| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 131 .. 260 261 262 263 264 .. 631 .. 997
11.07.13 13:07
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Daenu
wow es härzigs Föteli scho mau

@Malinchen
hihi du hesch e luschtige chef
gniess der Nami und erhol di guet

11.07.13 13:08
nisliker 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana nei ha all bilder glöscht sorry :( aber ich hürate ja scho i 6 mönet. denn duen ich eis poste

11.07.13 13:14
chliini22 

Re: Bräute 2014

hallihallo

Danke für dä Tip weg Nez Rouge.. bi au scho gsi go luege aber ha das irgendwie nöd tschägged.. ich frögs etzt eifach mal aa obwohl ich suscht nöd so bin.. so quasi vorsätzlich alk trinke und dän heichauffiere lah.. aber je nach dem macheds ja es guets und fairs agebot

weg de TZ: genau uf so es gschiss han ich chöne verzichte.. welli vo dä kolleginne dass ich wür ne und damits nachher keis theater git... hemmer eus churz und bündig entschlosse... lieblingsbrueder und lieblingsschwöschter :-) so simmer fein raus gsii.. ha mit em husbau suscht scho gnueg niid müesse erfahre und ha drum absolut kei nerve für name so gezicke gha :-)

Wunschlischte: Was tüend ihr so uf d'Wunschliste??

11.07.13 23:03
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: De isch es doch eifach öbe dIversucht wo se so "doof" laht la tue!

ou, ok, das seit ja de scho sehr viu!! Vorauem dr Satz; "viellecht fingi ja no e besserä" isch ja de wou dr Oberknauer!!!


@dänu: Ja isch sicher nit luschtig, wenn dCoiffeuse usicher isch, u di no bau nervös macht. De würdi ou wächsle, u gad aus unter eim Dach isch ja ou sehr praktisch.


@Fringilla: Kei Ahnig, miner letschte Läder Schueh hani vor fasch 10 Jahr kouft für i Service, dr Leder hätti 3,5 dr Satin 1,5 cm Absatz, ämu die wo ni online im Brutschuehlade ha gseh, u wo mir würde gfalle. U di wärde ebe de ou no polsteret. Aber ou happig tüür...
Wo hesch de Du Diner här?


@chliini: Ja das verstahni, ha mit däm ou Müeh.

Isch doch ou e gueti Lösig, u de blibts gad ir Familie
Was hesch de mit am Huusbou? Ärger gha?

Uf dr Wunschliste hei mir diverses, eifach aus so züügs wo mir bruche, u eifach no nit agschaft hei...

12.07.13 05:57
cathie 

Re: Bräute 2014

@chliini: mir isch o so gangä..mir si immer 4fründinnä zämä ungerwegs u das si mini beschtä fründinnä..hätt mi unmöglech für eini chönnä äntscheidä..u när o angscht gha dases iversucht würd gä..itz hani o mini schwo gno! U si isch u glücklech u ig o!

12.07.13 07:47
chliini22 

Re: Bräute 2014

Lula: neinei mir hend kei ärger mit em huusbau.. Hoffes es bliibt so aber isch halt doch ziitufwändi. Aber ha ziemliche "niid" dörfe erlebe vom fründeschreis.. Anstatt reaktione wie "wow isch schön" hani dörfe ghöre "was? Es huus? Für was bruched ihr das? Chönd eu ja su e 4.5 zimmer wohnig miete usw.."
Het mi brutal möge.. Mir hend bed 10 jahr druff hi gschaffed well das euse traum gsi isch..Und dementsprechend bini etzt au vorsichtig gsi weg de TZ! :-)

Chleid: bi gester mit em mami namal gsi und ha mi für eis entschiede.. Öppis weniger uf de to do liste, gaht ja nur na es halbs jahr..

So wünsch eu es schöns tägli und nöd zstreng!

12.07.13 07:48
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Frauegstürm: Isch scho komisch, dass es unter Froue so schnäll irgend sones Gstürm git. I bi mir jetz am Überlegä, ob mir's halt mit Bridesmaids sölle mache und würklech alli üsi Kolleginne ibinde. Aber irgendwie geits mir gägä Strich wägä eirä üsi Planig überä Huufä z schmeissä... Usserdäm wär GG äuä gar nid erfröit, er het sich mega Ufgregt wägä däm Gstürm und isch eh hennä sensibu wenn sich irgend öper wot id Planig imische... De hätte mir när 7 BM u 5 Bestmen oder wie die när würde heisse. I würd eifach sägä, dass mir de TZ ds Chleid / Hemmli u Kravatte zahle u die angerä müessä sälber luegä. Chöi unmüglech so viel Chleider finanzierä.

12.07.13 08:08
Sue87 

Re: Bräute 2014

@chliini
uuiiiii es Chleid!!!! so toll, gratuliere!!!! hesch es Bild?????

@malinchen
auso i würdi ehrlichgseit ize nid meg dere Reaktion gad alli Planig übere Hufe schmeisse....i verstah dini überlegig aber de hätteter ja ner 12(!!!) Lüt wo mitrede...?! e Idee wäri süsch öbder no "ämtli" hättet woder no öper wettet afrage, ha zum Bischpil ei Fründin gfragt ob si mir de würdi helfe bim Brutschmuck ussueche wüll si schmuckdesignerin isch. e anderi cha u guet singe und die heimer agfragt ob si am zivile öpis würdi singe. 2 Fründe vo mim GG werde grilliere am zivile. so chame teune ou no e Rolle am ganze geh wo die womer ize agfragt hei mega fröid hei gha...

12.07.13 08:20
lela85 

Re: Bräute 2014

Guete Tag zämä,

ihr sind ja wieder flissig gsi... unglaublich...

Chleid,
dir sit ja teilwis scho recht früäh dra, ich han mer da na gar kai gedanke gmacht, wivil früächer mumer das echt mache? ich bini ebe nid so fan vum chleid, das isch mer irgendwie nid so wichtig. ich würd gern eis miete oder occasion chaufe, hender gad en tipp?

Nez Rouge,
Ich glaube das mer das nid i allne kantön chan mache, mit s ganze jahr... aber ich chan mich au tüsche, finde d idee uf jedefall guet. ev. chamer ja au eifach mit eme taxiunternehme luge?

Malinchen, lass dich nid verrückt mache vo dem gstürm, es isch din grosse Tag! und du chasch au nid well eini das nid chan akzeptiere soviel TZ's ha... Ich han mich au müässe entscheide, und han den eifach di 2 Person wo nid TZ isch gfraget, ob si de au chli würd mithelfe, de het si emel mega freud gha! Ha i dim Bitrag glese das du de TZ chleider zahlsch, isch das so, macht mer das?

Chlini22, Niider sind normal. aber ihr hend druf gschaffet und da chönder mega stolz druf si! lass der d freud nid kaputt mache!

me, danke für euri tipps, ich han kai ahnig, wie mer das so sell durch die blumen sagä, hender chli tipps?

hend e schöne Tag

12.07.13 08:31
malinchen 

Re: Bräute 2014

@sue: Ja, du hesch rächt wägem mitredä... I finges eigetlech o blöd. Usserdem schiints ja würklech nur 1 Person z störe. I dänke es wird sicher Sache gäh wo alli Ibunde wärde, für Fotopräsentation oder Sketch oder was o immer sich üsi TZ wärde überlegä. Es isch ja eigetlech so dass sich alli üsi Kollegä guet kennä, mir hei nid so Grüppli wo praktisch nüt zämä z düe hei. Vo däm här gani drvo us, dass üsi TZ die angerä sicher wärdä i Überraschige oder so ibezieh.

I nime die Kollegin sicher mit zum Chleider aprobierä, das hani ihre ou scho vo Afang a gseit. Aber süsch isch no schwierig, aber mit dä Ämtli isch no ä gueti Idee, villecht chunnt mir öpis i Sinn wo sie chönnt übernäh...

@Chliini: wow, du hesch ds Chleid scho?! So cool... Jaaaaa, bi ou gwundrig ufnes Bildli!!!

 1 .. 131 .. 260 261 262 263 264 .. 631 .. 997
Janedoe   squishy   würklich   Iladige   bstellt   irgendwie   bearbeitet   würklech   malinchen   Taeboyana   gspannt   Pfingstrose   Hochzyt   Problem   Littlefoot   Zuletzt   Location   richtig   schaffe   Hochziit