| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 130 .. 257 258 259 260 261 .. 629 .. 997
10.07.13 22:00
daenu16 

Re: Bräute 2014

@Lula: Mir chömed ebe nöd us de Kirche use dass sie chönnted Spalier stoh. Es wär sicher uuuuh härzig üsi Klasse debi zha, aber rechne mal us...mini und sini Klass git 40 Chind wo alli nöd chönd elai cho (usserdem sisches ide Ferie), das wäred grad chli viel zuesätzlichi Lüüt

Nez Rouge: also das HZ wo mir Nez Rouge gha händ isch im Mai gsi

Coiffeur/Makeup: ich weisses nonig obi denn in Salon goh oder sie zu mir hai/oder Hotel chunnt

@Fringilla: ooooh super. ich würd au gern es Foti gseh vo dene Schueh!! Ich wünscht ich hett mini Schueh scho. Ich suech petrolfarbigi

@Cathie: Das hani scho oft ghört, dass mer denn imene Kleid super usgseht wo mer sich ebe grad genau das nöd vorgstellt hetti...denn isches eifach schwierig sis Bild im Chopf los z'loh...stimmts?
Loh eifach dis HERZ und dis Buuchgfühl entscheide!!!

me: Chume grad vom Engagement Shooting! Hach isch das toll gsi. Frisürli mache bide Coiffeuse (ich nimm definitiv nöd sie für dHZ Frisur) denn het mich dFotografin gschminkt (sie isch Makeup Artist) und denn simmer ide Obigsunne 2h dusse im grüene, direkt bi üs am See gsi go fötele. Mega romantisch! Super Liecht! Gueti Luune! und eifach 1000% sicher dases sich glohnt het für mini Traumfotografin chli meh Geld id Hand z'neh

Zuletzt bearbeitet am 10.07.13 22:03

10.07.13 22:43
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Cathie: oooooh so schön!!! Was fürnes Chleid ischs de gsi? I möcht de ou im Tessa ga luegä, ha gseh dass sie det Chleider vo Rembo hei, die gfalle mir äbä ou mega guet... Jaa, i mues umbedingt zersch ga probierä, scho numä für das Feeling mal z ha. Heit de dir jetz e Termin abgmacht oder sit dir eifach mal verbi gange?

@dänu: oh so cool isch ds shooting guet gange! Am See ir Abesunne si d Föteli sicher mega schön wordä!!!
Ja, das wär scho gad chli viu Chind. I würd i däm Fall ganz klar kommunizierä dass dir das nid wettet. Süsch organisiert viellecht glich öper öpis hinter öiem Rücke...?

@Gurtefestival: ooooh, i wär soooo gärn ufe Güsche. Mir göh eigetlech jedes Jahr anes Festival. Aber mir heis vou versiffet Tickets ds bstellä, mir luegä immer ufs Line-up wo das mir wei gah, und St. Galle wär das Jahr üse Favorit gsi, isch aber scho usverchouft gsi und Güsche ou. Drum löh mirs jetz lah si mit Festivals das Jahr u spare das Gäld fürd Flittis...

11.07.13 08:04
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@daenu: Gäu nach somne tolel Shooting ischme gad uf Wuuke 7! U ds Abeliecht isch dr Hammer im Momänt.

@Chleid: i wott o unbedingt i Tessa & Thomi, die hei würklech schöni Chleider und ha scho viu Guets ghört. Uf dä Momänt, weni säuber mau es Chleid anneha, freui mi scho jetz!

@me: Ha gester es Ässe mit mine ehemalige Studiekolleginne gha und mir heis immer so luschtig, jedesmau gits irgendwelchi News wüu öper hüratet, schwanger isch oder süsch öpis Itz het gester die einti Kollegin verkündet, dass sie o im 2014 hüratet, no vor üs I freue mi würklech sehr für sie und itz hani öper meh zum Hochzitsnews ustusche

@Gurtefestival: mir gö nur 1 Tag, am Sunnti. Wo mir vo Oustralie si heicho Mitti April hani dänkt es heig de eh nüt meh, när hani gseh dass am Sunntig genau die Acts chöme, woni wett lose!! Freue mi auso riesig.

11.07.13 08:13
lela85 

Re: Bräute 2014

Cathie, de hesch aber na glück, dass d hosen na gsehsch... si machet drum nach dem summer doch en längeri Pause...
buuu ich mun glaub au mal go luege weg eme chleid, das höch wo das bi dur usglöst het, steckt ah :)

me, ich hans i zwei schulkollegine verzellt, und die eint wett gad ihri ferie umbuchen, ich weiss jetzt nid gnau ob si z gfühl het si seg de as ganze hochzig iglade, ich han drum denkt nur fürs apero... ojeee

11.07.13 09:02
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge

a öich alli
Merci vielvielmal fürs Verständnis und di guete Tipps mege mine Schwiegereltere.....het gad uuuu guet ta bi öich chönne Luft z mache - finde das Forum eifach immer no super

@BellaVita
Herzlich Willkomme im Forum!! Gratuliere zur Verlobig

@cathie
hihihihi ha gad müesse schmunzle - ha ebe ou ds Gfühl dass eim ner plötzlich es Kleid cha gfalle a eim selber wome NIE bimne Heftli hätti usgläse

@lela85
ou schön heiters chönne säge ize isch das heimlich tue verbi....und bim Brüeder tönt das ganze ja no sehr unklar - würdi mir ize keni sorge mache
auso bi mire Muetter het si und 2 Brüedere vo ihre alli im gliche Jahr ghürate.... aber isch emu jedes Fescht super gsi und si hei haut eifach aus Familie sozäge ds ganze Jahr öpis z fyre gha

@Taeboyana
ou mega härzig megem Shooting...bi uuuuu gspannt scho ufne Kostprob vo föteli

@daenu16
schön heiter sones guets Shooting ha - hesch es Föteli?? warum bisch gad sicher megde Coiffeuse? Isch d Frisur nid ganz so cho wie planet? Isch ja aber vo demher gad guet weisches

@malinchen
das Kleid isch ja meeega schön und würdi sicher super zu öichem Hochzit passe!! hesch de usegfunde obses nöime ir CH git wotts chöntisch go aprobiere??

@FringillaVigo
Gratuliere zude Schuehha mini ja ou scho - ha scho immer gwüsst weli dasi de gern wetti hesch es Bildli??

Fotograf am Zivilen
Mir werde am Zivile (geit nur no 29 Täg) e Fründ vo üs ha wo fotografiert. Er macht das super und ou hobbymässig sehr gern! Finde eh schnappschüss no öpis cools und mir werde ihm de sicher irgend es Merci gäh defür

Gestern bini gad uf D go ichoufe fürs Zivile...ha mega viel Züg kouft für Deko und fürd Chind und füre Dessert-Tisch aber es isch ou für üsi Verhältnis mega günschtig?!?!

11.07.13 09:04
Sue87 

Re: Bräute 2014

@lela85
ou das isch no e doofi Situation....aber si cha ja nid devo usga, dass si as ganze iglade isch oder heit dir MEGA viel Kontakt...? Vilicht wett si ou verschiebe dass si emu as Apero cha cho?

11.07.13 09:05
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Cathie: Das glaubi, as ein a sich sälber mängisch öpis anders guet gfallt, als uf de Bilder! Drum würdi ebe oh nie öpis bstelle, ohni wenigschtens öpis ähnslichs agha zha. Was hesch de du jetzt gmacht? Heschs Chleid grad kauft oder eifach dini Vorstellige chli apasst?

@daenu: Tönt wunderschön, euches Shooting! So Obesunne macht eifach oh ging traumhafts Liecht

@lela: Ou das isch de e blödi Situation! Aber ig würds ihre scho irgendwie mitteile, ob jetzt diräkt oder irgendwie "durch die Blume", aber süsch isch si de no enttüscht, wenn si d Ferie extra verschiebt, wil si mein si sig am ganze Fescht derbi.

@me: ha nes Foto aghänkt vo mine Schueh. Glaube do passt ebe de würklich nid jedes Chleid eifach so drzue. Aber ig ha se glich müesse ha

Datei-Anhänge
Schuhe.png Schuhe.png (13x)

Mime-Type: image/png, 257 kB

11.07.13 09:20
Sue87 

Re: Bräute 2014

ou das so schöni Schueh!! Gfalle mer sehr!! und falls si nid würde passe de findsch sicher süsch e Alass wott si chasch alegge

11.07.13 10:03
cathie 

Re: Bräute 2014

@ lela: das isch mir o passiert wonis are kollegin gseit ha..si het gd gseit ooo kuul, i wett o cho, bini o igladä? Hani gd chli komisch gfunde vo ihre..ha de när gseit i wüssi no nid öb si igladä sig, äuä ehner nid wius mr ehner chli machä..isch när gloub o okei gsi..

@malinchen: ja die vo rembostyling heimr o am beschtä gfauä!ha abr gloub nur eis an gha u ds isch mr übrhoupt nid gangä..abr i bi o nur 160cm gross..ha z gfüeu a grosse froue chunnt das besser!

@me: neii ha z chlei nid kouft, i bi ja"nur" mitr arbeitskollegin dert gsi wo säuber o hüratet..ha itz ganz viu föteli gmacht und die afa minä mädels zeigt...di si begeischteret gsi!
Itz muessi de mau no bi mim mami vrbi mit dä föteli...ha zersch no parmau wöue drüber schlafä..abr sowisusgseht ganis de nid z spät ga choufe..süsch isches de plötzlich wäg!
Z chleid isch das: http://www.sinceritybridal.com/wedding_dress/3721 abr das wo ig an gha ha isch ehner ivory gsi aus wiss u teu blüemli si imnä ganz zartä rosa gsi!

11.07.13 10:08
nisliker 

Re: Bräute 2014

@cathie s'chleid isch sehr schön aber la di uf kein fall stresse! ich bi i mehrere läde gsie und a jedem ort hends e anderi usred gha warum ich s'chleid unbedingt jetzt söll chaufe. 1 mal de stoff chönd usga und mer chans nüme bstelle, denn isch es einzelstuck und und und... mir heds grad abglöscht... ich wür i 2-3 läde und denn das ne wo der nüme usem chopf gat und dich uf kein fall stresse la!

Zuletzt bearbeitet am 11.07.13 10:10

 1 .. 130 .. 257 258 259 260 261 .. 629 .. 997
würklech   Hochzyt   würklich   Iladige   irgendwie   bearbeitet   Zuletzt   schaffe   Location   Littlefoot   Janedoe   squishy   malinchen   richtig   Problem   Taeboyana   Hochziit   bstellt   Pfingstrose   gspannt