| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 136 .. 270 271 272 273 274 .. 636 .. 997
17.07.13 17:49
StellaBlack 
Re: Bräute 2014

vellecht wört jo i sonere situation weder mol de gueti alti Brief helfe... du muesch es ned direkt is gsecht säge, aber chasch der au alles vom Herze schriibe wast möchtisch.
ond de schriibsch ehre ganz direkt, dass du sie us all dene Grönd nöm am Hochzyt möchtsch debii ha ond im momänt au kei Grond gsehsch, die Fröndschaft ufrecht z'erhalte.
so hed sie nämmli de au es bitz Ziit zom sech Gedanke zmache ond der z'Antworte oder ebe au ned.
ech wörts aber wörkli per Brief ond ned per Email mache... Emails send mängisch so schnell abgscheckt... ond en Brief gseht doch gliich no es bitz versöhnlecher us.

17.07.13 18:44
kangoroo

nicht registriert

Re: Bräute 2014

@lula: dis postfach esch voll, chansch kei pn meh empfange

D Parfüm-Mini Flacons send acho!

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...0_528_2.html#16

17.07.13 21:34
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

So liebi Brütlis, hie wie versproche mini Liste für die, wo se wette. Wie gseit es isch e 1. Entwurf und sie gseht no chli chaotisch us, aber die wird sech sicher no wandle i de nächste Mönet D Darstellig isch o chli bastlet, müesst entschuudige. D Termine hani haut so chli Handglänk mau Pi und nach Gfüu drita, vielech würdet dir das ganz anders mache. Blau hani mau das markiert, wo für d TZ grob gseh am wichtigschte isch.

Mir chunnt andauernd wieder öpis Neus i Sinn woni no chönnt druftue oder apasse I hoffe, es isch glich für die einti oder angeri e chlini Hiuf.

Datei-Anhänge
Hochzeitsplanung Jahr.xls Hochzeitsplanung Jahr.xls (51x)

Mime-Type: application/vnd.ms-excel, 16 kB

18.07.13 08:11
malinchen 

Re: Bräute 2014

Guetä morgä zämä!

@Lula: Nei isch ja mega doof wägem Resti!!! Heit dir de Reserviert gha oder hei sie eifach die entsprächende Läbensmittu nid im Huus gha? De hätte sie immerhin chönnä ehrlech si anstatt dir öpis uftische wo dir nid guet duet...
U wäge dim Mami isch natürlech no gad zuesätzlechä stress... schön blöd chunnt grad aus ufz Mau! I dänke sie weis ja würum dass sie "nur" zum Apéro iglade isch, i würd mi gar nid z fescht uf Diskussione ilah...

@principessa: Oh das tönt ja mega cool vo öiem pre-Wedding-day!!! Mega schön... I bi am Zistig gad mal wieder ds Luzern gsi und ha denkt, det ischs eifach würklech ou mega schön!!! Wird sicher e mega schönä Hochzytstag bi öich!

@Sue: oh das gartecafe gseht mega schön us. I fahre det immer näbädüre weni zu mire Schwägerin gange u ha scho paar mal dänkt, det wetti mal ganes Käfeli näh.

@Novia: cool heit dirs schön gha idä Feriä! Afrika wär würklech ou es cools Reiseziel für Honeymoons...

@chliini: I ha d Fotografinne über Google gsuecht und denn het mir Taeboyana no e super Tip gäh... Isch no schwierig gäll, wemä sich nid so uskennt.

@Nisliker: oh nei, das isch ja mega doof wägä dirä Kollegin! Aber i verstah, dass du sie nümme wettisch drbi ha. Irgendwenn het me eifach gnueg... I gloub i würd ihre ou ä Brief schribä. Das isch persönlecher und irgendwie ou chli verbindlecher als es Mail... Und du muesch dir ihres gehüüle nid alose.

@Taeboyana: Merci fürd Liste, die isch würklech super!!!

18.07.13 08:13
nisliker 

Re: Bräute 2014

ich danke eu viel mal! ja das wirdi mache. ich wird en brief schriebe... nomal merci ;)

18.07.13 08:40
lela85 

Re: Bräute 2014

Guete Tag,

Laprincipessa,
ich wünsch der paar tolli Täg in Ibiza, gniess es!

Lula,
Ojee das mit em Hotel isch voll doof, also ich würd mir das au na einisch überlege. Ich meine die hend ja euch kennt, und wenn ihr mit sonere gsellschaft chömet, söttets sichs ja extra müäh geh, nid?
Hmm die mutter gschicht isch au unglücklich, ich denke si isch ja dis mami und den muen si doch dini entscheidige eifach akzeptiere, eues verhältnis schint ja nid so toll z si, da würd ich eifach klar sege was sach isch und uf ihres verständnis hoffe!

nisliker,
so doof mit dinere kollegin, ich finde au d idee mit eme brief super, de chasch alles gnau erchläre.

lula + nisliker,
lönd euch vo dene "chlinigkeite" eifach nid underkriege, es wird euche wunderbari tag und schlussentlich zellt einzig, das ihrs toll gha hend!

Taeboyana,
danke vielmal für d lischte, ich werd si gad i mini iflüsselah, ich han gmerkt, dass ich einiges vergesse han...

Platzmieti,
mir zahlet 1000.- für d exklusivmieti vo eusere Location... damit eusi di ganz Alag ghört, ich finds au nid gad günstig, aber es isch sooo toll!

Foti/Video,
Also mer werdet das sicher mit dere mache, es isch günstig und vorallem au persönlich. Ich han mir na überleit, ob mir ev. en 2. Person würdet frage für s Apero (ich han no en cousine wo so züg macht) damit sich d Fotografin uf d Föteli vo eus mit de Gäst chan konsentriere, ich wett au vo allne wo dete sind no es foti...

18.07.13 10:26
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme!!

@Lula
ou nei das isch de doof megem esse....de würdi würkli ou witerluege....
dir werdet sicher no öpis supers finde! chas ja de nid si dass du muesch "angscht" ha vorem eigete Hochzitsesse.....zum Glück siter gnue früeh dranne....
ohje das megde Muetter ou no gad....I hoffe dir findet e Lösig und dass si dini Entscheidig cha akzeptiere.

@nisliker
Das findi e super Idee mitem Brief! Findes ou persönlicher aus per Mail....

@Taeboyana
ou super merci vielmal für die hammer lischte!!!
findes super weme so züg endand cha witergeh


lela85:
lula + nisliker,
lönd euch vo dene "chlinigkeite" eifach nid underkriege, es wird euche wunderbari tag und schlussentlich zellt einzig, das ihrs toll gha hend!

UND DAS UNTERSCHRIBI OU GAD!!!

18.07.13 11:00
nisliker 

Re: Bräute 2014

danke sue für Liste :)

luegt susch no öper uf vox 4 hochzeiten und eine traumreise? ich find das super! det gsehsch immer neue idee und au fähler womer luege mues das eim das nöd passiert! uf voxnow chamer die letschte 5 online luege :)

http://www.voxnow.de/4-hochzeiten-und-eine-traumreise.php

18.07.13 11:16
malinchen 

Re: Bräute 2014

@nisliker: ou cool... i ha das scho lang mau wöuä luegä. Mir hei äbä kei TV, aber de chanis jetz mal online gügslä. Merci fürä Link!

18.07.13 14:15
Lula 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Danke Dir!
Aber es isch im fau es mega Theater uswärts ga zässe, gö no sehr säute. Hoffes ou, lüüte hüet nach am Mittag no rasch ah, u frage eifach wäg gf koche, u reserviere für nes "normals" ässe zDritt. U wenns üs de passt, chöi mir de immer no frage.
Mir heis scho sit Jahre nüme guet, scho wo ig no bi Kind gsi, het üses Verhältnis nüme gstumme. Wo si erfahre het, dass mir hürote, het si gfragt, ob si überhoupt iglade si. (Ha se uf Luutsprecher gha, GG hets aso ou ghört) U jtzte darf i mir lah vorwerfe, dass si "nume" as Apero iglade isch, i hätti si überhoupt nit iglade. (Aber das weiss si nit!)
Danke Dir viu mau, regt mi eifach gad aus mega uf!!
U süsch ghöre mir gad vo niemertem öbis, wos uf dr Post het gha, jänu.
Danke für dListe, muess das gad chli agugge.


@principessa: Nee, i ha ihm nüt gseit, u mir isch scho dobe nüme guet gange. Weiss nit ob sis mitbrcho hei, bi ämu wo mir gange si am Chef&Koch vrbi glüffe, u er het sech denn nit mau verabschiedet...
Er isch aber scho komisch gsi, wo mir si cho. Het üs chum begrüesst u üs de ou meh widerwillig dr Saal zeigt, eh nu, gugge mir nächst Wuche. Muess gah, mit am umbueche, git gar kei anderi Müglechkeit. I lah mi doch am üsem Hochzyt nit lah vergifte!!

Nee, bringt nüt. Für si bi ig a auem tschuld!! Egau was i mache, tue oder säge, es isch fautsch! I ha mir de haut vor guet 5 Jahr gseit, für mi isch fertig, i wirde dr Kontakt zu ihre so lang ha, wie miner Groseltere läbe, oder sis mitbrchöme, närne isch fertig!

Sehr komisch, ja. Wow, das si ja Hammer Fotis!! Het er Dir scho gantwortet?

Och so schön!!! Tönt nach am ne troumhaftschöne pre Wedding Day!!!


@chliini: I ha hie eini übers Forum gfunde. Bi aber eifach ga google.

Ah, du ou? Nee, vo dem bini, bis jtzt, verschont blibe. Am Hochzyt guggi mit am Caterer dass er mir chli cha Fleisch u Chäs seperat uselege, wo ni de gad bi ihm ga ga reiche. U brot nimi gad säuber mit.
Es isch so doof, aber es git zum Teil u ganz härzigs, Nachbare wo am ne Festli äxtra gugge, Beizer (Bronco) wos nie erwartisch hättisch, wo sech aber de mega informiere u gugge, was müglech isch.
Das mit Östrich hani ou scho ghört, u im DE geits ja ou. Muess de mau gah, aber im Moment liebt Reise gad nit so im Budget.


@Nisliker: Läck isch das e blödi Situation!! Finde dIdee mit am Brief ou sehr guet, wüu unter denne Umständ wird sis hoffentli verstah!!
Muess gloubs ou umi mau drischalte bi denne 4 Hochzyte...


@malinchen: mir hei reserviert, us ou äxtra gad scho bir Reservierig gseit!!
Nee, Diskussione bringes nit, das isch scho so, aber ufrege tuets mi haut aube glich!


@lela: gmerkt het me nüt, dass si üs kenne, aber ja, gugge das mir am Mäntig zMittag chöi am andere Ort ga ässe, eifach so, u de gugge mir de süsch spontan wenn aues isch guet gsi.
I cha mit viu rächne bi ihre, aber sicher nit mit ihrem Verständnis.
Isch haut eifach liechter gseit aus gmacht, aber ebe, hoffe es blibt e einzelfall.


@Sue: i hätti si gar nit iglade, ha se wäge mim GG am Apero iglade, aber ebe, mir närve üs beidi immer wenn mir si gseh, oder si nume alütet.

 1 .. 136 .. 270 271 272 273 274 .. 636 .. 997
irgendwie   schaffe   Pfingstrose   bstellt   Problem   malinchen   bearbeitet   würklich   würklech   Hochzyt   Taeboyana   Hochziit   Littlefoot   Location   richtig   squishy   Iladige   Janedoe   gspannt   Zuletzt