| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 135 .. 268 269 270 271 272 .. 635 .. 997
17.07.13 10:23
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Fanny87
Herzlich willkomme bi üs!!
Mir werde am Zivile (9.8.2013) öppe 43 Persone si und ner am kirchliche (9.8.2014) öppe 60 Persone.

@Taeboyana
wow du bisch würkli flissig gsi!!!e schüchi Frag....................würdisch du mir echt die Liste zeige wo du gmacht hesch mitde Jahresplanig und Ufgabe für TZ?? Ha vo dir ja scho die super Idee gstibizt megem 1. August - Brunch und de wäri natürlich super weni ihne denn ou gad mau öpis schriftlich chönti abgeh

@lela85
ou de isch ja guet hesch das chönne kläre.....härzig dass si ou megem apro unbedingt debi wett si

Tischdeko
Ha e meeeeeeeeeeeeeeeega cooli Site entdeckt für gratis Sache abezlade zum drucke......wett die öich nid vorenthalte
http://www.weddingchicks.com/freebies/
Ha dete es Logo kreiiert i de Farbe vo üsem zivile Fescht und wirde die Kreise denn umd Wasserfläsche hänke

Datei-Anhänge
weddingchicks-download-1373978368.png weddingchicks-download-1373978368.png (32x)

Mime-Type: image/png, 146 kB

17.07.13 10:42
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Fanny: Härzlech willkomme bi üs!!! Mir wärdes vodä Gest här ca. ähnlech ha wie Taeboyana. Bim Apéro cha vo üs us jedä cho wo wott, drfür wei mir würklech nur die engstä Verwandte und Fründä am Abe drbi ha. Budget isch bi üs so 20'000, aber wahrschinlech wärdä mir chli drüber si (je nach Flitterwuche und Chleid )

@lela: Oh, isch ja mega cool hesch das chönne kläre mit dirä Kollegin! I dänkä die Fotografin het öich ä mega guetä Priis gmacht. I bi ja o grad dranne Fotografinne z suechä und ha paar Offertä igholt. Im Verglich zu denä woni ha gfunde isch sie sehr günstig.

@Taeboyana: Cool, sone Liste muesi jetz de gloub ou mau erstellä. Langsam wird's ja ou chli absehbar wenn das mir was söttä organisiert ha.

@munggi: Mir hei ja üses Zivile scho gha und hei im normale Standesamt ghürate. Ds Bümpliz im Schloss was die "schöni" Alternative gsi wär, hätte mir ou extra müessä zahle, aber NIEMALS so viel... Findi scho sehr tüür, was die verlange... Aber da isch halt ou vo Kanton zu Kanton wieder alles anders.

@sue: Merci für dä Link.. Muesi ou grad usprobierä! I liebä so züg...

17.07.13 10:47
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Lela: Findi auso o e super Priis vor Fotografin und wirsch so schnäu äuä nüt Günstigers finde!

@Sue: I schicke dir die Lischte sehr gärn, hase auerdings dähei gspicheret und chas drum ersch hüt Abe oder morn mache. Faus süsch no öper interessiert isch, dörft dir se gärn o ha. Isch sicher zum Teil no nid ganz komplett, aber wird de loufend no ergänzt. Itz cha ämu de niemer säge, üsi Planig sig no nid konkret Wo göht dir de ga brunche am 1. Ouguscht?

Isch ja Hammer das Logo!! So öpis würd mir o gfaue. Mues mir die Site gad ga aluege (chumi eigentlech hüt no zum schaffe...?). I fänd o so bedruckti Serviette no cool für am Apéro...

17.07.13 11:14
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

hallo zäme

ich hoffe es gaht eu allne guet und ier sind flissig am plane?!
ich bin zrugg vo de ferie und han leider no kei ziit gha alles nache z läse... hz-mässig händ mier i de ferie natürlich au nüt gmacht, aber jetz chömer wider langsam par sache id hand neh

17.07.13 11:20
lela85 

Re: Bräute 2014

taeboyana, ich het au freud a de lischte :)

17.07.13 11:29
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Hallihallo allersits!

@nisliker: dönt emel mega cool öichi honey moon ferie ! =) so öbis würdi mir ebe au vorstelle scho chli speziell aber prislich immerno im rahme! Wägem fotograf vom zivile: vilicht wird mini kollegin wo super fötelet und au d’fotis für d’iladige mache wird am standesamt cho fötele isch aber nonig fix.. aber sicher ned öber voll professionells und nomol zahle.. hey schön dis chleid! :) jöö hihi die tortefigürlis sind jo mega süess! =) ich finds härzig! =) aber klar 140.- isch ned wenig.. aber chunts uf das no drufa? :p und d’torte isch also würkli au ganz schön! Nisliker: danke für de link! Goni gärn dihäi mol go luege im gschäft ischs komischerwis gsperrt voll schreg?

@stellablack: ui weiss genau vo wasd redsch – han das au gaaar ned gärn, wänn lüt eigentli gar ned gmacht defür sind eltere z’si und ihri chind nur wänd präsentiere – do hani meeega müeh demit!!

@malinchen: würkli mega blöd gloffe mit ibiza :( werdet seeehr tüüri 3 täg naja.. wägem fotograf: würd mi ned loh stresse wänner ned 100% sicher sind – mich überzügt si au ned zo 100% um ehrlich z’si! gwüssnigi fotis sind schön aber gwüssnigi findi vode qualität her nedso guet ned scharf etc.
Oh nei scheisse wäg dinere kollegin :/ krass, dass si dir sones schlächts gwüsse macht.. aber komisch chunt mir so bekannt vor :p ui und krass die ussag.. also nach 8 johr ned welle zämezieh und ned as hürote dänke - ned wilmer generell ned wet hürote sondern wilmer no uf öbis bessers wartet?! Dönt eidütig deno, dass das ned ewigs hebe chan….

@chliini22: ah dänn isch jo guet, wänner nedso vil zum zügle händ ;) voll cool, dasser gli scho es eignigs hüsli händ hammer :) wäge dim fahrproblem: ich finde 20 minute voll ned wiit und finde d’gäst sölet sälber fahre und luege die meiste werdet das au begrüesse, will si so ebe flexibel sind und ned müend rücksicht näh, wenn si hei wänd oder ebe nonig meinsch ned au? Ui nei krass wasd verzellsch – das spricht ned so für s’fest wod gsi bisch dass alli nur no händ hei welle sozäge.. :/

@fringillavigo ui nei das goht jo gar ned mit dem bruch! :p hani no nie devo ghört aber isch jo würkli sehr uncool :p nei das gits demfall bi öis def. au ned ;)) wägem chindertisch müend mir ebe au no luege vorallem sprochlich: glaube d’chind us italie – do machts nedso sinn, dass die vo de eltere trennt werdet – sind aber eh die meiste no chli.. mir händ ebe vo baby bis 13ni chli alles :p gäbt also scho en chindertisch zäme – ev. chamer dänn jo papier und stifte oder so hilegge, damit si sich chli chönd beschäftige oder bastelsache oder so.. es chindermenu machemer emel sicher für d’kids do händs sicher fröid und chunt au günstiger abgseh devo :p hey cool wäg dine schueh!

@heart: jöö härzigs föteli :) mer gseht öich d’liebi grad a wiener öich alueget hihi :) <3

@daenu16: gäl goht gar ned mit dene airlines! Vorallem dassmer ned händ chönne umbueche kei chance hämer gha nix.. dönt super wäg öichem shooting! :) wow mega schöns foti hey hammer! :)

@bellavita: härzlich willkomme gratuliere zur verlobig! =) ihr hürotet genau en wuche nach öis! :)

@lela: hey guet händers aber ändli chönne säge sicher voll die dummi situaiton gsi.. dass si glich no vom brüeder gret händ hetti au ned cool gfunde.. und hey er häd scho mol en verlobig wider glöst wils schinbar ned funktioniert häd… wer seit, dasses dasmol klappet? :p chan dir echt guet nofühle will mir jo au es johr länger wartet will de brüeder vo mim GG immer au häd welle no gross hürote das johr nachem zivile händs dänn aber glich loh si.. schlussändli bini würkli froh hämer no chli meh zyt zum plane und vorallem spare! Und genau du duesch jetzt eifach alles def. bueche dänn stoht das und si chön nüme gross drifunke…

@taeboyana: hey cool wäge öichem shooting hihi so schön :) bin also au gspannt und fröimi, wämer dänn mol es foti gsehnd :) au dis chleid wod gseh häsch isch mega schön! Mir wärs gluab z’glänzig aber wämer schön schlank isch isch das sicher en traum! :)

@lula: mini visagistin isch en gueti fröndin wo eh am ganze fest debi isch :) frisur gohni bimene coiffeur goh mache (weissi nonig wie wo was) aber ladi sicher ned i nei..

@cathie: jöö du bisch härzig hehe :) ich glaube das passiert no vilne, dassmer vorstellige häd und dänn chunts ganz anderst ;) woooow echt gaaaanz es schöns chleid hammer! :) so öbis würd mir glaub au gfalle! =) döfi froge wases chostet? Isch immer interessant mol chli z’ghöre, wie so d’prise sind :)

@fanny: härzlich willkomme und au dir congratulations! :) mir werdet eher vil si (150 am apéro und 80-90 am obig) aber mir händ halt au en grosse fröndeskreis und mi GG isch italo (family und so ;))

17.07.13 11:29
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@chleid: oh ich fröimi au scho sooo ufs chleider probiere! =) dänke so im september / oktober chas los goh! =) schnappi mir mini mädels und wet also au i paar läde zum vergliche ;) ev. gohni zerst is dütsche go luege eifach wils günstiger isch.. basel isch eh mis 2. Dihäi dänn isches nur no es chatzesprüngli nach lörrach oder rhifälde etc. ;) und in freiburg bini au no vil wili det en usbildig mache det würdi ev. au mol go luege :)

@schueh: lustig dass ihr die meiste gschlossnigi schueh wänd! :) bi mir isch das s’einzige woni scho def. weiss dassi offnigi schueh wet entweder so pumps mässig oder schöni sandale mit emene absatz aber ned z’höch und vorallem BEQUEM müend si si! =)

@me: verhandle lohnt sich def. immer imfall! D’band isch mitem pris vo 2500.- uf 1650- abe! =) ned schlächt oder? :) jetzt nähmemer si wahrschindli.. müend aber no 350.- zahle für d’alag im hotel aber die hettemer jo ev. eh brucht wämer no chli wänd sounde.. :) und churz vorem def. bueche vom fotograf bini plötzli unschlüssig worde also mir händ jetzt am 28. En termin fürs träffe mit foto- / videograf will si dänn grad i de schwiz sind – allerdings händ si welle, dassmer de vertrag dänn grad unterschribet und bar 3000.- azahlet das hani chli schreg gfunde han drum jetzt nomol gschrebe, dassmer si gärn eifach so mol würdet kennelere zum luege, ob d’chemie stimmt! Will finde das ebe au no wichtig.. was meinet ihr dezue? S söt doch möglich si, es träffe z’ha ohni grad öbis müesse z’unterzeichne oder? Han ihne emel jetz tmol es mail gmacht, dass das i de schwiz ned so üblich sig.. und unverhofft zur gliche zyt hädmer en bekannti wo au negst johr hürotet (ev. mäldet si sich au no im forum a ;) de tipp gäh vomene top fotograf womer au ade hochzytsmäss in luzärn gseh händ www.foto-mariano.ch <-- was meinet ihr zo dem? Vom pris her wärs glich tüür fotis & video (ohni verhandle ;) aber det wär näbed em normale album no 2 chlineri albe für d’eltere und 8 (!) ganz chlini debi für TZ, gschwöschteti etc. das fändi natürli mega härzig! :) bin drum grad chli hin und her grisse finde sini fötelis fast schöner, natürlicher, aber d’videos vo de andere vil professioneller aber einzeln bueche weti ned us 2 gründ, 1. Stellismer vo de koordination no schwirig vor und 2. Isches dänn wider türer!

So jetzt wäri wider à jour und hoffe chan negstmol scho schnäller wider antworte :) ab hüt obig mäldi mi allerdings ab – IBIZA is calling =))) bin erst am sonntig obig retour hehe

Schöni woche öich allne und es schöns weekend dänn!

17.07.13 11:44
malinchen 

Re: Bräute 2014

@principessa: wow isch ja mega cool wenn das glich klappet mit dr Band!!! =D Wägem Videograf findi aber ou chli komisch. V.a. wenn sie ja sowieso hie si, choschtet sie das Träffe ja nid viel ussert d Zyt. Und de isch 3'000 Azahlig def. übertriebä! Da wäri gloub ou chli stutzig worde... Findes guet dass dir es unverbindlechs Träffä verlangt heit!
Und gniess dis Weekend ds Ibiza trotz allem...

17.07.13 11:57
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana, ou super merci vielmal scho im Vorrus fürd Lischtene mir göh in Oberburg im Gartenkafe a 1 August Brunch (www.gartencafe.ch) wenn öper mau dete ide nöchi isch - es rendiert sich und dir wo ghöter??

@principessa, schöns Ibiza wünschi - gniesses

17.07.13 12:10
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@malinchen: jo wär mega super wil do isch d'stimmig garantiert =)) ebe has au chli speziell gfunde.. warte jetzt no uf en antwort... danke vilmol! =)) wird sicher super ;)

@sue: danke vilmol werde dänn brichte! =)

 1 .. 135 .. 268 269 270 271 272 .. 635 .. 997
Problem   Hochzyt   gspannt   bearbeitet   Taeboyana   bstellt   richtig   Janedoe   schaffe   Pfingstrose   würklech   würklich   Zuletzt   Iladige   malinchen   Location   Littlefoot   squishy   Hochziit   irgendwie