| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 127 .. 252 253 254 255 256 .. 627 .. 997
09.07.13 10:10
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Cathie
ja genau das isches...i gah würkli jedesmal mitemne unguete Gfühl zu ihne wüui nie weiss was mi erwartet und ob wider Sprüch oder öpis chöme woni ner nid cha druf antworte wüli ja nid Strit wott

i wünsche dir viel Spass bim Chuchi useläse und allgemein boue!!

09.07.13 10:11
lela85 

Re: Bräute 2014

jöö danke euch vilmal für die nette wort...
ich chan mi gar nid so uf schaffe konsentriere, ich han jetzt mini eltere uf hüt zu eus bstellt... isch nid so wie mer planet hend aber ja, s gaht jetzt haut nid andersch.... mini freud isch gad nid so wahnsinnig, aber das wird de scho wider, wenns de dusse isch, de chunt de d vorfreud ufs hochzig

schwigereltere, mini sind eigentlich ganz ok, si isch eifach e chli en gluggere wo nid so chan los lah, aber si meint das emel nid bös...

09.07.13 10:19
nisliker 

Re: Bräute 2014

ou lela... ich cha dich guet verstah... ich wür genau glich dänke... es sich eue tag und söll öpis speziells si... und wenns das 2 mal im jahr git isches irgned wie nüme so speziell. bi eus hüratet jetzt mim gg sin cousen au grad no im 2014... bi am afang au chli gnervt gsie will jetzt jahrelang kei hochzit i de familie gsie isch und viel gäscht bi beidne iglade sind. aber chammer nüd mache...

09.07.13 10:34
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Sue: hihi, das wägem rebellisch si kenni. Reizt mi ou immer wenn mir öper so dumms züg wot vorschribä, gad extra ds Gägeteil z mache... I gloub gägä so Schwiegerelterä gits keis "Heilmittel", da chame eifach numä hoffä, dass sie eim irgendwenn akzeptierä.

@Cathie: oooh, mega cool!!! Möcht ou grad ä nöii Chuchi...

@Chind: Mini Schwägerin isch die Einzigi i üsem Umfäld wo scho Chind het, vo däm här wärdes nid viel Chind si. Aber das isch uf dr anderä Site ou ä Nachteil, denä isch när längwilig wenn sie niemer hei zum spielä und de länke sie immer die Erwachsene ab. Mir wärs würklech am liebschtä, wenn sie die de würde abgäh gägä Abe. Aber mir wärde üs gar nid beliebt mache mit däm Vorschlag...

09.07.13 10:51
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Chind: Mir wette am Abe ou lieber ohni Ching. Es wäre aber eh nume 3 Päärli wo Ching hei u ds einte drvo si üsi TZ, da hoffi sie chöme vo sich us druf, die däheime zla, hei ja eh ke Zit für sie denn... de isch no mi Brüetsch wo 2 (bis denn de 3) Ching het u die hei scho vo sich us gfragt, wie mirs wei, bi gad mega froh gsi! I ha u gärn Ching u GG o, aber i finde eifach, e sones Fescht isch o gar nid luschtig für Ching. I wott weder no es äxtra Chinderprogramm/Chindermenu organisiere, no Ching wo am Abe um d Tische umefreese no Familie wo scho am 10i hei gö, wüu d Ching iz Bett müesse. Mir wärdes de beträffende Gescht vor dr Iladig no mündlech säge, damit sie's vielech eher verstöh. I gloub weme no seit, dass sie ja o entspannter si und s Fescht ohni Ching viu meh chöi gniesse, verstöh das die meiste. I mues nid geng im Mittupunkt stah, aber für dä eint Tag bini egoistisch, da söus um üs ga Bir Trouig und am Apéro chöi vo mir us Ching drbi si, aber die müesse sech unbedingt zäme näh ir Chile oder de müesse sie use! Das isch sone spezielle, emotionale Momänt, dä söu nid gstört wärde. Aber findes no schwierig, wenn u wie meh das wott kommuniziere...

09.07.13 11:14
malinchen 

Re: Bräute 2014

Ja, i weis ou no nid wie mirs wärdä kommunizierä. Also mir wärdes ihnä uf jedä Fall ou vorhär säge... I bi äbä nid sicher ob sies wärde verstah. Mini Schwägerin isch sehr uf ihri Ching fixiert, sie machä praktisch nie öpis ohni die u die einzigi Person wo se darf hüete isch ds Schwiegermami (u die isch ja de denn nid verfüegbar). I dänkä das wird de sicher no zu Diskussione füehrä ir Familie, sie si halt aui mega fan vo denä 2 Ching... Aber wie Taeboyana seit, a däm Tag geits um üs und nid umd Chind vo andernä Lüt.

I dänkä me mues da scho chli vorsichtig si, wie me das de Gäst mitteilt. Ha scho ghört, dass när Gäscht sich grad hei abgmäldet wöu d Chind nid si iglade gsi und sie das irgendwie i falsch Hals becho hei...

09.07.13 11:29
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Hoi zäme!

Chume leider momentan gar ned zum läse und schribe :(

@fringillavigo: jo en DJ wär au en idee als alternative oder eifach en cooli playlist :p dänke alles andere überschritet s’budget definitiv :/ aber de fotograf z.bsp. häd doch gar kei zyt für zum s’ganze menu ässe oder scho? Bi öis wärets dänn 4 persone (fotograf, assistent & 2 kameramänner..)

@malinchen: jo finde d’band ebe au z tüür :( so cool si gsi wäret.. wägem ässe weissi ebe ned aber han au dänkt eifach d’vorspis und en hauptgang oder so will die händ doch gar kei zyt zum ässe oder? Jöö so härzig hihi =) do chömer öis alli no druf fröie uf die zyt =))) <3

@sue: inzwüsche hämer buechet 9 täg side – s hotel händ öis es kollegepäärli empfohle wo scho zum 3. Mol gönd de sommer.. hmm schad häsch keis bessers verhältnis mit dine schwigereltere in spe.. do muessi säge hani würkli mag glück mit mine… sind voll die härzliche mönsche und bis jetzt rede si au nüt dri was s’hochzyt betrifft.. aber das chunt dänn ev. schon o :p wo mi GG & ich aber beidi chli en eignige chopf händ machi mir do nedso sorge :p aber die ussage sind echt doof… :( und si entscheidet jetzt sicher ned wenn du ufhörsch rauche gohts no?! isch doch oft so, dass müettere meinet die nöi frau nähmi ihne de sohn wäg… triangulierig nennt sich das glaub i de fachsproch :p probiers au wenns schwirig isch nedso z’härze z’näh.. hauptsach ihr 2 sind happy zäme!

@lula: jo ebe s problem isch dasses bi öis dänn scho 4 persone sind vom foto/video team.. das mit de band ligt def. ned dinne :/ nähmemer lieber de pianist wie plant ;) dänke au dassmer so en hochzytsversicherig machet – mer weiss jo nie und dänn lohnts sich dänn scho…

@morelia: OMG!!! Was häsch du do für es schwigermonster verwötscht?! Goht jo würkli gaaaaaaaaaaaaar ned die doofi ussag!! Würd ihre klip und klar säge dass das ÖICHES hochzyt isch und si sich chli söl zrugghalte!

@daenu16: danke jo bin roh hämer das ändli abghöglet de punkt :) am 28. Träffemer si will si i de schwiz sind amene hochzyt so leremer si mol kenne und chönd grad s’vertragliche regle :)

@nisliker: hmm und erst chli spöter id flitterwoche im früehlig isch kei option? Aber wieni witerunde gläse han bisch glaub beruhigt und ihr gönd glich uf mauritius? ;) hey und merci für de tipp mitem vergliche! =) döfi froge, was alles debi isch i dem pris? Isch das es speziells honeymoon agebot mit allem drum und dra? Befasse mi drum nonig so mit dem thema aber glich mol interessant zum ghöre ;) voll cool händer no so es toolls agebot becho hammer! :)

Apropos airlines:
hauptsach ihr flüget ned mit air berlin!! :p goh negst wuche 4 täg mit minere TZ uf ibiza und händ extra am donstig morge am 6i de flug buecht, damit mir 4 volli täg händ – jetzt händs öis de flug ufe namitag am 2 verschobe super he? Und am sonntig flügemer au früener retour goht gar ned :( werdet tüüri 4 täg menoo…

@spilis: findi eigentli no easy, solangs ned pindlichi sind sondern lustigi.. brutentführig wie muessmer sich das vorstelle?! :p mit maske übere chopf und so gspäss ui nei mini frisur :p müessti au ned ha :p aber sust wird’s sicher darbeitige gäh en powerpoint präsi oder so und das findi no cool :) jöö härzigi überraschig vo dim schwigermami in spe :)

@taeboyana: oh cool isch öiches shooting so super gsi! =) jo wär mega cool, chöntsch öis paar fötelis zeige hihi bin gspannt dönt emels uper =) mir händ öises (macht jo d’kollegin / brutjunfere) jetzt uf nach öisne sommerferie verschobe dänn sindmer hoffentli chli brun – vorher lauft wohl nüt meh :p

@chlini22: welcome und gratulation zur verlobig! =) uiuiui das dönt jo würkli stressig zügle & dänn grad hürote :p (bin zügelexpert mit öbe 20x zügle ufem rugge daher hehe :p aber natürli isches sicher öbis anders is eigeheim z’zügle hoffentli also s’letschte mol ;)) toitotoi für alles! ;)

@lela85: o nei mega doof :( das würd mi au mega stresse verstoh di guet! :( mir händ us dem grund öisi hochzyt uf negst johr verschobe wil de brüeder vo mim GG zivil im 12 ghürotet häd wil sini frau hochschwanger gsi isch und si immer gseit händ si machet im 13ni no es riiise fest mit taufi & hochzyt zäme – us dem isch dänn aber nüt worde :p aber inzwüsche bini froh, so hämer meh zyt zum plane & vorallem SPARE! Aber isch scho chli e schlag is gsicht :( wüsset si s’datum scho? Oje schad händ ned ihrs zerst gseit! Verstoh di ächt guet.. ich würd d’vorfröid au ned welle teile.. am beste wärs, wenn s’hochzyt vo ihne und öich möglichst wit usenand wär…

Räschte folgt grad:

09.07.13 11:29
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Chind:
Bi öis werdet d’chind de ganz tag debi si wils öis ned stört wänns mol chli lüter isch – aber verstoh öichi argumänt degäge natürli scho au sehr guet.. do mir ned i de chile hürotet sondern d’trauig dusse händ chönti mir no vorstelle, dasses ned soo stört wenns ned ganz ruhig isch wobi chunt eigentli ufs gliche use vorallem chasch dänn ned use goh wild scho dusse bisch :p jedefalls wärs bi öis ohni gar ned machbar, will mir au verwandti vo italie mit chind händ ;) aber mir fröiet öis wie gseit au druf daher :) aber was s’malinchen seit stimmt glaub scho – en kollegin vo mir isch as hochzyt vo öberem ned gange will si ihres baby ned häd döfe mitnäh sprich si hettis dänn glich döfe mitnäh und isch aber glich ned gange obwohl si brutjunfere gsi wär! Goht gar ned oder?! Aber chamer scho no vorstelle dass lüt wo so fixiert sind uf ihri sprössling so reagieret :/ do bruchts wohl vil fingerspitzegfühl..

So jetzt bini glaub wider à jour ;) wünsche öich allne en schöne, sonnige tag! =)

09.07.13 11:41
nisliker 

Re: Bräute 2014

@laprincipessa: also mir hend jetzt 12 Nächt im La Pirogue bueched für 5890.- TOTAL.

debi isch: halbpension, flüg mit emirates über dubai, privattransfer vom flughafe is hotel und zrug, e katamaran fahrt in sunneundergant, 1 Flasche Sekt, Früchte bei Ankunft, La Pirogue Souvenirs, souvenir photograph und es honeymoon dinner.

isch hald würkli es honeymoon packet. aber ich finde das sött mer 1 mal im läbe mache.. normal id ferie chasch nachher sganze läbe wieder :) freu mich meeega fescht!!

09.07.13 11:51
StellaBlack 
Re: Bräute 2014

jo da met de chend esch so en sach... bi eus im omfeld esch grad de absoluti baby-boom usbroche.
da heisst mer händ a eusem hochzyt ca. 5 - 6 päärli wo es chlii-chend händ.
aber ech möcht ebe au am obig kei babys debii ha.... wört mech, wenni ganz ehrli be, störe, wenn nocher die ganz ziit es gschrei esch wäg dene babys.
ech dänke, mer werdet da dene wo chend händ direkt erchläre ond hoffe dass es verstönd. ech ha gar nüt degäge, wenn d'chend am nomittag i de chele ond am apero debii send, eifach zobig möchtis ned...

muess ebe leider au säge, das es so es es gwösses päärli geht, wo wohrschindli ehres baby sehr gern zo präsentations-zweck wört metneh. aso wos eifach drom goht zom ehres chend zeige... ond da brüchti denn aso absolut ned.

 1 .. 127 .. 252 253 254 255 256 .. 627 .. 997
gspannt   würklich   bearbeitet   Iladige   bstellt   Location   Taeboyana   richtig   Littlefoot   Pfingstrose   Janedoe   squishy   würklech   Zuletzt   Hochzyt   schaffe   irgendwie   Hochziit   malinchen   Problem