| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 127 .. 251 252 253 254 255 .. 626 .. 997
09.07.13 07:46
lela85 

Re: Bräute 2014

Guete Tag zämä,

daenu16: mir sind am Hosen konzert gsi, isch würklich toll gsi!

Fringilla: das mit de hochzigstuurte us chäs findi ich e sehr tolli alternative, wenn nid gern süässes hesch, und s gseht au super us :)

heart: ja mir sind im Wald gsi, isch euse plan, aber da mir d schlächtwettervariante vo ihnen nid so passte, hemer eus für de fall na en kappele reserviert :) woher bisch de du?
Edit: has gseh, vo willisau, ich vo zeu :)

me, geschter isch e recht doofe tag gsi... mir hend ja alles scho planet, au wenn mirs eusne eltere seget ect (will si ja nid so noch zämäwohnet isch es recht schwirig) und de gester verzellt eus mis "schwigermami" das mim GG si brüäder hürotet... das isch mir gad e riese schlag is gsicht gsi... min GG het sich den nid so recht chöne freue, und d situation isch recht doof gsi, mir choi jetzt unmöglich no 2 wuche warte mit sege... es isch gester sehr hektisch gsi :( aber s chunt scho guet, ein vorteil hets, d gheimniskrämerei gaht schneller verbi :)

Zuletzt bearbeitet am 09.07.13 07:48

09.07.13 08:35
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lela: oh nei, das verstahni dass dir öich da gad nid mega heit chönnä fröiä fürä Brüetsch vo dim GG! Weis er de scho, wenn dass sie hürate? Resp. chunnts öiem Fescht nid id Queri?

09.07.13 08:38
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge liebi Mit-Brütlis

uiuiui de bini mau am Weekend nid am nacheläse und Gestern frei gha und
de hani hüt gad 6 Site zum läse isch aber fägig dass öpis louft und findes immer sehr spannend was dir so z brichte heit!!

@daenu16, ui iiiiiih das würdi bi mine Mädels gad e Krieg geh weme müessti ds Gwicht ageh und ner ufd Waag stah aber das isch ja ou es furchtbar doofs Spili?? finde eh Spili wo öper ner würkli bloss stelle nid luschtig.... auso vo mir dafme luschtigi Sache und ou pindlichi Sache verzelle wo aber LUSCHTIG si...aber es git ner Grenze
@Fringillavigo, was hesch du das nöime erlebt das Spili??

@lilmonkeyme, ou ja das isch e gueti Site für Wünsch fürs Hochzit, merci füre LInk hane gad mau abgspicheret

@Taeboyana, ou schön bi de SEHR gspannt ufnes Foto vo öiem Shooting

@chlini22, Herzlich Willkomme!! ou schön hesch ds Kleid scho....wetsches üs zeige??

Torte
Mir hei 200.- budgetiert.....Das längt äuä hinde und vorne nid....defür werde mir äuä kei Dessert-Gang mache und de chöimer ou meh fürd Turte investiere..bi nämlich scho a Hochzite gsi wo ner öppe niemer meh vode Turte het möge wüume scho süsch so viu gässe het und no Dessert als Gang het becho und das hani recht schad gfunde...wie machet dir das so?
iiiiih die Chäs-turte isch ja der hammerwo chame so öpis bstelle?? mir wette ebe ou e Mitternachtsimbiss mit chäs mache und so öpis wäri natürlich e super Variante

@Heart, jööh das isch ja mega härzig dass er dir nachegreist isch de verstahni guet dasder e spezielle Bezug zu Australie heit!

@lela85, wenn hüratet de der Brüeder vom GG? das verstahni das isch ner no doof aber de würdis sicher ou gli mau säge...?

me
bi üs isch das Weekend ou gad chli öpis gloffe...am SA am Morge heimer bir Schniderin chönne mis Chleid fürs zivile go abhole - es passt ize perfekt ha de bstellti Chopfschmuck scho becho und ha mi für die 2 wiisse Stoffblüemli entschide am Nami simer ner verschidnigs go ichoufe fürs Zivile damit üsi Liste wasmer no müesse ichoufe ou mal chli chliner wird Gestern hani agfange e Girlande selber z mache fürds Dessertbuffet und ha Zückerli selbergmacht mit roter Lebensmittelfarb wo i Herzform si...
---> öpis woni gad muess los werde wo mi recht mag...i ha nid sones super Verhältnis mit de Eltere vo mim GG...si si eifach ENORM anders aus ig und mini Familie. Meh halt so chli bis zu ihrem Gärtli und wohne scho ewigs im gliche Ort und göh ou nid gross furt oder so und das isch mängisch ner nid so eifach wüll si mi überhoupt nid verstöh und säge mege mir chömi ize mi GG nüm so viu hei (was ja no so klar isch) und göngi gern go reise (wie wenn das negativ wäri) es isch eifach nid so eifach. si interessiere sich ou absolut nid für üses Hochzit und frage öppe nie irgendöpis derna - ussert dasmer Lüt nid iglade hei as Zivile wo si hei gfunde die müesstemer ou ilade und das het es mega Theater geh....Gibe mir aber immer wider Müeh bi ihne aber ha wie ds Gfühl si hei mi eifach nid so gern...d Muetter het halt ou stark ds Gfühl i nähmi ihre der Sohn weg...uf jede Fall simer am SA mit ihne gones Coupe esse und ner heimer verzellt mir sige am Morge gad mis Chleid go hole ner het si gfunde das sig eh enorm übertribe sones Kleid fürs zivile anderi lege eifach süsch es schöns Kleid ah. Het mi scho gad möge. Ner seit si no öbi de wüssi weni de ghürate sig de müesi de gad sofort ufhöre mit roucke.....???!!! si het selber ou lang grouckt und ihre Maa ou und mi GG ou...i wott ou ufhöre aber weiss no gad nid obi das gad so churz vorem zivile Fescht wott oder de nachem aber die Ussag het mi gad u möge?! isch gar nid e gueti Stimig gsi....
Sorry für mis gejammer aber tuet gad guet chli z jammere

09.07.13 08:39
lela85 

Re: Bräute 2014

malinchen, er het na kai plan, weder wenn no wo... aber mich schissts eifach ah, well eusi planig mit em "sägä" jetzt nid ufgaht... und mer het also nid würklich demit müsse rechne... si sind sit 1.5 Jahr zämä und mir sit 6.5... isch eifach gad chli en Hammer gsi, aber jetzt hani mi scho wieder chli gfange. :)

Sue, oje... das isch ja mega frech, das gaht doch dini schwigermuetter nix ah ob du rauchsch oder nid. lah dir eifach nid d lune verderbe! für dich muens stimme, und nid für d eltere oder suscht öpert!

Zuletzt bearbeitet am 09.07.13 08:43

09.07.13 08:39
Sue87 

Re: Bräute 2014

....PS hüt ha ig anschinend ou gad smiley-sucht.....

09.07.13 09:04
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Lela: Oje, i cha di vou verstah. De fröisch di säuber und hesch e schöne Plan, wenn ases wosch offiziell mache, u när chunnt är zuvor. Bi üs isches vorhär viu so gsi, dass x Pärli us dr Bekanntschaft, wo chum si zäme gsi (es Jahr oder so) hei ghürate und ig hätt eigentlech o gärn scho lang u mir si itz de bau 8 Jahr zäme... Öpe fasch im gliche Zitruum, wo mir üsi Verlobig ir Familie hei bekannt gä isch uscho, dass mini Schwägerin mitem 3. Ching schwanger isch. Aber das chunnt zum Glück scho guet 9 Monet vor üsem Hochzit, de het sech d Ufregig bis denn öpe wieder chli gleit.

@Sue: Ou nei das isch gar nid schön, settegi Kommentär! Fröi di a dim Chleid, i findes u schön dass du sones speziells hesch und es passt sicher super zu dir. Vor auem wüu dir ja ds Zivile und ds Chirchleche 1 Jahr usenang heit, isch doch das bsunders schön. Vielech spricht da ou e versteckti Iversucht bi dire Schwiegermuetter? Das kenni, das Müetter Müeh hei, ihri Söhn la zga, aber sie söue doch eifach Freud ha, wenn ihri Söhn sone tolli Frou ar Site hei!! Und das mitem Rouke isch ja würklech dini persönlechi Aglägeheit, da het sie absolut nüt drizrede. Het sie gmeint wäge auefaus schwanger wärde, oder wieso?

@Me: Mim GG sis Mami isch geschter Abe cho es Bsüechli mache (i bi nid dähei gsi) und de het mi GG vrzeut, sie heige zäme "über ds Hochzit plouderet". I hane gfragt, was de genau, de heter vrzeut, sis Mami sig äxtra üsi Hochzitschiuche ga aluege. Es het dert ganz e neui Hängebrügg wo fasch näb dr Chile isch und sie wett üs itz es Gschänk mache, dass mir dert chöi Ballön la stiege. I ha das u härzig gfunge und u Freud gha Git sicher u schöni Biuder!

@Lula: Wäg de Cupcakes, i ha mir würklech o scho überleit gha, die säuber zmache. Müesst aber de scho no viu üebe, damits de o guet usgsäch ... aber reize würds mi scho u vor auem chönnt me Gäud spare (i ha drum eh uuuuu viu so Cupcakes und Dekozüg), aber natürlech wärs e riese Ufwand. Mir rate äbe viu drvo ab und i wett mer o nid e wäuts Stress mache ide Täg vorem Hochzit... aber zmindscht bache chönnt me ja vorus und när igfrüre... I mues mir das no chli überlege!

09.07.13 09:11
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lela: hmm, 1.5 Jahr isch würkli nid lang. I verstah di würklech mega, i möcht irgendwie mini Ufregig für die ganzi Sach nid müessä teilä... Voll ego irgendwie. Mir hei hie ja scho mal ds Thema gha, wie's wär wenn no gad öpper anders im änge Kollegekreis würd hürate, u scho da wäri nid wahnsinnig begeisteret unter umständ.

@sue: Cool wägem Chleid!!! Bi de gspannt ufnes Föteli vo öiem Ziviler. Du wirsch sicher hammer usgseh...
Mega schad dass du nid sones guets Verhältnis hesch mit dinä Schwiegerelterä... I has mit de Elterä vo mim Ex nie guet gha u ha irgendwie chli z Gfüehl gha, das sig äuä normal (mini Mam hets ou nie guet gha mit de Elterä vo mim Papi). Sit dasi mit GG zämä bi weisi dases ou anders geit. Aber verstah di guet, das isch es mega doofs Gfüehl wemä sich so nid willkomme füehlt i derä Familie, so wienä Frömdkörper und Störefried, und sich immer für alles müglechä mues rächtfertige. V.a. was geit sie das a ob du rouksch? Wenn jetz schwanger wärsch, würdi d Iwänd no verstah, aber würum söll me nid rouche wenn me verhüratet isch??????? Deu lüt hei eh chli komischi Vorstellige was sich da alles sötti änderä sobald me verhüratet isch.

09.07.13 09:25
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: isch ja mega härzig vom Mami vo dim GG!!! Hmm, i würd ou nid no z viel mache vorem HZ. I ha jetz scho bim Ziviler gmerkt, dassi nid no am Tag vorhär möcht mega viel müessä erledige. Und denn isch's ja de no mal e Nummerä grösser. Aber viel Gäld spare chönntisch uf jedä Fall! Chunnt sicher ou druf a, wie gärn dasses machsch. Wenn's di entspannt chli chönnä ir Chuchi z wärkle und di no chli vor Nervosität ablänkt, wärs sicher guet. Für mi wärs nüt, i würd mi äuä numä ufregä wenn's när nid so wird wienis mir vorstellä oder was o immer...

Bezüglech Chind ar HZ: Mini Schwägerin het ja a üsem Ziviler es Überraschigsapéro gmacht gha. I has mega härzig gfunde u mi gfröit das sie isch cho. Jetz het mir am Weekend mini TZ verzellt, dass ihre ufgfalle sigi, dass es chuum sig si mit de Chind da gsi, alles numä no umd Chind het dräit. Mir isch das i däm Moment nid so ufgfalle, weni aber zrug dänke, het sie nid unrächt. So Chliichind bringe halt scho ä anderi "Stimmig" ine Gruppe Erwachseni. Drum wetti eigetlech am Abe bim Ässe keini drbi ha, möcht när nid müessä Rücksicht näh...

09.07.13 10:03
cathie 

Re: Bräute 2014

@chind: i bi vorletscht wuchenend amne hochzyt gsi, aso eifach chiuche u apero.. Het uu viu chind da gha, oh ir mäss. Und di si sooo lut gsi, hei di ganz zit umegschroue und si zum teil sogar ir chiuche umegrennt odr hei ad bänk gschlagä.. Äs isch soo müehsam gsi, i ha kes wort vrschtande, nidmau bim ja-wort!! I ha eigetlich sehr gärn chind, abr i ha mi sooooo ufgregt, vorauem das di eutere mit denä chind nid si usegangä! Sogar nachdäm d tafelmajorin isch ga sägä isch niemer mit dene schreiendä chind usä! mir hei wahrschinlech nid soo viu chlichind drbi u mir wärdes de eutere eifach sägä das mir erwarte dass si usegöh wenn d chind nid stiu si! Wird vilich nid vo aune guet ufgnoh abr das isch mir egau!

@ torte: mir wüsse ono nid gnau öb mir ä turte wei.. Si beidi nid so di turteliebhaber, abr z turteaschnidä zämä findi haut schono öppis schöns.. Abr weni itz hie so di priisä läsä..

@schwigereutere: mini zuekünftige schwiegereuterä si zwar o sehr angers aus ig, abr mir vrschtöh üs super! Si si o mega härzig und ungerstütze üs, gäbä wärtvoui tipps, schnurrä abr glich nid dri! Und i füehlä mi o immer sehr wiukommä! Si häufe üs o sehr bim umbou vo üsem zuekünftige huus, dr schwigervater macht üs sogar d bouleitig! @ sue: chani sehr vrschtah das di das mag wenn sörigi kommentär chömä, u isch sicher o gar nid eifach wemä sech nid wiukomme füeuht.. De geit mä ja o scho immer mitemnä unguete gfüeu u agspannt zu ihnä..

Soo i muess itz los, no ga d chuchi definitiv usläsä für üses huus!

09.07.13 10:06
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana
Nei nid megem schwanger werde - das isch bi üs eh no keis Thema...weiss ou nid warum si das gseit het aber es löst bi mir ebe fasch chli der Rebell use dasi gad dänke i höre gad extra nie uf nei scho nid aber ha eh vor ufzhöre aber chunnt eim ner sehr komisch übere wenn eim di zuekünftig Schwiegermuetter seit me MüESS de ufhöre wüu das isch ja mini Sach...
ou ja das mitde Ballön isch sehr e härzigi Idee!! gseht sicher super us uf Fötelis

@Malinchen
jööh merci vielmal....ja das tuet gad guet z ghöre dass das ou cha anders si mitde Schwiegerelterei bi froh heimers mit üsere Familie super aber wäri mängischs cho eifach es wäri ou bi ihne so...

 1 .. 127 .. 251 252 253 254 255 .. 626 .. 997
gspannt   Problem   Taeboyana   Hochziit   schaffe   bstellt   würklich   Zuletzt   Location   würklech   bearbeitet   Janedoe   squishy   Pfingstrose   malinchen   Iladige   irgendwie   richtig   Hochzyt   Littlefoot