| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 125 .. 248 249 250 251 252 .. 625 .. 997
06.07.13 08:44
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Guetä Morgä mitendand.

Ich ha gester Post becho vo TZs vo Kollegä mit Infos weg de Hochziit. Sie händ detä ihri Hochziitswunschliste druf gha und ich wird's ez genau glich mache. Isch echt e cooli websitä und ganz eifach zum gstaltä.

https://www.hochzeitswunsch.ch

Zuletzt bearbeitet am 06.07.13 08:46

06.07.13 09:10
lela85 

Re: Bräute 2014

Cathie, mer hend nanig definitiv buchet, aber wohrschindli im herzberg z uffikä. Und ihr?

Ringe, isch sehr interessant wi do d meinige usenangönd, was material und vorallem budget betrifft :)

Tansania, ich ha en kollegin di isch 3 wuche dete gsi, di schwärmt mega devo! Dere ihri schwögerin het malbes johrbdete gwohnt.

06.07.13 09:48
cathie 

Re: Bräute 2014

Bini gd ga google wo das isch!gseht schön us das herzberg!
Mir wohne im wallis u hürate in ernen, das isch visavis vo fiesch... Und z fescht heimr när ir taverne hie in mörel womr o wohnä..aso äbä no gd nid definitiv reserviert..

Spili u darbietige: mir si grundsätzlich o gägä aus pindleche, so eis, zwöi luschtigi sache fingi kuul abr o nid z viu..mir wei nid es mega gedrängts programm u da mir 7 gäng wärde ha, simr de scho mit ässä guet beschäftigt! mirwärde sicher ä foteggä machä wo sech aui säuber chöi ga fötelä und gd ines aubum tue..

06.07.13 09:59
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@lil: so cool, dä link hani mir grad gspicheret! Danke!

Ringe
@cathie: Hm, also Platin isch tatsächlich e chli härter als Gold, aber oh nid wahnsinnig. Titan isch definitiv härter, aber wie ar lil ihri Erfahrig zeigt het, hebts oh nid ewigs. Wies mit Edelstahl isch, weiss ig nid, aber usm Gfüehl use würdi säge, Stahl isch eher hert. Sowit ig weiss, chame bi Platin d Grössi guet ändere, bi Edelstahl und Titan aber nid bzw zum Teil geits scho, isch aber sehr ufwändig und tüür. Glaube wenn no Carbon drin hesch, geits gar nid, wil Carbon nid chasch nachträglich forme. Bi aber nid sicher. Wäge dr Mattierig: das chasch glaubs mit allne Arte nache mache, aber es wird de halt immer (minim) Material abtreit, oder?

Mir wärde ebe genau das mache, mir chaufe keini neue, sondern löh üsi bishärige (Gold-)Fründschaftsringe lo uffrüsche und neu mattiere, die si üs schliesslich as Härz gwachse Si si längsmatt gsi, aber ebe oh nid sehr langi Zit Mir hei se aber nid vo 123gold gha, darum glaubi ebe nid, as me em Gschäft elei cha d Schuld gä. Aber ebe, es isch halt so, e Ring wod jede Tag treisch, läbt halt oh mit dir mit. Was ig eigentlich oh no e schöne Gedanke finge. Drum fingis nid mau so schlimm, wenn d Ringe "nume" am Hochzig perfekt usgseh und när Spure drvoträge.

Zuletzt bearbeitet am 06.07.13 10:08

06.07.13 15:29
Lula 

Re: Bräute 2014

Hallo ihr, isch bi öich ou so troumhaft schöns Wätter?

@Dänu: Ah ok, das isch natürli schad! Was het si de für nes Material? Gseh das bi üsem Fründschaftsring (Silber) u sogar scho bi mim Verlobigsring (Titan, ane sit am März(
Mir göh äuä mau zBern chli ga schnöigge, ha derte vore Goldschmiedin no ne 10% Guetschin u de wetti mau no uf Thun zum Rentsch

@Fringilla und Dänu: Es git positivi u negativi Brichte über 123gold, bi de geschter Obe no chli ga goggle...

@Fringilla: Was machsch de Du brueflech, wenn Du mit Gpld u Silber ztue hesch?
Luut Rohmberg chame Titanringe nit verändere, luut Internetbrichte scho, chunnt äuä chli ufs Gschäft drufah.

@lil: Jep, di Site isch super, hei üseri Wunschliste ou derte!



So, i hocke jtzt mit mim Buech no chli i Garte use, hei bis vor kurzem no Konfi ikochet fürs Hochzyt...

07.07.13 10:19
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Und gniesset dir alli s schöne Wätter?

@Lula: Jo, wie gseit es isch äue eifach ufwändig, darum bietets nid jede a. Und je nach Ring choschtes när meh als dr Ring sälber.
Ig mache hauptsächlich Spektroskopie a Chemikalie und für das brucht me Spiegel us Silber, Gold oder Aluminium. Do hani ebe scho dr eint oder anger verchratzet

@all: wenn mer scho bim Thema si, kennt öper e guete und nid all zu tüüre Goldschmid, wo Sonderafertigunge macht? Ha e Ring mit emne Stei ire rächt spezielle Fassig und wett e passendi Chetti derzue lo mache. Ha mir mau e Offerte gholt, wo mi aber fasch zu de Socke usghaue het u ersht no nume fürd Arbeit gsi isch, wils Material bringi sälber mit guet, vilich isch die Arbeit halt oh eifach tüür... wett glich no noime angers go froge, was es würd choschte.

07.07.13 11:01
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2014

fringilla,

ich schlich mich als 2013er brut mal rasch ine. vilich bringts der ja öpis. mier hend d ehering vo mim mami und papi becho. es sind typischi ring us de 70er jahr gsi. wiisgold und viereckig. natürlich het das viereckige nöd eusere idee entsproche und hends ändere lah. jetzt sinds rund und d oberflächi isch gnau so wie mer hend wele abgschliffe. ich han offerte ide schwiz igholt, zh, luzern und bern ich het bi allne en priis gha vo 250 chf bis 800 chf nur fürd arbet.

den simmer uf dütschland, hani en goldschmiedin gseh mit me herzige atelier... hani denkt ich frag mal. innert ere wuche het sies gmacht und kostet hets.... knapp 60 euro

;)

07.07.13 11:10
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Jö Zibesa, merci vil mau für dä Tipp! Isch jo wahnsinnig, was das für ne Ungerschid macht I däm Fall muessi mau e Dütschland-Usflug mache...
Und as dir d Ringe vo dine Eltere träget isch jo mega härzig, fingi würklich e schöni Idee!

07.07.13 11:15
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2014

ich ha den denkt i frag ma was denn die ringe koste würde jetzt.... seit sie ab 900 euro.... hemmer zimli gspart :)

abr en usflug nach de lohnt sich immer... chasch mer sus au schribe de segder wo sie isch..

07.07.13 15:35
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme, bi däm schöne Wätter luegi nur churz gschwing iz Forum - isch troumhaft!

Juhui, hüt Abe chöi mir ändlech üses Engagement Shooting mache! Freue mi sehr.

Am Friti hani offiziell kündet ir Bude und es isch irgendwie no e emotionale Tag gsi... aber es verstöh mi die meiste.

@malinchen: I ha mi mau no chli gnauer erkundiget wäg sore Cupcakes-Torte und Cupcake Affair es Mail gschriebe, es het mi eifach wunder gnoh. Ha e mega usfüehrlechi, nätti und kompetänti Antwort becho, aso dr Service het scho mau mega punktet Es isch würklech schwierig, e gnaue Priis z'nenne, wüus haut sehr ufd Deko drufa chunnt, was es einzels Cupcake choschtet. Sie het mir agäh, zwüsche 7.50 u 10.50 pro Stück (standard Grössi). De chunnt no d Etagère Mieti drzue (25.-), d Torte obe druf gits ab 58.- u de no d Lieferig, je nachdäm wo sie se müesste hiliefere. Aso bi üs chiems äuä scho uf 600.- oder no meh. Aber i hätt haut scho mega Fröid dranne und es würd eifach passe... Mau luege, het ja no Zit. Immerhin weissi itz chli gnauer, wasi müesst budgetiere.

So, jetz hoffi mir chöige hüt Abe superschöni Föteli mache u de so i ca. 2 Wuche (sie brucht ja no Zit zum bearbeite) die STD-Magnetli bsteue!

Gniesset das Wätter no i vou Züg!

 1 .. 125 .. 248 249 250 251 252 .. 625 .. 997
Taeboyana   richtig   bstellt   bearbeitet   Hochzyt   Janedoe   Hochziit   würklech   irgendwie   würklich   gspannt   Iladige   Pfingstrose   Problem   Location   squishy   Zuletzt   Littlefoot   malinchen   schaffe