| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 122 .. 241 242 243 244 245 .. 621 .. 997
03.07.13 18:06
morelia 

Re: Bräute 2014

TANZKURS:
mir gö da härä:
http://www.dance-vision.ch/
hei vorhär null tanzerfahrig ka u si sehr zfridä.

APEROLOCATION:
das wär diä:
http://www.erlengut.ch/

geschter seit ds mami vom gg numä womer über d hz gredet hei:
"chouf de nid äs ds tüürs chleid gäu. das machemer ar hz eh kabutt"

wiä bitte???? bisch de du wahnsinnig???

das isch so in etwa mini reaktion gsi. mis chleid kabut machä, da gits auso toti.
"das ghört dänk drzue. we ds chleid ar hz kabutt geit, de het d ehe ewig. mis chleid hani dänk o gad chönä ghüderä nach dr hz."

was meinet ier daderzue???? bi gschocket gsi...

03.07.13 18:44
FringillaVigo 

@lela: Nei, mach der kei Sorge wägm vergässe vo öpisem. Lueg dr 2-3 Budgetplaner a und due di chli im Forum umeluege, was angeri so im Budget hei, de chasch dr eifach dini eigete Pöschte drus zämestelle und vergissisch sicher nüt.

@morelia: Ig bi aso oh grad chli entsetzt gsi, woni das gläse ha Isch das i däm Fall i sire Familie so chli Gang und Gäbe? Und was meint si mit kaputt mache? Chöme de d Lüt aktiv zu dir u schütte dir ihre Wi übers Chleid oder risse dranne ume? Oder isches meh so "ja, es git e riese Party und de blibt äue nid alles heil, aber das gilt de für alli und si heis nid uf di speziell abgseh"? Aso das würdi de ganz klar kommuniziere, as du das nid wottsch. Am beschte mit so Argumänt wie, as när usm Chleid es Taufchleid wottsch chönne mache, oders zumne Summerchleid umnähie oder verchaufe oder säge, es sig gmietet. Wil andersch düe si vilich dumm wil sone "Spassbrämse" bisch. (Hani letschti grad sälber erläbt, woni mine Kollege ha müesse klar mache, as si uf der Stell choi ufhöre pinlechi fotos vo GG und mir zsammle für ihri Dia Show wo si am plane gsi si Es isch üse Tag und do wotti nid dure Dräck zoge wärde, oh wes für anderi vilich luschtig isch. Do hei si grad chli gfunge, ig sig e Miesmacher, aber das isch mir de oh glich gsi...)

03.07.13 20:37
daenu16 

@Principessa: Ja würkli sehr schöni Fotene.

Tanzkurs: Mir mached so chli Standard und Latein. Wienerwalzer, Englischwalzer, Jive, Rhumba, Chachacha, Samba, Discofox, Tango (Samba und Tango sind erscht im zweite dezue cho)

Esse Fotografin: Also bi üs isst dFotografin alles mit. Wer wett scho Föteli vode essende Gäscht
Sind doch immer di peinlichste Fotene so mit offenem Muul und grad dGable so halb dinne, haha!

Malinchen: oder susch wemme kein Twistkurs findet eifach Privatstunde neh binere Tanzlehrerin. Do profitiert mr defür umso meh.

Morelia: ooooh Schreck!?? Vo dere Tradition hani no nie öppis ghört! Ich wett jo au das dEhe ewig hebt, aber ob 2500 Stutz schlisse do hilft?

Ringdesigner: han grad sone cooli Homepage entdeckt womer sin Ring chan selber zämästelle! Suuuuper!

04.07.13 00:31
cathie 

So chumä o widr mau drzue hie öppis z schribe... Ha gd eeewigs gha aus nachezläsä!
@morelia: das hani aso o no nie ghört mitm chleid kaput mache! Geit ja gaar nid!!
Woooow öii aperolocation isch ja dr hammer!!

Bi dä iladigä mache mir o vrschidnigi textä, aso vorauem o dich/euch ungerscheidä! Mi GG isch nämlech itz o gd zumne hochzyt iglade und uf dr iladig isch o gschtandä wir laden dich/ euch ein unwo är de üs agmäudet het hets gheissä äs sig nur är iglade u ig nid... uuups isch mr rächt pindlech gsi! U so öppis wotti bi üs unbedingt vrmidä!

04.07.13 08:04
Taeboyana 

Guete Morge zäme!

@Morelia: nei so öpis ghöri o zum 1. Mau, ämu hie ir Schwiz?? I finde überhoupt nid, dass du e Spassbremse bisch, we du das nid wosch. I würd würklech ganz klar kommuniziere, dass dir ds Chleid wichtig isch und du o es schöns wosch u nid es biuigs, nur damit mes när cha vrwüeschte. Würd aber o vrsueche usezfinde, was genau sie gmeint het mit "zerstöre". Und er Fringilla ihre Vorschlag mitem Argumänt, du wöugsch de öpis drus näihe, findi guet. Du chasch ja säge, dass i dire Familie äbe das Tradition sig u nid, dassme ds Chleid kaputt macht. I finde, dert het definitiv d Tradition oder dr Wunsch vor Brut Vorrang.

@Cathie: Das gloubi dass dir das unagnähm isch gsi, aber das isch definitiv vo ihne sehr schlächt kommuniziert gsi und sött eigentlech ihne pinlech si... das dörft auso würklech nid passiere!

04.07.13 08:06
lela85 

morelia, also das han ich no nie ghört und findi voll denebet. ich cha chum glaube das die das ernst gmeint hend...

tanzkurs, mir hend scho länger (es paar kollegepäärli zämä) e tanzkurs gmacht bi hotdance.ch und das isch super gsi :)

ringe, mir werdet eusi ringe bi hag-ner.ch mache lah, die machet eim nach de eigne vorstellige gad 3D bilder. chunt aber chli drufah was mer gern het, es isch nid umbedingt mit gold, sondern mit anderne materialie.

04.07.13 08:39
Sue87 

Budget
Ig ha mir vo diverse Budgets vom Internet eini zämegstellt uf Excel. Ner hani e Spalte mit "budgetier" eini mit "effektiv" und ner zeigts unde immer gad d Differenz a. Has recht detailiert gmacht da mir aues no am spahre si ufemne Konto und gern wüsse wie mer dra si

nisliker, i würdi ou selber informiere....teu finde zB ou me cha in Thailand ou bi Monsoon-Zit schön Ferie mache aber das wotti zum Bispil nid....meg dem würdi im Netz luege...!

04.07.13 08:42
nisliker 

@sue87 im netz schriebt ebe au jede öpis anders. die eine schriebe keis problem, wens chund go regne nur churz und die andere seged uf kein fall es rägnet tagelang... echt tragisch... mer chans vermutelich nöd sege...

04.07.13 08:45
Sue87 

@cathie, guet das findi no speziell meg dere Iladig....dass si nur di GG ilade und di nid.....
mit dem rechnet me ja ou nid weme list di/euch

@morelia, iiiiiiiiiiiiiiiiiiih das geit ja gar nid!? isch das kei Witz gsi?????????? Hesch di GG gfragt ob er vo dem weiss?

04.07.13 08:47
Sue87 

Nisliker...hmmm auso MI TIPP isch.....wenn regezit isch NID gah....i bi vor 2 Jahr bi Regezit in Thailand gsi uf Koh Chang..... het ou überau öpis anders gheisse und ha mi ner druf verlah, dass wenns regnet de nume kurz es het ner TAGELANG gregnet...isch zwar nid chalt gsi mega heiss aber das geit ner GAR nid....

1 .. 122 .. 241 242 243 244 245 .. 621 .. 997
Location   squishy   Janedoe   gspannt   Problem   würklich   würklech   Iladige   Zuletzt   Hochziit   irgendwie   malinchen   Taeboyana   schaffe   bearbeitet   bstellt   Littlefoot   Hochzyt   Pfingstrose   richtig