| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 123 .. 243 244 245 246 247 .. 622 .. 997
04.07.13 09:58
Chriesi 
Re: Bräute 2014

Hoi Nisliker, also mir sind au wärend de "Regeziit" in Thailand gsi und bi eus häts genau zweimal churz am Tag gregnet und suscht nur immer chli i de Nacht. Ich finds ehrlichgseit au mega speziell mal so en Rege mitzerlebe. Scho klar nöd zwei Wuche aber es isch lustig gsi wie um die 4i alli vom Strand heigrennt sind. :) Aber ich hetti no en andere Vorschlag! Aruba... Isch ja au i de Karibik aber gaaarnöd DomRep like! Also würklich TRAUMHAFT schön! Musch mal luege. Und au nöd sehr turistisch sondern würklich Honeymoon-Like. Wie z.B. au Turks and Caicos... Lueg doch nomal chli ume bis ihr würklich überzoge sind. Viel Glück!

04.07.13 10:37
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@Fringilla: Jep, i gloube mir si bim gliche, tue dr no nes Foto dra, wüu dä chasch ja ou gäbig umi uffülle.
Das mit de Heftli kenni, has aber ou scho dänkt... Zum Glück hani dSwissWedding im Abo, de zahli nume Fr. 30.- statt Fr. 40.-
Ja mit de Fotis bini ou gäng chli dranne, hoffe mini TZ hets verstande u cha sech de ou gäge TZ düresetze!

@nisliker: U de ne Krüzfahrt? Ha aber jedoch kei Ahnig mit Wätter u Köste.
Ou wow, dä Text, isch ja genial! U somit steit öichem Reiseziel jä nüt meh im Wäg!

@morelia: Hey, das gseht ja ächt guet us, u mit knapp are haub Stund isch es ou no gäbig. Wie isch es priislech, ha iwie nüt gseh?!
Wele Kurs heit Dir de gmacht?
Wow, öichi Aperolocation gseht troumhaft us!!
Über dUsag vo Dire SchwieMu in spe wäri aso ou gschocket, geit ja wou gar nit so was! Chasch nit no mau mit ihre rede? Isch ja Dini Entscheidig, was mit däm Kleid passiert!!
Ig fändi mega schön us am Unterteil vo mim Kleid de es Toufkleid lah znähie!

@dänu: Was isch denn das für ne Homepage?

@cathie: Isch aber für si piinlech u sicher nit für Di oder Din GG!!

@

04.07.13 10:50
Lula 

Re: Bräute 2014

@Fringilla: Sorry, zFoto vergässe!!

Dä hie hani, u i finde ne super



Aso das Teil links isch nume dr Nachfüller

Zuletzt bearbeitet am 04.07.13 10:51

Datei-Anhänge
IMG_1527 (300x225).jpg IMG_1527 (300x225).jpg

Mime-Type: image/jpeg, 73 kB

04.07.13 11:32
malinchen 

Re: Bräute 2014

Guetä morge zämä!

@Nisliker: I luegä meischtens d Klimadiagramm a, wenni irgendwo härä gah. Z.b. hie: http://www.erdpunkte.de/klima-mauritius.html. I dänkä generell wär so subtropisches Klima guet... Hesch Thaiti scho mal agluegt? Oder in Afrika hets zum Teil ou mega schöni Badeorte!

@Morelia: Iiiiiih, das hani auso ou no nie ghört, dass me dr Brut ds Chleid kaputt macht!!! Meinsch nid sie het di numä wöuä höchnäh? I würd das auso de ou no mal mit ihre aluegä... I dänke es isch ja allne klar, dass ds Chleid villecht dräckig wird oder so, gad unge bim Suum wenns chli nasse oder stoubige Bode het chame vergässe dass dä suber blibt. Aber absichtlech kaputt mache fändi ja unterschti!

04.07.13 11:47
nisliker 

Re: Bräute 2014

@malinchen thaiti isch doch französisch-polynesien? das isch uu wiiit! aber danke für de tipp ich checks mal ab

04.07.13 11:56
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Nisliker: Ja genau... So viel i weis flügt me zersch uf LA und vo det när uf Thaiti, das isch so wie d Houptinsle, när hets no ganz viel chliini näbädranne womä när mitem Schiff entweder witer cha, oder gloub ou nur so Tagesusflüg cha mache.

04.07.13 12:47
daenu16 

Re: Bräute 2014

@Lula: myweddingring.ch
Det chasch designe witen wetsch und bim Abieter i dinere Nöchi noher bstelle. Oder grad online bstelle!? Mer gseht sogar dGravur!

Honeymoon: mir liebäuglet mit Tansania und Sansibar, han en Threat gmacht ide Rubrik Honeymoon falls öbber vo eu Erfahrige het zum teile

04.07.13 13:28
Lula 

Re: Bräute 2014

@Dänu: Merci viu mau! Ha jtzt gad Ringe konfiguriert für Fr. 6'384.-!!!

Autsch, ...

04.07.13 14:11
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Ringe: I has ou usprobiert, aber mini wäre voll i üsem Budget glägä, 3'000 igendöpis ungrads. Lueges de mal no mit GG a, isch eifach chli doof, dass es kei Standort i üserä Nächi git. Aber de müesstä mir halt mal ä Usflug mache.

04.07.13 14:23
nisliker 

Re: Bräute 2014

wie schomal erwähnt. ich cha trauringlounge in wädenswil (123gold.ch) nur empfele! dwerbig isch schrecklich aber de lade top! ha nienets so viel uswahl gseh. mer cha sich ring ussueche und so verändere wie mer will. pise sind au top! chans nur empfele....

grüessli nisliker

Zuletzt bearbeitet am 04.07.13 14:24

 1 .. 123 .. 243 244 245 246 247 .. 622 .. 997
richtig   Hochzyt   würklech   schaffe   squishy   gspannt   Zuletzt   Problem   Littlefoot   bearbeitet   malinchen   Janedoe   Location   Iladige   Pfingstrose   Taeboyana   bstellt   würklich   Hochziit   irgendwie