| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 137 .. 271 272 273 274 275 .. 636 .. 997
19.07.13 07:48
kangoroo

nicht registriert

Re: Bräute 2014

@snow_Floks: Du chansch kei PN empfange... Dini Parfüm-Fläschli send cho

19.07.13 07:58
squishy-fishy

nicht registriert

Guätä Morgä liäbi Miitbrüütlis

Exgüüsi, wer scho länger debii iisch, weiis dass ii voreme halbe Johr aktiv mitgschriibä han. Do miin GG aber für chlii meh als 4 Mönet go reiise isch, sind unseri Hochziitsvorbereiitige natürli ned so gloffe. I ha zwar immer mitglese, aber viil z'biiträge han ii ned gha Hüt han ii gfundä isch ä guäte Tag zum wiider iistiige, solang ii no willkomme biin. Viellicht giits so ä usstiigerreglig, dass meh nüm darf mitschriibä

Ha gfundä hüt isch ä ideale Ziitpunkt zum wiider aktiiv werde. Es got genau no es Johr bis zu unserem grosse Tag! Leiider chönt mir dä nöd bsundrig fiire. Miin GG chunt erst in 9 Tag Haii. Han em es Überraschigscouvert am Kolleg mitgäh, ii hoff er denkt au dra zums abgeh

Kuul wiä bii eu alles guät lauft! Ihr siind all scho meega guät vorbereiitet. I froii mii so, dass denn bii uns au wiider Vollgas wiiter got!

Wünsch eu ä meega guäte Summertag

19.07.13 08:07
malinchen 

Guetä Morgä zämä!

@Lula: Oooh, versuech di uf die schönä Aspekte vo öiem Fescht z konzentriere. Söu sie doch grumelä dis Mami, du hesch ja sicher dini Gründ, würum sie nur zum Apéro iglade isch. Und du machsch dir es schöns Weekend mit dim GG.
Das mit de Iladige isch leider oft so, dasme kei Reaktione bechunnt. Bis wenn heit dir de d Amäldefrischt? Mir hei ou nid vo allne öpis ghört wo mir d STD hei verschickt. I ha mir ömu vorgnoh, wenn ig mau iglade wirde zumnä HZ dueni de uf jedä Fall ufs Chärtli reagierä...

@all: I ha mau wieder es Problem mit dr Gästeliste... D Familie vo mim Papi isch hennä zerstritte scho sit Jahrzähnte, i ha drum mit de meiste vo denä nie viu z düe gha. Mini Cousin und Cousine wirdi nid ilade, die hani scho als Chind nie gärn gha, Uncle und Tante ladeni zum Apéro i. Jetz hani aber letscht Jahr ä Coucousine kennä glehrt. Zersch hani dänkt, i lade sie nid i, mir kennä üs ersch so churz u soo. Aber jetz si mir gester gad wieder dr ganz Nami zämä am See gsi und es isch mega luschtig mit ihre u sie isch würklech ä riesä Schatz. Jetzä ds Problem: Chani ä Coucousine ilade aber mini Cousin und Cousine nid?

19.07.13 08:13
malinchen 

@Squishi: Ueeeeeee, schön bisch wieder da!!! Welcome back! oooh, 4 Mönet isch ä mega langi zyt, fröisch di sicher riiiiiesig wenn er wieder zrug isch...

19.07.13 08:36
nisliker 

@malinchen also mir hend NUR die iglade wo mir würkli mega möged. min gg het e riiise familie und mir hend au nur die cousine und cousen iglade wo mir kontakt hend. sind ca 50% womer iglade hend und rest nöd. isch aber au keis problem. das hend sie au so gmacht. die andere werdet dir scho nöd bös sie und susch isch ja au egal oder?

19.07.13 08:42
munggi87 

Nisliker bi üs chöme sini cousinne/ cusä scho jedoch bi mer darf / woti nur eini mit de angere hani ned kontakt u disi wei nur cho die gtosse u gwubgerigä spile u das bruchi ou ned! :)

19.07.13 08:45
nisliker 

ich wür würkli NUR die ilade wo mer würkli gern het. es isch EUE tag...

19.07.13 08:45
Taeboyana 

Guete Morge und TGIF (Thank God it's Friday)

@malinchen: Ja, i würd itz ganz eifach säge, das chasch. Entscheidend isch ja nid dr Verwandtschaftsgrad, sondern d Beziehig wo du zure Person hesch und was sie dir bedütet. I wott zum Bispiu d Cousine vo mim Mami o az Fescht ilade, die isch immer bi Familiefeschtli o drbi und sone liebi, ufgsteuti. Vor angere Verwandtschaftssite ladi hingäge Tante, Uncle, Cousine und Cousin nur as Apéro i. I säge mir je lenger je meh, für einisch dörfe mir egoistisch si, das isch üse Tag. I bi süsch würklech gar ke egoitische Mönsch, aber es isch üses Fescht, üses Gäud und öper nur us Höflechkeit ilade mues eifach nid si.

@squishy-fishy: I ha di dämfau no nid kenneglehrt, aber i wüsst nid, wieso du nid wieder dörftisch istiege und bi üs mitquatsche! Ah schön, de hüratet dir am 19.07.14?

@me: I bi gester bir einte TZ gsi zum Znacht und mir hei über aus Mögleche quatschet, isch so schön gsi. Sie freut sech so mit üs, isch eifach härzig! I ha mir no überleit, für üses 1. TZ-Träffe so Seck z'mache: http://www.tiptopweddingshop.co.uk/produ...g-8125-403.html mit Sache dinne wie z.B. es chlis Fläschli Schämpis, Gummibärli (= Närvefuetter), Trubezucker, e Lischte mit so coole Hochzitswebsites für Idee, üsne Lischtene woni vorbereitet ha etc. So as Start für id Vorbereitig Wie findet dir die Idee? Hättet dir da Fröid oder fändet dir das eher blöd? Isch echli wie die Böxli wo gloub du Sue hesch gmacht, wo du dini TZ hesch agfragt, usser dassi se ja scho ha gfragt. Aber i fändis glich no härzig irgendwie. I wett eifach nid auzu gross Gäud usgäh und für d Manne müesst me ja de o fasch no öpis entsprächends vorbereite... z.B. mitme Red Bull drinne oder emne Mini-Fläschli Whiskey oder öpis
Bruche da euchi Meinig drzue und faus dir no witeri Idee heit für dri, wäri froh!

Hüt Nami gö üsi Föteli ufe Blog vor Website vo üsere Fotografin und am Abe gömer zu ihre ga apéröle und bechöme de d CD mit 90 bearbeitete Föteli Süsch hei mir nid viu vor hochzitstechnisch, am Sunnti gömer no az Gurtefestival

19.07.13 09:06
Sue87 

@squisi-fishy
auso natüüüürlich bisch du herzlich Willomme zrukwüsst auso nüt vore Regelig
ou ja du 4 mönet isch lang...ischer de go reise?

@malinchen
auso i würdi da nid ufd nöchi vor Verwandtschaft luege....i würdi die ilade wo du gern debi wettisch ha!

@Taeboyana
i finde die Idee mega härzig mitde Täschli mit Sache dinne...!isch ja ou e schöni Art d To-Do Liste z übergeh dini Ideene für driztue fändi super, hamer mau no chli überleit wasme no chönti dritue....zB so Mini-Kosmetikprodukt, oder de es schöns Notizbuech wo si chöi bruche fürd Vorbereitig, es hochzitsheftli, öpis vo vilicht zum thema/Farbe vo öiem Hochzit passt....i dänke öpis grosses mueses gar nid si wüll ja scho d Idee an sich mega härzig isch...

ig ha am 11 Dokter wüli zum x-te mal wider Blaseenzündig ha ner gangi go ichoufe und cha mi frei nami mau deheime chli gniesse mit lige und evlt. chli bastle fürs hochzit weni mag ha vo diverse Internetsitene und Blogs so bastelideene gseh woni mau wett usprobiere Morn simer amne Hochzit iglade (bi gspannt wie sis mache) und am Sunntig ner eifach gmüetlich nöime use gah bi dem Summerwetter wo si melde...

wünsche allne e super Tag!

19.07.13 09:10
malinchen 

@Gästeliste: Ja dir heit wahrschinlech rächt. I mache mir gloub viu z viu Gedanke wär de chönnt beleidigt si weni dieses und eis so oder so mache. I gloub das isch ä gueti Zyt für mi Egoismus chli z trainierä, bi äbä ou überhoupt nid so u cha mängisch nid so für mini eigenä Inträssä istah...

@Taeboyana: Oh die Täschli fingi mega cool... Auso i hät fröid a so eim! Finge ou cool was du würdsch dri due! I weis nid genau wie viu das würd choschtä, aber fürd Jungs chönntet dir ja so Flachmänner dri due mit öpis Hochprozentigem?
Oh mega cool dass dir d Föteli hüt bechömet...

1 .. 137 .. 271 272 273 274 275 .. 636 .. 997
Hochzyt   Taeboyana   squishy   schaffe   würklich   Janedoe   Hochziit   malinchen   Pfingstrose   Problem   irgendwie   Littlefoot   bstellt   bearbeitet   würklech   Location   richtig   Zuletzt   Iladige   gspannt