| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 124 .. 246 247 248 249 250 .. 624 .. 997
05.07.13 10:52
nisliker 

Re: Bräute 2014

bezüglich prise flitterwuche: mir chönd eus das nur leiste will mir 6 mönet vorher bueched hend!! susch chostet flüg viel meh nachher...

05.07.13 11:27
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Lula: Ig ha dän Guetschin ar MariNatal bi Diad'oro gwunne Isch luschtig, d Ringe si itz mim GG schono sehr wichtig gsi und da het är nid wöue spare. I bi sehr zfriede mit üsere Wahl und itz müesse mer se de nume ändlech mau no ga aprobiere und Fötelis mache!!

@Hochzitsversicherig: I fänds mega guet, aber wonis GG vorme Zitli ha vorgschlage, het er das völlig übertriebe gfunde...? I fänds ämu mega wichtig, we mir scho 20'000 u meh usgibe?! Eh ja, mues ne no chli bearbeite.

@Flittis: I wett sooooo gärn uf Hawaii... weiss aber vor Zit här nid so, dert liest me äbe o aus Mögleche. I chönnt mer vorsteue, so 1-2 Monet speter zga. Malinchen: Oustralie isch suuuuuper!!! Mir si ja gad afangs Jahr gsi und i bi insgesamt scho 4 Mau gsi, wennd aso Tipps bruchsch, nume säge

05.07.13 11:33
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Ah cool... I ha äbä immer dänkt, Australie sig nid so mis Ding, aber jetz isch ä gueti Kollegin letscht Winter ou det gsi u woni ihri Föteli ha gseh, hets mi irgendwie glich agfange Reize. Es chunnt äuä scho sehr druf a wo me härä geit. I ha äbä nid so gärn wenns vo Touris überlüffe isch...

@Versicherig: Ja, i finge äbä ou die 70.- mache dr Brate de ou nümme feiss... oder de gibt me se für dümmers us. Klar isch d Wahrschinlechkeit chlii, aber es chönnt ja glich si dass öpis passiert. Und de verlürt me immerhin nid no mega viel Gäld.

05.07.13 11:47
nisliker 

Re: Bräute 2014

hey ihr glaubets nöd... ich ha vo honeymoon travel jetzt offerte für 5890.- übercho mit emirates flüg, privattransport und und und... also es lohnt isch echt zvergliche!!! sie sind mir jetzt no 610.- engege cho! das chömmer super für usflüg bruche :)

@versicherig also cih finde au 70.- isch doch nüd im gegesatz wo mir usgäbed für die ganz hochzit. stell der vor smami stirbt es paar tag vorher oder ihr hend e panne und schaffeds nöd zum zivilstandesamt oder so.. also ich finde 70.- hani scho viel dümmer usge...

05.07.13 11:57
lela85 

Re: Bräute 2014

Flittis, mer werde ja im Mai hürote und de churz is wellnes gah und den im September/Oktober für 6-8 Wuche um Amerika go chli Reise, das nur am Strand lige isch nüt für eus :)

Versicherig, mir werdet das ganz sicher mache, mer weiss ja nie...

Ringe, mir wettet nid soviel usgeh, well mer nid so d Schmuck fans sind unds eher schlicht wettet, ich würd mich au nid wohlfühle so öpis türs azha... eusi choschtet so 600-800 CHF... si sind us titan mit carbon drin (was au guet zu eus passt, da mir eus vum ishockey kennend und carbon s material vo de hockeystöck isch:))

05.07.13 12:10
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Also ich bi chum nacho mit lesä.

Ring:

Mir werdet's au bi 123gold.ch holä. Mir sind's scho go usueche und ich ha minä wünsch freiälauf gäh, was mim GG gar nö passt hät da oises Budget fü Ring Fr.3000.- isch. Mir wänd Platin Ring, am GG sinä hät 6mm breiti und mine 4 (wets vilich no uf 3.5 abänderä). Ich ha den no Diamäntli im Vollkranz hinzuegfüegt 0.05 durchmesser und das hetti oisi Ring uf Fr.3900.- bracht. mir händ ja nanig zahlt, will mir das dihei no händ müsse diskutierä. Ich ha den gfunde das er recht hät und ohni d'Diamäntli mir Fr.1300.- weniger usgäbet. Er hät den gmeint wämmer in 10 Jahr noma es Versprechä machet, chömi den sone Ring über

Aber z'krassä gfindi das mir "nur" 2600 für Platin Ring mitere "Eispolierung" (oder wie die heisst) zahlet. Ha bi myweddingring.ch mine rekonstruiert und de elei kostet fast 2000! Kei ahnig wie das 123gold.ch macht

Versicherig:

Mir machet sie au. Meh weiss echt nie was passiert. Mis Gotti isch erst grad mit Nierätumor diagnostiziert worde und das isch au grad en Schock gsi.

Flittis:

Mir machet en West-USA Roadtrip. Mega Touri-mässig aber mir sind no nie det gsi und gönd no e Cousine vom GG go bsueche. Nachem Roadtrip gömmer no 3-4 Täg nach NY go e Tante, Unkel und en chliinä Cousin go bsueche und NYC z'bestuhnä.

05.07.13 12:13
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@Nisliker, das isch ja absolut genial! Ich froi mi grad mega für oi :) Mauritius wird sicher wunderschön sii

05.07.13 13:25
nisliker 

Re: Bräute 2014

@lilmonkeyme danke :) freu mich au grad mega. vorallem will mir dasjahr kei ferie mached will mir müend spare...

05.07.13 13:57
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@nisliker: so cool, und Emirates isch dr Hammer! Viiiiiu besser as Air France, die streike ämu nid geng... Gad vor paar Wuche hei 2 Arbeitskollege nid chönne flüge, wüu AF gstreikt het, meineter mir gsäche öpis vo däm Gäud wieder?

@Malinchen: Genau, es chunnt sehr uf d Region drufa. I bi o gar ke Fan vo Touristemasse. De chani nech dr Weste vo Oustralie empfähle, das isch dr Hammer dert. Meeega schöni Stränd, Nationalpärk, Wüeschti, Meer, aus. U die meiste Touriste wode dert gsehsch, si Aussies säuber I Oste würdi weniger, dert geit äbe aus häre. Drbi isch dr Weste grad so schön, nur viu unberüehrter.

05.07.13 14:06
Lula 

Re: Bräute 2014

@sue: Ah ok, de bini nit di einzige. Aber abschliesse chönnti mir se ebe scho, bi üs geits no guet 8 Mönet...
Gits de Fotis vo morn??

@Fringilla: I befürchte mir wärde nit um ne Diashow umecho, si TZ isch da sehr eige, was er wott, versuecht er dürezbrcho...
Muess nächst Wuche mau no mit mire TZ rede.

Jep, das Teil isch super, i liebes zum Bastle.


@malinchen: Ah ok, tönt aber doch guet!
I hoffes, aber er isch haut so gar nit dr Ringträger, er leit dr Fründschaftsring eifach aube ah, wenn mir speziell wäg göh, oder wenn e Alass isch. Jep, er meint 1'000.- für beidi! Mou, üser Fründschaftsringe hei gloubs 150.- Franke kostet, eifach Silber. Aber i fändis haut eifach schön, wenns für dEheringe Gold oder Platin gäbti, so aus Steigerig mit de Metall, oder de gad was so speziells wie Elfemetall oder Damastahl.
Genau das mit am Räschte vom Läbe hani ihm im Fau geschter Obe gseit...

@Taeboyna: Ah ok, i gloub i muess mau i mire Täsche gugge, ob no was dinne isch, wo me cha bruche... Nee, gäu, mine treit haut würkli kenner Ringe, aso ou süsch kei Schmuck, daher...
I mein, Du chasch ja di Fr. 69.- blöder usgäh!

@nisliker: Ou super!! Das mahni öich gönne!

@lil: Wow, hammer dä Priis!! Mi GG MUESS eifach mit cho!

 1 .. 124 .. 246 247 248 249 250 .. 624 .. 997
malinchen   gspannt   richtig   würklech   Janedoe   Problem   Littlefoot   bearbeitet   Zuletzt   Location   Pfingstrose   irgendwie   squishy   Taeboyana   würklich   schaffe   Hochziit   bstellt   Hochzyt   Iladige