| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 133 .. 263 264 265 266 267 .. 632 .. 997
12.07.13 14:20
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Hehe, ds 1. geit itz äbe genau i die Kategorie woni bi mir zGfüu ha, dass sie überhoupt nid zu mir passt... Wär mir zu Ballerina-Prinzässlimässig Dis findi de scho dütlech schöner!! Bi sicher, dass das super usgseht, eifach a mir gloub eher nid Aber isch ja guet hürate mer nid aui im gliche! Hesch du dis de ou uf Ricardo kouft, oder bisch eifach mau ga schnöigge? Und was leisch du eigentlech für Schueh a, hüratisch ja im Winter?

12.07.13 14:24
nisliker 

Re: Bräute 2014

ich hans neu im lade kauft. bi nur nach pronovias chleider go luege... die sind wunder schön! es git au chleider ohni reifrock! aber ich finde mer cha 1 mal im läbe sones schöns chleid alege und nachher nieme... denn sött mer das doch usnütze. ich wür i jede stil chleider mal drischlüüfe und plötzlich gfallt der denn öpis wod nie denkt hetsch :)

ich ha wiisi stifeli kauft :)

Datei-Anhänge
schuhe.jpg schuhe.jpg (17x)

Mime-Type: image/jpeg, 77 kB

12.07.13 14:38
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Die Stifel si dr Hammer! D Chleider wod verlinkt hesch gfalle mr oh, aber ig ha eifach Bedänke as ig mi nid e ganze Tag imne wite riisige Chleid würd wohl füehle, aber angeresits hesch ebe scho rächt: die Glägeheit, sones Chleid azha, chunnt när nüm...

12.07.13 14:46
nisliker 

Re: Bräute 2014

@fingilla also für mich isches immer klar gsie das ich es chleid mit reifrock möcht 1 mal im läbe prinzessin siii ich denk am abig wend müed bisch wirds scho chli umständlich aber es lohnt isch. abigchleider chammer nachher zu jedere hochzit träge.. eifach nöd wiis

12.07.13 15:01
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Sehr cool die Stiefeli!!

Es mues uf au Fäu es spezieus Chleid si und o es richtigs Hochzitschleid. Wirde de uf au fäu verschiedeni Stile aprobiere, aber mir isches scho wichtig, dasses de zu mir passt.

12.07.13 15:34
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Nisliker: wow, i finge beidi Chleider mega schön!!! Aber i has chli glich wie d Taeboyana, i gloub i würd mi nid wohl füehlä. I ha mir halt bevor mi GG dr Atrag het gmacht no gar nie gross Vorstellige gha vomnä Hochzyt und als Chind bini ehner mit de Buebe ufem Schuttplatz gsi als dasi mit Meitli hät mit Puppe gspielt oder so - daher isch dr Prinzässin-Troum bi mir ou nid so usgeprägt. Aber aprobierä wotti ou ganz viel verschiedeni. Eifach mal zum luegä... A andernä gfalle mir die Chleider drum scho.

@Weekend: I gloube mir mache nid viel HZ-Sache. Hüt abä chunnt mini Besti zu mir, chli gmüetlech uf dr Terrasse höckle und irgend ä leckerä Cocktail schlürfe. Morn göh mir zu mine Elterä und übernachte när gad det und de machä mir am Sunntig äuä ou nümme viel schlaus.

12.07.13 15:39
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

so öpis gfieu mir no: http://www.theknot.com/wedding-dress/mag...:-1&src=res ...

12.07.13 15:43
nisliker 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana mer gseht nüd wemmer de link aklickt! chund es login...

12.07.13 15:44
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

ach blöd stimmt, da brucht me es Login... jänu, vielech findi süsch mau no eis woni nech cha zeige

12.07.13 15:47
nisliker 

Re: Bräute 2014

kopiers doch use oder mach en screenshot?

 1 .. 133 .. 263 264 265 266 267 .. 632 .. 997
Pfingstrose   Hochzyt   bearbeitet   Zuletzt   würklech   Hochziit   Iladige   gspannt   Taeboyana   richtig   würklich   bstellt   squishy   malinchen   Location   Problem   Littlefoot   Janedoe   irgendwie   schaffe