| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 513 .. 997
01.01.13 17:56
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Sali zämä

Bi au wieder emal am schriibe.

At Blumä: ich wet unbedingt Gerbera (wissi und orangi) und Lilie. Vode Farbe allgemein möchti Orange, Pastell Lemone Grüen und Champagner oder Beige.

Woohoo mir hüratet näxt Jahr :)

Am Geburi vo mim GG simmer is Hotel Schwanen go Roastbeef ässe und händ den grad no gfröget wegge Hochziit und so. Mir sind überrascht gsi, hend denkt es segi vill tüürer. Zum Reserviere müsstemer en Aazahlig vo Fr.1000.- wo aber den vom Restä abzogä wird. Mir luegend na anderi Locations ah, aber es gfallt mir det sehr. Wie gsehts bi oi so us?

Glg

02.01.13 00:02
regiregen 
Re: Bräute 2014

hallo ich hab mich heute hier neu angemeldet, wir heiraten auch 2014. ich bin deutsche mein verlobter ist schweizer, ich kann den dialekt lesen, aber leider weder sprechen noch schreiben.

wir wohnen im kanton bern. haben noch kein hochzeitsdatum, ich bin ja für ende august. aber da ist noch alles offen. er möchte gerne den kirchlichen segen haben, also soll er ihn bekommen. ich bin katholisch er ist refomiert. ich war noch nie verheiratet, für ihn wird es die 2 ehe werden. Ich würde gerne in eine Hochzeitsscheune wie es sie in de gibt, feiern nur leider habe ich bisher noch nix gefunden was dem auch nur im ansatz entspricht. es soll auch nicht soweit von uns weg sein, da einige gäste einen hund haben. wir, schwiegereltern, tante von schatzi und unsere Zeremonienmeisterin.

ich habe mich dazu entschieden eine zeremonienmeisterin haben zu wollen. zum einen kommt meine trauzeugin aus deutschland und sitzt im rolli und zum anderen hätte ich gerne hier jemanden der mich bei der planung unterstütz und begleitet und so ein wenig dann an verantwortung abgeben kann ohne dass ich den trauzeugen von meinem schatzi da so sehr belästige. so das wars fürs erste von mir ich erhoffe mir hier sehr viele infos zu bekommen über bräuche und sitten und so zeugs was es in der schweiz wichtiges um die hochzeit gibt

02.01.13 08:35
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Hallo regiregen :) Willkommen :)

August ist super, da ist es noch schön warm. Ich hätte auch gerne im Juli/August ein Datum, aber es könnte dann viel zu heiss für die Englischen Verwandten und Freunde sein naja Juni ist ja nicht viel kälter.

Was ist eine Zeremonienmeisterin?

Liäbi Grüess und no es guets nois :)

02.01.13 10:07
Lula 

Re: Bräute 2014

Morge Mädels

@lilmonkeyme: Tönt doch guet. Früschi, fröhlechi Farbene.
I wetti no dä oder afanges nächst Monet i "mis" Resti mau ga ässe u de ebe ou gad atöne, dass mir si aus Option zum hürote hei u gugge das si üses Datum provisorisch chönnte reserviere. Ha mi ebe i nes Resti verliebt... U es tönt super, u das zu überraschend vernünftige Priise.

Ha GG geschter Obe vorgschlage, dass mir doch hüet mau chli chönnte Hochzytssache zämä agugge. Bi ja de mau gspannt. Im moment isch er no gad unterwägs, aber dr Ordner isch zwäg, u dr Weddingplaner in Sichtwiiti... Hei ämu geschter abe scho mau über ne Aperolocation gredet, mir wette ebe im Dorf blibe, u es setti Platz ha für ca 100-150 Lüüt. Mau guggen, 2-3 Ideene si da, jtzt söttis nume no vernünftig wärde.

@regiregen: Härzlech Willkomme bi üs!
Ous rede us schribe chunnt sicher no mit dr Üebig. Immerhin chasch es läse, u das erstuunt mi sehr. Ha Verwandti zBasel, wo mi zwar verstöh, saber nit nit chöi läse... Aber schön isch umi e Bärnere meh hie. Us welem Egge bisch de Du? Wie aut sit Dir zwöi? U wie lang scho zämä?
Viellech wäri ja dSagi zOberwil no öbis für öich http://www.sagioberwil.ch/ u süsch mau chli im Forum gugge, het gäng umi gueti Ideene dinne.
Ä Zeremoniemeister isch was wie bi üs dr Tätschmeister, oder?
Für Tipps uns Infos, gugg mau obe uf dere Site, bi Planung und Tipps findisch sicher öbis. Oder im Swiss Wedding Heftli. Isch es äxtra schwizer Hochzytsheftli.

02.01.13 11:25
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Ja, gäu? Tulpe si eifach e Früehlisblueme, die setts nid zum Jahreswächsel gä

@Lula: Die hani sälber "gmacht". Ha eifach niene wissi Kuvertüre gfunge und nid mau wissi Chuecheglasur! Also hani eifach 4 Tafele wisse Schoggi gno und zäme mit öpe 2 TL Kokosfett gschmolze. Das Fett isch das SAIS, wos eigentlich überall gibt, emu Coophets sicher, isch i somene Bächer wie dr Bratanke u steit meischtens bim Öl. Dr Früschchäs dä vo isch MBudget. Mini Kollegin het Philadelphia gno.

@Blueme: Ig ha mir übrigens no vorgno, genau es Johr vor üsem Termin meh druf z luege, was me für Blueme i de Läde gseht, wo "üsi" Farbe hei oder au süsch no schön si. De chani mr oh grad chli es Bild vo de Priise mache.

@lilmongeyme: Ui, hätt nid dänkt, as es das git as me a Azahlig muess mache bim reserviere. Aber ok, wenn me sich für nes Resti definitiv entschide het, de chunnts uf dasja oh nüm druf a. Provisorisch reserviere geit de nid? Bi üs isch das drum im einte Resti gange. Das wär oh grad mini Traumlocation, aber wenn mes chli realistischer aluegt, isches ebe de glich eifach ztüür, drum luege mr jetzt au no chlei ume. Ha jetzt no 2 anderi entdeckt, aber die hei keini Menuvorschleg uf dr HP (Wobi die normali Spischarte het oh nes Menudruf u das isch nid so tüür) unds einte gibt nid mau a, wie vil Lüt im Saal Platz hei. Fingi müehsam, wil me se de erscht muess kontaktiere, bevor me weiss, obs würklich e Option isch odr nid.

@regiregen: Willkomme bi üs Ig bi oh ne Bärner Auguscht-Brut Was meinsch mit "Hochzitsschüür"? Eifach öpis Dachstock-Mässigs odr isch das no chli öpis speziellers? Wil hesch mau dä Thread hie gseh: KLICK? Vilich isch ja öpis drbi.

Zuletzt bearbeitet am 02.01.13 11:31

02.01.13 13:22
regiregen 
Re: Bräute 2014

danke für die liebe aufnahme hier.

also zeremonienmeisterin ist wohl fast das gleiche wie tafelmajor.

hochzeitsscheune ist folgendes, eine alte scheune die zu einer tollen location umgebaut wurde, wo aber der charakter der scheune erhalten geblieben ist. und wo es dann personal gibt, die getränke bedienung machen

02.01.13 13:31
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Ah, dann schau dir mal meinen Link an, da werden auch paar Bauenrhöfe vorgeschlagen, die eine Scheune haben. Oder eben auch Restaurants/Häuser mit Dachstock, was halt nicht ganz das gleiche ist, aber auch noch schön.

02.01.13 23:53
regiregen 
Re: Bräute 2014

FringillaVigo:
Ah, dann schau dir mal meinen Link an, da werden auch paar Bauenrhöfe vorgeschlagen, die eine Scheune haben. Oder eben auch Restaurants/Häuser mit Dachstock, was halt nicht ganz das gleiche ist, aber auch noch schön.


ja das schon aber ist alles nicht was bei uns in der nähe wäre. wohne dicht beim kanton solothurn auch sehr dicht an der stadt solothurn

03.01.13 09:44
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Hm, da fällt mir so spontan die Gräso Schüür ein, mein Vater hat dort seinen 50sten gefeiert. Ist soweit ich mich erinnere aber mehr ein Dachstock, als eine Scheune. Guck mal das PDF an, Seite 1 unten, da hats ein Bild und die Kontaktdaten, vielleicht ists ja was: GRASO

03.01.13 11:27
regiregen 
Re: Bräute 2014

FringillaVigo:
Hm, da fällt mir so spontan die Gräso Schüür ein, mein Vater hat dort seinen 50sten gefeiert. Ist soweit ich mich erinnere aber mehr ein Dachstock, als eine Scheune. Guck mal das PDF an, Seite 1 unten, da hats ein Bild und die Kontaktdaten, vielleicht ists ja was:


mensch das kommt dem sehr nahe endlich mal ein lichtblick

danke dir

 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 513 .. 997
squishy   Janedoe   irgendwie   würklech   schaffe   Iladige   Taeboyana   Problem   würklich   Hochzyt   bearbeitet   Pfingstrose   bstellt   gspannt   malinchen   Hochziit   richtig   Zuletzt   Location   Littlefoot