Bräute 2014 |
|
1 .. 124 .. 246 247 248 249 250 .. 624 .. 997
|
|
|
|
|
|
05.07.13 11:57
lela85 

|
Re: Bräute 2014
Flittis, mer werde ja im Mai hürote und de churz is wellnes gah und den im September/Oktober für 6-8 Wuche um Amerika go chli Reise, das nur am Strand lige isch nüt für eus :)
Versicherig, mir werdet das ganz sicher mache, mer weiss ja nie...
Ringe, mir wettet nid soviel usgeh, well mer nid so d Schmuck fans sind unds eher schlicht wettet, ich würd mich au nid wohlfühle so öpis türs azha... eusi choschtet so 600-800 CHF... si sind us titan mit carbon drin (was au guet zu eus passt, da mir eus vum ishockey kennend und carbon s material vo de hockeystöck isch:))
|
|
|
|
05.07.13 12:13
lilmonkeyme

|
@Nisliker, das isch ja absolut genial! Ich froi mi grad mega für oi :) Mauritius wird sicher wunderschön sii 
|
|
|
|
05.07.13 13:57
Taeboyana  

|
@nisliker: so cool, und Emirates isch dr Hammer! Viiiiiu besser as Air France, die streike ämu nid geng... Gad vor paar Wuche hei 2 Arbeitskollege nid chönne flüge, wüu AF gstreikt het, meineter mir gsäche öpis vo däm Gäud wieder? 
@Malinchen: Genau, es chunnt sehr uf d Region drufa. I bi o gar ke Fan vo Touristemasse. De chani nech dr Weste vo Oustralie empfähle, das isch dr Hammer dert. Meeega schöni Stränd, Nationalpärk, Wüeschti, Meer, aus. U die meiste Touriste wode dert gsehsch, si Aussies säuber I Oste würdi weniger, dert geit äbe aus häre. Drbi isch dr Weste grad so schön, nur viu unberüehrter.
|
|
|
05.07.13 14:06
Lula    

|
@sue: Ah ok, de bini nit di einzige. Aber abschliesse chönnti mir se ebe scho, bi üs geits no guet 8 Mönet... Gits de Fotis vo morn?? 
@Fringilla: I befürchte mir wärde nit um ne Diashow umecho, si TZ isch da sehr eige, was er wott, versuecht er dürezbrcho... Muess nächst Wuche mau no mit mire TZ rede.
Jep, das Teil isch super, i liebes zum Bastle.
@malinchen: Ah ok, tönt aber doch guet! I hoffes, aber er isch haut so gar nit dr Ringträger, er leit dr Fründschaftsring eifach aube ah, wenn mir speziell wäg göh, oder wenn e Alass isch. Jep, er meint 1'000.- für beidi! Mou, üser Fründschaftsringe hei gloubs 150.- Franke kostet, eifach Silber. Aber i fändis haut eifach schön, wenns für dEheringe Gold oder Platin gäbti, so aus Steigerig mit de Metall, oder de gad was so speziells wie Elfemetall oder Damastahl. Genau das mit am Räschte vom Läbe hani ihm im Fau geschter Obe gseit... 
@Taeboyna: Ah ok, i gloub i muess mau i mire Täsche gugge, ob no was dinne isch, wo me cha bruche... Nee, gäu, mine treit haut würkli kenner Ringe, aso ou süsch kei Schmuck, daher... I mein, Du chasch ja di Fr. 69.- blöder usgäh!
@nisliker: Ou super!! Das mahni öich gönne! 
@lil: Wow, hammer dä Priis!! Mi GG MUESS eifach mit cho! 
|
|
|
|
1 .. 124 .. 246 247 248 249 250 .. 624 .. 997
|