| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 129 .. 255 256 257 258 259 .. 628 .. 997
10.07.13 11:01
nisliker 

Re: Bräute 2014

@ malinchen weiss nöd ob du sie jetzt bueche sölsch.. muesch vilicht chli uf dis buchgfühl lose. aber sie isch recht günstig und vermuetlich schnell usbueched ja...

@alli die wo chirchlich hüratet. hend ihr am zivile au en fotograf?

10.07.13 11:07
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@chlini: Bi üs isch das nid sone Frag wüu mir ds Apéro gad näb dr Chile hei und vo dert zum Hotel am Abe fahrt me nume ca. 10 min. Bi üs wärde d Gescht drum säuber fahre, je nachdäm müesse sie sech aber de organisiere, wüu z.B. mini Eutere hei gar kes Outo und mini ehemaligi Gaschtfamilie vo Oustralie wird o kes ha. Aber da miete mini Eutere de eifach eis. Bi de Büssli hesch würklech ds Problem, dass de när d Lüt aui zäme ufbräche. I finde 20min fahre ke Sach, das chame de Gescht sicher zuemuete. Isch bi dene beidne Hochzite woni bi TZ gsi mindestens o sone Strecki und für niemer es Problem gsi. We d Gescht vorhär informiert guet informiert wärde, chöi sie sech ja organisiere u je nachdäm chöi ja d TZ Fahrgmeinschafte koordiniere, wenn öper kes Outo het.

@malinchen: vo welne Fotografe hesch no Offerte ighout? Sie si us dr Region Bärn? Hesch Fotos vo dene Chleider bzw. vo dim Troumchleid?? Bi gad gwundrig! I weiss afa o ziemli konkret, was mir würd gfaue und ha scho paar Markene, wo zu mine Favorite ghöre. Aber es cha de glich guet si, dasses de när glich ganz es angers wird!

Ds Shooting isch würklech cool gsi und d Rahmebedingige hätte nid besser chönne si. Itz hoffi eifach, mir gsäche de o no einigermasse guet us druffe

10.07.13 11:31
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Chliini: I ha no chli es ähnlechs Dilemma wie du u weis ou no nid wie mirs werdä mache. Mir hei ds Apéro ir Nächi vor Chille, das isch no keis Problem und drum geits bi üs ou nur umd Gäst am Abe. Vom Apéro bis zur Location fahrt me ca. 30 min u i fänds no cool, wenn die när nid no müesstä fahre. V.a. wöu üses Apéro rächt lang duuret (vo 13.00-16.00). Jetz weisi nid, obi söll ä Car organisierä wo die Gäst z.B. bi 2 Statione abholt (BHF Bern und BHF Konolfinge) und se zur Chille fahrt. Denn nachem Apéro zur Abelocation. Aber äbä, wie när witer isch die grossi Frag. GG und ig sowie vieli vo de "Junge" wärde det när Zältle, aber die älterä Lüt wei das ja sicher nid. Ir Umgäbig hets verschiedeni Landgasthöf, aber die si nid alli ir Nöchi. Weis nid, ob mir de eifach söuä ä Chauffeur astellä wo die bi bedarf schnäll zu ihrem Gasthof fahrt. Das chönnt ja villecht ä Kolleg vo mim Brüetsch oder so mache mit sim Privatouto. Zahlä mir däm chli öpis, chunnt sicher günstiger als "ächti" Taxis... Isch würklech no schwierig!!!

@nisliker: Mir hei am Zivile kei Fotograf gha. Aber hei am Vormittag ds Shooting gmacht mit GG's Schwoscht wo Fotografin isch. Am Zivile het när dr Fründ vor TZ Fotos gmacht miterä guetä Kamera.

@Taeboyana: i ha no vor Sonja Thöni (http://picture-it.jimdo.com/%C3%BCber-mich/), Claudia Komminoth (http://www.ckfoto.ch/index.php) und vo däm Paar (http://jeaninelinder.com/#/bio/) igholt. Aber i ha nur fang die vor Sonja Thöni becho. Die anderä äbä no nid...

ds Chleid isch das: http://graceloveslace.com.au/collections/hollie/

I finde es würd mega guet zu üserä Party/60ies/See-Hochzyt passe...

10.07.13 11:42
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Die erste 2 Fotografe kenni nid, aber d Jeanine Linder isch e Kollegin vo mire Fotografin, mini isch bi ihre mau 2nd shooter gsi und de im Septämber o wieder U mini Arbeitskollegin het o d Jeanine Linder as Hochzitsfotografin gha. Sie isch aber nid ganz biuig, bisch scho uf ihrere HP gsi? Dert het sie Priise druf. I mache aber a dere Steu gärn no Wärbig für üsi: www.andrearufener.com Sie het sicher no nid ganz soviu Erfahrig, aber i finde sie machts geniau, und haut o zumne super Priis.

Wow, das Chleid isch würklech toll! Würd sicher zu dir und euem Thema passe. Aber scho nid ganz günstig (dr AUD isch ja praktisch 1:1 zum CHF). Mi GG fänds dr Hammer, weme no chli Bei würd gseh, im gfaut das mega. Aber i finde, i ha zweni schöni Bei Lege scho gärn churzi Röckli a u so, aber i ha so wissi Bei u när no so doofi Bäserisser... nid schön.

10.07.13 11:55
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Jaa, i ha extra chli tüüreri und günstigeri agfragt zum Vergliche was de alles inbegriffe isch u so. Isch d Andrea de öii Fotografin? D Homepage gseht mega schön us!!! Mues jetz äbe de gad wäg u ha nid hennä lang chönnä luegä. Het sie d Prise druffe oder mues me ihre eifach e Afrag schicke?

Mir gfallts äbä ou mega wöu me d Bei gseht und's trotzdäm läng isch. Die klassische Fokuhila-Chleider gfalle mir äbä nid soooo guet.

10.07.13 11:56
nisliker 

Re: Bräute 2014

ich ha das jahr scho es shooting gha mit de jeanine lindner! sie isch guet! aber minere meinig nah bearbeitet sie bilder nachher recht flach... also het wenig kontrast drin und so... aber das isch gschmacksach...

10.07.13 13:11
lela85 

Re: Bräute 2014

Nisliker, mir werdet bim zivile kai fotograf ha, will mer das ime sehr chline rahme halte werdend, au ohni apero und so :) mer wettets defür ganz nöch ufenand.

taeboyana, ja ich find au das er sich nachli ziit het chöne lah, vorallem weg dere erfahrig mit de andere, aber es isch scho klar gsi, dass es de wenner eini wird ha, sehr schnell würd goh. ich weiss au nid obs eifach gad gsi isch wil si es grosses geburi fescht gha het. und ob si vorher scho drüber gredet hend, k.a.

fringilla, ich hoffe jetzt eifach das si wenn im 2014 erst ab juni würdet. :) und ja euses datum hemer duregeh, er wird ja wohl au nid welle das es z nöch zämä isch.

Transport, ich finde d lüüt söttet das selber chli chöne luege, ev. chamer ja de na e taxinummere bekannt geh oder so?

Fotograf, wow dir hend ja recht vergliche ect ich gseh amel die underschide bi de föteli nid so... mir werdet öpert us em bekanntechreis frage. Ich han es ehemalig Hütichind wo im 3. Lehrjahr isch für Fotifach, ich hoffe si seit de zue.

10.07.13 14:30
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

So, i bi zrügg vom aujährleche Zahnarztbsuech Zum Glück isch aus guet, i wott doch mis Gäud fürs Hochzit spare u nid no süsch müesse usgäh

@malinchen: Ja genau, mir hei d Andrea. Cha sie würklech nur wermstens empfähle. Priise het sie soviel ig weiss nid uf dr HP, am beste schicksch ihre grad diräkt e Afrag, sie antwortet sicher schnäu.

@nisliker: Mit dr Biudbearbeitig kenni mi leider gar nid us, drum chani das nid beurteile... Aber da gits sicher grossi Ungerschiede. I findes fasch wichtiger, was d Fotografin für es Oug het, wie sie e spezielle Momänt cha ifah u d Lüt trifft, u da bini mit üsere extrem happy.

@Lela: Ja da kenni es paar, wo zGfüu hei, sie müesse pressiere... Mir si da haut ganz angers. O wenn das überhoupt ke Garantie isch, dass d Ehe de häbt, stimmts eso für üs u mir wärde üs nie müesse vorwärfe, mir heige irgendöpis überstürzt.

10.07.13 14:45
chliini22 

Re: Bräute 2014

hallihallo

Danke für eui Meinige wegem Transport.. mir zerbreched eus scho lang de chopf weg däm.. isch halt immer so e sach alk und fahre.. dän dänk ich wieder es isch jede gnueg alt und cha luege wie er das löst.. ich glaube i fröge male dete es taxiundernehme a was es taxi vo a nach b chostet..
ich denke eis oder zwei büssli zorganisiere wo eus umefahre wür wer nöd so es problem..aber ha eifach würkli angst devor dass dän wenn die erst person wür welle ga (vermuetlich grosmami vom GG) dass dän gad es paar glegeheit nutzed.. so han ichs ebe male amene hochzit erlebt.. ich bi erst a eim Hochzit gsii und wen das mis fest gsii wer, dä hett ich nachher glaub en hülchrampf gha.. dlüüt sind scho uf dä startlöcher gsesse hend eigentlich nur na tuurte abgwartet..chum isch das verbi gsii sinds gange und dän ebe so ein ratteschwanz.. oh sbüssli gaht..also gönd mir au.. tja am schluss simmer na öppe 10tä höch dete gsii well all andere hei sind und das irgendwie na vor em 12fi.. und sie hend bewilligung bis am 3 gha.. :-S

aber glaub ich luege male weg dä hotels rundume und schrieb die male aa.. aber schön dass ihr au so denked..

10.07.13 14:55
daenu16 

Re: Bräute 2014

oder wie wär Nez rouge? die fahred dLüüt mitem eigete Auto hei wenns nüm chönd fahre (ich weiss natürlich nöd wie wiit dini Gäscht müend).
Ich bin mal TZ gsi und mir hend das so organisiert

 1 .. 129 .. 255 256 257 258 259 .. 628 .. 997
Hochziit   richtig   Littlefoot   squishy   malinchen   Problem   Taeboyana   Pfingstrose   Location   Zuletzt   Iladige   Hochzyt   irgendwie   schaffe   würklech   würklich   Janedoe   gspannt   bstellt   bearbeitet