 2014
@lela: Nei, mach der kei Sorge wägm vergässe vo öpisem. Lueg dr 2-3 Budgetplaner a und due di chli im Forum umeluege, was angeri so im Budget hei, de chasch dr eifach dini eigete Pöschte drus zämestelle und vergissisch sicher nüt.
@morelia: Ig bi aso oh grad chli entsetzt gsi, woni das gläse ha Isch das i däm Fall i sire Familie so chli Gang und Gäbe? Und was meint si mit kaputt mache? Chöme de d Lüt aktiv zu dir u schütte dir ihre Wi übers Chleid oder risse dranne ume? Oder isches meh so "ja, es git e riese Party und de blibt äue nid alles heil, aber das gilt de für alli und si heis nid uf di speziell abgseh"? Aso das würdi de ganz klar kommuniziere, as du das nid wottsch. Am beschte mit so Argumänt wie, as när usm Chleid es Taufchleid wottsch chönne mache, oders zumne Summerchleid umnähie oder verchaufe oder säge, es sig gmietet. Wil andersch düe si vilich dumm wil sone "Spassbrämse" bisch. (Hani letschti grad sälber erläbt, woni mine Kollege ha müesse klar mache, as si uf der Stell choi ufhöre pinlechi fotos vo GG und mir zsammle für ihri Dia Show wo si am plane gsi si Es isch üse Tag und do wotti nid dure Dräck zoge wärde, oh wes für anderi vilich luschtig isch. Do hei si grad chli gfunge, ig sig e Miesmacher, aber das isch mir de oh glich gsi...)
|
|
|
|
|
04.07.13 08:04
Taeboyana
|
Guete Morge zäme!
@Morelia: nei so öpis ghöri o zum 1. Mau, ämu hie ir Schwiz?? I finde überhoupt nid, dass du e Spassbremse bisch, we du das nid wosch. I würd würklech ganz klar kommuniziere, dass dir ds Chleid wichtig isch und du o es schöns wosch u nid es biuigs, nur damit mes när cha vrwüeschte. Würd aber o vrsueche usezfinde, was genau sie gmeint het mit "zerstöre". Und er Fringilla ihre Vorschlag mitem Argumänt, du wöugsch de öpis drus näihe, findi guet. Du chasch ja säge, dass i dire Familie äbe das Tradition sig u nid, dassme ds Chleid kaputt macht. I finde, dert het definitiv d Tradition oder dr Wunsch vor Brut Vorrang.
@Cathie: Das gloubi dass dir das unagnähm isch gsi, aber das isch definitiv vo ihne sehr schlächt kommuniziert gsi und sött eigentlech ihne pinlech si... das dörft auso würklech nid passiere!
|
|
|
04.07.13 08:06
lela85
|
morelia, also das han ich no nie ghört und findi voll denebet. ich cha chum glaube das die das ernst gmeint hend...
tanzkurs, mir hend scho länger (es paar kollegepäärli zämä) e tanzkurs gmacht bi hotdance.ch und das isch super gsi :)
ringe, mir werdet eusi ringe bi hag-ner.ch mache lah, die machet eim nach de eigne vorstellige gad 3D bilder. chunt aber chli drufah was mer gern het, es isch nid umbedingt mit gold, sondern mit anderne materialie.
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 122 .. 241 242 243 244 245 .. 621 .. 997
|