Bräute 2014 |
|
1 .. 124 .. 245 246 247 248 249 .. 623 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
05.07.13 10:27
Lula
|
Re: Bräute 2014
@Taeboyana: Wiis und Rotgold, wüu Kombi Grau und Rotgold nimmt er nit ah... Ha dänkt i probieres mau mit 14 Diamäntli, has aber de uf füfi achereduzuert, u de bini je nach Version uf 3'400-3'600 u haut no so chli was quetschts. Wetti se aber haut nit glänzig. Woher hesch de Du dr Guetschiin? Wo ni de am Obig mim GG verzellt ha, hets ihn fasch zu de Socke usgstrählet... Er het gemint, 1'000 längi aso fürig, er brüchi nit meh wie 1 mm Guet er het si Ring ou säute ahne, aber ig trage mine täglich!! Ha ihm de Vorgschlage mir chönnti ja uf Wädenswil ga gugge, wie dNisliker het vorgschlage.
Wäg de Flittis, i hoffe mir göh nach am Hochzyt paar Täg ga Welnesse oder so, u närne so ufe September i dFlittis. Aber mau gugge, viellech wirds de ou früecher, nimmes aber nit ah.
@Nisliker: Hoffe mi GG stimmt zue, u mir göh uf Wädi ga gugge. Oh super, sogar bi de Troumflittis chönne spare!
@morelia: Dämfau würdi aber eifach säge, es segi gmietet, du hesch keis wöue koufe, u heigsch Di i das verliebt! Aber das es gmietets isch, dörfe sis ja nit zerstöre! Es isch doch öiches Hochzyt, u so viu no go's heit dr ja nit, daher steit doch am ne lustige Obe nüt im Weg. U het de nit jedes Brutpaar sini no go's? Mach nume, für das isch ja zForum da!
@malinchen: Nur wiisgold? Kei Ahnig.
@all: Wärdet Dir dHochzytsversicherig vo Zürich abschliesse u wenn ja wenn?
|
|
|
|
05.07.13 10:45
FringillaVigo
|
Ungerhaltig Dä mit de Fotoalbe fingi no guet. Bi ebe nid so dr Fan vo Dia Shows. E Photobooth oder öpis wo emu i die Richtig geit, hätti no gärn. Muess aber erscht mau no luege, ob mer überhaupt Platz hätte. Wenigschtens aber wetti e Polaroidkeamera fürs Gäschtebuech (Aber kei goldige grosse Bilderrahme) Schön fingi eigentlich oh Redene, we si nid zu lang si und ebe glich wie bi de Fotos nid druf abziele, ds Brutpaar lächerlich zmache oder dure Dräck zzieh. Oder gärn oh churzi Darbietige vo de Gäscht. ZB mi eint Unkle het bire Cousine vo mir Alphorn gspilt, das fändi emu schön. Und ebe, we vil tanzt wurdi, fändi das ebe oh ganz toll. Usserdäm gibts es guets, mehr gängigs Ässe und das füllt doch de dr Obe eigentlich eh scho langsam us. Do bruchts kes Wadli-Erkennigs-Spiel und kei anderi Kindergarte-Spili meh
Flitterwuche @nisliker: so cool! Das macht jo grad mega vil us, hätti nid dänkt! Wenn und wie lang goitr eigentlich? (Sorry, vilich hanis überläse) Ig wett entweder unmittelbar nachem Hochzit es verlängerets Wucheändi wäg go und de drfür es halbs Johr spötr i die "richtige" Flitterwuche go oder süsch so innerhalb vomne Monet nachem Fescht. Am liebschte noime ane wos warm und schön isch
Hochzitsversicherig Weisses nid, muess mau GG froge, wasr meint. Unger was für Bedingige düe si scho nume zahle?
@Lula: has glaubs vergässe zschriebe: aber jo, genau dä hani oh gmeint! Isch ganz es praktischs Ding
|
|
|
05.07.13 10:45
malinchen
|
@lula: Ja, i möchte eifarbigi Ringe. Ha eifach wiisgold gnoh und sonä mattierte schliff (weis grad nümme wie dr Fachusdruck isch gsi). Mir so eirä Kerbe ir Mitti und es einzelns fetts Diamäntli bi mim.
Wär sicher cool wenn dir uf Wädenswil würdet gah! Villecht packts ja de di GG glich no wenn er die schönä Ringe gseht?! Auso, meint er de 1'000.- pro Ring oder für beidi? Für beidi wärs ja de scho chli es chliises Budget? Da bechunnsch ja chuum Partnerringe zu däm Priis... I finde fürd Ringe chamä scho chli öpis usgäh, die treit me ja när hoffentlech dr Räscht vom Läbä.
@Flittis: Mir wüssä äbä no nid wo mir härä wöi, u drum ou no nid wenn. Chunnt haut rächt ufs Klima a, wo de üses Reiseziel het. Australie isch äbä ou es Thema bi üs, und de würde mir natürlech ersch im Winter gah. Aber Tahiti fändi äbä ou cool, det isch immer glich und de chönntä mir ou im Summer gah. GG wett scho lang mal uf Kuba, det weisi grad nid wies isch wägä dr Hurricane-Saison womä äuä druf sött luegä. Steit alles no sehr idä Stärnä bi üs... I ha mir äbä ou überleit, villecht zwarte bisi dr Bachelor ha abgschlosse, u när gad es halbs Jahr oder so ga z reise, mal schaun.
@Versicherig: Mir dües äuä ou abschliessä. Hei dä u nächscht Monet no gad süsch paar Sache wo mir Gäld usgäbä für's HZ, drum machä mirs äuä im September.
|
|
|
|
|
1 .. 124 .. 245 246 247 248 249 .. 623 .. 997
|