| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 125 .. 247 248 249 250 251 .. 624 .. 997
05.07.13 15:29
munggi87 

Re: Bräute 2014

Uii ihr habt alle so schöne ferien pläne... Wir haben noch keine ferien geplant!

Die ringe werden bei uns so um 500-800 mein gg findet das reicht unsere verlobungsringe waren auch nur 55 fr ink. Gravur und für beide!

Habe einen kostenvoranschlag vom fotograf erhalen für ca. 6h, weg, album, cd.. So ca 1400-1700fr da ich noch nicht die definitive planung habe!

05.07.13 17:24
daenu16 

Re: Bräute 2014

@Lula: HAHA! Autsch!!! Aber es macht eifach Spass dRing z’designe!
@Malinchen: es isch sooo cool und ich wär au im Budget gsi. Mir werded ide Ferie weg de Ring go luege. Freu mi scho MEGA
Mir wänd au Wissgold (damit ichs au über de Verlobigsring chan alegge)

@Nisliker: Ja das hani au aglueget und det hets jo au e Internetsite! Würkli rieeeesigi Uswahl. Mini Cousine (het im Aug’12 ghürote) isch ebe im Nachhinein nöd so z’friede mit de Qualität vode Ring wo die bi 123Gold usgwählt het.
-Sehr guete Tipp wegem Vergliche vode Flitterwuche-Abieter! Mauritius wird sicher traumhaft! Ich han scho sehr viel guets ghört!

@Morelia: Ich finds sehr guet, dass ihr eu das so guet überleit hend was ich NÖD wänd und sogar e Lischte zämä erstellt händ. Ich finds wichtig, dass euri Gäscht/Verwandte das respektiered!

Hochzitsversicherig:
Ja mir werded sie au abschlüsse. Chönnted au etz scho…sind ja nurno 9 Mönet bis zum HZ

Unterhaltig:
Ich mach eigentlich jede Saich mit. Bruut- oder Brütigamentfüehrig wetti überhaupt nöd. Sketches findi super und Spieli au. S’Git au luschtigi Videos wo mini TZ gern törf zeige. Eifach so Froge vor allne über sSexuallebe müesti gar nöd ha.
Oder so abstrusi Spieli wo z.B. jede mues ageh wie schwer er isch und denn müend die denn uf dWaag stoh und das wos gschummlet hend (also Differenz) zahle. Das isch doch huere doof und peinlich!?!?!!?

Lela: Das isch en mega schöne Gedanke euri Ring us (für eu) passendem Material mache z’loh!

05.07.13 17:44
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

daenu16:
Oder so abstrusi Spieli wo z.B. jede mues ageh wie schwer er isch und denn müend die denn uf dWaag stoh und das wos gschummlet hend (also Differenz) zahle. Das isch doch huere doof und peinlich!?!?!!?
Chunnt mir ebe unagnähmerwis sehr bekannt vor Nei, het mi das denn gnärvt!

05.07.13 17:50
Lula 

Re: Bräute 2014

@dänu: Jep, autsch!!

Was isch denn bi Dire Cousine nit guet gsi, aso bi de Ringe?


Mir wei ou i üsne Ferie ga gugge , wo göht ihr hie?

05.07.13 18:03
daenu16 

Re: Bräute 2014

sie hend einfarbigi Ring und ei Hälfti isch poliert und di ander isch gesandelt (also so ufgraut). Sie het gseit nach nöd mal emene halbe Jahr het mr kein Unterschied meh gseh
das isch denn halt schad...aber das isch au grad s'einzig woni cha sägä...vlt au en Einzelfall?
Mir gönd sicher auno in Konstanz go luege (wohned 5min vo Konstanz) und in Frauenfeld bi dem Standort vo myweddingring. und ihr?

05.07.13 21:42
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Das ligt aber nid am gschäft sondern am material. Gold isch eifach es rächt weichs metall, do hebt e polierig odr e mattierug nie lang. Es het oh nüt mit dr qualität vom gold (d legierig isch ja klar definiert u i jedem gschäft glich) odr dr verarbeitig ztüe. Wenn me würklich wott as es lang hebt, sett me e gröberi struktur näh, wo tiefer geit als das ganze längmatt odr quermatt. Die fiine strukture si drum glich tief wie chratzer wos mit dr zit eifach wird gä, darum wird glänzigs gold matt und matts wird glänziger.

Zuletzt bearbeitet am 05.07.13 22:11

05.07.13 21:59
daenu16 

Re: Bräute 2014

Fringilla kennt sich us! ich han aber nix vo Gold gseit...mer findet im Internet sogar Iträg (zoberst bi Google) wemme nur igibt "wie lange hält mattierung" und denn chunnt öpper wo genau au über 123gold reklamiert

05.07.13 22:21
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Du, ig ha di de nid wöue agriffe odr so! I schaffe halt unger angerem mit gold u silber u weiss drum wie wenig die möge verlide. Aber ok, wes nid gold isch, isches halt öpis härters.

05.07.13 22:56
cathie 

Re: Bräute 2014

Merci für d links! Hamr uf myweddingring o gd ringe designt.. Chume uf 3225.- wär gd suoer i üsem budget und meeeega schööön!

Und uf 123gold hets o superschöni ringe und rächt priswärt!!

@fringilla: was müesst mä de für materiau näh wo herter isch? Platin? Ha abr gmeint heig mau ghört dinchönn mä nid la erwiterä.. Stimmt das? Und chönnt mä de goud wes eismattiert isch o widr la mattierä?

@dänu: i bi vor füf jahr mau für 2mönet in tansania gsi.. Di meischti zit hani imne spitau gschaffetnabr bi o uf sansibar und o uf safari.. Tue mau luege öbi no infos ha wo und wie mirmgenau si gsi.. Ha äbä z meischtä dert gd organisiert.. Weni öppis finge schribi drs de i dim thread...

Mir gö nächscht wuche im resti vrbinu definitiv ga reservierä! Juhuu de heimr när chiuche, pfarrer, aperolocation und restaurant fix!!

@lela: mir hürate o am 17.5! wüsst dir scho wo? Odr hesch ds scho gschribe?

05.07.13 23:43
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@ Matti Ring: aso es stimmt scho was d'Fringilla gseit het. Mir wend oisi Platinring Eismatt mache, und au das wird mitte Ziit "wäg" gah. Das hät au en Goldschmid gseit usem Bekanntekreis. Oisi Titan Frübdschaftsring vo schmuck.ch händ au e polierti und matti siitä gha und nach nödmal 1 Jahr zimli glich usgseh.

@cathie, oisi TZs händ GelbGold Ring in Eismatt. Aso ich nimm ah dases gaht.

@ Spiili, aso teils spiili gfindi scho underhaltsam aber alles wo is peinlichä innegaht gfindi au nö lustig. Ich wird glaubs au sone liste afangä

Also ihr ich wünsche en schöne abig falls öpper am Zürifest isch no viel Spass.

Zuletzt bearbeitet am 05.07.13 23:47

 1 .. 125 .. 247 248 249 250 251 .. 624 .. 997
Taeboyana   bstellt   Location   Littlefoot   Hochzyt   richtig   squishy   würklich   Janedoe   gspannt   Iladige   irgendwie   bearbeitet   Problem   schaffe   Hochziit   Pfingstrose   malinchen   Zuletzt   würklech