| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 133 .. 264 265 266 267 268 .. 633 .. 997
12.07.13 16:08
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Sodeli, das wärs.

Datei-Anhänge
main_imageCA5GV26C.jpg main_imageCA5GV26C.jpg (62x)

Mime-Type: image/pjpeg, 61 kB

12.07.13 16:44
FringillaVigo 

Aahahaa, die Schleppe

12.07.13 18:17
malinchen 

Ja, d Schleppe isch meeeega schön!!!

12.07.13 18:37
Taeboyana 

I liebe äbe Schleppene...

12.07.13 19:07
chliini22 

Danke für alli kompliment zum chleid.. Ha au freud obwohl ich mich nie immene wisse chleid gseh hett.. Am afang han i gseit nur gaaaanz schlicht und so und so und niemals trägerlooos..und scho gar kein unterreif.. Und etzt? Han i trägerlooos und en recht grosse unterreif und denn na in wiiis..
Ha alles mögliche aprobiert und es wered mir sogar chli gwagteri chleider au gstande..
Min tipp: ohni grossi vorurteil eifach drischlüfe und sich beguetachte.. Am chleiderbügel gsehts gaanz andersch uus!

Sooo hend es schöns weeeekend mit viel sunnne!

12.07.13 19:33
daenu16 

Cathie het üs alli agsteckt :-)))) und etz gohts grad voll ab mit de Chleider!

Chliini ich find dis Kleid sssseeeehr schön...WOW!

Nisliker: au du hesch es traumhafts Kleid usgsuecht und (sorry) geili Schueh! Mini Schwägerin het min Brüeder au im Winter ghürate und sie hett sich supertolli UGGs bstellt wo "Just married" hinne druf gstande isch.

Taeboyana: Ich find de einti Träger ganz heiss...Mir würd etz eifach nöd (a mir) gfalle dases so glänzige Stoff isch...eifach wills mir uftreit aber bi dinere Figur wär das sicher keis Problem!

12.07.13 22:05
Taeboyana 

@daenu: I stah eigentlech o nid so uf so glänzige Stoff u ha ke Ahnig, wies a mir usgsäch... So schreg mit eim Träger gfaut mir äbe mega.

Mir hei 2 Chostprobe vo de Föteli becho, nur afa per Whatsapp und noni bearbeitet, aber i ga scho so fasch abe... Schicke aber euch de paar we sie bearbeitet si!

So, gniesset das Wuchenänd mit däm schöne Wätter!

13.07.13 10:15
FringillaVigo 

Heart:
FrangilliVigo: wie hesch du d uswahl för dini florestin troffe? fendes no schwerig, ha scho 2 Bluemeläde i der uswahl aber för wär werkli??? hesch der Offerte iighout?

@Heart: fasch hätti dini Frog überläse hie isch würklich amigs rächt vil los... Also, mir hei dr Florischt nonig fix buechet. Aber ig kenne eine, wo ig oh süsch scho Blueme gholt ha, wo ne sehr e schöne Stil het und mir mega gfallt. Wirde im Herbscht oder so dert e Offerte lo mache. Und wenn dr Pris im Budget ligt buech ig ne. Ig würd eifach nid ume ufd Offerte luege, sondern oh ob dir süsch oh gfallt was si so im Bluemelade hei. Wil, sicher cha jede Florischt uf dini Wünsch igo, oh wennr süsch angers Zügs macht, aber s Ergäbnis wird doch schöner, wenn är eifach sim Stil cha treu blibe. Oh wenn zB grad am Hochzitstag öpis sett id Hose go undr müesst improvisiere. Weisch wie ig meine?

15.07.13 08:24
lela85 

Wunderschöne guete Morge,

hender alli s schön Wetter gnosse das Weekend?

heart,
ich glaub du meinsch nid mich mit dinere Frag betreffend em Chleid :) Euchi Föteli sind mega schön, ich find die idee mit dene puzzleteili na oiginell!

taeboyana,
dies Chleid gseht au schön us, aber für mich wers nüt, well ich nid so uf glitzer stahne. Wer au nüt für mini Figur :)

Chleid,
Ich han bi Ricardo 2 schöni Chleider gseh, weiss aber nid ob ich ev. zerst ine lade sött go luege
Kleid1
Kleid2

Schuhe,
het öpert au grossi Füäss, wenn ja hender tipps? de Dosebach het öpe mini grössi, aber nid so e uswahl, ev. müssti de wohl mal is dütsche oder so....

me,
am Samstig hemer eusi TM's gfraget, si sind zerst chli baff gsi und hend sich nid so viel chöne drunder vorstelle, ich han ene den en Liste gmacht mit de Ämtli und si hends sichs überleit uns eus de gester zuegsait... jupiii
mir hend drum nanig soviel lüt i eusem kollegechreis mit hochzigserfahrig... aber sie terfet sich den gern hilf hole bi minere TZ-Stv. die het scho viel hochzige erlebt, aber mit de Chind sicher kei ziit für TM z siii. ich freu mi gad mega.
zudem hani als fotografin öpert gfunde, si isch im 3. Lehrjahr zur Fotifachfrau, und si isch früäner mit hüätimeitli gsi, si het sich mega gfreut.

15.07.13 08:33
Sue87 

Guete Morge und allne e super Start id Wuche wünschi

@lela, jaaa das Wetter isch doch der Hammer da geit ds Wuchenend immer viu z schneu verbi
bi allerdings froh isch nid immer gad soo schöns wetter süsch würdi äuä gar nie öpis fürs Hochzit vorbereite wüli immer dusse wäri
d Chleider gsehni leider nid wott aghänkt hesch vo Ricardo...? e Frag, was isch TM?? ahaaa wart äuä Tätschmeischter??? Gratuliere dass si zuegseit hei....! Was heiter ihne so für ämtli? muess de ou mau no sonle Liste mache..

@Heart, härzigs Föteli!!!

@Taeboyana, wooow das Kleid gfalltmer mega....so öpis würdi mir ou gfalle
bi de gspannt ufd föteli vo öiem Shooting

@Malinchen, bimer am überlege dasi für am Zivile ou für mi und mini TZ es Strüssli wetti bstelle... wiviu hesch du da öppe pro Strüssli zahlt? weiss die Prise drum gad so GAR nid...

me
Mir hei ize de zimlich alles kouft fürs zivile....de ganz Keller voll verschideni Bier, Aperosache, Wein, Mineral, Esse etc und die ganzi Galerie VOLL mit Dekosache, Nothilfekörbli für Toilette, Gschenkli fürd Helfer etc.....gli kei Platz meh

1 .. 133 .. 264 265 266 267 268 .. 633 .. 997
malinchen   Iladige   gspannt   Littlefoot   Hochzyt   Taeboyana   squishy   Pfingstrose   Hochziit   irgendwie   bstellt   würklich   Problem   Janedoe   richtig   schaffe   würklech   Zuletzt   Location   bearbeitet