| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 122 .. 242 243 244 245 246 .. 622 .. 997
04.07.13 08:53
nisliker 

Re: Bräute 2014

ach sue... wens so eifach wer öpis anders zfinde würi nöd drüber nah studiere. im januar regnets a viel orte. ich möcht nöd id karibik will det meh massetourismus isch und für flitterwuche nöd srichtig isch findi... maledive isch hochsaison. dass heisst under 10'000.- kei chance... thailand simmer scho gsie möchti nöd unbedingt ane. hawai viel zu teuer. bali rege. seychelle au eher regezit wie mauritius... ich bi echt chli ufgschmisse.... und mer chund nienets so viel honeymoon rabat über wie in mauritius. da mir nur es budget vo ca 6000.- hend isches uuu schwirig. ha jetzt ebe es toll agebot für 6500.-, 2 wuche mauritius ime 4.5 stern hotel mit halbpension. dinsle isch im januar ebe nöd leer wils anschinend regezit isch sonder voll! das isch krasse! ich finde eifach nüd verglichbars... :(

04.07.13 08:59
Sue87 

Re: Bräute 2014

http://www.urlaube.info/Mauritius/Klima.html

hie hani ize aber gad gläse dass durchschnittlich im Januar 6 Tag Rege het...das isch ja nid es grosses Risiko??

04.07.13 09:06
nisliker 

Re: Bräute 2014

ja aber es git site wo staht 14 Tag! das isch ja sdumme!

http://www.mauritiusparadise.net/de/Maur...t-und-Klima.php

Zuletzt bearbeitet am 04.07.13 09:09

04.07.13 09:11
LaMariee 

Re: Bräute 2014

Hey Nisliker, wi wärs de mit Florida, Bahamas oder Mexiko?
Gloub isch Budgetmässig ou nid schlächt..

04.07.13 09:15
nisliker 

Re: Bräute 2014

florida ischs wasser iiss chalt, bahamas isch meeega tür und mexiko isch eifach nöd so honeymoon... aber vilicht mues ich denn glich mal luege...

04.07.13 09:32
nisliker 

Re: Bräute 2014

ich wirds vermuetlich glich riskiere... viel staht nämlich das:

Wer während seinen schönsten Tagen im Jahr vor allem Sonne und Wärme sucht, liegt mit der Entscheidung für Mauritius das ganze Jahr über richtig.

das het mir reisebüro au gseit...

04.07.13 09:41
nisliker 

Re: Bräute 2014

juhuu min ufsteller vom tag :)

Alos - NOCHMAL - es regnet in der Regel nur kurz und sehr heftig, danach scheint die Sonne wieder. Z.B. letzte Nacht hat es diverse Male geregnet, heute morgen dann auch nochmal heftig und irgendwann so gegen 10 Uhr kam die Sonne. Das es hier Tagelang regent kommt eher selten bis gar nicht vor. In den 5 Jahren in denen ich hier lebe, habe ich das wenn ich mich nicht irre, vielleicht 3-4 erlebt. Die 4 Tage vor kurzem waren aber dann auch schon unser persönlicher Rekord. Davor waren es max. 3 Tage. Ehrlich ihr macht euch alle viel zu viel Gedanken um das Wetter. Wir haben hier so ziemlich 350 Sonnentage an denen es dann auch mal kurz und heftig regenen kann. Wär das nicht der Fall, wär die Insel a. nicht tropisch und b. nicht so grün und c. man kann nicht alles haben.
Es ist warm, die Sonne scheint und ab und ab kommt da mal was von oben
Viele Grüße aus Tamarin
bei Sonnenschein
Doris

04.07.13 09:49
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@nisliker: super! Das tönt jo mega vielversprächend! Und sone churze summerräge sich ja oh mängisch öpis schöns!

nochmal@morelia: also, ha mi Bitrag nomau gläse und es chunnt vilich so übere as IG finge me sig e Spassbrämse, wenn me das verbietet, aber has de nid so gmeint! Ha eifach dänkt, as SI de chönnte so öpis finge und wäge däm nomau blödi Sprüch oder so mache.... Und ebe darum würdi versuche mit Argumänt zcho, wo si de oh löh lo gälte bzw wo ohne ilüchte.

Zuletzt bearbeitet am 04.07.13 09:49

04.07.13 09:49
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@nisliker: I dänke o du machsch dir da meh Stress as nötig. Klar wosch nid die ganz Zit Räge ide Flittis, aber schlimmer as ir Schwiz chas eh fasch niene si U Garantie hesch eh nie, dasses immer glich isch ire bestimmte Jahreszit. Mir si das Jahr vo Ändi Februar bis Mitti April in Oustralie gsi und hei ca. 3 Tag Räge gha, süsch immer ds schönschte Wätter und warm. E Kollegin wo vor paar Jahr fasch ir gliche Zit dert isch gsi het Räge gha und Überschwemmige und schliesslech no früecher as plant müesse heiflüge. Und ds Irland simer o mau 2 Wuche ga reise, DAS Rägeland würd me meine - mir hei i 2 Wuche genau 1 Tag churz Räge gha. Mis Fazit: Wenn dir sones tolls Agebot heit unds euch würd gluschte, de machet das!

04.07.13 09:58
nisliker 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana ok danke! ich denk mir werdet das mache sorry fürs nerve aber das isch mer ufem herz gläge

 1 .. 122 .. 242 243 244 245 246 .. 622 .. 997
gspannt   schaffe   Taeboyana   Pfingstrose   Problem   richtig   würklich   irgendwie   Janedoe   Zuletzt   Hochziit   squishy   malinchen   bstellt   würklech   Hochzyt   Location   Iladige   bearbeitet   Littlefoot