| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 128 .. 253 254 255 256 257 .. 627 .. 997
09.07.13 11:59
malinchen 

Re: Bräute 2014

@principessa: Nei, das isch ja mega blöd wägä dr Airline!!! Frächheit... Das mache sie eifach mängisch, wenn sie dr Flüger nid voll bechömä, hei ds Kopenhagen es älters Ehepaar troffe us England wo das passiert isch.

@Chind: Also wenn's es Baby isch womä no mues Stillä oder Abpumpe oder so verstahni völlig, dass me die nid cha dehei lah. Das würdi ou nid verlange. Aber i üsem Fall si d Ching bim HZ 1.5 und 3 Jährig. Da findi, sött das nid sones Problem si...

09.07.13 12:02
malinchen 

@Stella: hmm, die mit de Präsentations-Chind si mir ou die liebschtä...

09.07.13 12:19
chliini22 

So i hoffe i vergisse niemertem z'antworte..

->Lula: Also mir hend szviile z'Rapperswil im chliine Rittersaal und sfäscht dän in Schänis imene Saal mit Catering.
Chartene hemmer bstellt, sobald ichs han chani ja es foti mache und zeige.. und danke na für dä link wirde male chli go schneugge ga weg dä tuuurte. mir händ ebe scho es grosses dessertbuffet mal luege was mer möched.

-> Sue: nei also definitiv hani mis chleid nanig.. aber gange namal verbii und dänkä ich nimms.. da mir schleid ned so viel bedütet hani au nöd viel welle defür usgeh und ha etzt es super agebot becho drum dänki nimm ichs dän au :-)

->Laprincessa: i ha zum glück erscht einisch züglet und zwar vo diheime mit mim GG zämä und jetzt zügled mer nach 8 jahr dän is eigeheim.. ja da hani ned so soorge hend gnueg grossi autos diheime bi mine eltere..also 1mal lastwage fülle und dän isch das erledigt.. mir wohned etzt innere eher chliine wohnig uf 3 stöck verteilt.. hät dä vorteil dass nöd weiss ich viel schublade und chäste häsch wo chach fülle :-) also i bin zueversichtlich.. etzt dä im herbst male afange miste und dän hoffi chunt das guet..

09.07.13 12:50
FringillaVigo 

@Sue: jep, es isch eso ne Frogeboge wo mer ganz verschidnigs Zügs het müesse usfülle, Schuegrössi, aber oh Tipps as Paar und luter so Zügs. Ha mir doch nüt drbi dänkt bim Gwicht! und de hei si plötzlich paar Zettel zoge und die hei ufd Woog müesse go stoh, vor allne Lüt! Si hei zwar s Gwicht nid gseit aber wie vil mer dernäbe gläge isch und was me jetzt muess zahle. Isch rächt pinlich gsi. Die räschtliche Sache wo me het müesse agäh, hei si de für gar nix bruucht Darum: bi üs gits nüt, wo d Gäscht nid vo afang a wüsse um was es geit und nüt, wo "Plficht" isch (ussers Gäschtebuech signiere)
Loh di nid vo dire Schwigermueter lo abezieh! Dis Chleid isch super schön und ganz egal was du a DIM Hochzig wottsch alege, es muess nume dir und dim GG gfalle. Muesches so gseh: Als Brut chame gar nid over oder underdressed si, als Gascht allerdings scho, also sött si sich besser guet überlege, wie si chunnt!

Torte
Für die wos vilich oh würd interessiere: Ig ha jetzt chli googlet, wäge dr Chäs-Mängi: wenns es Buffet wie bim Apero isch rächnet me 100 g pro Person, wenns es Dessert isch 50-80 g und wenns e "deftige Brotzeit" sich 200-300 g. Bi üs wärs ja es zuesätzlichs Dessert bzw e Mitternachtsimbiss, wo sicher nüm alli so möge, drum dänki mir si mit maximal 100 g pP guet drbi. Mi dunkts aso eigentlich günschtiger als e normali Turte. Wo me sowas cha bstelle, hani kei Ahnig. Mini Idee wär eifach ire Chäsi paar Chäs-Liber zbstelle und sälber ufnang zbige und z dekoriere. Aber vilich stell ig mir das jetzt oh grad chli zeifach vor? Muess mau mini Tante froge, was si meint, die schaffet drum ire Chäsi

@lela: ou das isch ja würklich blöd gange! Aber gniesset euchi Akündigung glich, isch ja wäge däm nüt weniger tolls! Und es wärde sich alli genau so für euch freue, wie wenn dir die einzige wäret! Hoffe, si plane de ihri Hochzig nid ir gliche zit wie euchi! Aber wenn sis sälber nonig wüsse, passe si sich jo de vilich euch a, im Sinn vo, laaang nach euch

@pricipessa: Brutentfüehrig isch glaubs eher e dütsche Bruch. Dert nähme d Kollege d Brut mit und mache e Beize-Tour, dr Brütigam muess se go sueche und i jeder Beiz wo si gsi si, muessr d Rächnig zahle. Aber es gibts oh as si nume a ei Ort gö und dr Brütigam zB es Spili muess mache, drmit d Brut widr frei wird. Finges ganz e dumme Bruch für nes Hochzig, wil de verschwindet eifach e Teil vor Gsellschaft inkl Haupt-Persone für ne langi Zit und dr Räschte hocket ume und wartet, bis si ihre "Spass" gha hei.

09.07.13 15:06
Heart 

Cathie: ja mier geits gliich met de chend. am apero eschmer das no gliich, aber am aabe wetti lieber ou,, dass sech die gladne gest chöi ufs fiire "konzentriere" und ned de chend möi nahsprenge und go luege öbsi etz schlafe und und und...
etz hani aber es gottemeitschi, si wird nächst jahr 8i und ech weiss ned... mier hei werkli es ängs verhäutnis, esch z meiteli vo minere schwo und ergendwie hätt si gärn debii, aber esch dänk ou blöd, be ehre e "Usnham" z mache. was meinit ier?

wäg de torte. ech fende ds torte aaschniide ou no schön und esch haut traditionell. mier wärde aber ned so föu gäud usgäh und si am überlege eifach ei torte z näh und de räschte buffet. de chamer beides veriibare

höt aabe heimer s Shooting för d chärtli und ech ha 2 puzzle us Sperrholz usgsägelet und im lindegrüen aagmalet. wini scho mau gschrebe ha, fendi d Symbolik schön. mau luege, was üsi fotografin met üs aastellt.... ds lindgrüen wetti de döörs ganze fest döre zieh, fendes kombiniert met beige und silber oder Gold mega schön..

09.07.13 16:23
Lula 

Ä sunnigs Grüessli i dRundi

@Hert: Mir wei ebe ou es Dessertbuffet, drum wetti dTorte am Zivile. Viellech wäri das ja ou für öich öbis?

@lela: Wieso verzellt euch denn si Brüetsch das nit selber? Aber dass es en Schlag is Gsicht isch gsi, gloub i dr sofort. Inwiefern geit de so Gheimniskrämerei schnäller vrbi?
Ging üs doch aune so, mir hei ou zwöi Päärli im Kollegeskreis, wo äuä 14 oder 15 de chönnte hürote...
Wäg dr SchwieMu, das mit dr Gluggere hani am Wucheändi ou gad gseit... Aso vo mire!

@Sue: Wäg dr Torte, i wetti se am zivile, de muessi denn nit säuber no backe, oder nomau i ne Torte investiere. GG hätti se aber lieber am kirchleche, eifach wüus drzue ghört...

Ou so schön!! Es nachet ihm i riise Schritte bi Dir, scho chli nervös?
Isch ja logisch, Di GG isch ou kenner 9ni meh, sondern e erwachsnige Maa, wo sech säuber e Familie ufbout.

Weiss nit obs Dir hiuft, aber bi üs interessiere sech weder mini no sini Familie fürs Hochzyt...

Es isch doch Dini, resp. Öichi Entscheidig wie ihr hürotet, u für was ihr wieviu investieret! Wieso muesch DU ufhöre roucke, wenn ihr ghürote sit? Bisch ja nit gad outomatisch schwanger... Isch ja Di Körper u Dini Entscheidi, ob u wieviu Du roucksch! U ob u wenn Du ufhörsch geit ja Dini SchwieMu nüt ah.

Ghört doch ou drzue, si mir nit aui mängisch chli am jammere?!

@Taeboyana: Oh jöö, so ne SchwieMu isch ja super!!
U se de würkli vorbereite u igfrüüre, u haut gugge, ob de Hiuf brchunsch, vo dr TZ u süsch Kollegine oder ou begabte Kollege
Genau us däm Grund, wei mir am Obe kenner Kind, aber bis u mit Apero si si ou bi üs willkomme

@cathie: Und hesch e Kuchi gfunde?

@malinchen: Hei mir üs ou nit... Aber es isch ja üses Hochzyt, resp. öiches, daher isch es ja ou öichi Entscheidig, ob ihr am Obe Kind drbi weit ha oder ebe ou nit. Mir hei im fau ou es Päärli, wo mir nit sicher si, ob si chöme, oder ob nume eis chunnt, genau wüu mir kenner Kind drbi wei am Obe. Zwöite isch denn ca 6 Mönet aut, u bim erschte sisi scho ender umi wäg, jänu mir wärdes gseh...

@Stella: Das si doch di beschte Eltere, Kind ha für Präsentationszwäcke, läck si di mir aube sympathisch...

@Chliini: Süsch isch es ja viellech ou für Di e Option, zgugge ob Torte nit am Zivile e Option wäri?!

@Kind: So wie bir Cathie findis sehr schlimm. Hoffe bi üs wärde dEltere zTaktgfühel ha u us dr Kirche gah! Bi üs sis aktuell zwöi Päärli mit je zwöi Kind, ha aber absolut kei Lust gha, e Kindertisch oder gar es Kinderprogramm zarangiere, verstöht mi bitte nit falsch, mir liebe Kind über aues, aber a däm Obe wetti kei Rücksicht müesse näh uf Kiddis...
z'einte Elterepaar het gad vo säuber gfragt, u z'andere isch de gar nit begeisteret gsi... Aber ir hei haut ou scho gseh, wies aube süsch so louft, u dass wette mir am Hochzyt vermiede. Zumau vo beidne Päärli je eis Groselterepaar am Apero wird drbi si, daher isch nit mau da es Problem... Mir wärdes gseh

@all: Schribe aso a däm Text scho sit iwie am haubi zwöufi ume... Hoffe aso me chunnt nache, u i ha niemert vergässe

09.07.13 16:54
daenu16 

@Lela: Cool wegem Hosen-Konzert…nöd so cool will ihr wahrschinlich zimlich überrumplet gsi sind mit dere Nachricht vo GGs Brüeder…Hoffentlich händ ihr schneller dMöglichkeit zum mitenand rede und eu mitenand freue

@Sue: Es grässlichs Spieli mit dere Woog !
Ou Sue du tuesch mir grad leid dass du so en schwere Stand hesch bi dine Schwiegereltere. Das isch so unagnähm und mer mues jo denn doch immer lieb lächle und abeschlucke will mers sich nöd no meh wott verscherze. Fühlsch dich amigs wenigstens vo dim GG verstande i söttig Situatione? Tuet mer voll leid und wegem Kleid muesch dir überhaupt kei Gedanke mache…das isch überhaupt nöd übertriebe.

Chind am Hochziit: das isch würkli schad wenn denn nur es Gschrei isch ide Chirche. Bi üs im Umfeld het no niemert Chind. Aber GG und ich sind ja beid Lehrer und wer weiss ob dKlasse denn no Spalier stönd oder kei Ahnig was…(HZ isch zwar extra ide Ferie)
Ich glaub au, wie Taeboyana, dass es so es Fescht denn bald emol nüm so luschtig isch für dChind! Und d’Eltere sind eifach au nöd GLICH DEBI wenn sie au immerno sötted uf dChind/Babies luege. Ich bi etz gspannt. Di erschti Fründin chunnt im August sBaby über und sie isch würkli de ganzi Tag debi und chan au nöd nur uf sFescht cho oder so, well sie isch üsi Pianistin. sBaby isch bis zur HZ 7 Mönet alt. Ma schaun

@Taeboyana: so härzig dass dini Schwiemu so romantischi Ideä het. Hoff das chunnt denn bi üs auno…Glaub sisch bi allne no chli z’wiit weg.
Wahrschindli merkt euri TZ scho dass sie denn kei Ziit hetti für dChind am HZ, meinsch nöd?

@Nisliker: das tönt mega toll eues Agebot. Katamaranfahrt bi Sunneuntergang *dahin schmelz*
Ich wärded sicher unvergesslichi 12 Täg ha

@Principessa: das isch mir mit billig Airlines scho 2 mol passiert! Genau so wie du das grad beschriebsch! Das mached die doch extra – wettemer!!!

09.07.13 17:27
FringillaVigo 

Ching
Aso ig verstoh die, wo keini Ching derbi wei ha, vollkomme. DStimmig isch eifach e anderi, wil d Eltere sich um die ganz Chline müsse kümmere, wil si früech hei müesse oder wil d Ching outomatisch im Mittelpunkt stöh, aso oh positiv, wil si härzig si oder so. Aber wenn me das als Brutpaar nid wett, fingis emu guet, wenn me seit, me möcht ohni Ching fiiere.
Bi üs isches so, as die meischte Ching vo Uslandgäscht si und die choi jo niemer organisiere, wo se gschwing chäm cho hole nachm Apero und grad ganz deheime loh wetti eigentlich de oh nid verlange, wils jo ebe nid nur um ei Obe geit sondern mindischtens um nes Wucheändi. Darum wird bi üs die Generation am Obe eifach oh drbi si. Es si aber hauptsächlich 8-13Jährigi, wenn igs richtig im Chopf ha, also gibts eh keis Gschrei, härzig si si oh nüm () und we si mau nid all zu früech is Bett müesse hei si eh nume Freud. S einzige, wo ig mir de muess überlege, isch obs e Chinder-Tisch gibt oder nid. Wil mit 12i zu de Chliine zellt zwärde, fingt me glaubs nüm so cool. cha natürlich die jünegere separiere und die grössere zu de Erwachsne hocke, aber wo zieht me do dGränze? Und isch ja de oh dumm, wenns einte Gschwüschterti hie unds andere dert isch und si süsch niemert kenne. Aber mau luege, isch ja nonig grad aktuell.

09.07.13 17:35
malinchen 

Guetä Abä zämä!!!

@Sue: Jetz chunnt mir no gad i Sinn wägä dirä Schwimu, du hesch das Chleid ja scho vorhär gha?!!! (oder hani das jetz falsch im Chopf?) De ischs ja eh ke Stress, de hesch's ja nid mal extra kouft... Was stellt sie sich de vor, dass du im Badmantel chunnsch? I weis o nid, aber das Schwimu-Problem wos viel git isch doch ou eifach sonä Frouä-umezickerei!!! I ha no nie ghört, dass GG's mit ihrnä Schwiegervätterä so Problem hei, die chöi Startschwierigkeitä oder Zwiefel vodä Vätterä irgendwie kläre, aber bidä Müetterä isch das so schwirig! Isch doch eifach schaad...

@Heart: oh, bi üs ischs gad mega am Gwitterä... I hoffe dir heit es cools Shooting chönnä mache, ou wenn ds Wätter nid perfekt isch gsi!!!

@Chind: Ja, i dänkä wenn's jetz eifach es Kollegäpärli wär, chönnti äuä ou besser drüber wäg luegä, wenn sie igschnappt si und när wägä däm nid chömä oder so. Aber da's GGs Schwoscht isch, chönnti mir vorstellä, dass de die ganzi Familie när beleidigt isch. Naja, i dänke mir kommunizierä ihnä das so scho gli mau, de leit sich das hoffentlech wieder bis zum HZ.

@Dänu: Bi üs wärdä äuä ou rächt viel Chind cho Spalierstah. GG isch Fuessballtrainer... U mini Arbeitskollegä mache uf jedä Fall ou öpis. Aber i dänkä die blibä ja när meischtens nid so lang, eifach bim Apéro u när göh sie wieder. Oder wettisch dass d Schüeler gar nid chömä? De würdis drum so kommunizierä, dass dir das nid wettet...

09.07.13 21:44
StellaBlack 

Ech ha mol no ganz en anderi frog a euch bzw. a alli wo för d'iiladige extra föteli mached: was choschtet eigentli sones shooting ongfähr?
Ech ha mech jo entschede d'chärtli selber zbastle ond wört eifach mol gern en choschtevergliich mache.

1 .. 128 .. 253 254 255 256 257 .. 627 .. 997
Iladige   schaffe   bearbeitet   bstellt   Problem   Littlefoot   irgendwie   Pfingstrose   richtig   würklech   Zuletzt   Hochzyt   gspannt   squishy   Hochziit   Taeboyana   Janedoe   würklich   Location   malinchen