| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 126 .. 249 250 251 252 253 .. 625 .. 997
07.07.13 18:06
Lula 

Re: Bräute 2014

@Fringilla: Ja, hei dusse zmörgelet u hei bis vor kurzem ou dr ganz Tag dusse gnosse, u närne göh mir umi ga grille, u ässe de gad uf dr Terasse
U Du?
Ah, tönt interesannt...

Wäg am Goldschmied chani dr leider nit hälfe, dä hie wird aber ou öbe grüehmt - http://www.rentsch-ag.ch/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=468&langid=1


@Taeboyana: Wünsche euch mega viel Spass hinech! Zeigsch üs denn Föteli?

Das gloubi, dass das für Di e emotionale Moment isch gsi, aber Dir isch sicher ou e mega Stei vom Herze gheit?!



I wünsche euch no ganz e schöne Obe, u morn e guete Wuchestart

07.07.13 19:25
chliini22 

Re: Bräute 2014

Hallihallo

Puhhh ihr sind ja fliessigi am schriebe.. Mal luege öb ich mal nacheche mit lese.. Uf jede fall versuech ich vo etzt a fliessig drii zluege.. Dörf mich ja au als 2014 bruut bezeichne. Bi eus lauft ziit und bi um jede tip froh :-)

08.07.13 08:40
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hallo zämä! Wow, da isch ja no mega viel gange über's Weekend!

I bi mit GG, sim bestä Kolleg und mirä TZ übers Weekend schnäll uf Genua gfahre chli ga bade... Es isch suuuuper gsi! Hei nur 5h gha mitem Outo und es isch wunderschön det! Ha bis jetz nur dä hässlech Hafe kennt wo d Fähre losfahre...

@Ringe: Mir hei o Partnerringe wo sone gsandleti Struktur hei. D Verchäuferin het üs aber vo Afang ah gseit gha, dass die mit dr Zyt glänzig wird. Wahrschinlech isch bir Cousine vo Dänu ds Problem gsi, dass sie halt nid informiert si wordä, dass das passiert. Da verstahni guet, dass sie när enttüsch si gsi!

@Taeboyana: Ah cool, merci fürd Info!!! Bi üs würds i däm Fall ca. uf 700.- cho... Isch scho chli tüür. Aber soooooooo fein! I weis gar nid, wie viel dasmä so fürnä durchschnittlichi HZ-Torte zahlt... Wie viel heit dir da so budgetiert?

häbet ä guetä Start id Wuchä!!!

08.07.13 08:47
munggi87 

Re: Bräute 2014

Wow 700 fürne hochzitsturte hammer!!

Aso üsi wirt ned meh aus um 100 fr si aber si nur 30 persone...

08.07.13 08:51
nisliker 

Re: Bräute 2014

guete morge mitenand

Hochzitsturte: mer rechnet ca 10-15 franke pro person. je nach dem wie fest sie verziert isch!

schöns tägli

08.07.13 08:51
munggi87 

Re: Bräute 2014

Ah s migros macht ou turte:) 100g choschde 3.20 es normaus stück isch ca 120g
Weis aber bed wie die turte e bi öichne migros so usgse...

08.07.13 08:58
malinchen 

Re: Bräute 2014

Mit 700.- wärs bi üs bi 14.-/Person. Wär ja i däm Fall im normale Rahme... I ha äbä ou scho ghört, dass die bis zu 1'000.- choschte.

08.07.13 09:10
lela85 

Re: Bräute 2014

Guete Tag zämä,

wow es mega weekend... traumhafts wetter... am samstig bini mit enere kollegin z locarno am moon and stars gsi... und gester hemer eigentlich welle gmüätlich es tägli dihai mache, da aber de TZ vum GG bi eus pfuset het (die sind am Samstig au zeme furt gsi) und mir de nüme loos worde sind :), simer eifach 6 stund uf em balkon ghöklet und hend pläuderlet, de het sichs gad so ergeh und GG het im den eröffnet das mir hürotet und er ihn als TZ wünscht, isch auso sehr cool gsi, die reaktionen... jetzt sind eusi TZ informiert... ich freu mich wenn is de allne cha sege (nu na 2 Wuche:)), das gheimnisle passt mer gar nid :)

cathie, ja s het eus mega überzügt, und de typ wos macht het glaub scho recht en ahnig vo dem ganze. eues gseht au super us, isch es resti, oder hani das falsch interpretiert?

zibesa, mega tolli idee mit de ringe.

taeboyana, und wie isch dis shooting gsi? bi gspannt uf dine bricht :)

chlini22, herzlich willkomme, wenn ischs de bi euch sowiit?

thema turte, da drüber hend mir eus also na kai gedanke gmacht... isch gad nid so miiis... sött eher nid so zügs esse :)

08.07.13 09:26
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Torte

Hani ebe oh scho ghört as, do zwische 10 und 15 Franke muesch rächne Und je nachdäm heusche si de im Restaurant oh no Gabel-oder Täller-Gäld (oder wie das de heisst). Aber so schön si aube oh si, mir seits jetzt nid so vil. Bi eher der Dessert-Typ, Panna Cotta und Tiramisu und so. Drum verzichte mir glaubs druf. Vilich zum Zivile, dert hätte mr nid so vil Lüt Jetzt isch GG aber ebe oh nid so Fan vo süesse Desserts, är het lieber dr Chäsgang. Darum wäri eigentlich das die perfekti Alternative für üs (inklusive normalem Dessert natürlich!)
Nur, ob das de so wahnsinnig vil günschtiger chunnt, glaubi oh nid...

Zuletzt bearbeitet am 08.07.13 09:27

Datei-Anhänge
Käsetorte.jpg Käsetorte.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 79 kB

08.07.13 09:48
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Torte: i bi äbä ou gar ke Torte-Liebhaber... Drum fändi die Cupcakes würkli super. Aber die Chästorte hani ou scho gseh. Findi würklech witzig. De chamä drnäbä ja guet no so es Dessertbuffet mache für die wo gärn öpis Süesses wettä.

 1 .. 126 .. 249 250 251 252 253 .. 625 .. 997
bstellt   bearbeitet   würklich   Zuletzt   malinchen   richtig   Taeboyana   Iladige   Pfingstrose   irgendwie   Location   gspannt   Hochzyt   Hochziit   squishy   Littlefoot   würklech   schaffe   Problem   Janedoe