| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 135 .. 267 268 269 270 271 .. 634 .. 997
16.07.13 09:29
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Jetzt hesch mi grad inspiriert@nisliker (derbi setti doch schaffe) Mir würd sowas no gfalle: Draht muesch chli abescrolle. Aber isch scho so, d Figürli wäre eifach glich cooler!

16.07.13 09:30
Sue87 

FringillaVigo, wow die findi ou gad u schön.....!!!!

16.07.13 09:35
nisliker 

danke fürd feedbacks :)

17.07.13 07:34
Fanny87 

Guten Morgen Mädels

ich oute mich nun auch mal als angehende 2014er Braut ;-)

wir sind noch ganz am Anfang der Planung und doch habe ich bereits mal die Gästeliste grob zusammengestellt.

Darf ich fragen wie viel Gäste ihr an eurem Fest haben werdet?

Bei uns werden es um die 35 sein. klein..aber fein :-). von der Verwandtschaft werden wir nicht so viele Leute einladen..wieso soll ich jemanden einladen, den ich gerade mal an Weihnachten sehe?

trotzdem würde es mich wunder nehmen, wie ihr das so handhabt?

freue mich auf eure Antworten.

Fanny

17.07.13 08:05
Taeboyana 

Hallo Fanny und härzlech wiukomme! Wenn hüratisch du de?

Mir wärde ou nid e riesigi Gseuschaft ha, am Abe äuä um die 50 und am Apéro wüsse mer noni gnau, i dänke zwüsche 100 und 120. Das isch so genau richtig für üs So bliebe mer sicher sehr guet im Budget und es isch persönlecher, so dass me o chli öpis het vo de Gescht. Mir lade o nid sehr viu Verwandti i, wüu mir mit viune chum Kontakt hei (i gseh die auso zum Teil nid mau a Wiehnachte...). Am Apéro chöi die gärn drbi si, aber am Fescht wei mir würklech die Lüt, wo üs o nach stöh und wichtig si.

@me: I bi geschter rächt fliessig gsi und ha e ganze Jahresplan inkl. Ufgabe vo de TZ zämegsteut plus e Wunsch- und No-Go-Lischte für Poltertag und Hochzitstag Mir hei ja am 1. Ouguscht üses 1. Träffe mit de TZ u de chöi mir ihne grad die Planig scho zeige u was mir genau vo ihne erwarte. Bi auso zfriede mit mir Die Lischte chani itz immer wieder chli apasse und ergänze.

Üsi Fotos sötte jetz jede Momänt fertig bearbeitet si Bis am Fritig sött i se gloub spetistens ha.

@FringillaVigo: Die Drahtsache gfaue mer o mega guet! O d Chleiderbügle findi witzig. E 2013-er Brut vom Forum het settigi säuber gmacht!

17.07.13 08:07
lela85 

Wunderschöne guete Morge liebi Brüüt :)
wobi, bi eus isch nid so schö, s regnet...

all,
danke für euchi tipps mit em chleid, ich werd jetzt wohl einisch ine lade goh und luege was mir so ungefähr staht und passt. und de später bi ricardo und im dütsche go luege nach enere günstige variante...

lula,
ich hans jetzt direkt gsait, und s isch gar kais problem gsi, si hend gar nüt anders erwartet, wett aber weg em apero ihri ferie verschiebe, mega jööö

nisliker,
ich find d turte au sehr schön, würd aber nid umbedingt die figürli chaufe, so herzig si sind, ich finds chli e türe gspass...

fanny,
herzliche willkomme, wenn ischs bi dir so wiit? und wo? mir sind alli gwundrig :)
Weg de Verwandte hemers au so, dass mir eifach die iladend wo eus wichtig sind und womer au kontakt hend, was zur folg het das z.b. GG Götti und mini Grosseltere nid debi sind. ich bi de na gspannt, ob das nochli böses bluet git, aber das wer mir de egal :) Mir hend ca 50 lüt am abed und 120 zum apero.

taeboyana,
ohh das mit de lischte isch en gueti idee, ich ha au so eini, hoffe eifach ich han nüt vergesse, magsch chli verzelle was druf hesch? ich wär no neugirig :)

me,
mir sind mit de fotografin am rede, was choschtet das bi euch so? ich han z gfühl si het eus en mega guete pris gmacht, GG findet aber nid so. 650 - 900 inkl. Chärtlishootig, de priis variert je nach längi wo si am fescht isch.

Zuletzt bearbeitet am 17.07.13 08:09

17.07.13 08:19
nisliker 

@Fanny87 herzlich willkomme bi eus :) mir werdet ca 55 lüd sie am apero und fest. mir hend kei nur apero gäst

@lela 85 danke für dis feedback. bezüglich em fotograf hesch du sehr en günstige verwütscht ;) mir zahled für 8 Stund 3200.- inklusive bearbeitete bilder und bildergalerie

17.07.13 08:31
munggi87 

Hallo zusammen

Ich habe mich erkundigt wegen dem standesamt in lenzburg spich für ne schloss traunng da wir ca 40 personen appero/ trauung sind sagde diser der saal für vorvereiten/ putzen 1200fr ist dies normal? Wir müesten den auch die rechnung bis im august bez. Haben...

Die einzige fitografin die uns fangs eine offerte mache möche um die 1500 für paarshooting und bis kurz vor dem restaurant jedoch inklusive mit fotoalbum dene ist ein relativ guter preis!?

17.07.13 08:39
Fanny87 

danke vielmol für diä lieb Begrüessig :-)!

mir hend no keis Datum gfixet...das isch äbä genau s schwierige. min schatz isch sehr aktiv im spotz und dur das sind vo früehlig bis herbst zimli viel weekends usbuechet.
und genau denn, wenn er mol kein wettkampf hetti, han ich einä ;-)!

aaaaber, mich lächtet s datum vom 14.06.2014 ebe scho recht ah und da wür theoretisch au no passe..aber weiss halt nöd, ob mir nöd fascht scho zspot sind wegem organisiere denn.

min schatz hät gmeint mir heget di nögste zwei wuche denn gnueg ziit zum alles gnau bespreche, will mir denn idä ferie sind :-).

vorussichtlich werdet mir bi üs im nochbuurdorf inere chline kapelle hüroote und det nebet dra denn au dä apero ha. am apero werdemer denki mol ungefähr 150-200 lüüt ha..
hend üs eifach bim fescht uf würkli di engste fründe und bekannte/verwandte wölle begrenze.

früener hani immer es riesigs fescht wölle mit weiss ich nöd was allem..aber mittlerwiile wötti mi wiä gseit uf di wichtige sache beschrenkä und halt au nöd grad weiss ich wiäviel geld usgeh..

appropos geld usgeh..was hend ihr so für es budget?

17.07.13 09:15
lela85 

Fotografin,
muen villicht na amerke, has glaub obe scho grschribe, das si mis ehemalige hüätimeitschi isch, und nöchst jahr im letschte Lehrjah als Fotografin. bi dem Pris isch Album, ganze Tag Fötele und s Chärtlishooting debi, ich glaub da chamer nüt sege :)

Fanny,
also mir hend das Datum au lang im Chopf gha und bi de einte Orte ischs na frei gsi. Ich würd mich de eifach chli beeile.

übrigens d Sue87 führ e Gwundernaseliste:
http://www.heiraten.ch/forum/board/perso...2_237_5.html#44

1 .. 135 .. 267 268 269 270 271 .. 634 .. 997
schaffe   squishy   malinchen   gspannt   bstellt   Littlefoot   Taeboyana   würklich   Hochziit   würklech   Zuletzt   Hochzyt   richtig   Janedoe   Pfingstrose   irgendwie   bearbeitet   Location   Iladige   Problem